ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 11)

преди 7 месеца от kirekin
|
36533 преглеждания 903 отговора |
|
1...10 11 12...46
Добавете пост
преди 1 месец

Освен това открих някои плащания към Nine Casino, които отидоха до MonsterIT Tallinn. MonsterIT имат уебсайт и имейл адрес, но не се надяват на отговор. Някой знае ли кого използват Nine Casino/Uno Digital BV/Scartesu Ltd за плащания?

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
carsix79
преди 1 месец

Казиното отказа директно възстановяване на средства

Автоматичен превод:
Lottie48
преди 1 месец

Единственият начин е да поискате възстановяване на плащане чрез вашата банка. Трябва да кажете на банката, че не сте получили стоки или услуги от тези търговци

Автоматичен превод:
knkwpbdvxx
преди 1 месец

Точно така, не отговарят на никакви мейли.

И не мога да намеря нищо за адвоката на правните услуги

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте всички.

Само бърза актуализация от мен.

В момента получи допълнително възстановяване от WinterMDSE за още £500. - Възстановяванията възлизат общо на £1058.

Възстановена сума също е получена от Destream.net - DSTRLD и DSTLTD.

Все още преследвам няколко други, но предстои да чуя отговор от много компании.

За всички хора, които питат как да поискат възстановяване на средства, моля, прочетете предишните публикации в тази тема.

Автоматичен превод:
Kinto
преди 1 месец

Здрасти.

Възстановяването е получено от Nikotpf*nexpulse, тъй като доставчикът на плащане е Elegro.

Обърнете се към elegro и проверете предишните коментари в тази тема.

Zpaympf Аз също се опитвам да преследвам.

Автоматичен превод:
Lottie48
преди 1 месец

Същото и за мен.

Свържете се директно с компаниите и попитайте за възстановяването директно на компаниите, ако това не работи, отидете директно при доставчика на плащания и обяснете ситуацията. Проверете предишните коментари в тази тема за имейл шаблони и др.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Здравей Джаро.

Напоследък са получени много възстановявания.

Приблизително след имейл нишки с няколко компании/доставчици на плащания, отнема около седмица, за да се обясни правилно и стартира процес на възстановяване. Средства, получени незабавно след стартиране на процеса на възстановяване от много компании.

По същество, почти мигновено.

Автоматичен превод:
kaishast
преди 1 месец

Здравей Кай.

Получих £1058 възстановени средства от WinterMDSE. Бяха много добри за мен.

Просто трябва да продължите да ги преследвате с имейли и билети за поддръжка, те в крайна сметка ще възстановят сумата след известно време и усилия от наше име.

Получих възстановяване на суми от транзакции, които са били налице преди около 3 месеца, а най-скорошният беше 1 месец.

Струва си да ги преследвате, тъй като изглеждат доста добри в издаването на възстановяване на средства.

Автоматичен превод:
mBp12
преди 1 месец

Благодаря за отговора.


мога ли да попитам как формулирахте имейла си до тях или е в предишно съобщение

Автоматичен превод:
Kinto
преди 1 месец

Здрасти. С настоящото изисквам незабавно възстановяване на суми за транзакции, извършени на 29 февруари 2024 г. Въпросните транзакции, извършени към вас с номер на карта, завършващ ***, суми на транзакциите са общо *** Транзакцията е незаконна, тъй като съдържа код на търговец, който също заобикаля набор от блокове на моята карта във връзка с хазартни транзакции и не съм получил никаква услуга от вас. Съгласно правилата на веригата Mastercard транзакцията подлежи на връщане на плащане. Кажете ми от какво имате нужда.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Ref Slimfit Открих редица потенциални възможности - нечие банково извлечение показва ли в коя държава/град са отишли плащанията му??

Автоматичен превод:
Sutton
преди 1 месец

На Santeda International BV ли изпратихте директно имейл, за да поискате възстановяване на сумата?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Slimfit, Enigma и Digikey са през Starling Bank и досадно не предоставят местоположение, където е Natwest

Автоматичен превод:
Kinto
преди 1 месец

Питал съм Velobet в Сантеда за директно възстановяване повече от веднъж, но те никога не са ми отговаряли

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Santeda изглежда никога не възстановява директно. Отбелязвам, че бяха глобени с 5 милиона евро във Франция миналата година - да се надяваме, че скоро ще ги съборят напълно.

Автоматичен превод:
carsix79
преди 1 месец

Същото.. Те просто ви дават информация. Изпратих имейл на wintermads с всички транзакции, свързани с тяхната компания, и поисках пълно възстановяване сега

Автоматичен превод:
mBp12
преди 1 месец

file Това е отговорът, който получих от elegro

Автоматичен превод:
kaishast
преди 1 месец

Свързан ли е Wintermads с транзакциите на Santeda? Как да се свържете с нас? Имаш ли имейл?

В моето банково извлечение транзакциите, свързани със Сантеда, показват тези търговци:


Мадуин Стокхолм

Mintmadcom Стокхолм

Tercomwin Стокхолм

Semadw Стокхолм

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
mBp12
преди 1 месец

Под какво име на търговец транзакциите Wintermads се показват в извлечението по картата ми?

Автоматичен превод:
1...10 11 12...46
Отидете на страницаот 46 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини