ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 206)

преди 11 месеца от kirekin
|
331731 преглеждания 3770 отговора |
|
1...205 206 207...250
Добавете пост
Dt100
преди 1 месец

Клас, на какъв имейл адрес го изпрати??

Автоматичен превод:
Dt100
преди 1 месец

Колко време им отне да отговорят 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 месец

С upport@helpersm.com

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Колко време им отне да отговорят 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Те не го направиха! Току-що се събудих с възстановяване. Те могат да опитат да го извадят, но ще бъде изтеглен днес 🤣

Автоматичен превод:
Dt100
преди 1 месец

Уау хубаво 🙂

наздраве

Автоматичен превод:
Dt100
преди 1 месец

Преди колко време им изпрати имейл?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Преди колко време им изпрати имейл?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

вторник вечер. Нямах отговор, можеше да са те или payz, тъй като не получих отговор и от тях, откакто им разправям глупости хаха

Автоматичен превод:
Dt100
преди 1 месец

Paymentz ми изпрати имейл с искане за информация за картата ми и след това друг с искане за подробности за транзакциите. Отговорих им и изпратих два имейла до имейлите на helpersm на техния уебсайт… молете се за мен, хаха!


Връщането на парите би било страхотно, но човече, бих искал вместо това просто да мога да изчистя моите 1000 дни от хазарт и да си спестя стреса от всичко това..

Автоматичен превод:
Dt100
преди 1 месец

И двете са собственост на едни и същи лица

Автоматичен превод:
Sutton
преди 1 месец

Те са.. Сега имам възстановяването. Просто трябва да натиснете grotobook/mydates и ets*ewave или ще мина през банката. 👌

Автоматичен превод:
преди 1 месец

сега helpersm започна да реагира, изпратих им имейл преди 5 минути и вече получих отговор, където те искат моя имейл адрес, с който съм се регистрирал в сайта им, аз отговорих, че никога не съм се регистрирал. Да видим какво ще отговорят след това.

Автоматичен превод:
Glamors12
преди 1 месец

Да, смешно получих същия отговор

Автоматичен превод:
преди 1 месец

сега helpersm започна да реагира, изпратих им имейл преди 5 минути и вече получих отговор, където те искат моя имейл адрес, с който съм се регистрирал в сайта им, аз отговорих, че никога не съм се регистрирал. Да видим какво ще отговорят след това.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Видях имейла, руският текст е абсолютно същият като това, което получавате от Grotobook. 100% същата фирма. Нуждаем се само от доставчика на плащанията!! Cashbull.io ли е, както беше посочено по-горе?

Автоматичен превод:
Публикация на Anonymized668 е изтрит
преди 1 месец
Публикация на Anonymized668 е изтрит
преди 1 месец

Накрая получихте възстановяване от тях? Не сте го взели обратно, нали?

Автоматичен превод:
Публикация на BigDavo е изтрит
Публикация на Anonymized668 е изтрит
преди 1 месец

Когато те поискаха регистриран имейл, какво направихте всички? Ако дам имейла си, сигурен съм, че ще кажат, че няма поръчка с този имейл.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Някой успял ли е да върне сумата от mobilium?

Автоматичен превод:
BigDavo
преди 1 месец

Кажете, че няма имейл или акаунт, тъй като не сте купили нищо

Автоматичен превод:
1...205 206 207...250
Отидете на страницаот 250 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още