ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 249)

преди 1 година от kirekin
|
473412 преглеждания 4937 отговора |
|
1...248 249 250
Добавете пост
Публикация на boots2024 е изтрит
boots2024
преди 5 часове

Добре, честна игра, можете ли да изтриете публикацията си, благодаря

Редактиран от автора преди 5 часове
Автоматичен превод:
преди 5 часове

Браво все пак….!!!

Автоматичен превод:
boots2024
преди 5 часове

Благодаря много ботуши, смятам, че знаят, че са се провалили, следователно бързият отговор и възстановяването не е масивно, но £500 обратно днес в сравнение с това, което съм губил, ме кара да се чувствам малко по-добре, поне все още чакам от моята банка да отговори на жалбата ми, не разбира се, че ако няма новини е добра новина, тъй като беше повдигната миналия четвъртък, може би това е, защото им отнема повече време, първото отхвърляне последния път беше много бързо като ден по-късно

Редактиран от автора преди 5 часове
Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 5 часове

Моля, не залагайте приятел!

Автоматичен превод:
boots2024
преди 5 часове

Няма шанс да стартирам, вече съм готов с него, вече ми е много гадно, надявам се срещата ми с gamcare да ми помогне утре в 14:00 след като рефералът ми беше завършен и определено няма да използвам тези сайтове никога повече, ще бъде невероятно да си върна голямата сума, но малко се съмнявам и също подчерта малко изчакване на отговора

Редактиран от автора преди 4 часове
Автоматичен превод:
Williamj86
преди 4 часове

Днес получих актуализация по имейл от банката, те казват, че жалбата ми все още се разследва и може да отнеме още 5 седмици, за да получа отговор, да подам ли нова жалба или да оставя това да приключи.

Автоматичен превод:
Williamj86
преди 4 часове

Коя дата са поставили на 1-ва пъпка

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 4 часове

оригиналният имейл посочва не повече от 15 работни дни, като 15-ият ден е днес.

Автоматичен превод:
Williamj86
преди 4 часове

Добре, може би изчакайте още малко, ако има само 15 работни дни днес

Автоматичен превод:
Williamj86
преди 4 часове

Бих дал до края на седмицата

Автоматичен превод:
преди 3 часове

Интересна новина, тъй като Jokabet ми предложи 20% от нетните ми загуби като „жест на добра воля" – все още не приемам.

Автоматичен превод:
boots2024
преди 3 часове

Добре, ще видя как ще е

Автоматичен превод:
mrkrm
преди 3 часове

Добре, те всъщност отговориха! Това е веригата Kinghills, никога не съм надникнал от тях!

Автоматичен превод:
преди 2 часове

Преди всичко мога да кажа колко наистина полезен/подкрепящ форум се чувствам въз основа на публикациите, които прочетох в тази тема. Очевидно всички сме общи за хазарта (вероятно повечето от нас, хората от Обединеното кралство също сме в GamStop), но се чувстваме като истинска общност на полезни хора.

Второ - следвайки предишните ми публикации и четейки повече за него - напълно приемам, че е вероятно да стигна НИкъде с това, може би 1% шанс, но искам да опитам независимо от това. Може ли някой да ми помогне да идентифицирам платежния процесор/търговец за тези в моето извлечение, моля? И данни за контакт?


Nikotpf Pokerprosonlin

Mydeliveryy

Zpaympf Theplatinum

Nikotpf.elegro.Eu

Zpaympf*highrollerwins



Редактиран от автора преди 2 часове
Автоматичен превод:
Casfan
преди 2 часове

Наистина ли ги търсихте в Google?

Всички ми приличат на Elegro, изпратете имейл на Elegro.


Автоматичен превод:
преди 1 час

Бих казал, че помолете банката да ги направи, ако е възможно, опитайте да се свържете все пак

Редактиран от автора преди 1 час
Автоматичен превод:
Casfan
преди 1 час

Всички са Elegro mate. Същите хора, от които взех парите си.

Автоматичен превод:
преди 1 час

Сам ще подам иск пред FOS в последен опит да си върна последните £400. Струва си да опитате така или иначе, бях един от късметлиите в началото, които получиха възстановявания директно от процесори/компании за обработка на плащания. Ще ви уведомя всички как се справям.

Автоматичен превод:
преди 1 час

Бих казал, че помолете банката да ги направи, ако е възможно, опитайте да се свържете все пак

Автоматичен превод:
преди 29 минути

Наздраве момчета. Банката не е опция за съжаление, както и над 120 дни за възстановяване на плащане.

(Поради това не може да се прехвърля към FOS)

Знам, че това вероятно няма да доведе до възстановяване на сумата, но имате ли съвет какво точно да кажа в имейла си?


Автоматичен превод:
1...248 249 250
Отидете на страницаот 250 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини