ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 238)

преди 1 година от kirekin
|
541664 преглеждания 5560 отговора |
|
1...237 238 239...282
преди 3 седмици

Страхотни момчета! благодаря


Bitsent/fomiline и goriwire са тези, с които мисля, че ще се боря, но имам комуникация, която винаги е отговор „включете правоприлагащите органи и ние ще възстановим сумата". Така че ще видим! Също така получих DSAR от тях, доказващ всички транзакции, но достатъчно смешно, имената на казиното не са на тях 😏

Автоматичен превод:
Lucid_1337
преди 3 седмици

Страхотно, третираха ме по същия начин

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

ARN (Национален съвет за жалби на потребители) одобри доклада ми и го препрати на Revolut и изисква те да отговорят на него сега


Отнася се за транзакции под „Luxtel", „Getmygamekey", „Grotobook/Mydates" и т.н. Те отказаха всички сторнирания в рамките на един час и ги маркираха като „невалидни" и отказаха да продължат, въпреки че посочих, че не съм направил нищо нередно.


Така че да се надяваме, че сега ще се стегнат.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Брилянтно, това нещо шведско ли е? Колкото повече юридически лица участват, толкова по-добре.

В действителност се нуждаем от медиите, за да разберем за това, ако погледнете всички компании, изглежда, че изскачат едни и същи изпълнителни директори! Трябва ли тези хора да бъдат арестувани, абсолютно!

Автоматичен превод:
Dt100
преди 3 седмици

Да точно!🙂


Всъщност имаше 2 различни статии за това в шведските медии преди няколко седмици в един от най-големите новинарски сайтове в Швеция. (DN/Dagens Nyheter)


Първата статия беше за това как чуждестранните казина играят и използват фиктивни компании, за да заобиколят различни ограничения


Второто беше единствено за главния изпълнителен директор и неговата компания Quickbit/goriwire и т.н., където той беше обесен със снимка и където те се изправиха срещу него, като посочиха, че е позволил на шведски играчи да използват тяхната услуга, за да правят депозити в казино

Автоматичен превод:
Lucid_1337
преди 3 седмици

Имате ли статия за изпълнителния директор на quickbit, моля? Бих могъл да го използвам в моя случай

Автоматичен превод:
Dt100
преди 3 седмици

Абсолютно!


https://www.dn.se/ekonomi/pengar-till-kritiserade-kasinon-gar-via-partiledarens-bolag/


Статията обаче е зад платена стена.

Автоматичен превод:
Lucid_1337
преди 3 седмици

Веднъж говорих с Quickbit, мисля, че като един от моите търговци Wintermads, регистрираният главен изпълнителен директор беше някой на име Серод Насрат и той беше бивш главен изпълнителен директор на Quickbit, според мен

Автоматичен превод:
Lucid_1337
преди 3 седмици

Мога ли да попитам как докладвахте на ARN? Та коя категория и т.н.?

Автоматичен превод:
Mrtasty93
преди 3 седмици

здравей


Отдел: Банка

Тип казус: Банкова сметка


Съответствие:

Име: Revolut Ltd

Имейл: C

Адрес: 7 Westferry Circus, Canary Wharf

Пощенски код и град: Лондон E14 4HD, Обединено кралство.


Ясно обясних, че са отхвърлили възстановяването на плащането ми, въпреки че не бях получил стоки от тези компании, през които са преминали транзакциите, дадох им извадки от Revolut и имейл, че се опитах да се свържа с компаниите.


Също така имейли между мен и Revolut, където те пишат, че нямат намерение да ми помагат повече или по-малко и смятат случая за приключен.


Донесоха и „Правила и условия" от повечето от тези, които се намират на страниците, където те красиво отпечатват, че имате право на възстановяване на средства по няколко различни точки.


Редактиран от автора преди 3 седмици
Автоматичен превод:
преди 3 седмици

здравей Някой познава ли този търговец или е получил възстановяване от тях?

zamtransact services limited

skillz

Автоматичен превод:
denispyth
преди 3 седмици

Zamtransact е поне Maguapay/theplatinum https://theplatinum.co/contact, можете да видите в долната част, че това е техният „партньор за плащане" в Замбия. Получих поне 0 отговора от тях

Автоматичен превод:
Lucid_1337
преди 3 седмици

Браво, ще го пробвам 🙂

Автоматичен превод:
Mizu
преди 3 седмици

Те имат 4 различни сайта с платежния партньор Zamtransact. Току-що се свързах с банката на Замбия, за да докладвам това, може би ще помогне, но нямам надежди.

Автоматичен превод:
Публикация на jbias18 е изтрит
преди 3 седмици

file

Доказателство, че можете да ги накарате да върнат плащане под 12.7, ако използвате виза

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Днес преследвах сторнирания на плащания отново, изглежда, че ме приемат студено, очевидно хазартът не е покрит, това беше, казах прочетохте ли всички доказателства, казаха ми да, но се съмнявам, че щяха да ми пишат и да ми кажат, така че казах да ме насочите към жалби и Имам мъж, който повдигна жалбата, не съм сигурен как ще стане, но тъй като той звучеше малко сухо в сравнение с последната жена, която споменах, ще я отнеса до омбудсмана, ако е необходимо и ще трябва да покриете всичко, тъй като е 100 % печелят, така че не мога да разбера защо просто не ги повишават, тъй като всички останали получават възстановяване.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Днес преследвах сторнирания на плащания отново, изглежда, че ме приемат студено, очевидно хазартът не е покрит, това беше, казах прочетохте ли всички доказателства, казаха ми да, но се съмнявам, че щяха да ми пишат и да ми кажат, така че казах да ме насочите към жалби и Имам мъж, който повдигна жалбата, не съм сигурен как ще стане, но тъй като той звучеше малко сухо в сравнение с последната жена, която споменах, ще я отнеса до омбудсмана, ако е необходимо и ще трябва да покриете всичко, тъй като е 100 % печелят, така че не мога да разбера защо просто не ги повишават, тъй като всички останали получават възстановяване.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Това с вашата банка?

Моите очевидно са преминали, но какви се опитвате да вземете? Допълнителни?

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 3 седмици

Човекът, когото споменахте вчера, не ви ли помогна?

Автоматичен превод:
Dt100
преди 3 седмици

Здравейте приятел на новите след моя рецидив

Автоматичен превод:
Dt100
преди 3 седмици

Имам друг, сега моят помощник за връзки в банката не може да повлияе, току-що се обадих и се свързах с проблемите на екипа за връщане на плащания, ръчно избрани от тях до отговорник по жалби, тъй като той знаеше името ми, преди да говоря

Редактиран от автора преди 3 седмици
Автоматичен превод:
1...237 238 239...282
Отидете на страницаот 282 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини