преди 1 месец
0
Току-що получих отговор от Monzo във връзка с тон индивидуални транзакции. Те отказаха молбата ми, дори след като заявиха, че тези компании извършват измами чрез MCC, измами с транзакции и пране на пари.
Те предоставят незаконни хазартни услуги. И правя това, за да заобиколя моя активен блок за хазарт в моя акаунт.
Изглежда, че няма път напред за мен. Не знам какво да кажа или направя. Загубих £17k чрез monzo от 1 май, когато блокът ми за хазарт беше активен.
Чувствайте се толкова безпомощни!
I've just got a response from Monzo in relation to a ton of individual transactions. They've declined my request, even after stating these companies are committing fraud via MCC, transaction fraud and money laundering.
They're providing an illegal gambling service. And doing this to circumvent my active gambling block on my account.
Seems like there's no way forward for me. Don't know what to say or do. I've lost £17k via monzo since the 1st of May, when my gambling block was active.
Feel so helpless!
Някой има ли повече информация за Nikotpf active web lim? или доставчика, който търговецът използва? това се появи, когато депозирах с помощта на goldenbet
Освен това моята банка препрати моите спорове към съответния отдел, като каза, че може да отнеме повече време за разрешаването на спора „поради естеството му" (предлагат услуги незаконно)
Стискам палци да го решат, ако не, ще отида при омбудсман, тъй като те (goldenbet) определено са действали незаконно
Anyone have any more info on a Nikotpf active web lim? or the provider the merchant uses? it's what come up when i deposited using goldenbet
Also, my bank has forwarded my disputes to the relevant department, said it may take longer for the dispute to be settled "due to the nature of it" (them offering services illegally)
Got my fingers crossed they resolve it, if not i'm going to go to an ombudsman as they've (goldenbet) definitely acted illegally
писах на vivexcoin много пъти без никакъв отговор 😕
i wrote to vivexcoin many times without any response 😕
Къде разрешихте транзакцията? Карта или банков превод?
Where did you authorize the transaction? Card or bank transfer?
Wo hast Du die Transaktion autorisiert? Karte oder Überweisung?
Познавам някой, който има блог на уебсайта си, както и черен списък за транзакции.
Можем да уредим нещо и публикацията ще бъде постоянно видима.
I know someone who has a blog on his website as well as a transaction blacklist.
We could arrange something and the post would be permanently visible.
Ich kenne jemanden, der Bietet auf seiner Webseite einen Blog an ebenso eine Blacklist für Transaktionen.
Wir könnten da was Arangieren, und der beitrag wäre permanent sichtbar.
Хей, получих същия отговор от Monzo £14 000
Hey, I had the same response from Monzo £14,000
Моля, публикувайте дилърите, при които сте загубили толкова много пари.
Please post the dealers where you lost so much money.
Poste mal Bitte die Händler bei den Du soviel geld verloren hast.
Някой свързал ли се е с Mastercard или Visa и докладвал ли е за тяхната банка, че не се съобразява с борбата с прането на транзакции?
Имам хазартен блок на моите дебитни карти. Освен това всички кредитни карти автоматично блокират хазарта в Обединеното кралство от 2020 г.
Тези транзакции обаче просто ги заобикалят. И все пак нашите банки и кредитни карти не очакват да поемат никаква отговорност или вина, въпреки че определено могат да поискат обратно парите и изобщо да не са без джоба си, ако поискат!
Какво мислите за това?
Has anyone got in touch with Mastercard or Visa and reported their bank for not complying with combating transaction laundering?
I've got a gambling block on my debit cards. Plus all credit cards automatically have a block on gambling in the UK, since 2020.
However, these transactions just bypass them. And yet our banks and credit cards expect to take no liability or blame, even though they can definitely claim back the money and not at all be out of pocket if they wanted to!
What's all of your thoughts on this?
Efter att dom ville att jag skulle skicka bild på mitt kort igår så fick jag detta svaret ikväll.
Уважаеми уважаеми клиенте,
Благодарим ви, че ни предоставихте подробностите. Ние ценим вашата комуникация.
След задълбочено разследване бихме искали да дадем яснота относно участието на Mobilum във вашата транзакция. Важно е да разберете, че Mobilum не е търговецът, който е пряко отговорен за тези транзакции, тъй като те са били улеснени от друг търговец. Затова любезно ви съветваме да се свържете с насрещната страна, с която сте извършили транзакциите си или имате споразумение, тъй като те носят правна отговорност за всички възстановявания на суми и последващи действия.
Издаването на възстановяване на средства за транзакции, обработени от търговци трети страни, би се отклонило от стандартните процедури на Mobilum и би могло да предизвика регулаторни опасения.
Ако смятате, че сте станали жертва на измама, горещо ви препоръчваме да се свържете с вашата банка/институт, издал карта, за по-нататъшни действия и следващи стъпки. Като доставчик на платежни услуги, Mobilum се ангажира да помага на нашите потребители, като преглежда сторнирани плащания или искове, както се изисква от официалните нареждания. Все пак, имайте предвид, че ние не приемаме заявки за директно възстановяване на средства от физически лица.
Бъдете сигурни, че ако бъде инициирано връщане на плащане, ние сме напълно готови да подкрепим вашия случай чрез подходящите канали.
Благодарим ви за разбирането и сътрудничеството.
Efter att dom ville att jag skulle skicka bild på mitt kort igår så fick jag detta svaret ikväll.
Dear Valued Customer,
Thank you for providing us with the details. We value your communication.
After a thorough investigation, we would like to provide clarity regarding Mobilum's involvement in your transaction. It's important to understand that Mobilum is not the merchant directly responsible for these transactions as they were facilitated through a different merchant. Therefore, we kindly advise you to reach out to the counterparty with whom you conducted your transactions or have an agreement, as they hold legal responsibility for any refunds and subsequent actions.
Issuing refunds for transactions processed by third-party merchants would deviate from Mobilum's standard procedures and could raise regulatory concerns.
If you believe you have been a victim of a scam, we strongly encourage you to contact your bank/card issuing institute for further action and next steps. As a payment service provider, Mobilum is committed to assisting our users by reviewing chargebacks or claims as required by official orders. However, please note that we do not accommodate direct refund requests from individuals.
Rest assured that should a chargeback be initiated, we are fully prepared to support your case through the appropriate channels.
Thank you for your understanding and cooperation.
Публикувах го преди:
Ако транзакцията е потвърдена с 3D-Secure, отговорността е на банката. И банката обикновено не иска да спори с търговците относно проверени транзакции, ако те отхвърлят или оспорват възстановяване на плащане. Ако имате блокировка за хазарт на кредитната си карта, защо бихте оторизирали плащанията отново? Така че можете да кажете: Вие сте си виновни, съвсем честно 😉
VISA и Mastercard са затрупани от този проблем от години, но те нямат нищо общо с транзакциите; те само осигуряват системата за плащания. Всичко останало се управлява от банките и доставчиците на услуги; те се намесват само косвено в случай на възстановяване на плащане.
По моя информация системата Visa и Mastercard е остаряла и доста лесна за измама. Ако имате необходимите IT познания, можете да програмирате както искате 😉
VISA се свърза с мен преди няколко години след запитване, както и Mastercard. Според тяхната информация банките диктуват MCC, така че корумпираните банки в Нигерия, Кения, Кипър и Великобритания са виновни за целия проблем. Wirecard показа пътя тогава с хазартните транзакции и днешните банки просто го копират 😉 Системата за кредитни карти, свързана с хазарта, просто се озова в ръцете на престъпници, които обработват плащанията както си искат.
I posted it before:
If a transaction is 3D-Secure verified, the liability lies with the bank. And the bank usually doesn't want to argue with the merchants about verified transactions if they reject or contest a chargeback. If you have a gambling block on your credit card, why would you authorize the payments again? So you could say: It's your own fault, quite honestly 😉
VISA and Mastercard have been overwhelmed by this issue for years, but they have nothing to do with the transactions; they only provide the system for payments. Everything else is handled by the banks and service providers; they only intervene indirectly in the case of chargebacks.
According to my information, the Visa and Mastercard system is outdated and quite easy to trick. If you have the necessary IT knowledge, you can program as you like 😉
VISA contacted me a few years ago after an inquiry, as did Mastercard. According to their information, the banks are dictating the MCC, so the corrupt banks in Nigeria, Kenya, Cyprus and Great Britain are to blame for the whole issue. Wirecard showed the way back then with gambling transactions and today's banks are simply copying it 😉 The credit card system related to gambling has simply ended up in the hands of criminals who process payments as they please.
Ich hatte es schon einmal gepostet:
Wenn eine Transaktion 3D-Secureverifiziert ist, liegt die Haftung bei der Bank. Und die Bank hat in der Regel keine Lust über Verifizierte Transaktionen zu streiten mit den Händlern wenn diese ein Chargeback ablehnen oder ebenfalls anfechten. Wenn Du eine Glücksspielsperre auf Deiner Kreditkarte hast, warum autorisierst Du dann erneut die Zahlungen? Dementsprechen kann man sagen: Selber schuld , ganz ehrlich 😉
VISA und Mastercard sind seit jahren mit dieser Thematik überfordert, jedoch haben sie mit den Transaktionen nichts am Hut, sie Stellen nur das System für die Zahlungen bereit. Alles andere wird über die Banken und Dienstleister abgewickelt, nur im Chargebackfall greifen sie indirekt ein.
Nach meinen Informationen ist das System von Visa und Mastercard veraltet und recht einfach auszutricksen. Wenn man die nötigen IT-Kenntnisse besitzt, kann man nach belieben programmieren 😉
VISA hatte sich vor ein paar Jahren mal bei mir gemeldet nach einer Anfrage, ebenso Mastercard. Nach deren Informationen, geben die Banken den MCC vor, also sind die Korrupten Banken in Nigeria, Kenia, Zypern oder Großbritannien schuld an der ganzen Thematik. Wirecard hat es damals vorgemacht in Sachen Glücksspieltransaktionen und die Banken der heutigen Zeit machen es einfach nach 😉 Das Kreditkartensystem mit bezug zum Glücksspiel ist einfach in den Händen von Kriminellen gelangt, die nach belieben die Zahlungen abwickeln.
Всички мои транзакции бяха чрез transferop (PayOp) с Monzo и една с fomiline (quickbit) - след това още няколко отново с PayOp на моя HSBC, последвано от още на моята дебитна карта с goriwire / arcomet / bitsent/ wintermsde / платежен портал / музикална реверберация / фарамп
общо взето всичко, което имах - или нямах 🤦🏻♀️
All of my transactions were through transferop (PayOp) with Monzo and one with fomiline (quickbit) - then a few more again with PayOp on my HSBC followed by then more on my debit card with goriwire / arcomet / bitsent/ wintermsde / payment gateway / music reverb / faramp
basically everything I had - or didn’t have 🤦🏻♀️
Свържи се с мен:
richter-eddy@web.de
Contact me:
richter-eddy@web.de
Kontaktiere mich:
richter-eddy@web.de
От Paymentz казаха, че не могат да намерят транзакцията и тъй като отказах да дам конкретни подробности за транзакциите, т.е. сума и дати, те не могат да извършат по-задълбочено търсене.
Това е въпреки че изпратих сумата и датата на транзакцията с подробно описание. Някой да има подобен опит
Paymentz have said they can’t find the transaction, and since I have refused to give specific details about the transactions ie amount and dates, they can’t perform a deeper search.
This is despite me sending the transaction amount and date with a detailed description. Anyone have a similar experience
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.