ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 25)

преди 8 месеца от kirekin
|
115187 преглеждания 2221 отговора |
|
1...24 25 26...112
Добавете пост
преди 1 месец

Успешно сторнирам плащане в canapay към дати от октомври 2023 г....


Също така без отговор Cerano "Hitz Gaming" се свърза, започна сторниране на плащания при revolut, но все още не е получено, без да отговаря на имейл.


Търся skinsmagnate.com и ellipseroleplays

Автоматичен превод:
преди 1 месец

file

Получих този отговор от taslink.ua

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, някой има ли опит с процеса на връщане на пари чрез Revolut?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Вчера или днес изпратих имейл до:

support@incredibleskins.com

office@taslink.eu

support@pixtab.com

support@pixtabo.com

support@expressiveera.com

support@vivexcoin.io

soporte@sumerlabs.com

vibetoursltd@gmail.com

support@elegro.eu

support@nun-tech.com

info@mydelivery.ee

Също така се свърза с finshark и двата сайта за хазарт, които са отговорни за повечето от странните транзакции.


Все още имам нужда от помощ, за да намеря:

НАПЪТ

ТИХЕА

BUDPAY

THEBOOKATTIC

ВИРТУАЛНА РАВИЦА

CSCANNER

DOTASCANER

Автоматичен превод:
phyyyy
преди 1 месец

да, но те не участват в транзакции с карти, нали?

Автоматичен превод:
Lucid_1337
преди 1 месец

Enygma SAS споделя същия адрес като Movidone и Enycash, така че трябва да е свързан с тях

Автоматичен превод:
Keiji
преди 1 месец

Да, finshark беше опция за плащане, подобна на trustly за известно време, преди да бъде премахната като налична опция. Използвах го през 2023-10-03 до 2023-10-30

Автоматичен превод:
phyyyy
преди 1 месец

Мисля, че незабавните банкови депозити са друго нещо, тъй като технически не са нарушили никакви правила или закони или са използвали неправилни кодове. Морално е погрешно, разбира се, защото те предлагат тези услуги на нелицензирани уебсайтове за хазарт, но мисля, че може да е трудно да получите възстановяване на средства.

Автоматичен превод:
markster332
преди 1 месец

Те затвориха акаунта ми, защото смятат, че съм злоупотребил с него, когато кандидатствах за възстановяване на средства чрез Revolut за плащания с карта.

Автоматичен превод:
Colin09
преди 1 месец

да

Автоматичен превод:
Colin09
преди 1 месец

Хераке

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Те затвориха акаунта ми, защото смятат, че съм злоупотребил с него, когато кандидатствах за възстановяване на средства чрез Revolut за плащания с карта.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Revolut ли е затворил вашия акаунт в Revolut? това ли искаш да кажеш

За съжаление, Revolut също не е наистина удобен за потребителите.


Автоматичен превод:
преди 1 месец

Мисля, че незабавните банкови депозити са друго нещо, тъй като технически не са нарушили никакви правила или закони или са използвали неправилни кодове. Морално е погрешно, разбира се, защото те предлагат тези услуги на нелицензирани уебсайтове за хазарт, но мисля, че може да е трудно да получите възстановяване на средства.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Е, технически те биха могли да бъдат обработени като каквото и да е, но няма да имаме представа, тъй като този вид транзакции просто дават идентификатор в извлечението, но нищо повече. Така че те могат да бъдат обработени като каквото и да е, но все пак са отишли да играят хазарт, просто за нас е по-трудно да разберем.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

https://games-artifact.com/

Games Artifact на моето изявление.

Свързах се с тях и те действително обработиха възстановяване на средства за мен, само 2x75 и 1x129 евро, но все пак.

Така че, ако някой друг има името си в извлечението си, можете да опитате.



Автоматичен превод:
veritas1979
преди 1 месец

Точно защото смятаха, че съм нарушил правилата им поради злоупотреба със заявления за възстановяване на средства.

Автоматичен превод:
fiore84
преди 1 месец

Да им изплатите средствата, които сте имали по сметката?

Автоматичен превод:
salmonhell88
преди 1 месец

Акаунтът не се закрива веднага, а отнема няколко седмици, се посочва в приложението при закриването му.

Автоматичен превод:
fiore84
преди 1 месец

За да изясня, сега видях, че това не е вашият акаунт, но трябва да внимавате да не се свържете директно с revolut след това в предположение, дори ако се отнася само за повече информация за транзакцията.. така го тълкувам като

Автоматичен превод:
fiore84
преди 1 месец

Благодаря ви за отговора. Шокиран съм да чуя това, тъй като смятах, че Revolut действа в най-добрия интерес на своите клиенти.

Интересно ми е как ще процедират в моя случай. Аз също започнах връщане на плащане преди няколко дни и се страхувам, че ще претърпя подобна съдба като вас.

Наистина е шокиращо, че казината се разминават с това и вие като човек сте почти безсилни да направите каквото и да било по въпроса.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Точно защото смятаха, че съм нарушил правилата им поради злоупотреба със заявления за възстановяване на средства.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Виждам, да, те всъщност не се интересуват от потребителя, а само от парите. Не поемайте отговорност за нарушаване на условията от страна на търговците и докладвайте това на Visa и MasterCard, което те вероятно са длъжни да направят. Но като цяло изглежда, че като потребители имаме нулева защита, когато става въпрос за буквално всичко, особено веднага щом напусне границата на нашата страна.

Автоматичен превод:
1...24 25 26...112
Отидете на страницаот 112 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини