ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 249)

преди 11 месеца от kirekin
|
330665 преглеждания 3768 отговора |
|
1...248 249
Добавете пост
преди 8 часове

Някой знае ли за търговци на kunava kai pnmm, които използват spin по-добре

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 8 часове

сега ги попитах! Дано ми помогнат или в най-лошия случай да ги отхвърлят. Нямам търпение повече хахаха

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 8 часове

Те ми казаха:


Благодаря ви много за подробностите, които споделихте досега. Виждам, че проблемът е по отношение на споровете за Cloudbased Scripthub.


За да съм сигурен, че получавате правилния вид поддръжка, повдигам вашия случай до нашия екип за картови плащания. Обикновено им отнемат 2 работни дни, за да се справят със случаите. След като техният преглед приключи, ние ще ви актуализираме и ще ви уведомим. Благодаря предварително за търпението.

Автоматичен превод:
преди 8 часове

Никой не успя да проследи

РЕКЛАМНА УСЛУГА БРЮКСЕЛ?

аз ти благодаря

Автоматичен превод:
nathanphillips9
преди 8 часове

https://www.arn.se/konsument

Автоматичен превод:
carsix79
преди 7 часове

благодаря ви

Автоматичен превод:
Glamors12
преди 7 часове

Невъзможно е да се намери. Помолете банката си за възстановяване на плащане.

Автоматичен превод:
Larryking
преди 7 часове

Моите сторнирания на плащания бяха повдигнати от отдела за жалби за сторнирания на плащания, но който и да ги е повдигнал, екипът за сторнирания на плащания иска актуализация

Автоматичен превод:
преди 6 часове

Актуална информация за моя случай: омбудсманът е в контакт с Chase, те ги питат за подробности и ме помолиха за моите подробности за ситуацията, все още очаквайки отговор от mastercard, но те го ескалираха до своя съответен екип. Chase bank почти не помогнаха, тъй като им отне дни да ми изпратят имейл адреси и т.н., за да изпратят доказателства, след което отхвърлиха първоначалния ми спор, след което, когато го отворих отново, те го отхвърлиха отново в рамките на един час, въпреки че доказателствата отнеха много повече време, за да преминат, просто изглеждаше, че искат да го махнат от бюрото си, така да се каже.

те са използвали доставчици трети страни и са кодирали транзакциите си като MCC 5816. ЦИФРОВИ СТОКИ: ИГРИ вместо MCC 7995, което е хазарт, освен че не изплаща, защото не съм в тяхната юрисдикция (забранено им е да работят с клиенти от Обединеното кралство) , въпреки че ми позволиха да се регистрирам и одобриха KYC.

(моят спор е с goldenbet/santeda international bv)

Автоматичен превод:
Gojira7346
преди 6 часове

Те ще го подредят, след като са замесени, тъй като знаят, че ще трябва да им върнат всички обратно с лихвите след години, когато загубят делото

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 6 часове

Когато стигнете до дребните детайли, всичко е ясно, мисля, че тъй като банките чуват казиното, те просто го отхвърлят, не искат да се занимават с него, но след като омбудсманът се намеси и те правилно разследват и застанат на ваша страна, те нямат крак, на който да стъпят, жалко, че трябва да се стигне толкова далеч, за да се разреши наистина

Автоматичен превод:
преди 6 часове

И Pixeleum, и Wintermads поискаха моите банкови карти и извлечения, колко време след този процес им отне „разследването" и колко време, докато започнат възстановяване на средства? Трябва ли да им оказвам времеви натиск?

Автоматичен превод:
Gojira7346
преди 5 часове

Да, това е деффо! Казах в изказването си, че персоналът просто е мързелив и си измива ръцете, че след като загубят делото, сами си връщат парите и лихвите, но ако направят сторниране, това не им струва нищо!

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 5 часове

всъщност е лошо, ясно е, че търговците работят незаконно и недобросъвестно, но те просто го отхвърлят от мързел и се надяват, че няма да се върне, надяваме се, че следят това да се случи и създават някакъв протокол, за да се справят с него отколкото цитирам ToS на MasterCard, смешното е, че MC го ескалираха сами, когато се свързах

Автоматичен превод:
преди 5 часове

Предполагам, че MyBookie.ag не може да ми изпрати колекции поради тези плащания, обработени в Индонезия и Истанбул. Защо изобщо биха изпратили имейл, че са ми възстановени сумите, но трябва да платя сметката си? Дали просто търсят, защото нямат почва? Беше само 600$, но те разбиха линиите ми по средата на играта. Как капитал едно ще се справи с това? file

Автоматичен превод:
преди 6 часове

Актуална информация за моя случай: омбудсманът е в контакт с Chase, те ги питат за подробности и ме помолиха за моите подробности за ситуацията, все още очаквайки отговор от mastercard, но те го ескалираха до своя съответен екип. Chase bank почти не помогнаха, тъй като им отне дни да ми изпратят имейл адреси и т.н., за да изпратят доказателства, след което отхвърлиха първоначалния ми спор, след което, когато го отворих отново, те го отхвърлиха отново в рамките на един час, въпреки че доказателствата отнеха много повече време, за да преминат, просто изглеждаше, че искат да го махнат от бюрото си, така да се каже.

те са използвали доставчици трети страни и са кодирали транзакциите си като MCC 5816. ЦИФРОВИ СТОКИ: ИГРИ вместо MCC 7995, което е хазарт, освен че не изплаща, защото не съм в тяхната юрисдикция (забранено им е да работят с клиенти от Обединеното кралство) , въпреки че ми позволиха да се регистрирам и одобриха KYC.

(моят спор е с goldenbet/santeda international bv)

Автоматичен превод:
преди 4 часове

Интересно ми е да видя как ще се развие това! Аз лично мисля да се свържа с омбудсман. За да получа всичко, което мога да върна от всички казина santeda. Управлявах само wintermdse от goldenbet. Дръжте всички нас в течение какво се случва 🙂

Автоматичен превод:
преди 4 часове

здравей

Свързах се с омбудсмана. Изпратих всички "разписки" на казиното, които получих от поддръжката на казиното. Пише, че ще получа отговора след 30 дни.

беше 30.07.2024, да чакам ли или по-добре да му пиша? Или трябва да е 30 работни дни? 😅

Редактиран от автора преди 4 часове
Автоматичен превод:
преди 4 часове

Здравейте, някой занимавал ли се е със света на съответствието в Кипър или kenava?

Автоматичен превод:
Larryking
преди 22 минути

Как се свързахте с Cloudbased Scripthub?

Автоматичен превод:
1...248 249
Отидете на страницаот 249 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още