ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 246)

преди 11 месеца от kirekin
|
330710 преглеждания 3768 отговора |
|
1...245 246 247...249
Добавете пост
jbias18
вчера

Здравей J,

Успях да получа обратно плащане чрез кредитната си карта, но нямах късмет с дебитната си карта (Starling Bank). Имахте ли някакъв успех в повдигането на сторнирания на плащания срещу дебитни транзакции?


Нейтън

Автоматичен превод:
вчера

Повечето хора в тази тема тръгнали ли са по пътя на връщане на плащане? Някой действително имал ли е успех с възстановяването на неправомерно взетите депозити от казино. т.е. от вашата кредитна карта. Само за потребители в Обединеното кралство.

Автоматичен превод:
вчера

Съжалявам за спама момчета. Някой имал ли е контакт от тези транзакции:

albedosend.com

албедосенд

REDWERKONLINE

AVELEY COMPANY LIMITED

ZPDG

Busko Skins

Автоматичен превод:
nathanphillips9
вчера

Jokabet ми възстанови част от сумата, но освен този път за връщане на плащане.

Автоматичен превод:
nathanphillips9
вчера

Да, макар и болезнено проточен чат/разговор на живо с Чейс, те го направиха вместо мен, въпреки че са Mastercard и продължиха да говорят за хазарта, но след като им казаха, че не е, те най-накрая започнаха.

Просто чакам barclaycard (кредитна карта) да завърши, като се надявам, че всичко ще мине, но отново се опитвам да обясня, че VISA го позволява, тъй като кодовете са неправилни, отнема много време, надявайки се да кредитират веднага, а не 15-те дни, които човекът каза би по телефона

Автоматичен превод:
вчера

Банката е копирала дебитна карта от около 35 досега само две са изгубени с кредитна карта и дебит, докато са преминали като паричен превод, не могат да ги възстановят, те все още имат около 50 плюс чакаща дебитна карта, ако двете са неуспешни

Редактиран от автора вчера
Автоматичен превод:
paulmcewan05
вчера

Страхотни новини, гледайки банковите жалби, които омбудсманът е отхвърлил, това е защото банката отказва да ги обработи. Малко вероятно е тези компании да оспорят възстановяването на плащането, тъй като ще трябва да признаят, че са действали незаконно.

Автоматичен превод:
jbias18
вчера

Благодаря, приятелю, може би ще опитам да опитам отново с дебитната си карта!

Автоматичен превод:
paulmcewan05
вчера

Интересно, с кого банкирате, ако нямате нищо против да попитам? Освен това Visa или Mastercard беше?

Автоматичен превод:
nathanphillips9
вчера

Здравей, Нейтън, не искам да споменавам банката, тъй като имах късмет, че го направиха, мисля, но трябваше да работя в нея, препратиха ме към тяхната поддръжка за хазарт и gamstop и тяхната поддръжка за съвети на граждани и жалбата беше отхвърлена два пъти, но аз просто продължих подчертава психичното ми здраве и т.н. и че има подобни случаи онлайн, при които омбудсманът е изплатил всичко и им го е изпратил, след което започнах случай с омбудсмана и той се свърза с тях бързо след около две седмици, след което те ги направиха, като споменаха за некоректния търговец код Заявих също, че други кредитни карти са ги направили без отговор всички пари са възстановени те са добре запознати, но се опитайте да го изметете, тъй като е неприятно за тях Тогава казах на омбудсмана да напусне случая, тъй като те ги правеха, те ги вдигнаха и след това казаха повече уведомете ни и намерих много от тях. Бях използвал и техния блок за хазарт с карти и при многобройни инциденти измамникът ми се обади да блокирам картата и ми каза да повдигна сторнирани плащания, които те продължаваха да отхвърлят, така че беше деффо да се замита под килима спорен Аз твърдях, че като банка те не действат в моите интереси и са на страната на измамниците и при обаждането, когато започнаха да ги повишават, те се съгласиха Също така заявих, че съм говорил няколко пъти с измама получих нови карти и т.н. относно моите хазартни игри, но те позволиха докато беше блокирано и издадоха поддръжка, беше твърде късно

Редактиран от автора вчера
Автоматичен превод:
paulmcewan05
вчера

Аха, разбирам, разбрах. Благодаря Пол! Наистина оценявам помощта. Всички сме отчасти виновни за това, но е трудно, когато тези ужасни компании се възползват от хора със зависимости.

Автоматичен превод:
вчера

Без проблеми. Извиних се за цялата караница, която причиних, те казаха, че няма компания, свързана с транзакциите, това е добре по начин, тъй като никога повече няма да използвам банковата си карта, за да го направя, плюс получих всички пари обратно, за да изплатя целия дълг

Автоматичен превод:
paulmcewan05
вчера

Страхотни новини! Да, единственото нещо, за което се притеснявам, е да оставя черна петна върху кредитния ми отчет или нещо, което ще ме засегне в бъдеще.

Автоматичен превод:
вчера

Изпратих имейл до много търговци във връзка с моите транзакции, ще им дам една седмица, ако получа някакви отговори, ще ги споделя в темата. Ако не успея, ще споделя успеха си с банката.

Автоматичен превод:
paulmcewan05
вчера

Мисля, че е чудесно, че омбудсманът започва да вижда някои жалби, тъй като това означава, че банките не могат да се крият зад фалшиви причини да не ни върнат парите.

Изпратих две решения от други до Barclaycard, за да се надявам да не се налага да тръгвам по пътя на жалбата.

Автоматичен превод:
nathanphillips9
вчера

Здравей, колега, сторнираните суми нямат никакво влияние върху твоя кредитен рейтинг, глоба и успех!

Автоматичен превод:
paulmcewan05
вчера

Банката оспори ли ви колко различни компании е моята 7 толкова леко притеснени, че казват, че е трябвало да спрете, когато сте знаели, че са незаконни?

Автоматичен превод:
jbias18
вчера

С 3 различни хазартни компании.

Автоматичен превод:
joeldanielsson1990
вчера

Какви транзакции са свързани с каша?

Автоматичен превод:
jbias18
вчера

Не, те просто казаха, че всички, които имате под неправилния търговец, ни уведомете, че ще ги вдигнем всички

Автоматичен превод:
1...245 246 247...249
Отидете на страницаот 249 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още