ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 210)

преди 11 месеца от kirekin
|
329119 преглеждания 3766 отговора |
|
1...209 210 211...249
Добавете пост
Публикация на carsix79 е изтрит
Materialgirl84
преди 1 месец

Аз съм в подобна ситуация. Много от моите бяха TransferOp с Monzo.


Те са незабавни банкови преводи, задвижвани от отворено банкиране, нали?


Не съм сигурен дали можем да направим нещо по отношение на тях.

Автоматичен превод:
Wicked243
преди 1 месец

Yeh PayOp не би се променил след седмици на оплакване пред тях и канадските власти и т.н., въпреки че нарушават толкова много от собствените си условия


3. РЕГИСТРАЦИЯ НА АКАУНТ

Строго е забранено да се извършват плащания или да се получават плащания от лица или организации, предлагащи незаконни хазартни услуги, включително (но не само) незаконни спортни залагания, казино игри и покер игри. Компанията може да спре или прекрати Акаунта на Търговеца по всяко време или да откаже да изпълни или отмени транзакция, ако смята, че Търговецът пряко или непряко използва или е използвал своя Акаунт за или във връзка с незаконни хазартни транзакции. Този списък не е изчерпателен и е отговорност на Търговеца да гарантира, че той/тя не използва услугите на компанията за транзакции, които могат да се считат за незаконни в юрисдикцията на Търговеца.


15. ГАРАНЦИИ И ПРЕДСТАВИТЕЛСТВА

Търговецът гарантира на PayOp, че предлаганите от него продукти/услуги са в съответствие с местната и международна юрисдикция

Търговецът гарантира и декларира, че притежава всички разрешения и/или приложими лицензи, необходими за изпълнение на това Споразумение и за предлагане на своите продукти/услуги на Крайните потребители.


8. ИЗМАМНА ДЕЙНОСТ

Payop има право, като информира Търговеца, едностранно да анулира всяка подозрителна или измамна транзакция. В такива случаи, когато се изисква от закона, Payop може да съобщи за измамна транзакция на компетентните органи и/или да анулира транзакцията.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Имейл от Grottobook:

Добър ден.

Тъжни сме да научим, че имате проблеми с нашата компания.

Моля, посочете имейла, който е използван при регистрацията в нашия

сайт. Това е необходимо, за да ви идентифицираме като собственик на акаунта и

за да се уверите, че вие сте извършили транзакции от споменатата карта.


За да следваме политиката за поверителност и правилата на GDPR, ние нямаме право

разкривате на трети страни всякаква информация, свързана с данни за плащане или

плащания на нашия сайт.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Открих, че вместо да докладвате на банкови/кредитни карти като измама, просто бъдете открити и честни и ги докладвайте като измама.


Стискайте палци, това работи.


@MaterialGirl, бихте ли споделили линк към мястото, където сте намерили тези T&Cs?

Автоматичен превод:
keejan
преди 1 месец

Те няма да върнат парите на моя приятел. Те ще кажат, че сте закупили книги и когато поискате разписки, те ще изчезнат. Ето защо им изпратих имейл отново, знаейки, че няма да ми отговорят, след което мога да подам молба за възстановяване на плащане

Автоматичен превод:
Wicked243
преди 1 месец

Казах това на банката, че е измама и те просто казаха, че могат да използват други имена за плащанията си, въпреки че посочих, че кодират погрешно, след което казах, че съм го правил и преди, така че трябваше да си науча урока с този тип сайтове 🙄


След това ме помоли да отида в клон за проверки


https://payop.com/en/terms-and-conditions


Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
преди 1 месец

Хей запази имейла ти, за да можеш да го изтриеш, ако искаш, xx

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, мога ли да ви представя публикуваната по-рано "оферта" от новия ви приятел? Просто искам да имате комплексна информация:

https://casinoguru-int.com/en/forum/complaints-discussion/question-about-gambling-websites-with-curacao-license-using-incorrect-merchant-category-code/145#post-116903 👈

Благодаря за вниманието. Имам собствено мнение за подобни оферти.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 месец

Не разбирам това съобщение?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Къде мога да намеря този уебсайт?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте!

Отне ми известно време, но вярвам, че го намерих:

https://casinoguru-int.com/en/forum/complaints-discussion/question-about-gambling-websites-with-curacao-license-using-incorrect-merchant-category-code/111#post-113607

https://t.ly/al4s2 (връзката е безопасна)

Това ли е, което търсите, моля?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Дистанцирам се от това, нямам нищо общо с това.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Връзки на страница 112 от този чат...

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Оценявам вашия много полезен съвет! Препоръчах да добавите "отидете на страница №." опция или нещо подобно на тази тема, за да направи сърфирането много по-лесно. Беше ужасно да изброявам обратно. 😀

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Извинете за дългия пост! От известно време следя внимателно тази тема. Почувствах облекчение да видя, че не съм единственият, който се бори с проблема. Това ми даде надежда, че ще си върна малко пари... Залагах много. Разбрах обаче, че въпреки че твърденията ни за нарушения на mcc, измами и предстоящи блокирания на хазартни игри са правилни и оправдани... тези компании не ги е грижа... защото за съжаление няма да има много отговор от властите. На банките не им пука, на финансовите регулатори не им пука, в голямата схема на нещата просто не мисля, че това е достатъчно голям проблем, за който да се тревожат, особено като се има предвид, че изглежда сме им изпращали с готовност парите си! Не се опитвам да бъда негативен и може да ви хареса да ви върна няколко паунда тук и там, всичко, което казвам е, че ако току-що сте пристигнали в тази тема, не очаквайте тези измамници да ви дадат парите си обратно!


Ще продължа ли да изпращам имейли всеки ден и да бъда абсолютна болка в задника? да Да се надявам ли един ден тези боклуци да изпълзят обратно там, откъдето са дошли? да Очаквам ли парите си обратно? Не.


Във връзка с това всеки, който е имал работа с „Макс" в Canapay... те са кандидатствали за присъединяване към българския регистър на доставчиците на виртуални активи, така че ако искате да изпратите имейл на Hanfa ( potrosaci@hanfa.hr ) и им кажете за услугата, която предоставят за казината и липсата им на обработка на жалби, това може да се отбележи в тяхното приложение.


Автоматичен превод:
Materialgirl84
преди 1 месец

Членът Katze1337 публикува това преди около месец:

„Мога да препоръчам адвокат, който ще се свърже с доставчиците на платежни услуги и съответните казина.


Разходи:

Еднократна такса за консултация

Процентно участие в зависимост от спорната сума до 35%


Просто се свържете с мен и ще ви дам данните за контакт.

richter-eddy[at]web.de


Необходими са следните документи:

Депозити и тегления в казиното

Извлечения по банкови сметки/карти

Пълномощно

Декларация за преотстъпване на процентното участие"


Затова го предупредихме да не използва този форум за търговски цели. Това е всичко, което исках да знаеш.


Автоматичен превод:
преди 1 месец

Дистанцирам се от това, нямам нищо общо с това.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Поздрави член. Това беше поредното нарушение на правилата.

Все пак ви наблюдавах и се надявам да е поредното недоразумение. За последен път обаче чуйте това: ловните клиенти не са добре дошли в този форум. Съветвам ви да продължите с изключително внимание. Не искаме да излагаме никого на опасност, така че ако го направите, може да забраним акаунта ви.

Моля, помогнете ми да ви задържа тук; Не бих искал да те забранят.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравей Радка,


Ако не се лъжа, можете да прекратите сътрудничеството си с доставчиците, които фалшифицират транзакциите. Това означава, че казината вече нямат платформа и не могат да рекламират незаконните си оферти или греша? Всички изброени тук казина от Кюрасао, Антилефон и други променят плащанията си с карти. От моя гледна точка вие подкрепяте тези измамници 😉


Теоретично, бихте могли да подкрепите или да препоръчате играчи, които са загубили повече от 10 хиляди към доставчиците!

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
Katze1337
преди 1 месец

Здравейте,

Добър, бих казал.

ако трябваше да помогнем на тези измамници, както казвате, щяхме да премахнем цялата тема при първия намек от служителите на казиното. Ние не го направихме. Вместо това ги насърчихме да бъдат част от темата.

Забелязали ли сте такива? аз не съм. Е, цифри. 🙂

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 месец

Тук вероятно важи принципът никога да не хапеш ръката, която те храни ;)

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Може да съм постигнал известен успех директно от Jokabet в моя случай, те заявяват, че възстановяват цялата сума. Не съм сигурен дали ще го направят, но може би си струва да опитате, мога да споделя имейла, който изпратих, ако искате.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Ето един имейл, който получих от Elegro.eu - който и друг да е имал успех с тях, какво каза?


Здравейте,


За съжаление не успяхме да идентифицираме вашата личност, моля, обърнете се официално към вашата банка и ги помолете да ви съдействат с процеса на възстановяване.


Ще направим всичко възможно, за да ви помогнем по този въпрос, но е необходим директен банков контакт.



С Най-Добри Пожелания,

Подкрепящ отбор

Автоматичен превод:
1...209 210 211...249
Отидете на страницаот 249 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още