ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 219)

преди 11 месеца от kirekin
|
332039 преглеждания 3770 отговора |
|
1...218 219 220...250
Добавете пост
Gojira7346
преди 1 месец

Ако не греша, цифровите стоки са изключени от връщане на плащане, както и хазартът. Ако нямате късмет, вашата банка ще бъде строга и ще спре да ви сътрудничи.

Автоматичен превод:
Katze1337
преди 1 месец

Не е вярно, така или иначе не в Обединеното кралство, освен това не получих никакви цифрови стоки, освен това има проблем с факта, че са използвали неправилния код на търговеца при транзакцията, за да заобиколят факта, че работят незаконно в Обединеното кралство (срещу mastercard ToS, да не говорим за закона), тъй като са били санкционирани да правят същото в други държави (имам доказателства в подкрепа на това), мисля, че имам шанс тук.

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
преди 1 месец

трябва да сте лицензирани от UKGC в Обединеното кралство съгласно Закона за хазарта от 2005 г., те не са лицензирани изобщо и всъщност им е забранено да работят изобщо в Обединеното кралство, те имат уеб блокове на своя уебсайт, за да наложат това, но използвайте множество URL адреси, за да избегнат тези блокове (имам документи от ACMA и няколко от Испания/Швеция, подкрепящи това) те са използвали различен код на търговец, за да заобиколят факта, че работят незаконно и дори свързах няколко тези кодове за "бизнес", който дори работи в Обединеното кралство като магазин за електронни стоки. Бих казал, че имам шанс.


също така обмислям да докладвам това на съответните органи (полиция, съответните комисии по хазарта) освен на който и да е друг, Ройтерс направи доклад за това точно нещо, което се случва преди няколко години, така че съм сигурен, че ще се интересуват от всичко това също, по дяволите, вероятно има няколко други медии, които биха докладвали за това (не беше много дълго разследване на BBC, което беше излъчено в Обединеното кралство за базирани в Кюрасао бизнеси, действащи незаконно)

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Candapay.io също каза, че искат паспортът ми да ме провери и да потвърди автентичността, преди да отговорят. Някой друг получи възстановяване от тях.

Автоматичен превод:
mBp12
преди 1 месец

Съжалявам, знам преди много години, но какъв имейл използвахте, тъй като те не желаят да ми помогнат без банкова намеса, в която няма да се погрижат

Автоматичен превод:
mBp12
преди 1 месец

Здравей, как се свърза с тях, моля

Автоматичен превод:
Gojira7346
преди 1 месец

Revolut отказаха моето връщане на плащане за цифрови стоки (nfts), тъй като казаха, че това е паричен превод!

Автоматичен превод:
Frewcrew24
преди 1 месец

Предоставихте ли доказателство, че не сте закупили цифрови стоки? Бих се опитал да се обърна към омбудсман и да събера възможно най-много доказателства във ваша полза, моите банки отвориха повторно случая ми, след като първоначално отказаха връщане на плащане. Дори не предоставих половината доказателства, които събрах, трябваше да ги помоля за имейл, на който да ги препратя, тъй като приложението не качваше нищо от тях достатъчно бързо

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Може ли някой да помогне на PIXELEUM.IO


hsve каза


Извършихме задълбочен преглед на вашия случай и можем да потвърдим следното:

Всички транзакции бяха обработени с пълна 3D Secure (3DS) проверка.

Дигиталното изкуство, което закупихте, беше доставено на посочения от вас адрес на портфейла.

Доставката на дигиталното изкуство се записва в блокчейна.



ОТКЛЮЧЕНА ЛЪЖА

Автоматичен превод:
Gojira7346
преди 1 месец

Спрете да ми говорите за доказателство, банката има доказателство за покупката под формата на 3D-S проверка, поради което повечето банки отказват. Всичко останало е личен спор, в който банката обикновено не се намесва. Всеки, който обвинява банката в пране на пари, няма късмет, банката трябва да знае за това и да е действала умишлено. Вие като картодържател и получател на плащането перете пари.

Омбудсманът проверява фактите дали банката е допуснала грешка, което обикновено не е така. Вие разрешихте плащане и банката го извърши. Правилата на Mastercard/VISA се прилагат за доставчиците на платежни услуги и банките, участващи в процеса на плащане; правилата не са предназначени за потребителя. Следователно омбудсманът е загуба на време.

Винаги някой друг е виновен, а не ти.

Вълшебната дума е добра воля от страна на банката, която вероятно ще обсъди въпроса директно с отдел на Mastercard или VISA. Банката всъщност е длъжна да сигнализира, за да бъдат спрени търговците. Това обаче е въпрос между VISA и въпросната банка, клиентът не знае за това, не е тяхна работа.


Следователно няма основно решение по този въпрос, много зависи от добрата воля на банката или съответните получатели.

Автоматичен превод:
Tabbbs
преди 1 месец

Не, те не лъжат, те казват истината.


Казиното е получило пари под формата на крипто, вие потвърдихте транзакцията, край на историята 😉I

Автоматичен превод:
Katze1337
преди 1 месец

Казаха, че съм получил изкуство, следователно лъжаха

Автоматичен превод:
Tabbbs
преди 1 месец

Вижте публикацията ми по-горе, упълномощена = карта за глупости Сега трябва да докажете обратното 😉



Автоматичен превод:
Katze1337
преди 1 месец

Виждам гледната точка на Katze1337... колкото и да е разочароващо, звучи така, сякаш са прави. Исках да депозирам в казино... депозирах в казино.

Нека бъдем честни, всички просто правим каквото можем, за да се опитаме да възстановим малко средства. Мисля, че основната ми цел сега е да се опитам да накарам банките да обърнат внимание на случващото се и да направят нещо, за да го спрат.

Но съм го казвал и преди... просто не мисля, че това е достатъчно голям проблем, за който банките да се тревожат.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Все пак трябва да спомена, че опитът, който споделям тук, е свързан с правната ситуация в Германия. Правната ситуация в Германия предвижда, че банките не трябва да инициират връщане на плащане, ако транзакциите са били предназначени за хазарт. Банките просто не знаят за потенциално незаконните действия на доставчиците, така че не могат да бъдат държани отговорни.

Същото важи и за доставчици на платежни услуги, регистрирани в Германия; те не трябва да правят никакви възстановявания, те могат да правят каквото искат, те нямат задължение да проверяват клиентите си. Те обаче са длъжни да се въздържат от пране на пари и ако е очевидно - акцентът е върху очевидното - че доставчиците обработват плащания незаконно, тогава е тяхно задължение да се въздържат от това.

В Германия GGL редовно налага забрани за плащания срещу доставчиците на платежни услуги, обикновено тези, които използват отворената банкова система.

Според мен платежните системи са попаднали в ръцете на престъпници, които могат да правят каквото си искат. Гледайки Източна Европа и Великобритания, странно е, че поддръжката на платежните процесори се управлява предимно от източноевропейци 😉 можете да си представите останалото.


Ако депозирате пари в казиното, трябва да очаквате, че те ще бъдат умножени или загубени изцяло, в който случай не е честно да подадете сторниране на плащане. Въпреки това, ако ви излъжат за плащането ви, мога да го разбера.

Знам обаче и за няколко случая в Германия, при които банки докладват играч на полицията, защото играчът извършва плащания и също така получава печалби. В този случай обикновено се блокира сметката и се иска обяснение за транзакциите. Съответно, казината трябва да съдействат и да възстановят сумата, ако плащанията са прекодирани или извършени по банков път с последващо закупуване на крипто.


В противен случай просто не играйте, там печелите най-много.



И ако сте депозирали 20 000 евро и сте изтеглили 23 000, нямате право на възстановяване. Депозитите се компенсират срещу печалбите. Тогава ще имате печалба от 3000.


Депозирани 13 500, изплатени 500 € = право на 13 000


Всеки трябва да разбере.



Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
преди 1 месец

Има ли някой, който знае как да се свържа с Arzella Limited?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Някой има ли имейл адреси за enygma sas и ewave?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 месец

те са измама, вярно е, хората не могат да получат идиотии за теглене на пари

Автоматичен превод:
kirekin
преди 1 месец

те са измама, хората не могат да получат теглене на пари, идиоти, надявам се, че полицията ще ги преразгледа

Автоматичен превод:
преди 1 месец

те са измама, хората трябва да разберат повече за всички omgd

Автоматичен превод:
1...218 219 220...250
Отидете на страницаот 250 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още