преди 2 дни
ще чуя ли от банката дали съм спечелил или просто ще депозират парите в сметката ми.
will i hear off the bank if i have won or will they just deposit the money into my account.
0
ще чуя ли от банката дали съм спечелил или просто ще депозират парите в сметката ми.
will i hear off the bank if i have won or will they just deposit the money into my account.
благодаря ти Пол
Направете уговорки за преглед на банковите извлечения, накарайте търговците и първо им изпратете имейл до всички, което прави банката последна инстанция
thank you Paul
Making arrangments to go through the bank statements get the merchants and email them all first making the bank the last resort
Те ще ви се обадят, за да ви кажат, че ги преследвах, тъй като бях чакал около 7 седмици, след което се обадиха и беше платено за няколко дни, които преследвах, тъй като намерих около 50, които пропуснаха по това време, но не получиха отговор, след което получиха извинение и всичко е направено по едно и също време след около 7 седмици и незабавно възстановяване, така че грешката трябва да е била тяхна, ще трябва да му дадете още няколко седмици. Наистина си върнах £500 бързо, те трябва току-що да са направили възстановяване на замесения търговец, но аз имаха тонове от тях много, които никога не правеха, тъй като бяха payop. Мисля, че всичките ми бяха добри, освен един беше паричен превод
They will call you to tell you I chased them as had waited about 7 weeks then they called and it was paid in over a few days I had been chasing as I found 50 or so they missed at the time but got no reply then got an apology and all done the same time after about 7 weeks and instant refund so it must have been their fault you will need to give it another few weeks I did get one back £500 fast they must have just did a refund the merchant involved but I had tonnes of them a lot they never did as they were payop I think all mine were good apart from one was a money transfer
Добре, Крейг, да, започнете, опитайте ги, първо направете електронна таблица за всички тях
Ok Craig yes make a start try them 1st make a spreadsheet of them all
направено, че и от двете използвани банки имам всички търговци и ще им изпратя имейл поотделно
Също така изпращам директно имейл на въпросните казина
Ще се актуализира, ако постигна успех
done that from both banks used i have all the merchants and will email them individually
I am also emailing the casinos in question directly as well
Will update if i get success
Добре, вижте как става това, съмнявам се, че ще получите много радост по този начин, но когато отидете в банката, имате всички доказателства за вашия случай, поне простият факт е, че те не трябва да вземат нито пени от нас
Ok see how that goes I doubt you will get much joy that way but when you go to the bank you have all the evidence for your case at least the simple fact is they should not be taking one penny from us
Моите сторнирания бяха повдигнати от банката преди 13 дни, не чух нищо. Остават 32 дни за отговор на търговците. Според мен липсата на новини е добра новина!
Едно нещо, което се чудя, е различното връщане на плащането, когато банките го вдигнат. През какво го прекарват?
My chargebacks were raised by the bank 13 days ago, heard nothing. 32 days left to respond for the merchants. No news is good news in my opinion!
One thing I'm wondering is the chargeback different when the banks raise it. What do they put it through as?
Ако нищо след 14 дни, това наистина е, не съм сигурен, че услугите не са описани, което повдигнах, тъй като ми казаха, че използват технически поради начина, по който парите са взети, нещото е, че трябва да отърват Обединеното кралство на тези глупости системата, предназначена да ни защитава като куршумоустойчива, се проваля много време поради тези мръсници, така че те трябва да я блокират и сложат край веднъж завинаги!
If nothing after 14 days that is it really bud im not sure its not services as not described which is what I raise as I got told they use a technicality because of the way the money has been taken the thing is they need to rid the Uk of this nonsense the system designed to protect us as being bullet proof is failing big time due to these scumbags so they need to block and end it once and for all !
Ако нищо след 14 дни, това наистина е, не съм сигурен, че услугите не са описани, което повдигнах, тъй като ми казаха, че използват технически поради начина, по който парите са взети, нещото е, че трябва да отърват Обединеното кралство на тези глупости системата, предназначена да ни защитава като куршумоустойчива, се проваля много време поради тези мръсници, така че те трябва да я блокират и сложат край веднъж завинаги!
If nothing after 14 days that is it really bud im not sure its not services as not described which is what I raise as I got told they use a technicality because of the way the money has been taken the thing is they need to rid the Uk of this nonsense the system designed to protect us as being bullet proof is failing big time due to these scumbags so they need to block and end it once and for all !
Обадих се на банката за актуална информация. Така че Goriwire и Fomiline оспориха плащанията, банката е в процес на изпращане на документите.
Quickbit ми изпрати моя GDPR и документ с всички транзакции, извършени чрез тях, и очевидно само шепа са bitsent EU, останалите са компаниите по-горе. Наистина не знам как да го използвам като доказателство обаче, защото казиното няма да ми даде хронологията на транзакциите ми и очевидно в електронната таблица, предоставена от моя Quickbit, няма търговци, към които ще 🤷♂️
Ясно показва принадлежността, която предполагам. Толкова трудно!
Трябваше ли да се биете с някой търговец Пол?
I have phoned the bank for an update. So Goriwire and Fomiline have both disputed the payments, the bank are in the process of sending me the documents.
Quickbit sent me over my GDPR and a document with all the transactions made thru them, and obviously only a handful are bitsent EU the rest are the companies above. I don't really know how to use it as evidence though because the casino won't give me my transactions history, and obviously on the spreadsheet provided my quickbit there is no merchants who it's going to 🤷♂️
Clearly shows the affiliation I'm guessing. So difficult!
Did you have to fight any merchants Paul?
Добре няма начин! Не трябваше да се боря с тях, никога не получих нито една заявка за нито една, те казаха, че тези, където са купили биткойни, не са възможни, въпреки че за набиране или прехвърляне на пари, но всички те бяха готови, както си мислех, че трябва да зависи от това кой сайт сте използвани и как са взели парите
Ok no way ! I did not have to fight any off them never got a single request about any they did say ones where they bought bitcoin were not possible though to raise or money transfer but they were all done as I thought they would it must depend on what site you used and how they took the money
Да малко болка в топката. Очевидно имам доказателство, че всички те са свързани с тези уебсайтове и че парите са отишли в казино, защото имейлът за поддръжка казваше „свържете се с казиното" 🤷♂️, така че те са наясно!
Това очевидно са техните собствени условия и условия на уебсайта. Също така поисках да ми блокират картата месец по-рано, преди да излезе голямото количество транзакции!
По отношение на първата снимка никога не съм правил акаунт, документът GDPR съдържа моя акаунт като дата на раждане, второ, нямаше KYC (ако бях клиент), трето, парите бяха използвани за пране на пари за казино според техните собствени t&cs.
Ще спечеля тази битка хаха!!
Yeah bit of a ball ache. I have proof obviously, they are all linked these websites and that the money went to a casino because the support email said "contact the casino" 🤷♂️ so they are aware!
These are obviously their own t&Cs on the website. I also asked them to block my card a month earlier before the large amount of transactions came out!
In regards to the first picture I never made an account the GDPR document has my account as a Date of Birth, secondly there was no KYC (if I was a customer), thirdly the money was used to money launder for a casino as per their own t&cs.
I'm going to win this fight haha!!
Да, свързах се с компания, регулирана от FCA в Обединеното кралство, която обработваше плащанията и те ме зачеркнаха💁
Изглежда, че ще ги получите, тогава просто е досадно, трябва да се борите повече с него на този етап.
Yes I have contacted sumup a Uk FCA regulated company who processed payments and they are blanking me💁
It looks like you will get them then just annoying you need to fight it more at this stage.
Обадете се на FCA. Вземете историята на транзакциите си за казината и го докажете. Банката също трябва да ги почете.
Да, проблемът е, че казиното е закупило BTC с транзакциите, очевидно комуникацията между мен и тях показва друго. Ще бъде дълъг процес!
Всеки съвет ще бъде много оценен
Id ring the FCA. Get your transactions history for the casinos and prove it. The bank should also honor them.
Yeah well problem is the casino purchased BTC with the transactions, obviously communications between me and them state otherwise. Going to be a long process!
Any advice would be greatly appreciated
Добре, нямам транзакции на сайта на казиното, тъй като акаунтът е блокиран сега, може да опитам да изпратя имейл до FCA и да копирам в sumup, вижте как става! отблъскват ги един от друг.
Очаквам резултат от жалбата в банката през втората седмица.
Що се отнася до криптовалутите, аз самият опитах сторнирания на плащания в Revolut, които бяха отхвърлени, но сам купих криптовалутата, така че няма шанс! това, което се е случило с вас обаче, изглежда погрешно, тъй като никога не сте се съгласили те да купуват крипто срещу кредити в казиното
Ok ive not got transactions on the Casino site as the account is blocked now I might try an email to the FCA and copy in sumup see how that goes ! bounce them off each other.
I am waiting on a complaint outcome with the bank into the 2nd week.
Regarding the crypto ones I have tried chargebacks myself on Revolut that got rejected but I bought the crypto myself so no chance ! what happened to you looks wrong though as you never consented to them buying crypto for casino credits
Току-що се свързах с FCA, получих референтен номер, който не съм копирал sumup за сега, ще видя какво ще кажат за всичко това.
I just contacted the FCA got a ref number I did not copy sumup in for now will see what they say about it all.
Добре, нямам транзакции на сайта на казиното, тъй като акаунтът е блокиран сега, може да опитам да изпратя имейл до FCA и да копирам в sumup, вижте как става! отблъскват ги един от друг.
Очаквам резултат от жалбата в банката през втората седмица.
Що се отнася до криптовалутите, аз самият опитах сторнирания на плащания в Revolut, които бяха отхвърлени, но сам купих криптовалутата, така че няма шанс! това, което се е случило с вас обаче, изглежда погрешно, тъй като никога не сте се съгласили те да купуват крипто срещу кредити в казиното
Ok ive not got transactions on the Casino site as the account is blocked now I might try an email to the FCA and copy in sumup see how that goes ! bounce them off each other.
I am waiting on a complaint outcome with the bank into the 2nd week.
Regarding the crypto ones I have tried chargebacks myself on Revolut that got rejected but I bought the crypto myself so no chance ! what happened to you looks wrong though as you never consented to them buying crypto for casino credits
Те може да са в състояние да ви изпратят транзакциите, но повечето няма да го направят, защото са приятели.
Да, това е моето мислене, нямам или никога няма да имам акаунт, следователно моят DOB се използва като потребителско име и второ, технически са използвали картата ми за закупуване на крипто! Много палав
They might be able to send you the transactions, most won't tho cos they are cronies.
Yeah that's my thinking, I dont have or never will have an account hence my D.O.B being used as a username and secondly they technically used my card to purchase the crypto! Very naughty
Ще видя как ще е последния път, когато опитах FCA преди години, те казаха, че не могат да направят нищо за сайт, който не е базиран в Обединеното кралство.
Имах няколко такива, които използват вашата карта, за да купуват криптовалута, сайт, наречен immerion, сега е преименуван, сигурен съм, че ги върнах всичките обратно през банката, но освен ако току-що не бяха приели плащания с дебитна карта, този сайт беше наистина сенчест, изплатен на 1-ви в картата тогава започнаха да казват, че не могат да го направят плюс дълго отлагани проверки с доставчика, ако вярвате в това! повече от месец при печалба от £7000 ме молеше да го конвертирам в bitcoin и т.н. в крайна сметка никога не го извадих и току-що проверих, че са преименувани на ybets и всъщност са направили това, което трябва да направят останалите и сайтът вече е блокиран за потребители от Обединеното кралство като на снимка!
Will see how it goes last time I tried FCA years ago they said they could not do anything about a non Uk based site though.
I had a few like that they use your card to buy crypto a site called immerion now renamed im sure I got them all back through the bank though unless they had just took debit card payments that site was really shady paid out at 1st to card then started saying they could not do it plus long delayed checks with provider if you believe that ! over a month on a win of £7000 asking me to convert it to bitcoin etc ended up never got it out and ive just checked they renamed as ybets and have actually done what the rest should do and the site is now blocked to Uk users as per picture !
Съжалявам, че откраднах тази тема, но какво да кажем за офшорни търговци на залагания, поръчани без хазарт, които не крият факта, че са сайтове за хазарт. Казино Playhub (на което загубих значителна сума пари) обработва своите VISA дебитни плащания чрез PYD Processing, който има код на търговец 7995. Така че те не крият факта, че са търговец на хазарт, въпреки че не са регулирани от UKGC и че тези сделки са незаконни.
Това помага ли ми много при потенциален опит за възстановяване на плащане? И прав ли съм, като си мисля, че в крайна сметка самите VISA са тези, които вземат това решение дали ми се дължи някакво възстановяване и самите те не трябваше да позволяват на Playhub Casino да приема плащания с дебитни карти в Обединеното кралство по този начин?
Sorry to hijack this thread but what about offshore, non-gambling commissioned regulated betting merchants who don't hide the fact they are gambling sites. Playhub Casino (who I have lost a considerable amount of money to) have their VISA Debit payments processed under PYD Processing which has the merchant code 7995. So they aren't hiding the fact they are a gambling merchant despite not being regulated by UKGC and that those transactions are illegal.
Does that help me much with a potential chargeback attempt? And am I right in thinking it's ultimately VISA themselves who make this decision on whether I'm due any kind of refund and they themselves shouldn't have allowed Playhub Casino to take UK Debit card payments in this way?
здравейте момчета
Някой знае ли дали имам изтегляне от фирма, наречена Spinsy - те очевидно са регулирани от доставчик PAGCOR във Филипините - но моето банково извлечение показва транзакции, извършени до Никозия? благодаря
Hi guys
does anyone know if I have any recall with a company called Spinsy - they are apparently regulated by a provider PAGCOR in the Philippines - but my bank statement shows transactions made to Nicosia ? Thanks
Току-що получих съобщение sumup поддръжката за сигурност разследва те искат данните за моята карта и разписки, които не съм получил със сигурност това е сигурно възстановяване сега
Just got a message sumup security support are investigating they want my card details and receipts which ive not got surely this is a certain refund now
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.