ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 247)

преди 11 месеца от kirekin
|
328387 преглеждания 3763 отговора |
|
1...246 247 248249
Добавете пост
lehairbaj
преди 19 часове

DP W ЗАРЕЖДАНЕ доколкото знам. Но вероятно много други също.. трябва да могат да намерят тук в темата.

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 19 часове

Здравей, Пол, съжалявам, че се намесвам в тази публикация, правилно ли чета, отидохте при омбудсмана и те ви подкрепиха да накарате банката да си върне средствата? Това също ли бяха плащания с карти или преводи?


Мисля, че омбудсманът е единствената ми надежда сега! Радвам се, че сте успели

Автоматичен превод:
преди 18 часове

здравей Продължавам с Revolut и вече минаха 36 дни, те преминаха първия етап и сега са на етап, в който го повдигат с търговеца, получих възстановяване преди с други и отне 32-33 дни, но те все още нищо за тези и неговите 36 дни, трябва ли да се притеснявам или ще ги получа?

Автоматичен превод:
преди 18 часове

И за всички вас, които получиха възстановяване от revolut през последните седмици, колко време отне общо?

Автоматичен превод:
joeldanielsson1990
преди 17 часове

здрасти


с кого се свързахте първоначално относно това, моля

Автоматичен превод:
Meeegzzzz33
преди 14 часове

Здравей Мег.

Бях започнал контакт с омбудсмана, когато започнаха да ги правят, така че му казах, че е добре, че ги правят сега, без съмнение трябваше да го направят, иначе щях да спечеля делото и тогава те трябва да изплатят плюс лихва, но това отнема повече време така че се радвам, че беше направено по-бързо, няма нищо лошо да рейзна първо с него, въпреки че банката също ме посъветва да използвам него, ако също не съм доволен от резултата,

Автоматичен превод:
Larryking
преди 14 часове

Здравей, Лари, първото ми изплащане беше вчера, чаках около 53 дни, казаха ми, че е около 45 дни

Автоматичен превод:
Meeegzzzz33
преди 13 часове

Няма да получите обратно парични преводи. 2 от моите не успяха поради това

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 10 часове

Жалко, но дори и картовите плащания биха били полезни. Свързвах се с банката насам-натам от юли, някои отдели ми казват, че имам добър случай да получа оспорване на транзакциите, след което, когато стигна до оспорвания/измама, те го изхвърлят направо през прозореца. Свързах се с екип за измама, който не можа да разбере защо банката не предприема действия и по моя случай. Казаха ми да се свържа с омбудсмана, но не знам дали си губя времето още повече 😩 Абсолютно развълнуван, че вашата банка ви е помогнала. Търсих името на доставчика на моята банка в нишката и не мога да видя никакви успешни възстановявания при тях.



Автоматичен превод:
Meeegzzzz33
преди 10 часове

Бих се обърнал към омбудсмана, ако жалбите за връщане на плащане не са направили нищо във вашата банка, те в крайна сметка ще ги направят, тъй като знаят, че ще загубят Мег

Автоматичен превод:
преди 9 часове

Банките изглежда не са склонни да помогнат, да се надяваме, че ако достатъчно от нас продължат да ги използват, ще започнат да ни помагат повече. VISA/Mastercard заявяват, че според техните условия неправилните данни са причина за връщане на плащане, бих бил много изненадан, ако не успее, тъй като тези компании ще трябва да признаят, че са го заобиколили.

Автоматичен превод:
преди 9 часове

Някой да познава Delightful C, Lekki (Нигерия)


Свързано с Fortaprime SRL

Автоматичен превод:
Sutton
преди 9 часове

hello@kasha.io

Автоматичен превод:
преди 9 часове

Подадох сигнал за Wintermads на ARN и в жалбата те заявиха, че са ми продали Digital Art и че не действат като посредници за незаконни казина. Разбира се, имам всички доказателства за противното и следователно ARN ще разбере, че са направили невярно изявление.

Някой друг обжалвал ли е пред ARN?

Редактиран от автора преди 9 часове
Автоматичен превод:
carsix79
преди 8 часове

здравей


Какъв имейл изпратихте, за да получите контакт от Wintermads? Не са ми отговорили.

Автоматичен превод:
nathanphillips9
преди 8 часове

Имейлът на Wintermads е support@zendesk.wintermads.com

Но вие просто си губите времето с тях. Трябва да ги докладвате на техния контролен орган на ARN

Автоматичен превод:
carsix79
преди 8 часове

О наистина? Четох някъде, че са връщали парите на хората.

Автоматичен превод:
nathanphillips9
преди 8 часове

Може би в началото, но след това вече не отговаряха на никого.

Пробвай и ще видиш.

Автоматичен превод:
carsix79
преди 8 часове

Изпратих имейл. Надявам се да отговорят. благодаря

Автоматичен превод:
преди 6 часове

Wintermads отговориха с молба за снимка на картата ми.

Автоматичен превод:
1...246 247 248249
Отидете на страницаот 249 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още