ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 282)

преди 1 година от kirekin
|
542532 преглеждания 5579 отговора |
|
1...281 282 283
Williamj86
преди 5 часове

Около 15 дни, колега

Автоматичен превод:
Dt100
преди 5 часове

днес минаха 15 дни и все още не съм чул нищо от моята банка, надявам се, че това е добър знак, приятелю, просто изпратете имейли до няколко други от шаблона на първата страница на този форум, като говорите за глоби и одити до няколко други вижте дали това работи за мен, моите сторнирани плащания в момента са pixelium и finnart.io

Автоматичен превод:
преди 5 часове

Ако получих 20% възстановяване от Kinghills, това анулира ли всички сторнирания

Автоматичен превод:
Williamj86
преди 5 часове

Pixeleum се съмнявам, че ще предостави доказателства. Те са в грешка. Те не могат да ви предоставят изображенията и касовите бележки (които поисках многократно), което, надявам се, ще бъде в моя полза. Аз самият имам над хиляди за Pixeleum!


Току-що говорих с оплаквания и те казаха, че могат да се състезават до последния ден. Така че може да мислите, че сте чисти, но след това няма да получите нищо още 45 дни! Бих звънял всяка седмица в банката и просто бих им казал някой оспорил ли е? Ако е така, просто бих искал достатъчно време, за да събера всичките си доказателства заедно 😁 те няма да имат проблем

Автоматичен превод:
преди 5 часове

Ако получих 20% възстановяване от Kinghills, това анулира ли всички сторнирания

Автоматичен превод:
преди 5 часове

Така бих казал приятелю! Най-добре говори със сътрудника в банката. Споменете, че са ви предложили 20%, искате повече. Този вид показва, че поемат отговорност? Говорете с банката и се консултирайте с тях

Автоматичен превод:
TheGambler
преди 5 часове

Не мога да намеря никакви имейли, можете ли да ми изпратите информацията, моля?

С

Автоматичен превод:
Публикация на Dt100 е изтрит
Dt100
преди 5 часове

Добре, благодаря, приятел, нещото е, че банката отхвърли жалбата ми с напълно глупав отговор, че хазартът не е покрит и казва, че блоковете не могат да спрат нещо с mcc кода и глупости за това, че не се свързах с търговеца, което изпратих безкрайни подробности за това, че правя писмото не има смисъл да се говори за неща, които id вече им е изпратил, сякаш дори не са го погледнали, а човекът, който се занимава с това, изглежда като абсолютен глупак, има грешна транзакция суми, по-малки от събраните, и това беше направено за няколко часа точно преди крайния им срок, така че върнах всичко обратно, копирайки във FOS с писмо от единици, които вече са събрали, така че е трудно, точно сега все още чакам актуализация на по-висок процент възстановяване от сайта, работата е там, че може да работи по-добре за мен, тъй като получавам възстановяване от сайта, тогава ако FOS гласува в моя полза, пълно възстановяване, платено от банката и лихва със задна дата, те признаха, че блокирането ми е включено

Редактиран от автора преди 4 часове
Автоматичен превод:
Dt100
преди 4 часове

от това, което открих, pixeleium и finnart са абсолютно същата компания, имат същия уебсайт, само различни имена, но оформлението е абсолютно същото и те продават едни и същи неща NFT и крипто, не мисля, че могат да оспорват, тъй като не могат да докажат, че съм купил нещо от тях .

Автоматичен превод:
преди 5 часове

Не мога да намеря никакви имейли, можете ли да ми изпратите информацията, моля?

С

Автоматичен превод:
преди 4 часове

Мисля, че знам подробностите

Автоматичен превод:
Dt100
преди 4 часове

Мога да използвам и това, ако имате нещо, моля, пишете ми имейл

Автоматичен превод:
Dt100
преди 4 часове

наздраве приятелю

можеш ли да ми ги пратиш и на мен?

Автоматичен превод:
преди 4 часове

Не мога да дам поради поверителност. Но просто потърсете Лидера на quickbit-fomiline и всички други негови сенчести неща. Proff.se, Rocketreach.com ще ви помогнат да намерите информация, както и шведски телефонен указател.

Редактиран от автора преди 4 часове
Автоматичен превод:
TheGambler
преди 4 часове

Даниел ли е??

Автоматичен превод:
Aljosha93
преди 3 часове

Просто ще изчакам и ще видя дали е правилно

Автоматичен превод:
Dt100
преди 3 часове

Добре, благодаря, моля, помислете за мен, ако сте прави 👌🏻👍🏻

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 2 часове

Да, приятел, разбрах, че веднага щом споменеш хазарт или казино, те веднага отхвърлят рекламацията, просто се придържай към стоките, които не са получени и не го споменавай, и те ще върнат плащането без проблем

Автоматичен превод:
Dt100
преди 2 часове

Току-що говорих с банката, те основно казаха, че все още няма актуализация, търговците все още не са оспорили, но може да мине 1 от 3 начина след 45 дни, те не оспорват, след което получавам възстановяването 2-ри начин е, че изпращат доказателства, които ще бъдат изпратени до аз да оспоря или 3-то ще бъде, че те ще изпратят толкова убедителни доказателства, че банката не може да защити, тогава моето възстановяване на плащане ще бъде прекратено там и тогава и аз няма да получа нищо.

Редактиран от автора преди 2 часове
Автоматичен превод:
Hunter12
преди 2 часове

Добре, работата е там, че го направиха последния път добре и знаеха, че е хазарт! Предполагам, че мога да опитам стоки, които не са получени, но не съм сигурен дали просто ще го отхвърлят

Автоматичен превод:
Williamj86
преди 2 часове

Прекалявате с мисленето, че ще получите парите сега

Автоматичен превод:
1...281 282 283
Отидете на страницаот 283 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини