Дано всичко се нареди! Имам ада с Revolut, които напълно отказват да ми помогнат и в момента попълвам формуляри, за да изпратя имейл до тяхната банка в Литва.
Наистина не знам какво да напиша, само се чудя дали да напиша, че не съм получил никакви стоки или да спомена грешен MCC код.
В миналото Revolut твърдеше, че не може да помогне в тези случаи и се позоваваше на хазартни транзакции/кредит за игри.
въпреки че транзакциите не са казино транзакции, както всеки тук знае 🙂
Revolut все още не отговаря точно на въпросите ми, когато пита за истински отговор защо отхвърлят моите сторнирания.
За транзакциите те просто казват „Разгледахме вашия случай и за съжаление тази транзакция не отговаря на условията за възстановяване.
това зависи от правилата на марката на картата. Решението е окончателно и не подлежи на отмяна"
От екипа за жалби на Revolut:
Здравей Lucid
Благодаря ви за отговора.
Съжалявам да науча, че нашето решение не беше задоволително. Моля, имайте предвид, че вътрешните правила не позволяват повдигането на спорове, следователно ние не можем да ги повдигнем.
Въпреки че признаваме и разбираме неудобството, което сте изпитали, ние прегледахме внимателно вашия случай и нашето решение остава окончателно.
Ако искате да ескалирате допълнително случая си, можете да се консултирате с раздела Вашите права на нашия отговор.
Hope everything works out! I'm having hell with Revolut who totally refuse to help me and am currently filling out forms to email their bank in Lithuania.
I don't really know what to write, just wondering if I should write that I didn't receive any goods or if I should mention the wrong MCC code.
In the past, Revolut has claimed that they could not help in these cases and referred to gambling transactions/gaming credit.
although the transactions are not casino transactions as everyone here knows 🙂
Revolut still dont exactly answer my questions when asking about a real answer why they rejecting my chargebacks.
On the transactions they just saying "We have reviewed your case and unfortunately this transaction is not eligible for a refund.
this depends on the card brand's rules. The decision is final and cannot be revoked"
From Revolut complainteam:
Hi Lucid
Thank you for your reply.
I am sorry to learn that our decision was not satisfactory. Please note that the internal rules do not allow the dispute to be raised, hence, we cannot raise them.
While we acknowledge and understand the inconvenience you experienced, we have thoroughly reviewed your case and our decision remains final.
If you wish to escalate your case further, you can consult the Your Rights section of our answer.
Автоматичен превод: