преди 2 седмици
Няма начин да го разгледат! моята също беше отхвърлена след 20 минути, те са готови
No way are they looking into it ! mine too rejected in 20 mins they are at it
2
Няма начин да го разгледат! моята също беше отхвърлена след 20 минути, те са готови
No way are they looking into it ! mine too rejected in 20 mins they are at it
Същото и за мен, всяка транзакция беше отхвърлена за по-малко от час.
Преди или ще отнеме около 24 часа няколко пъти.
Нещо не е наред тук, дори не мисля, че вече гледат транзакциите или четат "Доказателствата" на хората, те просто незабавно ги отменят и го отменят.
Same for me, every transaction got rejected in less than an hour.
Before or would take around 24h some times.
Something is very wrong here, i dont even think they look at the transactions anymore or read peoples "Evidence" they just instant cancel it and call it a day.
Нося го на омбудсмана със сигурност ще бъде лесна победа!
Im taking it to the ombudsman for sure it should be an easy win !
Сигурно сте сбъркали MCC, но не можете да направите нищо.
Търговецът няма да извърши обратно плащане в 98% от случаите.
Банката няма връщане на плащане в 99% от случаите
Казината нямат връщане на плащане в 99,9% от случаите
Вижте го като знак, че трябва да спрете да залагате.
You sure have wrong MCC but you cant do nothing.
The merchant wont chargeback in 98% of cases.
Bank wont chargeback i 99% of the cases
The casinos wont chargeback in 99.9% of cases
See it like a sign that you should stop gambling.
По-рано да.
Но напоследък почти никой.
В началото няколко от търговците върнаха парите.
След това почти никой. Банките са помогнали на някои момчета, но почти нищо.
Казино Видях само 1-2 случая
Earlier yes.
But lately almost nobody.
In the beggining a couple of the merchants payed back.
After that almost nobody. Banks have helped out som lads out but almost none.
Casino i seen 1-2 case only
Здравей приятел.
преди много луни в началото на това нещо успях да възстановя всичките си загуби от всички, които изброихте там, и зимните луди.
сега, поради популярността на тази тема, вярвам, че са се забавили малко и просто игнорират, освен ако не бъде повдигнато връщане на плащане или жалба. Бях един от късметлиите още в началото, който също помогна на няколко души.
все още има около £400 от няколко случайни хора, които банката или компанията не биха ми възстановили, така че се отказах. Мисля, че най-добрият залог е да рейзнете с FOS сега, тъй като изглежда никой не е готов да помогне.
Hi Mate.
many moons ago at the start of this thing I managed to recoup all of my losses from everyone you listed there, and wintermads.
now due to the popularity of this thread I believe they’ve cottoned on a bit and are just outright ignoring unless a chargeback or complaint is raised. I was one of the lucky ones right at the start who also helped a few people.
in still out about £400 from a few random people that bank or company wouldn’t refund me so I’ve given up. I think best bet is to raise with FOS now as nobody seems to be up to helping.
уау
но те, заедно с търговците, могат да манипулират информацията за транзакциите, за да получат средства от нас!
Наистина се затрудних да се свържа с тази компания. Транзакции над 10 хиляди с тях, имате ли имейл адрес? Само за да мога да събера някои доказателства за моето дело FOS срещу тях. Желая ти всичко най-добро и се надявам да получиш резултата, който заслужаваш с тези мошеници!
Wow,
yet they, alongside the merchants can manipulate transaction information to obtain funds from us!
I have really struggled to contact this company. Transactions well over 10k with them, do you have an email address? Just so I can gather some evidence for my FOS case against them. I wish you the very best and hope you get the outcome you deserve with these crooks!
Не искам да повишавам надеждите ви, но връщането на плащане все още може да бъде опция след 8 месеца. Трябва да се изчислява от момента, в който сте очаквали да получите поръчката, а не от действителната дата на поръчката... така че зависи от това как представяте случая.
I dont want to raise your hopes, but chargeback could still be an option after 8 months. It Should be calculated from when you expected to receive the order, not the actual order date… so depends on how you present the case.
Казаха ми някакви глупости за това, че не можем да предявяваме искове срещу спечелването на хазартни чипове, аз казах, че не е това! това бяха пари, изгубени от сметката ми, след което ги промениха на нещо, свързано с хазарт
They told me some nonsense about we cannot raise claims against winning gambling chips i said it was not that ! it was money lost out my account then they changed it to anything to do with gambling
Казахте ли им, че първоначално е хазарт?
You told them it was gambling originally though?
Съгласен съм с това, което казахте.
Мисля, че единственият шанс, който хората в Обединеното кралство имат, е да използват кредитна карта, тъй като е незаконно те да се използват за хазартни цели.
I agree with what you’ve said.
I think the only chance people in the UK have is if they used a credit card since it is illegal for these to be used for gambling purposes.
Просто си мислех, че ако кажеш, че е хазарт, можеш да го промениш така, че никога да не получаваш нищо? Честно казано, не виждам каква е разликата
Was just thinking if you said it was gambling you could change it to never got anything ? I cannot see what difference it would make to be honest
Revoult отказа връщане на таксата ми, когато спомена хазарт,
Подадох жалба и те отказаха да правят каквото и да било, така че сега я изпратих на FOS. Ще изчакаме и ще видим
Revoult denied my charge backs when mentioned gambling,
i made a complaint and they denied doing anything so I have now sent it to FOS. Will await and see
Добре, интересно, моля, дръжте ме в течение, вървя по същия път
Ok interesting please keep me updated im going the same route
Ще направя!
те не проявиха никакъв интерес, така че изглежда като загубена битка, но ще видим какво ще каже FOS.
Уведомих FOS, че искам възстановяване на обща сума от £1,2k
Will do!
they showed no interest at all, so it’s seems like a losing battle but will see what FOS say.
i have advised FOS that i want a refund of total amounts of £1.2k
Добре, да, така смятам, че те не помагат на клиента, а защитават измамниците! FOS обикновено са бързи с тези, но получих имейл, че човекът, който го прави, е болен точно сега, така че може да не е добра новина
Ok yes that is how I feel they are not helping the customer but shielding the scammers ! the FOS are usually fast on these but I got an email the guy who does it is sick just now so might not be great news
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.