преди 1 седмица
Сега имам, че е твърде късно, направих около £13000, сега не съм сигурен, че ще го видя отново
I have now Grant its too late ive done about £13000 now im not sure I will see it again
0
Сега имам, че е твърде късно, направих около £13000, сега не съм сигурен, че ще го видя отново
I have now Grant its too late ive done about £13000 now im not sure I will see it again
здравейте момчета
дебнат тук известно време, аз бях един от първите потребители, които публикуваха в тази тема за успешни възстановявания. Има 2/3 търговци, които преди месеци са ми взели парите и не мога да ги намеря след многобройни опити за връщане на плащания и т.н., които си струва да се обърнат към омбудсмана? Моята банка не можа да ми помогне с тогава и общата сума до около £700.
толкова се радвам да видя повече хора да получават възстановяване на суми бавно, но сигурно.
Hi guys.
been lurking here a while, I was one of the first users to post in this thread for successful refunds. There are 2/3 merchants whom months ago took my money and I can’t track them down after numerous chargeback attempts etc. worth raising with the ombudsman? My bank couldn’t help me with then and the total up to about £700.
so happy to see more people getting refunds slowly but surely.
Пол, честно казано, трябва да спрете и да дадете средства на член на семейството веднага, ако сте имали късмета да ви бъдат кредитирани обратно и просто ги връщате на тези сайтове, а сумите, които губите, са луди.
Paul you honestly need to stop and give funds to a family member immediately you've been fortunate enough to be credited back and your just giving it back to these sites and the amounts your losing is crazy.
Здравей Илия, знам, че е тъжно, че не е правилно, дефо спрях сега, няма да спечеля, транзакциите завършват в Литва, пише, че трябва да е манипулирано, гади ми се
Нямам кой да ми помогне, всичко е за мен, сега имам само около £4000, благодаря за помощта
Hi Elija I know its sad im not right I have deffo stopped now im not going to win transactions are ending up in Lithuainia it says it must be rigged I feel sick
I do not have anyone to help me its all on me ive only got about £4000 left now thanks for the help
Определено трябва да спреш, приятелю. Вие граничите с натискането на това в територията на фрийрола, като продължите да използвате възстановени средства, за да играете другаде. Моят съвет е да инсталирате gamban възможно най-скоро.
You definitely need to stop mate. Your bordering on pushing this into freerolling territory by continuing to use recovered funds to play elsewhere. Get gamban installed asap would be my advice.
Обадих се на gamcare днес беше включен за един час, тъжен, боря се, не съм сигурен, че банката ще ми помогне този път, те наистина трябва да го направят и да закрият сметката, не съм сигурен, че наистина е от помощ, имам нужда от повече от всичко Берн препоръча места едно на една помощ
I called gamcare today was on for an hour sad im struggling im not sure the bank will help me this time they should really they might do it and close the account im not sure really its help I need more than anything bern referred to places one on one help
Обадих се на gamcare днес беше включен за един час, тъжен, боря се, не съм сигурен, че банката ще ми помогне този път, те наистина трябва да го направят и да закрият сметката, не съм сигурен, че наистина е от помощ, имам нужда от повече от всичко Берн препоръча места едно на една помощ
I called gamcare today was on for an hour sad im struggling im not sure the bank will help me this time they should really they might do it and close the account im not sure really its help I need more than anything bern referred to places one on one help
Здравей приятел, опитах го, мога просто да го изтрия, има нужда от някой, който да зададе парола, нямам такъв плюс купувам и продавам телефони и имам iphone 11pro и 13 mini в къщата, които мога да използвам
Hi mate i tried it i can just delete it off it needs someone to set a password ive not got anyone like that plus I buy and sell phones and have an iphone 11pro and 13 mini in the house I could use
Здравей приятел, опитах го, мога просто да го изтрия, има нужда от някой, който да зададе парола, нямам такъв плюс купувам и продавам телефони и имам iphone 11pro и 13 mini в къщата, които мога да използвам
Hi mate i tried it i can just delete it off it needs someone to set a password ive not got anyone like that plus I buy and sell phones and have an iphone 11pro and 13 mini in the house I could use
Мислете, че новата версия не може да бъде премахната, но ако имате няколко телефона, това е проблем. Има ли някой, който може да се справи с вашите финанси вместо вас?
Think the new version it can't be removed, but if you have multiple phones it is a problem. Is there someone who can deal with your finances for you?
Добре, ще погледна, благодаря, утре преминавам към iphone 11 pro probs, съмнявам се, че ще използвам другите телефони, може да ми помогне, нямам кой да помогне, gamcare каза, че ми разпределят някой, но мисля, че е онлайн или телефон
Ok I will take a look thanks I am switching to an iphone 11 pro probs tomorrow I doubt I would use the other phones it might help me ive got no one to help gamcare said they are allocating me someone but its online or telephone i think
Дали някое от тези страхливи казина наистина ще дойде тук и ще защити позицията си?? Твърди се, че са били поканени да го направят няколко пъти.
Are any of these cowardly casinos actually going to come on here and defend their position?? Allegedly they have been invited to do so several times.
Как успяват да се измъкнат така или иначе, след като сме блокирани на gamstop, което трябва да е без стрес, изобщо не е правилно.
How do they manage to get away with it anyway once we are blocked on gamstop that should be it stress free its not right at all.
Проблемът е, че Gamstop покрива само лицензирани от Обединеното кралство казина - това е страхотен инструмент за това. Стриймърите също трябва да поемат известна отговорност за рекламирането на тези "офшорни" сайтове, но тези, които приемат плащания с дебитни/кредитни карти и ги крият като други неща, са най-лошите - просто престъпници в това, което правят.
Problem is Gamstop only covers UK licenced casinos - its a great tool for that. Streamers need to take some responsibility for advertising these "offshore" sites as well, but the ones taking debit/credit card payments and hiding them as other things are the worst - just criminal in what they are doing.
Да, крипто, така че не мога да разбера защо моята банка няма да ме подкрепи отново, тъй като моята кредитна карта Zopa го направи два пъти, ще видя как ще върви така или иначе, няма да им причини никакви проблеми. Ясната му измама и преследване на хората, трябва да им се даде урок пълни възстановявания, извършени дори след изплащане. Все още чакам да чуя от Kinghills, че е възможно да няма поддръжка през уикендите, но би било изненадващо
Yes Crypto so I cannot see why my bank will not support me again as my credit card Zopa did it twice will see how it goes anyway it would not cause them any hassle its clear fraud and preying on people, they should be taught a lesson with full refunds issued even after payouts have been made. Im still waiting to hear from Kinghills its possible no support at weekends but would be surprising
Да, крипто, така че не мога да разбера защо моята банка няма да ме подкрепи отново, тъй като моята кредитна карта Zopa го направи два пъти, ще видя как ще върви така или иначе, няма да им причини никакви проблеми. Ясната му измама и преследване на хората, трябва да им се даде урок пълни възстановявания, извършени дори след изплащане. Все още чакам да чуя от Kinghills, че е възможно да няма поддръжка през уикендите, но би било изненадващо
Yes Crypto so I cannot see why my bank will not support me again as my credit card Zopa did it twice will see how it goes anyway it would not cause them any hassle its clear fraud and preying on people, they should be taught a lesson with full refunds issued even after payouts have been made. Im still waiting to hear from Kinghills its possible no support at weekends but would be surprising
Добре, това означава, че те имат свой собствен доставчик на плащания, не можете да ги спечелите. В крайна сметка снощи прехвърлих пари към Revolut от моята банка, за да извърша плащания на стойност над £5000 и проверих всичките му парични преводи към Lithiainia и Revolut бързо отхвърли сторниранията, които те са метод на плащане на сайта, както и Monzo, което е тъжно, че работят с мошениците! Много добре, казино веригата те имат собствена компания за разплащания Piatrix в Литва, както и аз се провалих с Nationwide преди години, след което се опитах да го направя сам
Ok well that means they have their own payment vendor you cannot win them I ended up last night transferring money to Revolut from my bank to make payments over £5000 worth and i checked its all money transfers going to Lithiainia and Revolut quicky rejected the chargebacks they are a payment method on the site as is Monzo which is sad they are working with the crooks ! Very Well casino chain they have their own payment company Piatrix in Lithuania as well i had some failed with Nationwide years ago then I tried to do it myself
Здравейте, ако някой има информация за връщане на пари от следните сайтове, моля да ме уведоми.
джокабет
тикитака
окончателно броене
ролето
национален залог
Предполагам, че съм загубил над 10 хиляди от тях и нито една от моите банки (Monzo, Barclays, първа директна и национална( не ми помагат изобщо. Използвах openbanking (payop и Falcora finance) също за много от транзакциите.
никой не ми помага да си върна парите.
някой моля да ми помогне. Искам да продължа живота си сега и смятам, че това е грешно за
Hi if anyone has any info getting money back from the following sites please let me know.
jokabet
tikitaka
finalcountdown
rolletto
nationalbet
i reckon I have lost over 10k to them and none of my banks (Monzo, Barclays, first direct and nationwide( are helping me at all. I used openbanking (payop and Falcora finance) for a lot of the transactions too.
no one is helping me get my money back.
someone please help me. I want to get on with my life now and I think this is wrong for
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.