Благодаря много ботуши, смятам, че знаят, че са се провалили, следователно бързият отговор и възстановяването не е масивно, но £500 обратно днес в сравнение с това, което съм губил, ме кара да се чувствам малко по-добре, поне все още чакам от моята банка да отговори на жалбата ми, не разбира се, че ако няма новини е добра новина, тъй като беше повдигната миналия четвъртък, може би това е, защото им отнема повече време, първото отхвърляне последния път беше много бързо като ден по-късно
Thanks a lot boots I reckon they know they failed hence the quick reply and refund its not massive but £500 back today compared to what ive been losing makes me feel a bit better at least im still waiting on my bank replying to my complaint im not sure if no news is good news as it was raised last Thursday maybe it is as they are taking longer 1st rejection last time was very quick like a day later
Няма шанс да стартирам, вече съм готов с него, вече ми е много гадно, надявам се срещата ми с gamcare да ми помогне утре в 14:00 след като рефералът ми беше завършен и определено няма да използвам тези сайтове никога повече, ще бъде невероятно да си върна голямата сума, но малко се съмнявам и също подчерта малко изчакване на отговора
No chance boots im deffo done with it now too sickened by it im hoping my gamcare meeting helps me tomorrow 2pm after my referral was completed and im deffo not using those sites ever again would be amazing to get the big amount back but im a bit doubtful and also stressed a bit waiting on the reply
Днес получих актуализация по имейл от банката, те казват, че жалбата ми все още се разследва и може да отнеме още 5 седмици, за да получа отговор, да подам ли нова жалба или да оставя това да приключи.
Got a email update from the bank today, they are saying my complaint is still under investigation and it can take another 5 weeks to hear back, shall i raise another complaint or let this ride out.
оригиналният имейл посочва не повече от 15 работни дни, като 15-ият ден е днес.
original email stated no longer then 15 working days which the 15th day was today.
Добре, може би изчакайте още малко, ако има само 15 работни дни днес
Ok maybe wait a bit more if only 15 working days today
Добре, те всъщност отговориха! Това е веригата Kinghills, никога не съм надникнал от тях!
Ok they actually replied ! That is the Kinghills chain ive never had a peep out of them !
Преди всичко мога да кажа колко наистина полезен/подкрепящ форум се чувствам въз основа на публикациите, които прочетох в тази тема. Очевидно всички сме общи за хазарта (вероятно повечето от нас, хората от Обединеното кралство също сме в GamStop), но се чувстваме като истинска общност на полезни хора.
Второ - следвайки предишните ми публикации и четейки повече за него - напълно приемам, че е вероятно да стигна НИкъде с това, може би 1% шанс, но искам да опитам независимо от това. Може ли някой да ми помогне да идентифицирам платежния процесор/търговец за тези в моето извлечение, моля? И данни за контакт?
Nikotpf Pokerprosonlin
Mydeliveryy
Zpaympf Theplatinum
Nikotpf.elegro.Eu
Zpaympf*highrollerwins
First of all can I say what a genuinely useful/supportive forum this feels based on the posts I've read in this topic. Obviously we all have the gambling in common (probably most of us UK people are on GamStop too) but feels like a real helfpul community.
Second - following on from my previous posts and reading more into it - I fully accept I am likely to get NOWHERE with this, maybe 1% chance but I want to give it a try regardless. Can anyone help me identify the payment processor/merchant for these on my statement please? And contact details?
Nikotpf Pokerprosonlin
Mydeliveryy
Zpaympf Theplatinum
Nikotpf.elegro.Eu
Zpaympf*highrollerwins
Наистина ли ги търсихте в Google?
Всички ми приличат на Elegro, изпратете имейл на Elegro.
Have you actually googled them?
They all look like Elegro to me, email Elegro.
Бих казал, че помолете банката да ги направи, ако е възможно, опитайте да се свържете все пак
I would say ask the bank to do them if passible try contacting anyway
Сам ще подам иск пред FOS в последен опит да си върна последните £400. Струва си да опитате така или иначе, бях един от късметлиите в началото, които получиха възстановявания директно от процесори/компании за обработка на плащания. Ще ви уведомя всички как се справям.
I’m going to raise a claim myself with the FOS in a last ditch attempt to get the last £400 back. Worth a try anyway, I was one of the lucky ones at the start who got refunds directly from payment processors/companies. Will let you all know how I get on.
Наздраве момчета. Банката не е опция за съжаление, както и над 120 дни за възстановяване на плащане.
(Поради това не може да се прехвърля към FOS)
Знам, че това вероятно няма да доведе до възстановяване на сумата, но имате ли съвет какво точно да кажа в имейла си?
Cheers guys. Bank not an option unfortunately as well over 120 days for chargeback.
(Therefore can't esclate with FOS)
I do know it's probably not going to result in a refund - but any advice on what exactly to say in my email?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.