сега ги попитах! Дано ми помогнат или в най-лошия случай да ги отхвърлят. Нямам търпение повече хахаха
i asked them now! Hope they help me or in worst case they reject them. I cant wait more hahah
Те ми казаха:
Благодаря ви много за подробностите, които споделихте досега. Виждам, че проблемът е по отношение на споровете за Cloudbased Scripthub.
За да съм сигурен, че получавате правилния вид поддръжка, повдигам вашия случай до нашия екип за картови плащания. Обикновено им отнемат 2 работни дни, за да се справят със случаите. След като техният преглед приключи, ние ще ви актуализираме и ще ви уведомим. Благодаря предварително за търпението.
They told me:
Thank you so much for the details you’ve shared so far. I can see that the issue is regarding the Cloudbased Scripthub disputes.
To make sure you get the right kind of support, I am raising your case to our Card Payments team. They usually take 2 business days to handle cases. Once their review is completed, we will update you and let you know. Thanks in advance for your patience.
Невъзможно е да се намери. Помолете банката си за възстановяване на плащане.
It is impossible to find. Ask your bank for a chargeback.
È impossibile trovarlo. Chiedi chargeback alla tua banca.
Моите сторнирания на плащания бяха повдигнати от отдела за жалби за сторнирания на плащания, но който и да ги е повдигнал, екипът за сторнирания на плащания иска актуализация
My chargebacks were raised by chargeback complaints dept but whoever raised them the chargeback team ask for an update
Актуална информация за моя случай: омбудсманът е в контакт с Chase, те ги питат за подробности и ме помолиха за моите подробности за ситуацията, все още очаквайки отговор от mastercard, но те го ескалираха до своя съответен екип. Chase bank почти не помогнаха, тъй като им отне дни да ми изпратят имейл адреси и т.н., за да изпратят доказателства, след което отхвърлиха първоначалния ми спор, след което, когато го отворих отново, те го отхвърлиха отново в рамките на един час, въпреки че доказателствата отнеха много повече време, за да преминат, просто изглеждаше, че искат да го махнат от бюрото си, така да се каже.
те са използвали доставчици трети страни и са кодирали транзакциите си като MCC 5816. ЦИФРОВИ СТОКИ: ИГРИ вместо MCC 7995, което е хазарт, освен че не изплаща, защото не съм в тяхната юрисдикция (забранено им е да работят с клиенти от Обединеното кралство) , въпреки че ми позволиха да се регистрирам и одобриха KYC.
(моят спор е с goldenbet/santeda international bv)
Update on my case: the ombudsman is in contact with chase, they're asking them for details, and have asked me for my details on the situation, still awaiting a reply from mastercard, but they have escalated it to their relevant team. chase bank were pretty much no help as they took days to send me email addresses etc to send over evidence then rejected my initial dispute then when i reopened it they rejected it again within an hour despite the evidence taking a lot longer to get through, just seemed like they wanted it off their desk so to speak.
they used third party vendors and miscoded their transactions as MCC 5816. DIGITAL GOODS: GAMES instead of MCC 7995 which is gambling, on top of not paying out because i'm not in their jurisdiction(they're prohibited from operating to UK customers), despite them letting me sign up and approving the KYC.
(my dispute is with goldenbet/santeda international b.v.)
Те ще го подредят, след като са замесени, тъй като знаят, че ще трябва да им върнат всички обратно с лихвите след години, когато загубят делото
They will sort it once they are involved as they know they will need to pay them all back with interest in a years time when they lose the case
Когато стигнете до дребните детайли, всичко е ясно, мисля, че тъй като банките чуват казиното, те просто го отхвърлят, не искат да се занимават с него, но след като омбудсманът се намеси и те правилно разследват и застанат на ваша страна, те нямат крак, на който да стъпят, жалко, че трябва да се стигне толкова далеч, за да се разреши наистина
When you get to the nitty gritty of the details it's clear cut, i think because the banks hear casino they just brush it off, they don't want to deal with it but once an ombudsmans involved and they properly investigate and side with you, they haven't got a leg to stand on, a shame it has to go that far to resolve it really
И Pixeleum, и Wintermads поискаха моите банкови карти и извлечения, колко време след този процес им отне „разследването" и колко време, докато започнат възстановяване на средства? Трябва ли да им оказвам времеви натиск?
Pixeleum and Wintermads both asked for my bank cards and statements, how long after this process did it take them to 'investigate' and how long until they initiate refunds? Should I put time pressure on them?
Да, това е деффо! Казах в изказването си, че персоналът просто е мързелив и си измива ръцете, че след като загубят делото, сами си връщат парите и лихвите, но ако направят сторниране, това не им струва нищо!
Yes that is deffo it ! I said in my rant the staff were just being lazy and washing their hands of it the thing is once they lose the case they pay back the money themselves and interest but if they do chargebacks it costs them nothing !
всъщност е лошо, ясно е, че търговците работят незаконно и недобросъвестно, но те просто го отхвърлят от мързел и се надяват, че няма да се върне, надяваме се, че следят това да се случи и създават някакъв протокол, за да се справят с него отколкото цитирам ToS на MasterCard, смешното е, че MC го ескалираха сами, когато се свързах
actually is bad, it's clear the merchants are operating illegally and in bad faith but they just brush it off out of laziness and hope it won't come back, hopefully they clock onto this happening and create some sort of protocol to deal with it rather than quote ToS of MasterCard, funny thing is MC escalated it themselves when i got in contact
Предполагам, че MyBookie.ag не може да ми изпрати колекции поради тези плащания, обработени в Индонезия и Истанбул. Защо изобщо биха изпратили имейл, че са ми възстановени сумите, но трябва да платя сметката си? Дали просто търсят, защото нямат почва? Беше само 600$, но те разбиха линиите ми по средата на играта. Как капитал едно ще се справи с това?
I’m guessing MyBookie.ag can’t send me collections due to these payments processed in Indonesia and Istanbul. Why would they even send an email stating that I was refunded but I have to pay my account? Are they just seeking cause they have no ground? It was only 600$ but they shafted my lines mid game. How will capital one handle this?
Актуална информация за моя случай: омбудсманът е в контакт с Chase, те ги питат за подробности и ме помолиха за моите подробности за ситуацията, все още очаквайки отговор от mastercard, но те го ескалираха до своя съответен екип. Chase bank почти не помогнаха, тъй като им отне дни да ми изпратят имейл адреси и т.н., за да изпратят доказателства, след което отхвърлиха първоначалния ми спор, след което, когато го отворих отново, те го отхвърлиха отново в рамките на един час, въпреки че доказателствата отнеха много повече време, за да преминат, просто изглеждаше, че искат да го махнат от бюрото си, така да се каже.
те са използвали доставчици трети страни и са кодирали транзакциите си като MCC 5816. ЦИФРОВИ СТОКИ: ИГРИ вместо MCC 7995, което е хазарт, освен че не изплаща, защото не съм в тяхната юрисдикция (забранено им е да работят с клиенти от Обединеното кралство) , въпреки че ми позволиха да се регистрирам и одобриха KYC.
(моят спор е с goldenbet/santeda international bv)
Update on my case: the ombudsman is in contact with chase, they're asking them for details, and have asked me for my details on the situation, still awaiting a reply from mastercard, but they have escalated it to their relevant team. chase bank were pretty much no help as they took days to send me email addresses etc to send over evidence then rejected my initial dispute then when i reopened it they rejected it again within an hour despite the evidence taking a lot longer to get through, just seemed like they wanted it off their desk so to speak.
they used third party vendors and miscoded their transactions as MCC 5816. DIGITAL GOODS: GAMES instead of MCC 7995 which is gambling, on top of not paying out because i'm not in their jurisdiction(they're prohibited from operating to UK customers), despite them letting me sign up and approving the KYC.
(my dispute is with goldenbet/santeda international b.v.)
Интересно ми е да видя как ще се развие това! Аз лично мисля да се свържа с омбудсман. За да получа всичко, което мога да върна от всички казина santeda. Управлявах само wintermdse от goldenbet. Дръжте всички нас в течение какво се случва 🙂
I'm interested to see how this pans out! I am thinking of contacting an ombudsman myself. To get everything I can back from all santeda casinos. I only ever managed wintermdse from goldenbet. Keep us all updated with what is going on 🙂
здравей
Свързах се с омбудсмана. Изпратих всички "разписки" на казиното, които получих от поддръжката на казиното. Пише, че ще получа отговора след 30 дни.
беше 30.07.2024, да чакам ли или по-добре да му пиша? Или трябва да е 30 работни дни? 😅
Hello,
i’ve contacted the ombudsman. I’ve sent all the casino "Receipts" which i got from the casino support. He wrote that i will get the answer in 30 days.
it was 30.07.2024, should i wait or its better to write to him? Or should it be 30 work days? 😅
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.