ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 222)

преди 11 месеца от kirekin
|
332065 преглеждания 3770 отговора |
|
1...221 222 223...250
Добавете пост
Публикация на Glamors12 е изтрит
преди 1 месец

Утро на всички

Все още търся данни за контакт/уебсайтове за по-долу. Може ли някой да помогне?

  • MobilePays - Бахрейн
  • LogicLion - Найроби
  • Gazelle Glam - Найроби
  • Petal Pulse Travel - Найроби
  • SML Save Operations Ltd
  • Steam Sync Sync - Лагос
  • ZPDG

Аз също нямах късмет с по-долу

  • MyDates Grottobook/Dota2Store не отговаря
  • MyDelivery - Онлайн магазинът за игри не отговаря
  • Blossomnet Solutions - Няма отговор на имейли
  • Lilytech Innovations - Без отговор на имейли
  • BalonTech - Няма отговор
Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
Jasmo079
преди 1 месец

Аз го направих. И аз успях да си върна парите.

Автоматичен превод:
ginana1
преди 1 месец

Има ли късмет Gazelle Glam?


ThePlatinum е част от MaguaPay

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Chase издаде сторниране на плащане въз основа на липса на стоки или услуги, предоставени за pixelum.io и finnart. Просто чакам да видя дали търговецът може да докаже, че съм получил някакви стоки. Изпращам на pixelum три имейла и един от тях с молба за доказателство за стоки и те ме игнорираха и трите пъти. Имах иск, отхвърлен с преследване и Сантандер като начало, сега и двамата го разглеждат отново.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Има ли късмет Gazelle Glam?


ThePlatinum е част от MaguaPay

Автоматичен превод:
преди 1 месец

info@theplatinum.co

Автоматичен превод:
Joddd
преди 1 месец

Досега те ме игнорират въпреки няколко имейла

Автоматичен превод:
KatzeisBack
преди 1 месец

Хвърлянето на обиди няма да ви доведе доникъде, изглеждате като малко пишка и нарцисист. Кой си ти, че идваш тук и наричаш хората наркомани, като си нямаш представа от отделни случаи. Аз например не съм пристрастен, но вие сте адски склонни да повличате хората надолу с високото си и могъщо превъзходство, когато Infact всеки един от нас е изпитал нещо различно от тези rouge казина. Аз например не преследвам загуби чрез действително залагане, просто моля за връщане на депозит, който действително е бил удържан да ми бъде върнат от казиното и съм игнориран от това казино и акаунтът сега е блокиран. Просто посочих факта, че транзакцията е показана в акаунта ми като търговец трета страна, който всъщност се оказва компания за дрехи. Тъй като кредитните карти са забранени в Обединеното кралство от 2020 г. в сайтове за хазарт по закон. Което не знаех за този факт. Просто поисках от сайта да ми върне средствата и те игнорират имейлите ми. Затова се свързах с компанията за кредитни карти за помощ. Така че според вас трябва просто да се преобърна и да поема загубата. не благодаря Не съм играл със средствата, така че имам основание за връщане на плащане, ако са използвали ГРЕШНО КОДИРАНЕ, за да заобиколят системата, след разговор с хората от кредитната карта това е незаконно, тъй като имам доказателства, че парите са напуснали сметката и са се озовали в играта сметка. Така че възстановяването на плащането е инициирано от компанията cc. Ще внимавам с думите ви, тъй като си мислите, че може да знаете всичко, но очевидно не го знаете, тъй като случаите на всеки се третират по различен начин в техните финансови институции, някои печелят, а други не, това, което цитирате, е от 2010/2011 г. ние сме през 2024 г. законите се промениха в Обединеното кралство и тук има много по-строги мерки срещу прането на пари и защитата срещу правата на потребителите.

Автоматичен превод:
t99472znz9
преди 1 месец

Току-що го открих, мислех, че може да помогне 🙁

Автоматичен превод:
Joddd
преди 1 месец

Благодаря ти все пак 🙂


Все още търся следните доставчици и вече писах на много от тях. Но за съжаление засега без успех.


Какви плащания включва paymentz.io?


Черано

Артелуна

Кожи за куршуми

Headshots BYT

Дракони БЮТ

sknmgnte Лондон

cubercraftclun talin

xprsera talin

кейго Лондон


може би някой може да помогне 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 месец


Пиша публикациите си на немски, форумът може да ги превежда автоматично. Има ли проблеми?


@Joddd

И в сравнение от 2011 г. до 2024 г. нищо не се е променило. VISA и Mastercard са говорили много и са обявили война на доставчиците, но нищо не се е случило.


И ако законите са толкова строги, защо вашите банки отхвърлят сторниранията? Тъй като сте разрешили плащанията, сторниранията се извършват като жест на добра воля, а не поради вашите закони. Ако разрешите плащане към тези доставчици, вие като картодържател перете пари, а не банката. Затова можем да се радваме, че банките не ни докладват на властите. Независимо дали знаем какво правим или не.

Има закони за защита на играчите, но има и закон за доставчика на платежни услуги, който говори за лично разрешени плащания. Винаги има две страни на монетата.

Трябва обаче да разберете, че ако всеки оторизира €7000-8000 в 45 отделни плащания, значи има проблем. Това не се случва просто, това е загуба на контрол, която се нуждае от помощ. Преди парите да се върнат, първо трябва да потърсите помощ, в противен случай можете да оставите парите там, откъдето са дошли.


Ние сме виновни, че тези престъпници съществуват. И честно казано: всеки, който е заложил парите си и ги е загубил, защото е имал шанса да спечели, не трябва да прави нищо друго, шансът беше налице, всеки можеше да плати...


Получих най-малко 35 имейла със списъци с транзакции и имена на казина и т.н. Имаше нови транзакции от април до юни и след това през август и играчите знаеха какво правят. Съответно тези, които правят това, трябва да си мълчат и да внимават с думата измамник.


Повечето хора се свързват с вас само защото имат нужда от пари за нови неща (пари), за да могат да продължат да играят.


Не се обиждайте, когато говоря за зависимите, но имам основание да го кажа. Видях транзакциите, хората се нуждаят от помощ предварително, преди да може да се направи нещо относно възстановяването.



И повярвайте ми, знам какво говоря, вземете думите ми присърце и най-важното: използвайте мозъка си. В противен случай парите, които сте загубили, скоро ще са най-малкият ви проблем и скоро ще можете да намерите място за спане някъде под някой мост и тогава ще потънете на дъното.



Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
KatzeisBack
преди 1 месец

filefile

Автоматичен превод:
Joddd
преди 1 месец

Както ви казах, има две страни на монетата. Във вашия случай съжалявам.

Ако следвате вашата логика, можете да залагате без риск. Ако спечеля (независимо от валидността на лиценза), изплащам печалбата си, ако загубя, тичам до банката и плача, че съм измамен. Наричам го хазарт без риск и някои банки го спират, като с право не допускат връщания на плащания. Между другото, Visa не позволява възстановяване на плащания във връзка с хазарт. Банката съответно остава извън него.


Съдът е отворен за тях.


О, забравих да спомена:


Разгледайте правилата и условията на вашата банка, тъй като там трябва да е забранено използването на картата за незаконни цели. Независимо дали сте го направили съзнателно или несъзнателно. Ако сте използвали картата за хазарт въпреки този пасаж в правилата и условията, няма да получите нищо обратно.

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
KatzeisBack
преди 1 месец

Докато се опитвате да направите така, че се опитвам да пожъна хиляди обратно, това беше 1 депозит от 100 британски лири, така че не знам откъде излизате, наричайки мен или който и да е пристрастен комарджия. Аз съм финансово осигурен и повярвайте ми, че няма да спя под никакви мостове поради една транзакция, която имам пълното право да поискам обратно. Както не можете и отказвате да видите смисъла. Не използвах средствата, които поисках за теглене, акаунтът ми беше блокиран, така че какъв е вашият проблем по закон, ако не съм получил услуга, независимо кой е получил средствата, имам право да получа средствата си обратно. Ако сайтът отказва комуникация и потвърждение, имам право да поискам от моята банка. За да се намеся, както казах преди, имах доказателство, че са взели парите чрез ГРЕШНО КОДИРАНЕ, но парите са се озовали през сайта, независимо как искате да ги завъртите. Разгледах правилата и условията на моята банка всъщност и следователно защо банката продължава със сторнирането. Това не е жест на добра воля, който банките трябва да спазват FSCS. Търговецът може да оспори сторнирането на плащане, но също така трябва да предостави доказателства за закупеното, тъй като имам доказателства, че депозитът е отишъл в сайта за игри чрез времеви печати на депозита на сайта, тъй като трябваше да го попитам, тъй като не се показваше в баланса, но каза успех. Веднага щом го поставих под въпрос, акаунтът ми беше закрит. Така ли искаш да ми кажеш. Трябва ли просто да се преобърна и да поема загубата? Имате грешния. Изглежда, че сте шампион на тези престъпници. Независимо в какви ситуации се намират хората, вие нямате място да прецените положението им или да спекулирате какво може да се случи. Кого, по дяволите, мислиш, че си толкова осъдителен, ако нямаш какво хубаво да кажеш, не казвай нищо.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

О, хайде... Защо се чувстваш толкова нападнат? Написах, че хората, които са се свързали с мен, са загубили хиляди евро, а не вие. Не всичко опира до теб, принцесо.

Ако сте финансово осигурени, имате ли нужда да залагате? Честно казано, не ме интересува каква е твоята ситуация.

Не нападам никого, просто отбелязвам, че другите имат по-голям проблем от "загубени пари".

Успокой се, Карън, предполагам, че за теб е повече от 100.00. Ако съм финансово осигурен, тогава не ми пука за 100-те и няма да вдигам голям шум тук


И мразя този тип обработка на плащания точно толкова, колкото всички останали тук, просто ви показвам възможностите как може да се провали, престъпниците не използват този тип обработка на плащания за нищо. Съответно това е политически проблем на законите и прилагането на MasterCard


Не всеки може да понесе критиката и истината.


Като бивш зависим и редовен комарджия, знам за какво говоря. Разпознавам вашето поведение и модели на поведение. 😉

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
KatzeisBack
преди 1 месец

Ако говорите отзад само защото сте имали проблем, не омазнявайте хората с една и съща четка и не правете предположения. Да, финансово съм осигурен. Принципът е, че не съм халба и не обичам да ме приемат за даденост или да ме третират като халба. Разбирам последиците от това как нещата могат да се провалят с плащанията, но вие преминахте в режим на атака, правейки предположения, когато това беше неоправдано, когато всичко, което исках, беше възстановяване на моя депозит, който беше неизползван, и бях посочил, че те са използвали Търговец трета страна, за да обработи плащането, което сте получили на високо ниво, ситуацията щеше да е различна, ако бях използвал средствата, но не съм. И продължаваме с обидите. Смешно е, че на Карън не й пука, хаха, и аз далеч не съм принцеса, но продължавай, нито веднъж не съм написал нещо, което да те обиди, но ако това те кара да се чувстваш обезсилен, като хвърляш обиди, продължавай, тъй като нищо, което можеш да кажеш, не ме притеснява. Как е животът под този мост?

Автоматичен превод:
KatzeisBack
преди 1 месец

Що се отнася до това, че осъзнавате моето поведение и моите модели на поведение, вие не разбирате нищо. Вие само правите предположения въз основа на собственото си минало поведение, търсите нещо, което не е там. Признак на нарцисист хаха. Накарахте ме да разбера навиците ми и т.н., а вие дори не ме познавате, разработихте всичко това само чрез комуникация чрез публикации. Леле, пропуснал си обаждането, трябва да работиш за полицията или нещо подобно, тъй като профилирането е твоята ниша Не!!! Знаеш Джак за мен и моите хазартни навици

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Ако не се чувствате адресирани, защо толкова солено? Не мога да ви кажа какъв е животът под мост, той трябва да представлява края, ако хората не спрат да играят хазарт. След това можете да поискате това от хората, които залагат всичко и мислят, че просто ще си го върнат. Леглото ми винаги беше топло и уютно.

Можете да го въртите както искате, това е дискусионен форум, други мнения трябва да се приемат и приноси, които са донякъде критични, също трябва да бъдат разрешени.


И отново:

Четенето и разбирането са две важни неща, публикацията беше насочена към хора, които са загубили повече от 50 хиляди, нито повече, нито по-малко. Не се обърнах към теб, нито имах предвид теб, така че не е нужно да се чувстваш обърнат към теб.


Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
Dustyd
преди 1 месец

Бихте ли споделили повече подробности за възстановяването на плащането? В момента самият аз преминавам през диспута с Чейс

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Откакто candapay.io поиска моя документ за самоличност, не съм чувал нищо оттогава или няма възстановяване.... притеснен съм сега

Автоматичен превод:
1...221 222 223...250
Отидете на страницаот 250 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още