ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 247)

преди 1 година от kirekin
|
468332 преглеждания 4889 отговора |
|
1...246 247
Добавете пост
Lucid_1337
преди 9 часове

Какво оправдание си написал за luxtel? Мисля, че си мислех, че не съм получил артикула, но не мина. Получих отговор, че понякога може да е трудно да разберете откъде сте купили. Но не мога да продължа с оспорването на тази транзакция.

Автоматичен превод:
Freddi87
преди 8 часове

Странно, просто така ли писаха? Revolut ли беше? Опитайте се да публикувате снимка, ако можете.


Написах същото, че не съм получил никакви изпратени мобилни телефони и че поддръжката не отговаря, когато се опитам да се свържа с тях


Luxtell.eu (регистриран в Лондон)

Автоматичен превод:
Lucid_1337
преди 8 часове

Да, но не изпращайте негова снимка и изглежда не можете да отворите кутията отново. Беше Revolut, но се чувства много несериозно, докато го преглеждат 30 минути.

Автоматичен превод:
Freddi87
преди 8 часове

Няма начин да го разгледат! моята също беше отхвърлена след 20 минути, те са готови

Автоматичен превод:
преди 8 часове

Същото и за мен, всяка транзакция беше отхвърлена за по-малко от час.


Преди или ще отнеме около 24 часа няколко пъти.


Нещо не е наред тук, дори не мисля, че вече гледат транзакциите или четат "Доказателствата" на хората, те просто незабавно ги отменят и го отменят.

Автоматичен превод:
Lucid_1337
преди 8 часове

Нося го на омбудсмана със сигурност ще бъде лесна победа!

Автоматичен превод:
преди 8 часове

Здравейте момчета, не съм сигурен дали ми е позволено да кажа Казиното, така че няма да го направя, но имам няколко транзакции от Казино без GamStop и това са някои от имената в извлеченията ми за тях...


Nikotpf Pokerprosonlin

Mydeliveryy

Zpaympf Theplatinum

Nikotpf.elegro.Eu

Zpaympf*highrollerwins


Оттогава разбрах, че това вероятно не е реномирано казино и се чудех дали имам шанс да си върна парите? Не мога да направя връщане на плащане, тъй като срокът им надхвърля 120 дни? Опитах се да се свържа директно с казиното, но те ме игнорират, така че това не е опция


Подозирам грешен MCC, но не съм 100% сигурен в това


Остават ли ми някакви опции?

Всяка помощ се оценява високо. Благодаря ти

Редактиран от автора преди 8 часове
Автоматичен превод:
преди 6 часове

Сигурно сте сбъркали MCC, но не можете да направите нищо.


Търговецът няма да извърши обратно плащане в 98% от случаите.

Банката няма връщане на плащане в 99% от случаите

Казината нямат връщане на плащане в 99,9% от случаите


Вижте го като знак, че трябва да спрете да залагате.

Автоматичен превод:
DynamoHarry
преди 6 часове

Благодаря за отговора - значи тази тема е 247 страници безсмислени? Със сигурност не? Със сигурност много хора са успели с това?

Автоматичен превод:
Casfan
преди 6 часове

По-рано да.


Но напоследък почти никой.

В началото няколко от търговците върнаха парите.


След това почти никой. Банките са помогнали на някои момчета, но почти нищо.


Казино Видях само 1-2 случая

Автоматичен превод:
Casfan
преди 5 часове

Здравей приятел.

преди много луни в началото на това нещо успях да възстановя всичките си загуби от всички, които изброихте там, и зимните луди.

сега, поради популярността на тази тема, вярвам, че са се забавили малко и просто игнорират, освен ако не бъде повдигнато връщане на плащане или жалба. Бях един от късметлиите още в началото, който също помогна на няколко души.

все още има около £400 от няколко случайни хора, които банката или компанията не биха ми възстановили, така че се отказах. Мисля, че най-добрият залог е да рейзнете с FOS сега, тъй като изглежда никой не е готов да помогне.

Автоматичен превод:
преди 5 часове

Здравей приятел.

преди много луни в началото на това нещо успях да възстановя всичките си загуби от всички, които изброихте там, и зимните луди.

сега, поради популярността на тази тема, вярвам, че са се забавили малко и просто игнорират, освен ако не бъде повдигнато връщане на плащане или жалба. Бях един от късметлиите още в началото, който също помогна на няколко души.

все още има около £400 от няколко случайни хора, които банката или компанията не биха ми възстановили, така че се отказах. Мисля, че най-добрият залог е да рейзнете с FOS сега, тъй като изглежда никой не е готов да помогне.

Автоматичен превод:
преди 4 часове

Благодаря за обяснението. Така че изглежда, че съм изправен пред загубена битка - но все още чувствам, че искам да опитам (няма какво да губя?), но не съм сигурен точно какво мога да направя или откъде да започна? Като казвате "подадена е жалба" - какво имате предвид? Как се подава жалбата, през какъв орган?

(Опцията за връщане на плащане е 100% недостъпна като транзакции на възраст над 8 месеца)


Следователно не мисля, че мога да го занеса директно на FOS, тъй като не съм се оплакал в моята банка (няма основание да направя това?)


Мога ли да попитам VISA/Mastercard директно?

Редактиран от автора преди 4 часове
Автоматичен превод:
1...246 247
Отидете на страницаот 247 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини