преди 2 дни
Какво те кара да твърдиш това? Очаквам да получа резултата от банките за моя отговор от FOS тази седмица 😳
What makes you say that? I’m waiting to get the banks outcome to my response from FOS this week 😳
0
Какво те кара да твърдиш това? Очаквам да получа резултата от банките за моя отговор от FOS тази седмица 😳
What makes you say that? I’m waiting to get the banks outcome to my response from FOS this week 😳
просто имам чувството..
Мисля, че и аз това чакам? Казаха ми да отговоря до 6 януари, така че предположих, че биха казали същото на банката може би? Не съм сигурен, но чакам да получа отговор, но като чета всички други, които хората са изпратили, е като 10% шанс те да застанат на ваша страна и не мисля, че имам голям шанс
I just have a feeling..
I am waiting for that too I think? They said for me to reply by 6th of Jan so I assumed they would have said the same to the bank maybe? I am not sure, but waiting to hear back but reading all the other ones that people have sent in it’s like a 10% chance of them siding with you, and I don’t think I have much chance
добре, имам абсолютно всичко кръстосано за теб, прекрасна. Проведоха ли вече разследването си или обясниха дали ще уважат жалбата или не?
това е изтощителен дълъг процес, но се надяваме, че колкото повече хора го докладват, толкова повече успехи за бъдещето! Продължавайте да се усмихвате
well I have got absolutely everything crossed for you lovely. Have they done their investigation yet or explained wether or not they will uphold the complaint?
it’s a draining long winded process but hopefully the more people who report it the more success for the future! Keep smiling
Здравейте, отчаяно искам да намеря DSSERVLTD, моля, можете ли да помогнете?
Hi I’m desperate to find DSSERVLTD please can you help?
Мисля, че materialgirl все още е на работа, хора, така че имайте търпение, тя ще стигне до нас, когато може
I think materialgirl is still at work folks ,so be patient she will get to us when she can
Tbh наистина не знам,
това беше първият имейл до мен и ме помолиха да потвърдя няколко въпроса и това беше!
Tbh i dont really know,
its the first email to me and they asked me to confirm a few questions and that was it!
В момента преминавам през нещо подобно с имена на търговци, които не съвпадат в извлеченията.
Бихте ли имали нещо против да се свържете с мен в М
I'm going through something similar right now with merchant names not matching on statements.
Would you mind reaching out to me at Malatok149@gmail.com
Здравей Малаток,
Какво конкретно искате, освен да можете да се свържете директно с мен по имейл?
не давам имейл адрес на някой случаен шмо, който току-що е създал акаунт.
Hello Malatok,
What specifically do you want besides being able to contact me directly by email?
i don’t give out email address to some random shmo who just created an account.
Честно, просто исках вашето мнение, тъй като вие също сте в Канада.
„Неправилните" имена на търговци, които виждам в изявленията си, не съвпадат с тези, които съм виждал в тази тема.
Освен това казиното е собственост на компания в Малта, така че не бях сигурен дали да публикувам това тук или какво.
Имената на търговците се появяват като
Копри
Coprtrade
Дъблин
Ирландия
За съжаление нямам информация за MCC за тези транзакции, може да се наложи да се свържа с Visa и да попитам.
Както и да е, наздраве!
Fair, just wanted your input since you're also in Canada.
The 'incorrect ' merchant names I see on my statements don't match any that I've seen in this thread.
Also, the casino is owned by a company in Malta, so wasn't sure if I should post this here or what.
The merchant names come up as
Copprie
Copprtrade
Dublin
Ireland
Unfortunately I don't have info on the MCCs on those transactions, might have to contact visa and inquire.
Anyway, cheers!
Извинявам се за краткия отговор. Един от акаунтите ми беше компрометиран наскоро.
Нямам работа с тези описания на търговци. Съжалявам, че не можах да помогна.
Между другото спрях да разглеждам сторнирания на плащания и преговарях с истинското казино. Казах им, че няма да продължа със сторнирания на плащания през моята банка, ако се оправят за половината от неправилно кодираните депозити. Те се съгласиха и сега съм забранен от тяхната марка и свързаните с нея казина.
Вече не депозирам с кредитна карта, само Interac или крипто.
Успех
My apologies for the curt reply. One of my accounts was compromised recently.
I have no dealings with those descriptions of merchants. Sorry I wasn’t able to help.
Btw I stopped perusing chargebacks and negotiated with the actual casino. I told them I would not go ahead with chargebacks through my bank if they would go good for half of the incorrectly coded deposits. They agreed and now I’m banned from their brand and related casinos.
I no longer deposit with credit card, only Interac or crypto.
Good Luck
Не се притеснявай, човек, трябва да се защитиш.
Мога ли да попитам, просто постигнахте по-голям успех в преговорите директно с казиното? Или сторнираните плащания спряха да преминават?
Благодаря за приноса Уайлдър,
наздраве!
No worries man, gotta protect yourself.
May I ask, did you simply find more success in negotiating with casino directly? Or did the chargebacks stop going through?
Thanks for your input Wilder,
Cheers!
Е, отказах се от връщанията, след като Destream Services Ltd ме заплаши. Те са голям доставчик на неправилно кодирани хазартни транзакции. Те са базирани в Никозия, Кипър. Реших, че ще опитам различен маршрут.
Well tbh I gave up on the chargebacks after Destream Services Ltd threatened me. They are a big provider of miscoded gambling transactions. They are based out of Nicosia, Cyprus. I figured I’d try a different route.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Currently, you are browsing the responsible gambling section of our website, which contains information related to problem gambling and responsible gambling practices. You clicked a link that leads outside of this section.
If you feel like you struggle to keep your gambling habits under control, we strongly recommend staying in the responsible gambling section and seeking help.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.