ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 26)

преди 9 месеца от kirekin
|
118566 преглеждания 2266 отговора |
|
1...25 26 27...114
Добавете пост
salmonhell88
преди 1 месец

Да, това беше моя сметка.

file

Автоматичен превод:
fiore84
преди 1 месец

Така че последващият ми въпрос, разбира се, е, можете ли първо да изчистите сметката, дори ако се осмелите да ви останат пари. и т.н.. трябва ли да се страхувате дори при възстановяване на средства извън контакт с revolut, но все пак отиде на revolut.: мамка му

Автоматичен превод:
salmonhell88
преди 1 месец

да, те изпращат напомнящи имейли, че акаунтът скоро ще бъде закрит и че трябва да изплатите парите, които имате. Но те заключват определени услуги през времето, когато ви е казано, че акаунтът ще бъде закрит скоро, така че не можете да получавате преводи или да се прехвърляте сами, тогава трябва да ги помолите за помощ. Но можете да получавате възстановяване на суми по вашата карта, но не и банкови преводи

Автоматичен превод:
Bibble58
преди 1 месец

info@altpay.ukтрябва да бъде altpay /alpay

Свържете се с тях

support@frontnode.com

frontnode трябва да е този. Свържете се с този имейл, надявам се това да помогне

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Expressiveera започна да изплаща всичките ми депозити, няма поща, но виждам „чакащо възстановяване" в моето приложение Revolut.

Тук говорим за 1000 евро, като 15 транзакции.

Така че изглежда нещата тук наистина се развиват бързо. Благодаря за цялата помощ досега!




Автоматичен превод:
Lucid_1337
преди 1 месец

Хей, кое казино?

продължихте ли със сторнирания на плащания?

Благодаря ти

Автоматичен превод:
Lucid_1337
преди 1 месец

Изпрати ли имейл на expressiveera? направих в ( support@expressiveera.com ), но не получихте отговор или как се свързахте с тях, за да получите възстановяване на плащането?

Автоматичен превод:
keejan
преди 1 месец

Със сигурност е от unlimitedcasino.com (MGA лицензи) Малта.

Не получих поща от тях, те просто възстановиха всичко, така че чакам, може да минат 1-2 дни, преди да видя всичко в акаунта си.


Изпратих им имейл рано вчера и просто обясних ситуацията и че не съм използвал услугите им и т.н

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
Colin09
преди 1 месец

О, не поисках възстановяване от казиното, свързах се с expressiveera.com и казах за ситуацията и че не съм платил за тяхната услуга и т.н. 🙂


Автоматичен превод:
преди 1 месец

Някой от Швеция, който е получил възстановяване, като е кандидатствал за възстановяване от шведска банка?

Автоматичен превод:
Nidd90
преди 1 месец

Как го направи?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте момчета, страхотна информация тук. Изпращах имейли до компании, които открих в тези публикации, но единственото място, което получи доста малко плащания от мен, са. ZPDG, DSLTD и Dstrltd. Някой занимавал ли се е с тези транзакции и любезно получена информация.

Автоматичен превод:
Nidd90
преди 1 месец

Благодаря, сигурно съм го пропуснал. Продължавайте в същия дух, момчета.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Nidd90 Не мога да видя нищо свързано с тяхна транзакция на страница 27?

Автоматичен превод:
Nidd90
преди 1 месец

Също така бих искал да знам как сте го направили

Автоматичен превод:
Bollee
преди 1 месец

Здравейте, съжалявам, за какво? Изпращам имейли директно до търговците, преди да повдигна такса обратно директно в моята банка.

Автоматичен превод:
Bibble58
преди 1 месец

Вярвам, че е така. Залогът през betzino ли е направен?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Някой тук влизал ли е в контакт с tsinda limited, Найроби?

Просто се появяват различни сайтове за игри, които казват, че са партньори с Tsinda, ограничени за плащания 😕


Един от тях отговори:

Скъпи Lucid,


Получихме вашата заявка. Вие обаче сте се свързали с грешната страна. Моля, насочете запитването си към вашата банка, тъй като те са подходящият канал за

справяне с такива въпроси.


С Най-Добри Пожелания,

Поддръжка на GamingOnlineStore


Автоматичен превод:
Nidd90
преди 1 месец

Не трябва ли да изпращате документация/потвърждение на поръчката, че не сте я получили? Пише, че без него не обработват рекламацията.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Някой, който е бил в контакт с Altpay?


Техният уебсайт всъщност е един от по-сериозно изглеждащите. Имам ОГРОМНИ (50 хиляди евро +) суми, депозирани юни-октомври 2023 г. Знам, че е малко по-късно, но винаги можете да се надявате...

Автоматичен превод:
1...25 26 27...114
Отидете на страницаот 114 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини