днес минаха 15 дни и все още не съм чул нищо от моята банка, надявам се, че това е добър знак, приятелю, просто изпратете имейли до няколко други от шаблона на първата страница на този форум, като говорите за глоби и одити до няколко други вижте дали това работи за мен, моите сторнирани плащания в момента са pixelium и finnart.io
mines been 15 days today and i haven't heard anything from my bank yet hopefully that's a good sign mate, just send emails to a few others from the template on the first page of this forum talking about fines and audits to a few others to see if that works for me, my chargeback's in process now are pixelium and finnart.io
Pixeleum се съмнявам, че ще предостави доказателства. Те са в грешка. Те не могат да ви предоставят изображенията и касовите бележки (които поисках многократно), което, надявам се, ще бъде в моя полза. Аз самият имам над хиляди за Pixeleum!
Току-що говорих с оплаквания и те казаха, че могат да се състезават до последния ден. Така че може да мислите, че сте чисти, но след това няма да получите нищо още 45 дни! Бих звънял всяка седмица в банката и просто бих им казал някой оспорил ли е? Ако е така, просто бих искал достатъчно време, за да събера всичките си доказателства заедно 😁 те няма да имат проблем
Pixeleum I doubt will provide evidence. They are in the wrong. They cannot provide you with the images and receipts (which I have asked for multiple times) which will go in my favour hopefully. I have over a grand for Pixeleum myself!
I have just spoke to complaints and they said they can contest up until the last day. So you might think you're clear but then you won't get nothing for another 45 days! I'd ring the bank weekly and just say to them, has anyone disputed? If so I would just like adequate time to gather all my evidence together 😁 they won't have an issue
Така бих казал приятелю! Най-добре говори със сътрудника в банката. Споменете, че са ви предложили 20%, искате повече. Този вид показва, че поемат отговорност? Говорете с банката и се консултирайте с тях
I'd say so mate! Best off speaking to the bank mate. Mention they have offered you 20%, you want more. This sort of shows they accept responsibility? Speak to the bank and advise with them
Не мога да намеря никакви имейли, можете ли да ми изпратите информацията, моля?
С
Cant find any emails, can you email me with the information please?
Sum41@hotmail.se
Добре, благодаря, приятел, нещото е, че банката отхвърли жалбата ми с напълно глупав отговор, че хазартът не е покрит и казва, че блоковете не могат да спрат нещо с mcc кода и глупости за това, че не се свързах с търговеца, което изпратих безкрайни подробности за това, че правя писмото не има смисъл да се говори за неща, които id вече им е изпратил, сякаш дори не са го погледнали, а човекът, който се занимава с това, изглежда като абсолютен глупак, има грешна транзакция суми, по-малки от събраните, и това беше направено за няколко часа точно преди крайния им срок, така че върнах всичко обратно, копирайки във FOS с писмо от единици, които вече са събрали, така че е трудно, точно сега все още чакам актуализация на по-висок процент възстановяване от сайта, работата е там, че може да работи по-добре за мен, тъй като получавам възстановяване от сайта, тогава ако FOS гласува в моя полза, пълно възстановяване, платено от банката и лихва със задна дата, те признаха, че блокирането ми е включено
Ok thanks mate the thing is the bank rejected my complaint with a totally garbage reply about gambling not being covered and saying the blocks cannot stop the mcc code thing and crap about not contacting the merchant which i sent endless details of me doing the letter does not make sense going on about stuff id already sent them as if they had not even looked at it and the guy dealing with it seems like an absolute banger, it has the wrong transaction amounts less than i raised and it had been done in a few hours just before their deadline so ive bounced it all back copying in the FOS with a letter of ones they raised already so its a hard one just now still waiting on an update on a higher percent refund from the site, the thing is though it might work better for me as I get a refund from the site then if FOS votes in my favour a full refund paid by the bank and backdated interest they admitted my block was on
от това, което открих, pixeleium и finnart са абсолютно същата компания, имат същия уебсайт, само различни имена, но оформлението е абсолютно същото и те продават едни и същи неща NFT и крипто, не мисля, че могат да оспорват, тъй като не могат да докажат, че съм купил нещо от тях .
from what i found pixeleium and finnart are the exact same company have the same website just different names but layout is exactly the same and they sell the same stuff NFT and crypto, i dont think they can dispute as they cant prove i bought anything from them.
Мога да използвам и това, ако имате нещо, моля, пишете ми имейл
I could also use this if you have anything please write me an email
Diese könnte ich auch gebrauchen falls du was hast schreib mir bitte eine email a.a.fdfd@protonmail.com
наздраве приятелю
можеш ли да ми ги пратиш и на мен?
Cheers mate ,
can you also send them to me ?
mjoo93@outlook.com
Не мога да дам поради поверителност. Но просто потърсете Лидера на quickbit-fomiline и всички други негови сенчести неща. Proff.se, Rocketreach.com ще ви помогнат да намерите информация, както и шведски телефонен указател.
I can't give out due to privacy. But just search the Leader of quickbit- fomiline and every of his others shady stuff up. Proff.se, Rocketreach.com will help you find information, aswell swedish telephonebook.
Просто ще изчакам и ще видя дали е правилно
I am just going to wait and see if it is correct
Да, приятел, разбрах, че веднага щом споменеш хазарт или казино, те веднага отхвърлят рекламацията, просто се придържай към стоките, които не са получени и не го споменавай, и те ще върнат плащането без проблем
Yeah mate I’ve found out that as soon as you mention gambling or casino they reject the claim straight away , just stick with goods not received and don’t mention it and they will issue the chargeback with no problem
Току-що говорих с банката, те основно казаха, че все още няма актуализация, търговците все още не са оспорили, но може да мине 1 от 3 начина след 45 дни, те не оспорват, след което получавам възстановяването 2-ри начин е, че изпращат доказателства, които ще бъдат изпратени до аз да оспоря или 3-то ще бъде, че те ще изпратят толкова убедителни доказателства, че банката не може да защити, тогава моето възстановяване на плащане ще бъде прекратено там и тогава и аз няма да получа нищо.
Just spoke to the bank they have basically said no update yet merchants haven’t disputed yet but it can go 1 of 3 ways after 45 days they don’t dispute then I get the refund 2nd way is they send evidence which will be sent to me to dispute or 3rd will be they send such convincing evidence that the bank couldn’t defend then my chargeback will be ended there and then and I won’t receive nothing.
Добре, работата е там, че го направиха последния път добре и знаеха, че е хазарт! Предполагам, че мога да опитам стоки, които не са получени, но не съм сигурен дали просто ще го отхвърлят
Ok the thing is they did it last time ok and knew it was gambling ! I suppose I could try goods not received but not sure if they would just reject it
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.