ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 207)

преди 1 година от kirekin
|
551863 преглеждания 5615 отговора |
|
1...206 207 208...285
makelios6
преди 1 месец

Това обаче е без значение, тъй като кодът на търговеца е променен и не бихте имали стоките/услугите от уебсайта без хазарт.

Не бих се забърквал с тези търговци и да банкирам директно.

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
nathanphillips9
преди 1 месец

Helpersm

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Някой има ли информация за връзка с ticketzone France?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Някой някога получавал ли е възстановяване на средства от Grottobook?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Честно казано се отказвам.

Банките не искат да слушат, всеки път, когато изпратя имейл до казиното или фалшивия търговец, те ме игнорират и никой в тази тема не си прави труда да ми отговори. свърших.

Наистина ли сме на точката, в която смятаме, че можем да си върнем парите за НАШЕТО СОБСТВЕНО глупаво решение? хайде момчета

Отне ми седмици на депресия, за да разбера, че проблемът не е в казината, а в нас. Това включва всички вас, дори тези, които са получили парите си обратно. Ще научим ли някога урока си, ако просто продължаваме да правим неща като тези? Цялата битка за възстановяване/обратно плащане е просто друга форма на хазарт. Просто по по-засукан начин.

Довиждане и здраве, стига ми тези глупости. Хазартът съсипа живота ми и не ме остави за какво да живея. Намалете загубите си и се откажете, преди да свършите като мен.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Колко време отнема на Kasha да отговори с решение за възстановяване

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Някой тук обжалвал ли е пред банката на Литва, когато Revolut не иска да извърши сторниране на плащане?

Във формуляра има толкова много въпроси и наистина не разбирам какво да отговоря във всички полета.


Ето формуляра, ако някой може да ми помогне?


Уебсайтът е безопасен. Просто www.lb.lt (Банката на Литва)


https://www.lb.lt/uploads/documents/files/Application%20form_EN.docx


Изглежда, че има 100 въпроса. Просто искам да оспоря Revolut, че не продължи с моите сторнирания, това е всичко.


благодаря


Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
преди 1 месец

Само малка актуализация revolut, имах известен успех в подаването на сторнирания на плащания, които са минали 120 дни, бях посочил транзакциите като карти за подарък без изтичане, които не мога да използвам (това заобикаля 120-те дни, ако сте извън това), в противен случай възстановяване на плащане като продукт, който не е получен (първо изпратете имейл, ако имате контакт, който пита къде е вашият „продукт" и след това използвайте като доказателство за контакт)


Имам обаче редица други сторнирания на плащания, отхвърлени от Revolut като невалидни, въпреки че някои от тях са едни и същи търговци, така че се обръщам към омбудсмана за остатъка с тях.


Имам други в друга банка и се надявах на помощ, за да ги намеря, ако някой има идея


ZPDG Литва

cnpcto варшава

keygo

terramp варшава

pxtb panevezys

Автоматичен превод:
UserJ0193
преди 1 месец

Същото е и тук, те отхвърлят спора поради "правила за карта от mastercard/visa"


Но спечелих обратно плащане от същата компания преди, сега те отхвърлят всичко.


Grotobook - Отхвърлен (не може да помогне в случаи като този)


Getmygamekey - Отхвърлено, същото като по-горе. (И спечелих всички по-стари връщания на плащания на Getmygamekey, същото име и същата компания)


И те също отхвърлиха 5 luxtel транзакции, но другите 5 продължиха за връщане на плащане?! Това е същата фирма!


Какво правят те.

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
Lucid_1337
преди 1 месец

Същото - Barclaycard отказа едно, но другите изглеждат добре за възстановяване на плащането, въпреки че все още чакат окончателна актуализация.

Chase - след спор те връщат плащането.

На други тук кредитните карти са сортирани, други са отхвърлени.

Не мисля, че банките разбират или ги интересува.

Автоматичен превод:
Lucid_1337
преди 1 месец

Какви бяха причините за отказите и какво твърдеше, че се е случило (неполучени стоки, измама и т.н.)?

Автоматичен превод:
jbias18
преди 1 месец

Чейс не искаше да ми върне плащането дори и с спора, все още чака FOS

Автоматичен превод:
BettyBetty
преди 1 месец

Те не могат да обяснят защо, вместо това просто пишат "За съжаление, ние нямаме право на оспорване в случаи като тези, ние трябва да следваме указанията за Visa/Mastercard"


Но преди нямаше проблеми, сега отказват да продължат..


Изобщо не споменах казино или игри, казах, че не съм получил никакви стоки от тези сайтове и им казах какво продават, а също така прикачих контакт с магазините.. не помогна. Те се повтарят само при поддръжка, когато искате истински отговори.

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
Gojira7346
преди 1 месец

Направете това, което направих по отношение на преследването, досега съм в процес, той е минал по пътя на случай на измама/измама, аз съм на ден 7 от 7-10 дни, които цитираха.


Първоначално цитираха, че не могат да направят нищо, тъй като е свързано с хазарта. Когато обяснявам, че стоките и услугите не са получени от търговците, те също са отишли, а също и фактът, че pixeleum и finnart.io трябваше да бъдат блокирани така или иначе, тъй като са свързани с крипто.


Правата за сторниране на плащане с Mastercard не са налични за хазартни транзакции. Това е така, защото правата за сторниране на плащане са налични само когато закупената стойност или активи не се показват в акаунта, договорен между картодържателя и търговеца


Това е, което цитирах и заявих, че отговарям на условията за възстановяване на плащане, тъй като стойността или активите не бяха договорени от мен, картодържателя и търговеца.



Автоматичен превод:
Lucid_1337
преди 1 месец

Толкова странно. И не можете да ги поставите обратно?

Автоматичен превод:
BettyBetty
преди 1 месец

Не, не работи, решението е окончателно според Revolut и след това те измислят своите извинения, както обикновено.


„Направихме всичко възможно, за да се опитаме да разрешим това за вас, разбираме, че трябва да е много работа"


Това е копирано от скорошния чат:


Разбирам колко трудно и предизвикателно може да бъде. Въпреки че разбираме притесненията ви, опасявам се, че няма да можем да оспорим това таксуване, тъй като от нас се изисква да обработваме спорове съгласно външните правила, наложени от картовите схеми. Моля, имайте предвид, че проучихме всички налични опции.


Когато обясних, че искам реален отговор защо изведнъж не могат да обработват транзакциите, когато преди това работеше, те се повториха.

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
Публикация на Howdydowdy е изтрит
Lucid_1337
преди 1 месец

Grottobook е покупка, така че защо няма да го прегледат? Това няма смисъл

Казахте ли, че не сте получили артикул?

Автоматичен превод:
Lucid_1337
преди 1 месец

Това в първата стъпка ли е, че не продължава след първия преглед или по-късно? Какви стоки посочвате, че сте поръчали?

Автоматичен превод:
Howdydowdy
преди 1 месец

Да точно, казах им, че нямам електронни книги.



Автоматичен превод:
1...206 207 208...285
Отидете на страницаот 285 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини