ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 262)

преди 1 година от kirekin
|
505866 преглеждания 5255 отговора |
|
1...261 262 263...266
Добавете пост
paulmcewan05
преди 3 дни

Това може да се дължи на факта, че хората може да не мислят, че имат крак, на който да стоят! И повярвайте ми, и аз не го направих, докато не намерих тази тема, така че е добре, че някои хора имат късмет.

Автоматичен превод:
Waldo1984
преди 3 дни

Добре, Уолдо, изглежда, че една или две банки-измамници не подкрепят клиента чрез просто връщане на плащане, на което така или иначе никой не отговаря!

Автоматичен превод:
преди 3 дни

Сега говорих по телефона със Sumup.


да Плащането минаваше през тях


Но SmPay*Maginc и SmPay*Gamingstore е някакъв търговец, който просто използва SumUp като някакъв вид посредник.


Трябва да намерим Byte News, Maginc и Gamingstore.


Вече не знам кой търговец е...

Автоматичен превод:
DynamoHarry
преди 3 дни

Добре, Хари, заключава, че това са те, работата е там, че ако използват sumup за изпиране на парите, те трябва да замразят сметката със средствата в нея и трябва да ни бъдат възстановени сумите, тъй като те приемат хазартни транзакции, които са незаконни да се правят на sumup тези търговци ще бъдат просто измислена страница, която да изглежда като бизнес

Редактиран от автора преди 3 дни
Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 3 дни

преследван всеки ден, на приятеля му беше казано същото, все още се разследва, ще трябва да изчакам.

Автоматичен превод:
Williamj86
преди 3 дни

Добре, благодаря, не си направих труда да ги преследвам, тъй като видях, че грешат, ако не го прегледат и получавате компо, ако закъснеят с него, но може да го преследвам, ще видя какво ще стане, ако стигне до средата на седмицата и все още нищо. Чудя се какво отнема толкова време, може би чакането на отговор или ги повдигат всичките

Редактиран от автора преди 3 дни
Автоматичен превод:
DynamoHarry
преди 3 дни

пич, гледам новините за bute

Автоматичен превод:
преди 3 дни

пич, гледам новините за bute

Автоматичен превод:
преди 3 дни

Да, ти го написа 5 пъти 😀


Така направих и аз.


Но никой не може да ги намери.

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 3 дни

Да, дайте им още няколко дни. Моят беше толкова дълъг, че повдигнах 4 отделни жалби в 1 жалба, така че те трябваше да преминат през телефонни обаждания, имейли и т.н. моите бяха общо 17 дни имейли, заявени, че ще разбера в рамките на 15, така че те не ме компенсираха много, но го направиха няколко лири и все пак ми вдигна сторнираните суми. Което вече мина почти седмица и все още не сме чули нищо.

Автоматичен превод:
преди 3 дни

Да, дайте им още няколко дни. Моят беше толкова дълъг, че повдигнах 4 отделни жалби в 1 жалба, така че те трябваше да преминат през телефонни обаждания, имейли и т.н. моите бяха общо 17 дни имейли, заявени, че ще разбера в рамките на 15, така че те не ме компенсираха много, но го направиха няколко лири и все пак ми вдигна сторнираните суми. Което вече мина почти седмица и все още не сме чули нищо.

Автоматичен превод:
преди 3 дни

Кой ти помогна, приятел, твоята банка или казиното?

Автоматичен превод:
Williamj86
преди 2 дни

Добре, честно, да, ще изчакам, моето е само едно оплакване, мисля, че ще получиш няколко стотин, ако изтече времето, просто е малко тревожно, тъй като времето минава толкова малко стресиращо, аплодира Пол.

Автоматичен превод:
DynamoHarry
преди 2 дни

Това е банката Хари

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Cdkeysstore ще възстанови сумата! Върнах си парите тази сутрин..

Автоматичен превод:
DynamoHarry
преди 2 дни

този форум ми помогна, приятелю, след това ми даде съвет и насоки къде да продължа

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 2 дни

Стресиращо е, приятелю, но изчакай, ще си заслужава

Автоматичен превод:
Williamj86
преди 2 дни

Надяваме се, чеп

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 2 дни

Чух много неща от моята тази седмица, утре мина седмица от връщането на плащането, така че се надявам, че няма новини, е добра новина

Автоматичен превод:
Williamj86
преди 2 дни

Изглежда добре, много се съмнявам, че ще чуете нещо сега

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Здравейте всички, искам да обясня моята ситуация, преди да опитам или да не опитам да възстановя рецидив след смъртта на баща ми


Играх в 3 от тези така наречени казина през последните 3 месеца, грубо похарчих около 20 000. Имам хазартен блок на картата си от март 2024 г.


също така знам, че имам около 5 хиляди, отишли ​​в canapay, който първоначално беше блокиран в началото на годината, преди да се надявам, имам ли случай за възстановяване/връщане на плащане?


много благодаря

Автоматичен превод:
craigtaylor9999
преди 2 дни

Имате огромен шанс!

Автоматичен превод:
1...261 262 263...266
Отидете на страницаот 266 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини