ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 248)

преди 1 година от kirekin
|
470207 преглеждания 4912 отговора |
|
1...247 248
Добавете пост
преди 2 часове

Съжалявам, че съм отрицателен, но не виждам някой да получи желания резултат от FOS. Толкова много хора казват, че „FOS ще застане на ваша страна"… ще го направят ли? Въз основа на какво?

Разгледайте внимателно случаите, които са били уважени (има само няколко). Те бяха потвърдени само поради изключителни обстоятелства, например невъзможност за теглене на направените депозити (което отговаря на изискванията). Мнозинството получават отказ с мотива, че хазартните транзакции не са достъпни за връщане на плащане, край на историята.

Очевидно се радвам за всеки, който има успех, но е по-добре да бъдете реалисти по този въпрос.

В момента започвам процеса на връщане на плащане, но не издържам много.

Автоматичен превод:
boots2024
преди 2 часове

Ще ви информирам, след като FOS разреши моето.


Имам хазартен блок в акаунта си и други здравословни/психически проблеми, които допринасят за действията ми.

Ще видя какво ще се случи, но не го чакам и ако се провали, това ще бъде последният ми опит и ще продължа напред от тази тема и се надявам никога повече да не залагам.


Автоматичен превод:
Ldiamond23
преди 2 часове

Във всеки от моите случаи, след като FOS се намеси, те ги повдигнаха! Имам проблеми и в момента с препоръка в gamcare със сесии едно към едно, не казвам, че съм луд, но имам психически проблеми с хазарта и съм на всеки блок, възможни казина на Моузес, онлайн gamstop, хазарт, блок на дебитна карта

Автоматичен превод:
boots2024
преди 2 часове

Двата случая, които всички споменаваме, имат две ключови точки. Едната е кредитна карта, чрез която хазартът се блокира автоматично, така че неправилен код е валиден и компанията за кредитна карта трябва да извърши връщане на плащането. Ето как получих парите си обратно чрез Barclays.

А другият блок за хазарт беше на картата, следователно неправилният код работи за това лице чрез решението на FOS, Chase направи това за мен при другото ми възстановяване на плащане.

Аз се занимавам с FOS чрез работа (несвързано с тези проблеми) и трябва да сте сигурни, че покривате всички точки, в противен случай те вероятно ще застанат на страната на банката. Хазартът не е изключен от VISA/Mastercard или не мога да го намеря в условията, които съм чел много пъти, но ще трябва да сте сигурни, че предавате тези неща на FOS. Ако сте използвали кредитна карта, трябва да спечелите, ако имате хазартен блок, също трябва да спечелите. Ако не сте споменали хазарта и банките отново отказват неполучени стоки, мисля, че ще спечелите.

Ако се споменава хазарт и банката откаже, тогава ще трябва да се уверите, че сте проверили решенията на FOS, които са загубили, и се опитайте да не повтаряте думите в това и да използвате различна тактика, повечето изглежда са се провалили, тъй като се оплакват, че банката е трябвало да блокира транзакциите това се прилага само ако аргументирането на кода е заобиколило блок, нито едно от неуспешните решения на FOS не споменава, че стоките не са получени, следователно това е маршрутът, който бих избрал, дори ако сте споменали хазарта, не са получени стоки, така че може би това ще свърши работа.

Автоматичен превод:
jbias18
преди 2 часове

Ако прочетете някои от тези, които загубиха, има голяма липса на информация в сравнение с двете, които спечелиха.

Автоматичен превод:
jbias18
преди 2 часове

Deffo го поставя върху дебели купища информация и се фокусира върху незаконни дейности и психическо състояние и т.н. и да, споменава всички блокове, но трябва да има едно правило за всички сайтове извън Обединеното кралство нямат право да вземат пари от нас и те незабавно се покриват за възстановяване след това това ще ги спре да го направят!

Редактиран от автора преди 2 часове
Автоматичен превод:
jbias18
преди 2 часове

В момента имам отворен случай с омбудсмана. Притеснявам се, че ще ми откажат въпреки всички доказателства, които предоставих. Моите бяха направени на дебитна карта и не мисля, че имах приложен блок за хазарт към картата си по време на транзакциите. Мислите ли, че има нещо друго важно, което трябва да подчертая пред тях?

Автоматичен превод:
nathanphillips9
преди 2 часове

Просто подчертайте, че сте били жертва и те са използвали незаконни методи, за да вземат парите

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 2 часове

това е маршрутът, който вече съм поел. Че знам, че съм проблемен комарджия, но затова имам метод, който да гарантира, че не мога да залагам и тези онлайн казина използват незаконни методи, за да заобиколят тези блокове.

Автоматичен превод:
nathanphillips9
преди 1 час

Да, това е всичко, нищо друго не можете да предложите. Не съм ходил във FOS, но го направих преди години срещу Nationwide, но те вече бяха повдигнали сторниранията, след като се оплаках, но загубиха няколко, така че отидох във FOS, заявявайки, че никога не са го правили всичко, което можеха, за да ги спечелят и отговориха на жалбата със закъснение. Получих £200 compo за това, но те решиха, че банката е направила всичко възможно по сторнираните плащания проблемът беше сайтът на казиното, който притежаваше доставчика на плащанията

Автоматичен превод:
преди 1 час

Кредитната карта Virgin е добра, те току-що събраха моята, без проблеми, просто добавиха информация за приложението, след което събраха за CSSKINSPRO само £300,25, но една обратно на изметта

Редактиран от автора преди 1 час
Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 1 час

Браво колега! Обяснихте ли свързано с хазарта или не?

Автоматичен превод:
boots2024
преди 1 час

filefile Здравейте, ботуши, да, заявен сайт за хазарт, работещ незаконно с погрешно кодиране, измама и т.н. заредени имейли за преследването им Kinghills, планирам да го използвам, за да купя нов матрак, който трябваше да взема, преди да направя този рецидив, ясно ми е, че картата няма какво да плаща, така че ще покаже тъй като над кредитът ще изчака няколко седмици, да се надяваме, че това ще накара sumup да вземе под внимание сега останалите

Редактиран от автора преди 1 час
Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 17 минути

Съгласихме се, че не трябва да предлагат услуги в тази страна, тъй като това е незаконно, но FOS няма да се намеси в това и също като банките ви заличават, когато казвате за Закона за хазарта и незаконната дейност.

Автоматичен превод:
nathanphillips9
преди 14 минути

Потенциално споменете, че сте били на Gamstop и че сте били набелязани, не сте сигурни за какви кодове и т.н. бихте могли да спорите, ако няма блокиране на хазарта, но се върнете, за да ми покажете стоките, които трябваше да получа, но не съм. Въпросът, както всички сме обсъждали преди, е, че банката трябва да връща таксата, това е начинът да се спори с FOS, че не е законно право на връщане на такса, но добра практика, ако искаше да успее и във всички наши случаи би било така.

Автоматичен превод:
1...247 248
Отидете на страницаот 248 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини