ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 25)

преди 1 година от kirekin
|
546715 преглеждания 5595 отговора |
|
1...24 25 26...284
преди 6 месеца

Успешно сторнирам плащане в canapay към дати от октомври 2023 г....


Също така без отговор Cerano "Hitz Gaming" се свърза, започна сторниране на плащания при revolut, но все още не е получено, без да отговаря на имейл.


Търся skinsmagnate.com и ellipseroleplays

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

file

Получих този отговор от taslink.ua

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте, някой има ли опит с процеса на връщане на пари чрез Revolut?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Вчера или днес изпратих имейл до:

support@incredibleskins.com

office@taslink.eu

support@pixtab.com

support@pixtabo.com

support@expressiveera.com

support@vivexcoin.io

soporte@sumerlabs.com

vibetoursltd@gmail.com

support@elegro.eu

support@nun-tech.com

info@mydelivery.ee

Също така се свърза с finshark и двата сайта за хазарт, които са отговорни за повечето от странните транзакции.


Все още имам нужда от помощ, за да намеря:

НАПЪТ

ТИХЕА

BUDPAY

THEBOOKATTIC

ВИРТУАЛНА РАВИЦА

CSCANNER

DOTASCANER

Автоматичен превод:
phyyyy
преди 6 месеца

да, но те не участват в транзакции с карти, нали?

Автоматичен превод:
Lucid_1337
преди 6 месеца

Enygma SAS споделя същия адрес като Movidone и Enycash, така че трябва да е свързан с тях

Автоматичен превод:
Keiji
преди 6 месеца

Да, finshark беше опция за плащане, подобна на trustly за известно време, преди да бъде премахната като налична опция. Използвах го през 2023-10-03 до 2023-10-30

Автоматичен превод:
phyyyy
преди 6 месеца

Мисля, че незабавните банкови депозити са друго нещо, тъй като технически не са нарушили никакви правила или закони или са използвали неправилни кодове. Морално е погрешно, разбира се, защото те предлагат тези услуги на нелицензирани уебсайтове за хазарт, но мисля, че може да е трудно да получите възстановяване на средства.

Автоматичен превод:
markster332
преди 6 месеца

Те затвориха акаунта ми, защото смятат, че съм злоупотребил с него, когато кандидатствах за възстановяване на средства чрез Revolut за плащания с карта.

Автоматичен превод:
Colin09
преди 6 месеца

да

Автоматичен превод:
Colin09
преди 6 месеца

Хераке

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Те затвориха акаунта ми, защото смятат, че съм злоупотребил с него, когато кандидатствах за възстановяване на средства чрез Revolut за плащания с карта.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Revolut ли е затворил вашия акаунт в Revolut? това ли искаш да кажеш

За съжаление, Revolut също не е наистина удобен за потребителите.


Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Мисля, че незабавните банкови депозити са друго нещо, тъй като технически не са нарушили никакви правила или закони или са използвали неправилни кодове. Морално е погрешно, разбира се, защото те предлагат тези услуги на нелицензирани уебсайтове за хазарт, но мисля, че може да е трудно да получите възстановяване на средства.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Е, технически те биха могли да бъдат обработени като каквото и да е, но няма да имаме представа, тъй като този вид транзакции просто дават идентификатор в извлечението, но нищо повече. Така че те могат да бъдат обработени като каквото и да е, но все пак са отишли да играят хазарт, просто за нас е по-трудно да разберем.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

https://games-artifact.com/

Games Artifact на моето изявление.

Свързах се с тях и те действително обработиха възстановяване на средства за мен, само 2x75 и 1x129 евро, но все пак.

Така че, ако някой друг има името си в извлечението си, можете да опитате.



Автоматичен превод:
veritas1979
преди 6 месеца

Точно защото смятаха, че съм нарушил правилата им поради злоупотреба със заявления за възстановяване на средства.

Автоматичен превод:
fiore84
преди 6 месеца

Да им изплатите средствата, които сте имали по сметката?

Автоматичен превод:
salmonhell88
преди 6 месеца

Акаунтът не се закрива веднага, а отнема няколко седмици, се посочва в приложението при закриването му.

Автоматичен превод:
fiore84
преди 6 месеца

За да изясня, сега видях, че това не е вашият акаунт, но трябва да внимавате да не се свържете директно с revolut след това в предположение, дори ако се отнася само за повече информация за транзакцията.. така го тълкувам като

Автоматичен превод:
fiore84
преди 6 месеца

Благодаря ви за отговора. Шокиран съм да чуя това, тъй като смятах, че Revolut действа в най-добрия интерес на своите клиенти.

Интересно ми е как ще процедират в моя случай. Аз също започнах връщане на плащане преди няколко дни и се страхувам, че ще претърпя подобна съдба като вас.

Наистина е шокиращо, че казината се разминават с това и вие като човек сте почти безсилни да направите каквото и да било по въпроса.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Точно защото смятаха, че съм нарушил правилата им поради злоупотреба със заявления за възстановяване на средства.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Виждам, да, те всъщност не се интересуват от потребителя, а само от парите. Не поемайте отговорност за нарушаване на условията от страна на търговците и докладвайте това на Visa и MasterCard, което те вероятно са длъжни да направят. Но като цяло изглежда, че като потребители имаме нулева защита, когато става въпрос за буквално всичко, особено веднага щом напусне границата на нашата страна.

Автоматичен превод:
1...24 25 26...284
Отидете на страницаот 284 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини