Не, не работи, решението е окончателно според Revolut и след това те измислят своите извинения, както обикновено.
„Направихме всичко възможно, за да се опитаме да разрешим това за вас, разбираме, че трябва да е много работа"
Това е копирано от скорошния чат:
Разбирам колко трудно и предизвикателно може да бъде. Въпреки че разбираме притесненията ви, опасявам се, че няма да можем да оспорим това таксуване, тъй като от нас се изисква да обработваме спорове съгласно външните правила, наложени от картовите схеми. Моля, имайте предвид, че проучихме всички налични опции.
Когато обясних, че искам реален отговор защо изведнъж не могат да обработват транзакциите, когато преди това работеше, те се повториха.
Nope it doesn't work, the decision is final according to Revolut and then they come up with their excuses as usual.
"We have done everything we can to try to solve this for you, we understand that it must be a lot of work"
This is copied from the recent chat:
I understand how difficult and challenging it can be. While we understand your concerns, I'm afraid we will not be able to dispute this charge as we are required to process disputes under the external rules imposed by card schemes. Please know that we have explored all available options.
When I explained that I wanted a real answer as to why they can't process the transactions all of a sudden when it was working before, they repeated themselves.
Nope går inte, beslutet är slutgiltigt enligt Revolut och sedan kommer dom med sina bortförklaringar som vanligt.
"Vi har gjort allt vi kan för att försöka lösa detta för dig, vi förstår att det måste vara jättejobbigt"
Detta är kopierat från chatten nyligen:
Jag förstår hur svårt och utmanande det kan vara. Även om vi förstår dina farhågor, är jag rädd att vi inte kommer att kunna bestrida denna debitering eftersom vi är skyldiga att behandla tvister enligt de externa regler som föreskrivs av kortsystem. Vänligen vet att vi har utforskat alla tillgängliga alternativ.
När jag förklarat att jag velat ha ett riktigt svar på varför dom inte kan behandla transaktionerna helt plötsligt när det funkar innan så upprepar dom sig.
Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод: