Да, и мен ме питаха и след това не направиха нищо и спряха да отговарят.
Надявам се нещата да се оправят при вас..
Yes, they asked me too and then they did nothing and stopped answering.
I hope things go better for you..
Sì anche a me l'avevano chiesta e poi non hanno fatto nulla e hanno smesso di rispondere.
Spero che a te vada meglio..
Изпратиха ли ви някакви отговори, след като им изпратихте картата си? Колко време им отне да отговорят?
Did they send any replies to you after you sent your card to them? How long did it take them to reply?
Както ви писах, предоставих цялата документация, поискана от тях, но след това те изчезнаха във въздуха. Кога направихте транзакциите? В кое казино?
As I wrote to you I provided all the documentation requested by them but then they disappeared into thin air. When did you make the transactions? On which casino?
Come ti ho scritto ho fornito tutta la documentazione richiesta da loro ma poi sono spariti nel nulla. Quando hai effettuato le transazioni? Su che casinò?
Транзакциите ми бяха направени между ноември миналата година и април тази година. Не помня за кое казино беше. Мисля, че беше за мнозина.
My transactions were made between November last year and April this year. I don't remember which Casino it was for. I think it was for many.
Отидете на уебсайта на ARN и незабавно подайте жалба, в която се посочва, че Wintermads е действал като посредник за незаконни казина в Кюрасао и не сте получили никакви стоки или услуги от тях.
Ако все още имате историята на плащанията в казиното, би било по-добре, за да можете да докажете, че техните транзакции съответстват на плащанията, направени към казината, тъй като те ще напишат в жалбата, че са ви продали цифрово изкуство.
Go to the ARN website and immediately file a complaint stating that Wintermads acted as an intermediary for illegal casinos in Curacao and you did not receive any goods or services from them.
If you still have the casino payment history it would be better so you can prove that their transactions correspond to payments made to Casinos since they will write in the complaint that they sold you digital art.
Vai sul sito dell'ARN e apri subito un reclamo scrivendo che Wintermads si è prestata come intermediario di casinò illegali di Curacao e non hai ricevuto alcun bene o servizio da loro.
Se hai ancora la cronologia dei pagamenti dei casinò sarebbe meglio così dimostri che le loro transazioni corrispondono a dei pagamenti effettuati a favore di Casinò poiché loro nel reclamo scriveranno che ti hanno venduto arte digitale.
Бихте ли изпратили връзката към уебсайта?
Could you please send the link to the website?
Освен това моята банка не разрешава крипто транзакции под каквато и да е форма, така че не могат да измислят лъжи относно законна покупка, тъй като моята банка би я блокирала
Also, my bank does not allow crypto transactions in any form, so they can't make up lies about a legit purchase as my bank would've blocked it
празни заплахи... браво, че си върна парите
empty threats... good on you for getting your money back
Добре, но ти имаш mastercard (45 дни), аз имам карта Visa (30 дни), така че трябва да изчакаш още 8 дни. Може би ще ги получа, тогава това са 8 дни днес за мен общо 38 дни.
Ok but then u have mastercard(45 days) i have visa card (30 days) so 8 days more you have wait. Maby i will get them then its 8 days today for me 38 days total.
ти го знаеш! те не заслужават нито стотинка
you know it! they don't deserve a penny
Добре, казаха ми 45 дни преследване на дебитна карта и след това нагоре
Ok I was told 45 days debit card chase then up
имаш ли mastercard? Случаят ми за сторнирани плащания е регистриран на 12 август и на този ден те решиха да го вземат с търговеца, сега са минали 38 дни. Преди да получа възстановяване след 2-4 дни след изтичане на 30 дни. Малко се притеснявам, защото още не са пристигнали. И ако попитам revolut, те могат да ги отменят. Revolut е малко странен. Някои от моите възстановявания те приемат и същият търговец следващия път, когато декоинират хаха
do you have mastercard ? My chargebacks case is registred 12 august and it was on that day they decided to take it with merchant, now its been 38 days. Before i got refund back after 2-4 days after 30 days passed. Im a little bit worried because those didnt arrive yet. And if i ask revolut they can cancel them. Revolut is a little bit wierd. Some of my refunds they accept and same merchant next time they decöine haha
Добре, може би просто изчакайте, тогава аз преследвах моите веднъж седмично, но зависи от вас дали е твърде дълго, бих попитал грубо
Ok maybe just wait then i chased up my ones once a week but its up to you if too long I would ask rhough
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.