ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 247)

преди 1 година от kirekin
|
548819 преглеждания 5601 отговора |
|
1...246 247 248...284
Freddi87
преди 2 седмици

Няма начин да го разгледат! моята също беше отхвърлена след 20 минути, те са готови

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Същото и за мен, всяка транзакция беше отхвърлена за по-малко от час.


Преди или ще отнеме около 24 часа няколко пъти.


Нещо не е наред тук, дори не мисля, че вече гледат транзакциите или четат "Доказателствата" на хората, те просто незабавно ги отменят и го отменят.

Автоматичен превод:
Lucid_1337
преди 2 седмици

Нося го на омбудсмана със сигурност ще бъде лесна победа!

Автоматичен превод:
Публикация на Casfan е изтрит
преди 2 седмици

Сигурно сте сбъркали MCC, но не можете да направите нищо.


Търговецът няма да извърши обратно плащане в 98% от случаите.

Банката няма връщане на плащане в 99% от случаите

Казината нямат връщане на плащане в 99,9% от случаите


Вижте го като знак, че трябва да спрете да залагате.

Автоматичен превод:
Публикация на Casfan е изтрит
Casfan
преди 2 седмици

По-рано да.


Но напоследък почти никой.

В началото няколко от търговците върнаха парите.


След това почти никой. Банките са помогнали на някои момчета, но почти нищо.


Казино Видях само 1-2 случая

Автоматичен превод:
Casfan
преди 2 седмици

Здравей приятел.

преди много луни в началото на това нещо успях да възстановя всичките си загуби от всички, които изброихте там, и зимните луди.

сега, поради популярността на тази тема, вярвам, че са се забавили малко и просто игнорират, освен ако не бъде повдигнато връщане на плащане или жалба. Бях един от късметлиите още в началото, който също помогна на няколко души.

все още има около £400 от няколко случайни хора, които банката или компанията не биха ми възстановили, така че се отказах. Мисля, че най-добрият залог е да рейзнете с FOS сега, тъй като изглежда никой не е готов да помогне.

Автоматичен превод:
Публикация на Casfan е изтрит
mrkrm
преди 2 седмици

уау


но те, заедно с търговците, могат да манипулират информацията за транзакциите, за да получат средства от нас!


Наистина се затрудних да се свържа с тази компания. Транзакции над 10 хиляди с тях, имате ли имейл адрес? Само за да мога да събера някои доказателства за моето дело FOS срещу тях. Желая ти всичко най-добро и се надявам да получиш резултата, който заслужаваш с тези мошеници!

Автоматичен превод:
Casfan
преди 2 седмици

Не искам да повишавам надеждите ви, но връщането на плащане все още може да бъде опция след 8 месеца. Трябва да се изчислява от момента, в който сте очаквали да получите поръчката, а не от действителната дата на поръчката... така че зависи от това как представяте случая.

Автоматичен превод:
Lucid_1337
преди 2 седмици

Казаха ми някакви глупости за това, че не можем да предявяваме искове срещу спечелването на хазартни чипове, аз казах, че не е това! това бяха пари, изгубени от сметката ми, след което ги промениха на нещо, свързано с хазарт

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 2 седмици

Казахте ли им, че първоначално е хазарт?

Автоматичен превод:
boots2024
преди 2 седмици

Да ботуши

Автоматичен превод:
DynamoHarry
преди 2 седмици

Съгласен съм с това, което казахте.

Мисля, че единственият шанс, който хората в Обединеното кралство имат, е да използват кредитна карта, тъй като е незаконно те да се използват за хазартни цели.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Просто си мислех, че ако кажеш, че е хазарт, можеш да го промениш така, че никога да не получаваш нищо? Честно казано, не виждам каква е разликата

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Revoult отказа връщане на таксата ми, когато спомена хазарт,

Подадох жалба и те отказаха да правят каквото и да било, така че сега я изпратих на FOS. Ще изчакаме и ще видим

Автоматичен превод:
Ldiamond23
преди 2 седмици

Добре, интересно, моля, дръжте ме в течение, вървя по същия път

Редактиран от автора преди 2 седмици
Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 2 седмици

Ще направя!

те не проявиха никакъв интерес, така че изглежда като загубена битка, но ще видим какво ще каже FOS.

Уведомих FOS, че искам възстановяване на обща сума от £1,2k

Автоматичен превод:
Ldiamond23
преди 2 седмици

Добре, да, така смятам, че те не помагат на клиента, а защитават измамниците! FOS обикновено са бързи с тези, но получих имейл, че човекът, който го прави, е болен точно сега, така че може да не е добра новина

Автоматичен превод:
1...246 247 248...284
Отидете на страницаот 284 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини