преди 7 месеца
0
Така че последващият ми въпрос, разбира се, е, можете ли първо да изчистите сметката, дори ако се осмелите да ви останат пари. и т.н.. трябва ли да се страхувате дори при възстановяване на средства извън контакт с revolut, но все пак отиде на revolut.: мамка му
So my follow-up question is of course, can you clear the account first, should you even dare to have money left. etc .. should you be afraid even with refunds outside of contact with revolut but it still went to revolut.: shit
Så min följdfråga blir givetvis, får du rensa kontot innan, ska man ens våga ha pengar kvar. osv .. ska man va rädd även vid refunds utanför kontakt med revolut men det ändå gått till revolut.: shit
да, те изпращат напомнящи имейли, че акаунтът скоро ще бъде закрит и че трябва да изплатите парите, които имате. Но те заключват определени услуги през времето, когато ви е казано, че акаунтът ще бъде закрит скоро, така че не можете да получавате преводи или да се прехвърляте сами, тогава трябва да ги помолите за помощ. Но можете да получавате възстановяване на суми по вашата карта, но не и банкови преводи
yes, they send out reminder emails that the account will be closed soon and that you must pay out the money you have. But they lock certain services during the time you have been told that the account will be closed soon, so you cannot receive transfers or transfer yourself, then you have to ask them for help. But you can receive refunds to your card, but not bank transfers
jodå, dom skickar ut påminnelsemail att kontot stängs snart och att man ska betala ut pengarna man har. Men dom låser vissa tjänster under tiden man fått besked att kontot ska stängas snart så man kan inte ta emot överföringar eller föra över själv, då måste man be dom om hjälp. Men man kan ta emot återbetalningar till sitt kort, men inte banköverföringar
info@altpay.ukтрябва да бъде altpay /alpay
Свържете се с тях
frontnode трябва да е този. Свържете се с този имейл, надявам се това да помогне
info@altpay.uk should be altpay /alpay
Contact them
frontnode should be that one. Contact that email, hope this helps
Expressiveera започна да изплаща всичките ми депозити, няма поща, но виждам „чакащо възстановяване" в моето приложение Revolut.
Тук говорим за 1000 евро, като 15 транзакции.
Така че изглежда нещата тук наистина се развиват бързо. Благодаря за цялата помощ досега!
Expressiveera has started to payback all my deposits, no mail but i can see "waiting refund" in my Revolut app.
We talking about 1000 euros here, like 15 transactions.
So it seems things are really moving fast here. Thanks for all the help so far!
Хей, кое казино?
продължихте ли със сторнирания на плащания?
Благодаря ти
Hey, which casino?
did you proceed with chargebacks?
thank you
Изпрати ли имейл на expressiveera? направих в ( support@expressiveera.com ), но не получихте отговор или как се свързахте с тях, за да получите възстановяване на плащането?
Did you email expressiveera? I did at (support@expressiveera.com) but haven't got any response or how did you approach them to get the chargeback?
Със сигурност е от unlimitedcasino.com (MGA лицензи) Малта.
Не получих поща от тях, те просто възстановиха всичко, така че чакам, може да минат 1-2 дни, преди да видя всичко в акаунта си.
Изпратих им имейл рано вчера и просто обясних ситуацията и че не съм използвал услугите им и т.н
Pretty sure its from unlimitedcasino.com (MGA licens) Malta.
I got no mail from them, they just refunded everything so im waiting, it can take 1-2 days before i see it all on my account.
I emailed them early yesterday and just explained the situation, and that i havent used their services etc
О, не поисках възстановяване от казиното, свързах се с expressiveera.com и казах за ситуацията и че не съм платил за тяхната услуга и т.н. 🙂
Oh, i didnt asked the casino for refund, i contacted expressiveera.com and told about the situation and that i didnt pay for thier service etc 🙂
Някой от Швеция, който е получил възстановяване, като е кандидатствал за възстановяване от шведска банка?
Anyone from Sweden who got a refund by applying for a refund from a Swedish bank?
Någon från Sverige som fått tillbaka genom att ansökt om återbetalning från någon svensk bank?
Здравейте момчета, страхотна информация тук. Изпращах имейли до компании, които открих в тези публикации, но единственото място, което получи доста малко плащания от мен, са. ZPDG, DSLTD и Dstrltd. Някой занимавал ли се е с тези транзакции и любезно получена информация.
Hi guys, great info on here. ive sent emails to companies i have found on these posts but the one place that have taken a fair few payments from me are. ZPDG, DSLTD and Dstrltd. Has anyone dealt with these transactions and any info kindly recieved.
Здравейте, съжалявам, за какво? Изпращам имейли директно до търговците, преди да повдигна такса обратно директно в моята банка.
Hi sorry went about what? Ive sending emails directy to the merchants before im raising a charge back directly with my bank.
Някой тук влизал ли е в контакт с tsinda limited, Найроби?
Просто се появяват различни сайтове за игри, които казват, че са партньори с Tsinda, ограничени за плащания 😕
Един от тях отговори:
Скъпи Lucid,
Получихме вашата заявка. Вие обаче сте се свързали с грешната страна. Моля, насочете запитването си към вашата банка, тъй като те са подходящият канал за
справяне с такива въпроси.
С Най-Добри Пожелания,
Поддръжка на GamingOnlineStore
Anyone here got in contact with tsinda limited, nairobi ?
Just getting up some different gaming sites that saying they are partners with Tsinda limited for payments 😕
One of them answered:
Dear Lucid,
We have received your request. However, you have contacted the wrong party. Please direct your inquiry to your bank, as they are the appropriate channel for
handling such matters.
Best regards,
GamingOnlineStore Support
Не трябва ли да изпращате документация/потвърждение на поръчката, че не сте я получили? Пише, че без него не обработват рекламацията.
Don't you have to send documentation/order confirmation that you didn't receive it? It says that they do not process the complaint without it.
Måste du inte skicka med underlag/orderbekräftelse på att du inte fått det? Det står att de inte behandlar reklamationen utan det.
Някой, който е бил в контакт с Altpay?
Техният уебсайт всъщност е един от по-сериозно изглеждащите. Имам ОГРОМНИ (50 хиляди евро +) суми, депозирани юни-октомври 2023 г. Знам, че е малко по-късно, но винаги можете да се надявате...
Anyone that have been in contact with Altpay?
Their website is actually one of the more serious looking ones. I have HUGE (50k euro +) amounts deposited June-Oktober 2023. I know it is a bit on the later side, but you can always hope…
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.