Ще бъде интересно да се следи!
Will be interesting to follow!
Ska bli intressant att följa!
Подадох жалбата на 26 юни в моята банка, те първоначално я отказаха като измама, но казаха, че ще повдигнат като връщане на плащане, това беше на 19 юли. Трябваше да направя много телефонни обаждания до банката и да повдигна много оплаквания, на 4 октомври говорих на съветник, който ми каза, че твърдение. беше затворено, когато й казах, че не е, тъй като показва, че все още е активно в моето приложение, тя каза, че ще разбере и ще ми се обади обратно. онзи следобед тя ми се обади и каза не, определено е затворено. Попитах я дали случаят е такъв, защо не получих никакво писмо с доказателство от.merchants ect и техните констатации и поисках SARS. Тя се извини и каза, че не могат да направят нищо друго. Бях изключен от телефона само за 5 минути и дойде имейл, че случаят все още се разследва. Затова се обадих и говорих с друг мъж, който нямаше представа какво става, той ме свърза с друга жена и й казах референтните номера и т.н. и този случай ясно казва, че все още е отворено, тя ми казва не, определено е затворено, някой продължава да се опитва да отвори случай за измама, но ще продължи да бъде отхвърлян. когато попитах защо се третира като измама, а не като връщане на плащане, тъй като не съм купил нищо от тези търговци и първият инвеститор ми каза, че го е затворил като измама и е повдигал като връщане на плащания, тя не можеше да отговори. Тя каза, че някой ще се свърже. На 16-ти получих телефонно обаждане от човек, който каза, че е инвеститорът, който проучва измамата и ми задава толкова много лични въпроси и имам предвид лични, имам някои сериозни здравословни проблеми и моето състояние на ума. той буквално ме накара сълзи .Казах му.че един съветник вече беше казал, че случаят е приключен, така че какво разследва .той каза, че ще се обади отново във вторник с окончателно решение.Във вторник той се обади и каза това, което вече знаех, искът е отхвърлен, тъй като аз беше уведомен преди това .но той ми даде извинението, че сте направили транзакциите и сте използвали този ip адрес, за да влезете в онлайн банкирането, така че изпратих формуляри и доказателство за неполучени стоки хазарт и международни блокове в моя акаунт .имейли от търговци с искане да изпратя документ за самоличност със снимка, като го държа и признавам за измамна дейност. Дори дадох подробностите къде са базирани тези офиси и името на лицето, управляващо тези компании. Чувствах се физически болен. Не само, че нарушиха правилото за 8 седмици до всъщност 17 седмици за разрешаване на спора, първоначалното писмо, в което се казваше, че не могат да го направят, тъй като измама имаше ip адрес върху него. Е, мислех, че това е странно, тъй като моят ip адресът минава през център за данни на стотици километри и също така влязох в моя рутер и всичките ми устройства са разпределени към различен ip адрес, така че намерих ip адреса, който беше даден, и се оказа, че е доставчик на бизнес мрежа за финансови услуги какво ще кажете за този SMH ..Получих последното си писмо с отговор и то просто казва, че сме разследвали измамата и сме решили да не възстановяваме парите, няма информация за търговците и т.н. Мисля, че нямаха намерение да разследват, тъй като с моето приложение случаят всъщност беше приключен на 19 юли. Сега отнесох въпроса до FOS, тъй като съм абсолютно разстроен от лечението им
I raised the complaint back in June 26th with my bank they initially refused it as fraud but said would raise as chargeback this was on the 19th july .I had to make numerous phone calls to bank and raise numerous complaints ,on Oct the 4th I spoke to an advisor who told me claim.was closed when I told her it was not as it was showing still active on my app she said she would find out and call me back .that afternoon she called me back and said no its definitely closed .I asked her if that was the case why have I not received any letter with proof from.merchants ect and their findings and requested a sars .she apologised and said there was nothing else they could do .I was only off the phone for 5 minutes and a email came through saying case was still under investigation .so I phoned back spoke to another man who didn't have a clue what was going on he put me through to another woman and I told her the ref numbers ect ect and that case clearly says its still open she says to me no it's definitely closed someone keeps trying to open up a fraud case but it will keep getting rejected .when I asked why it's been treated as fraud and not chargeback as I have not bought anything from these merchants and I was told by the 1st investor he had closed it as fraud and was raising as chargebacks she could not answer .She said someone would be intouch. On the 16th I received a phone call from a guy who said he was the investor looking into the fraud and was asking me so many personal questions and I mean personal I have some serious health issues and my state of mind .he literally had me in tears .I told him.that an advisor had already said the case was closed so what was he investigating .he said he would call back on the Tues with final decision.On the tue he called and said what I already knew claim rejected as I had previously been made aware .but he gave me the excuse you made the transactions and you have used that ip address to log into online banking so I sent forms and proof of goods not received gambiling and international blocks on my account .emails from merchants asking me to send photo ID with me holding it and admitting to fraudulent activity I even gave the details where these offices where based and name of person running these companies. I felt physically sick .not only did they break the 8 week rule to actually 17 weeks to solve the dispute the initial letter to say they can not do it as fraud had a ip address on it .well I thought this was odd as my ip address runs through a data center hundreds of miles away and also I logged into my router and all my devices are allocated to a different ip address so I gooled the ip address that was given and it turns out to be a buissness network provider for financial services how about that SMH ..I received my final response letter to and it just says we have investigated the scam and decided not to refund the money no information on merchants ect .I thought chargebacks they give the money and the merchants dispute it.I honestly think they had no intentions of investigating as by my app the case was actually closed on then19th July. I have now taken matter to FOS as I am absolutely seething by their treatment
Свързах се с sumup, тъй като заявява, че приемането на хазартни залози за онлайн казина е незаконно и този сайт Kinghills използва този метод. Изпратих го и на банката. Не мога да разбера защо все още се опитват да отхвърлят сторнирания на плащания?
https://help.sumup.com/en-GB/articles/3G8ZHjdgFZjmKWOmDWS52m-restricted-businesses
I have contacted sumup as it states taking gambling bets for online casinos are illegal and this site Kinghills is using that method I sent it to the bank as well I cannot for the life of me understand why they still try to decline chargebacks ?
https://help.sumup.com/en-GB/articles/3G8ZHjdgFZjmKWOmDWS52m-restricted-businesses
Здравейте, получих отговор от **** относно моя случай на оплакване и казах, че поради сложността му ще се свържа на или преди 19-ти ден, когато получих това съобщение.
Да, разбира се, така че както сам споменахте, те са използвали неправилен MCC код, което е лоша бизнес практика и ние ще можем да докладваме това на MasterCard, за да могат да потърсят това коригиране с търговеца. От гледна точка на предоставянето на каквото и да е възстановяване, ще трябва първо да изчакаме съответният екип да приключи прегледа на вашия случай, тъй като това ще бъде решено в техния резултат.
Може вече да сте предоставили това, но бихте ли могли да предоставите екранна снимка какви услуги всъщност предоставят?
Така че ми се струва, че са признали, че са използвали неправилен MCC и няма да ми възстановят сумата, а просто ще ги информират да променят кода си...
Всяка помощ сега би била чудесна сега, когато банката е признала грешен MCC.
Hi had a reply off **** regarding my complain case and said because of its complexity I will hear back on or before the 19th bur got this message.
Yeah course, so as you mentioned yourself, they have used the incorrect MCC code which is a poor business practice and we will be able to report that to MasterCard so they can look to get this amended with the merchant. In terms of providing any refund, we would need to wait for the relevant team to concluded their review of your case first as this will be decided in their outcome.
You may have already provided this, but would you be able to provide a screenshot of what services they're actually providing?
So it seems to me they have admitted they have used an incorrect MCC and are not going to refund me and just inform them to change their code...
Any help now would be great now the bank have admitted wrong MCC.
Здравейте, получих отговор от **** относно моя случай на оплакване и казах, че поради сложността му ще се свържа на или преди 19-ти ден, когато получих това съобщение.
Да, разбира се, така че както сам споменахте, те са използвали неправилен MCC код, което е лоша бизнес практика и ние ще можем да докладваме това на MasterCard, за да могат да потърсят това коригиране с търговеца. От гледна точка на предоставянето на каквото и да е възстановяване, ще трябва първо да изчакаме съответният екип да приключи прегледа на вашия случай, тъй като това ще бъде решено в техния резултат.
Може вече да сте предоставили това, но бихте ли могли да предоставите екранна снимка какви услуги всъщност предоставят?
Така че ми се струва, че са признали, че са използвали неправилен MCC и няма да ми възстановят сумата, а просто ще ги информират да променят кода си...
Всяка помощ сега би била чудесна сега, когато банката е признала грешен MCC.
Hi had a reply off **** regarding my complain case and said because of its complexity I will hear back on or before the 19th bur got this message.
Yeah course, so as you mentioned yourself, they have used the incorrect MCC code which is a poor business practice and we will be able to report that to MasterCard so they can look to get this amended with the merchant. In terms of providing any refund, we would need to wait for the relevant team to concluded their review of your case first as this will be decided in their outcome.
You may have already provided this, but would you be able to provide a screenshot of what services they're actually providing?
So it seems to me they have admitted they have used an incorrect MCC and are not going to refund me and just inform them to change their code...
Any help now would be great now the bank have admitted wrong MCC.
Не става въпрос за "бизнес практика", а за закон! Не можете съзнателно да скриете транзакции за хазарт, както за книги! Mastercard/VISA таксуват повече за видове транзакции с по-висок риск, един от които е хазартът. Ако компаниите използват фиктивни търговци, за да получат средства за хазарт, използвайки MCC кодове с по-нисък риск, тогава се нарушават не само условията на VISA/Mastercard, но и самите закони на държавите. Банките имат въведени блокове за хазарт - ако търговецът не използва MCC за хазарт, той го заобикаля и ако можете да докажете, че транзакциите са били за хазарт и са разрешени от банката, тогава те трябва да ви възстановят сумата (не на търговеца), така че е в банките се интересуват от връщане на плащане към търговеца, вместо да трябва сами да плащат сметката.
It isn't about "business practice", it is about the law! You cannot deliberately hide transactions for Gambling as for Books! Mastercard/VISA charge more for higher risk transaction types of which gambling is one. If companies are using shell merchants to obtain funds for gambling using lower risk MCC codes then not only are VISA/Mastercard terms being breached but the very laws of countries are as well. Banks have gambling blocks in place - if a merchant isn't using the gambling MCC then it bypasses that and if you can prove transactions were for gambling and allowed by the bank then they have to refund you(not the merchant) so it is in the banks interests to chargeback to the merchant as opposed to having to foot the bill themselves.
Благодаря ви!!!! Опитайте се да кажете това на банката хахаха.
Изпратих им екранни снимки на моите депозити, които съвпадат перфектно с датата и часа на търговците в извлеченията ми.
Thank you!!!! Try telling that to the bank lol.
I have sent them screenshots of my deposits whoch perfectly align the date and time of the merchants on my statements.
Те ще използват такива, в които хазартните транзакции са незаконни, следователно прикриването на кодове за фалшиви имена и т.н
They will be using ones in which gambling transactions are illegal hence the covering up false names codes etc
Да, знам това, но изглежда банката не иска да настоява за сторниране на плащания, досега беше трудна борба дори с това и всички доказателства, които изпратих, те все още не са склонни.
Yeah I know that but the bank don't seem to want to press for chargebacks it's been a tough fight so far even with this and all the evidence I've sent they are still reluctant.
Разбрах, че в техните правила и условия процесорите за обработка на плащания на трета страна трябва да спазват правилата и условията на казиното, сякаш самите те притежават лиценза, така че трябва да се използва правилният MCC 7995 и казиното носи отговорност за своите процесори за плащане, дори когато казват техните не.
Did find out tho in their terms and conditions the 3rd party payment processors must abide by the casino terms and conditions as if they hold the licence themselves so the correct MCC 7995 must be used and the casino are liable for their payment processors even tho they say their not.
Този, който използваха с мен, предполага, че е компания от Обединеното кралство, която казва, че използването на плащания за хазарт или онлайн казино е незаконно и води до спиране на акаунт, така че им писах и се надявам да замразят акаунта си със стотици хиляди в него!
The one they used with me sumup its a Uk company that says using payments for gambling or online casino is illegal and results in account suspension so ive wrote to them and hopefully they freeze their account with hundreds of thousands in it !
здравей
Опитвам се да получа възстановяване и от Donbet, но вие им изпращате имейл, те ви дават общи правила, които следвахме, това и това. Но ако постигнете успех, уведомете ме, тъй като те са безполезни
Hi,
I am trying to get refund from Donbet also but you email them They give you generic we followed rules this and that. But if you get success let me know as they bank are useless
При какви правила и условия открихте това, казината?
In what terms and conditions did you found that, the casinos?
Да, в техните правила и условия или политика за поверителност се посочва, че всички процесори за обработка на плащания трябва да следват същите правила като самото казино.
Също така поддържам връзка с моята банка с доказателство за всички депозити и то съвпада с тези търговци с код, различен от 7995.
Yes in their terms and conditions or privacy policy it stated that all payment processors must follow the same rules as the casino itself.
I am also intouch with my bank with proof of all deposits and it aligns with these merchants with a code other than 7995.
Бихте ли изпратили оферта за правилата и условията, за да можем да я използваме, моля
Could you send the terms and conditions quote so we could use this please
Просто ги прочетете в секцията за плащания.
Така или иначе, ако можете да съпоставите и направите екранна снимка на вашите депозити и тя е свързана с банката нещо различно от MCC 7995, тогава трябва да е лесно според мен.
Ако не можете да го намерите, ще прегледам всичките ми съобщения и ще го намеря, но просто вижте, че е там.
Just have a read of them its under the payments section.
Either way if you can match up and screenshot your deposits and it alings with the bank anything other than MCC 7995 then it should be easy in my opinion.
If you can't find it ill go back through all my messages and find it but just have a look its there.
Когато отида и щракна върху правилата и условията, излиза празна страница. Дори ги помолих да ми изпратят правилата и условията, но имейлът им беше празен
When I get and click on there terms and conditions it comes up with a blank page. I even asked them to send me the terms and conditions but they email was blanked
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.