Възстановяването на плащането е отхвърлено след около 30 минути! каква шега как се оплакваш на тези мъпети
Chargeback declined after about 30 mins ! what a joke how do you complain to these muppets
Можете да поискате формуляр за обжалване. Там можете да попълните кои транзакции и защо смятате, че Revolut е действал неправилно.
Но бих се осмелил да кажа, че ще получите същото решение, както преди.
Получих го и след това акаунтът ми беше закрит.
You can ask for a form to appeal. There you can fill in which transactions and why you think Revolut acted wrongly.
However, I would dare to say that you will get the same decision as before.
I got it and then my account was closed.
Du kan be om ett formulär för att överklaga. Där kan du fylla i vilka transaktioner och varför du anser att Revolut agerat fel.
Skulle dock våga påstå att du kommer få samma beslut som tidigare.
Jag fick det och sen stängdes mitt konto.
Добре, благодаря, помолих да подам жалба сега, човекът казва, че вместо това я повдигнете като измама! така и направих
Ok thanks ive asked to raise a complaint now the guy says raise it as fraud instead ! so I did
Да, получавате само същия отговор, че те смятат, че са взели правилното решение, което не са, те всъщност нарушават правилата на Visa и Mastercard, когато лъжат, че тези транзакции са неоспорими.
След това се обръщат към тяхната банка в Литва, която дори не им се обажда, писа им лично писмо преди 2 седмици и им обяснява ситуацията, те дори не са се чули.
Трудно е да получите истинска поддръжка както от Mastercard, така и от visa, но мога да гарантирам, че имате право на връщане на плащане и с двете карти, така че Revolut изобщо не спазва правилата на картата, а вместо това си измислят свои извинения.
Наистина ли е болно, че Revolut седи и държи парите си, когато очевидно е измама.
Yes, you only get the same answer that they think they've made the right decision, which they haven't, they're actually breaking both Visa and Mastercard's rules when they lie about these transactions being undisputable.
Then they refer to their bank in Lithuania, which doesn't even call back, wrote a personal letter to them 2 weeks ago and explained the situation, they haven't even heard back.
It is difficult to get real support from both Mastercard and visa, but I can guarantee that you have the right to a chargeback with both cards, so Revolut does not follow the card's rules at all, they make up their own excuses instead.
Is it really sick that Revolut sits and holds on to one's money when it is clearly a fraud.
Ja man får bara samma svar att dom tycker att dom fattat rätt beslut, vilket dom inte har, dom bryter egentligen mot både Visa och Mastercards regler när dom ljuger om att dessa transaktionerna inte går att bestrida.
Sedan hänvisar dom till deras bank i Lithuania, som Inte ens kopplar tillbaka, har skrivit personligt brev till dom gör 2 veckor sedan och förklarat läget, dom har inte ens hört av sig.
Det är svårt att få tag i riktig support från både Mastercard och visa, men jag kan garantera att man har rätt till chargeback hos båda korten, så Revolut går inte alls efter kortens regler, dom gör upp sina egna hittepå ursäkter istället.
Är egentligen sjukt att Revolut sitter och håller på ens pengar när det är solklart bedrägeri.
Да, напълно безнадеждно е. И те избягват да отговарят на някои от въпросите и аргументите, които имате.
Съгласете се, по-специално MasterCard изглежда напълно невъзможно.
Мисля да опитам да пиша до банката на Литва, може би е последният шанс.
Ти ли беше този, който се свърза с ARN?
Yes, it is completely hopeless. And they avoid answering some of the questions and arguments you have.
Agree, in particular MasterCard seems to be completely impossible.
I'm thinking of trying to write to the bank of Lithuania, it's probably the last chance.
Was it you who had contacted ARN?
Ja det är helt hopplöst. Och de undviker att svara på en del frågor och argument man har.
Håller med, i synnerhet MasterCard verkar vara helt omöjliga.
Jag funderar på att prova att skriva till bank of Lithuania, det är väl den sista chansen.
Var det du som hade kontaktat ARN?
Да, аз съм, свързах се с всички, с които мога хехе.
Мислете, че трябва да го направите, всички останали, които имат проблеми с Revolut, ако сте повече от вас, може би това дава някаква надежда.
Разберете, че не всеки иска да докладва на ARN, тъй като в днешно време струва 150 SEK, но всъщност изглежда, че продължават напред.
Мислех, че ще бъда отхвърлен, но отидох много бързо, за да се свържат с Revolut и чакам отговор, ако не отговорят, повече или по-малко сте спечелили според ARN.
Revolut се набива на очи с липсата си.
Yes, it's me, contacted everyone I can hehe.
Think you should do it, everyone else with who has problems with Revolut, if there are more of you, maybe it gives some hope.
Understand that not everyone wants to report to ARN as it costs SEK 150 nowadays, but they actually seem to be moving on.
I thought I would be rejected, but went very quickly for them to contact Revolut and am waiting for a reply, if they don't reply, you have more or less won according to ARN.
Revolut is conspicuous by its absence.
Yes det är jag, kontaktat alla möjliga jag kan hehe.
Tycker du ska göra det, alla andra med som har problem med Revolut, är man fler kanske det ger lite hopp.
Förstår att alla inte vill anmäla till ARN då det kostar en 150kr numera, men dom verkar faktiskt gå vidare.
Jag trodde jag skulle få avslag, men gick väldigt fort för dom att kontakta Revolut och väntar på svar, svarar dom inte så har man mer elr mindre vunnit enligt ARN.
Revolut lyser med sin frånvaro.
Добре, ще изчакам отговора на жалбата и ще я отнеса на омбудсмана, надявам се, че това е достатъчно
Ok i will wait for the complaint reply and take it to the ombudsman hopefully that does it
Да, открих, че така се държаха с мен, все едно имаш работа с политик, който получава различни отговори на зададените въпроси и т.н.😂
Yes I found that was how they treated me like dealing with a politician getting different answers to what was asked etc😂
Да, определено звучи интересно!
Също така мисля да се свържа с ARN, но се чудя дали чуждестранна банка се интересува от решението си?
Значи ARN чака възможния отговор на Revolut и след това го взема оттам? Колко време Revolut трябва да отговори?
Yes, that definitely sounds interesting!
Also thinking of contacting ARN but I wonder if a foreign bank cares about their decision?
So ARN waits for Revolut's possible response and then takes it from there? How long does Revolut have to respond?
Ja det låter ju helt klart intressant!
Funderar också på att kontakta ARN men jag undrar om en utländsk bank bryr sig om deras beslut?
Så ARN inväntar Revoluts eventuella svar för att sen ta det därifrån? Hur lång tidsfrist har Revolut att svara?
Имате истински хора, които се опитват да върнат таксата поради законни причини, ако хората се възползват от вратичка за безплатно хвърляне (използвайки кредитни карти), тогава шансовете на хората, които се държат законно, могат да бъдат засегнати, безплатното хвърляне им вреди.
You've got genuine people trying to charge back for legitimate reasons, if people take advantage of a loophole to free roll (using credit cards) then the people who are behaving legitimately might have their chances affected, the free rolling harms them.
Да се надяваме, че им пука поне, тъй като се насочват към Швеция и също така рекламират Revolut тук.
Имат 2 седмици за отговор. и т.н
Let's hope they care at least as they target Sweden and also advertise Revolut here.
They have 2 weeks to respond. Etc
Får hoppas dom bryr sig iallafall då dom riktar sig till Sverige och även gör reklam för Revolut här.
2 veckor har dom på sig att svara. Mvh
naudapay (Falcora finance) отговор на моята жалба
добър ден
Благодарим ви, че се свързахте!
Искаме да ви уверим, че сме напълно регулирано заведение, посветено на спазването на стандартите в индустрията за онлайн игри. Нашият доставчик на плащания работи в законовата рамка, като стриктно спазва вътрешните правила и разпоредби, за да гарантира справедливост. Доверието е от първостепенно значение в нашите взаимоотношения и искаме да подчертаем, че не участваме в никакви измамнически дейности.
Моля, имайте предвид, че вашата заявка за възстановяване е отхвърлена, тъй като всички средства са използвани и услугата е предоставена. За съжаление, това е окончателно решение и не може да бъде променено.
Моля, имайте предвид, че манипулирането на информация за транзакция с цел несправедливо изискане на средства от различни органи е не само неетично, но и потенциално престъпно. Ние се ангажираме да проучим тези плащания със съответните органи, ако е необходимо.
жокери, ги взе и изчисти кръстовището (момчетата, които обработват банковата сметка на payop) към fos
naudapay (Falcora finance) response to my complaint
Good day,
Thank you for reaching out!
We want to assure you that we are a fully regulated establishment, dedicated to upholding the standards in the online gaming industry. Our payment provider operates within the legal framework, meticulously following internal rules and regulations to ensure fairness. Trust is paramount in our relationship, and we want to emphasize that we are not involved in any fraudulent or scam activities.
Please be informed that your refund request was rejected, because all funds were used, and the service was provided. Unfortunately, this is a final decision, and it cannot be changed.
Kindly note that manipulating transaction information to unfairly claim funds from various authorities is not only unethical but also potentially criminal. We are committed to investigate these payments with relevant authorities if necessary.
jokers, took them and clear junction (the guys who handle payop’s bank account) to the fos
Работата е там, че ако не отговорят, няма да последват и решението на ARNS, тъй като е само препоръка.
The thing is, if they don't answer, they won't follow ARNS's decision either, since it's only a recommendation.
Grejen är ju, att om de inte svarar kommer de inte heller följa ARNS beslut då det bara är en rekommendation.
Да, разбира се, но те ще получат много лоша репутация, ако стане публично достояние, че пренебрегват препоръките на Арн.
Yes, of course it is, but they will get a very bad reputation if it becomes public that they ignore Arn's recommendations.
Ja så är det såklart, dock kommer dom ju få väldigt dåligt rykte om det blir öppet att dom struntar i att följa Arns rekommendationer.
Какво оправдание си написал за luxtel? Мисля, че си мислех, че не съм получил артикула, но не мина. Получих отговор, че понякога може да е трудно да разберете откъде сте купили. Но не мога да продължа с оспорването на тази транзакция.
What justification did you write for luxtel? I think I thought I hadn't received the item, but it didn't go through. Got the answer that sometimes it might be difficult to know where you bought from. But can't proceed with the dispute any more on that transaction.
Vad skrev du för motivering för luxtel? Tror jag tog att jag ej fått varan men det gick ej igenom. Fick till svar att ibland kanske det är svårt att veta var man handlat ifrån. Men kan kan ej gå vidare med bestridan mer på den transaktionen.
Странно, просто така ли писаха? Revolut ли беше? Опитайте се да публикувате снимка, ако можете.
Написах същото, че не съм получил никакви изпратени мобилни телефони и че поддръжката не отговаря, когато се опитам да се свържа с тях
Luxtell.eu (регистриран в Лондон)
Weird, did they just write like that? Was it Revolut? Try to post a picture if you can.
I wrote the same, that I have not received any mobile phones sent and that the support does not answer when I try to contact them
Luxtell.eu (registered in London)
Konstigt, skrev dom bara så? Var det Revolut? Försök lägga upp bild om du kan.
Jag skrev samma, att jag inte fått några mobiltelefoner skickade och att supporten inte svarar när jag försöker kontakta dom
Luxtell.eu (registrerad i London)
Да, но не изпращайте негова снимка и изглежда не можете да отворите кутията отново. Беше Revolut, но се чувства много несериозно, докато го преглеждат 30 минути.
Yes, but don't send a picture of it and can't open the case again it seems. It was Revolut, but it feels very unserious as they review it for 30 min.
Ja, men skicka ingen bild på det och kan inte öppna upp ärendet igen verka det som. Revolut var det,men känns väldigt oseriösa då dem granskar det i 30 min .
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.