НачалоФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 228)

преди 1 година от kirekin
|
770 071 преглеждания 6 680 отговора |
|
1...227 228 229...346
grantyoung6
преди 2 месеца

Сега имам, че е твърде късно, направих около £13000, сега не съм сигурен, че ще го видя отново

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

здравейте момчета

дебнат тук известно време, аз бях един от първите потребители, които публикуваха в тази тема за успешни възстановявания. Има 2/3 търговци, които преди месеци са ми взели парите и не мога да ги намеря след многобройни опити за връщане на плащания и т.н., които си струва да се обърнат към омбудсмана? Моята банка не можа да ми помогне с тогава и общата сума до около £700.


толкова се радвам да видя повече хора да получават възстановяване на суми бавно, но сигурно.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Може ли някой да ми каже кои доставчици попадат в elegro?

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 2 месеца

Пол, честно казано, трябва да спрете и да дадете средства на член на семейството веднага, ако сте имали късмета да ви бъдат кредитирани обратно и просто ги връщате на тези сайтове, а сумите, които губите, са луди.

Автоматичен превод:
Elijahanth
преди 2 месеца

Здравей Илия, знам, че е тъжно, че не е правилно, дефо спрях сега, няма да спечеля, транзакциите завършват в Литва, пише, че трябва да е манипулирано, гади ми се

Нямам кой да ми помогне, всичко е за мен, сега имам само около £4000, благодаря за помощта

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Все още ми е позволено да участвам в този Kinghills, дори след като писах за хазартния си навик, направих още £7000, така ли е?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Определено трябва да спреш, приятелю. Вие граничите с натискането на това в територията на фрийрола, като продължите да използвате възстановени средства, за да играете другаде. Моят съвет е да инсталирате gamban възможно най-скоро.

Автоматичен превод:
CryptoG82
преди 2 месеца

Обадих се на gamcare днес беше включен за един час, тъжен, боря се, не съм сигурен, че банката ще ми помогне този път, те наистина трябва да го направят и да закрият сметката, не съм сигурен, че наистина е от помощ, имам нужда от повече от всичко Берн препоръча места едно на една помощ

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Обадих се на gamcare днес беше включен за един час, тъжен, боря се, не съм сигурен, че банката ще ми помогне този път, те наистина трябва да го направят и да закрият сметката, не съм сигурен, че наистина е от помощ, имам нужда от повече от всичко Берн препоръча места едно на една помощ

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Не знам дали ще го направят колега. Вземете софтуера Gamban и го инсталирайте на вашите устройства - буквално не можете да го заобиколите.

Автоматичен превод:
CryptoG82
преди 2 месеца

Здравей приятел, опитах го, мога просто да го изтрия, има нужда от някой, който да зададе парола, нямам такъв плюс купувам и продавам телефони и имам iphone 11pro и 13 mini в къщата, които мога да използвам

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравей приятел, опитах го, мога просто да го изтрия, има нужда от някой, който да зададе парола, нямам такъв плюс купувам и продавам телефони и имам iphone 11pro и 13 mini в къщата, които мога да използвам

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Мислете, че новата версия не може да бъде премахната, но ако имате няколко телефона, това е проблем. Има ли някой, който може да се справи с вашите финанси вместо вас?

Автоматичен превод:
CryptoG82
преди 2 месеца

Добре, ще погледна, благодаря, утре преминавам към iphone 11 pro probs, съмнявам се, че ще използвам другите телефони, може да ми помогне, нямам кой да помогне, gamcare каза, че ми разпределят някой, но мисля, че е онлайн или телефон

Автоматичен превод:
Lucid_1337
преди 2 месеца

върнаха ли ви парите?

Автоматичен превод:
Klikken
преди 2 месеца

Е, не още. Все още чакам и се надявам скоро да се разреши 👌

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Дали някое от тези страхливи казина наистина ще дойде тук и ще защити позицията си?? Твърди се, че са били поканени да го направят няколко пъти.

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
CryptoG82
преди 2 месеца

Как успяват да се измъкнат така или иначе, след като сме блокирани на gamstop, което трябва да е без стрес, изобщо не е правилно.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Как успяват да се измъкнат така или иначе, след като сме блокирани на gamstop, което трябва да е без стрес, изобщо не е правилно.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Проблемът е, че Gamstop покрива само лицензирани от Обединеното кралство казина - това е страхотен инструмент за това. Стриймърите също трябва да поемат известна отговорност за рекламирането на тези "офшорни" сайтове, но тези, които приемат плащания с дебитни/кредитни карти и ги крият като други неща, са най-лошите - просто престъпници в това, което правят.

Автоматичен превод:
CryptoG82
преди 2 месеца

Да, крипто, така че не мога да разбера защо моята банка няма да ме подкрепи отново, тъй като моята кредитна карта Zopa го направи два пъти, ще видя как ще върви така или иначе, няма да им причини никакви проблеми. Ясната му измама и преследване на хората, трябва да им се даде урок пълни възстановявания, извършени дори след изплащане. Все още чакам да чуя от Kinghills, че е възможно да няма поддръжка през уикендите, но би било изненадващо

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Да, крипто, така че не мога да разбера защо моята банка няма да ме подкрепи отново, тъй като моята кредитна карта Zopa го направи два пъти, ще видя как ще върви така или иначе, няма да им причини никакви проблеми. Ясната му измама и преследване на хората, трябва да им се даде урок пълни възстановявания, извършени дори след изплащане. Все още чакам да чуя от Kinghills, че е възможно да няма поддръжка през уикендите, но би било изненадващо

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

НЕ влизайте в Instantcasino.com - те буквално никога няма да отговорят, както и никой от техните търговци. Много хитър.

Автоматичен превод:
CryptoG82
преди 2 месеца

Добре, това означава, че те имат свой собствен доставчик на плащания, не можете да ги спечелите. В крайна сметка снощи прехвърлих пари към Revolut от моята банка, за да извърша плащания на стойност над £5000 и проверих всичките му парични преводи към Lithiainia и Revolut бързо отхвърли сторниранията, които те са метод на плащане на сайта, както и Monzo, което е тъжно, че работят с мошениците! Много добре, казино веригата те имат собствена компания за разплащания Piatrix в Литва, както и аз се провалих с Nationwide преди години, след което се опитах да го направя сам file

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравейте, ако някой има информация за връщане на пари от следните сайтове, моля да ме уведоми.


джокабет

тикитака

окончателно броене

ролето

национален залог


Предполагам, че съм загубил над 10 хиляди от тях и нито една от моите банки (Monzo, Barclays, първа директна и национална( не ми помагат изобщо. Използвах openbanking (payop и Falcora finance) също за много от транзакциите.

никой не ми помага да си върна парите.

някой моля да ми помогне. Искам да продължа живота си сега и смятам, че това е грешно за

Автоматичен превод:
1...227 228 229...346
Отидете на страницаот 346 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини