вторник вечер. Нямах отговор, можеше да са те или payz, тъй като не получих отговор и от тях, откакто им разправям глупости хаха
Tuesday evening. I had no response, it could have been them or paymentz, as I've received no response from them either since I've been giving them crap lol
Paymentz ми изпрати имейл с искане за информация за картата ми и след това друг с искане за подробности за транзакциите. Отговорих им и изпратих два имейла до имейлите на helpersm на техния уебсайт… молете се за мен, хаха!
Връщането на парите би било страхотно, но човече, бих искал вместо това просто да мога да изчистя моите 1000 дни от хазарт и да си спестя стреса от всичко това..
Paymentz has emailed me asking for my card information and then another asking details about the transactions. I’ve replied to them and sent two emails off to the helpersm emails on their website…pray for me lol!
Getting the money back would be awesome but man I wish I could just have my 1000 days clean from gambling instead and save myself the stress from all this..
Те са.. Сега имам възстановяването. Просто трябва да натиснете grotobook/mydates и ets*ewave или ще мина през банката. 👌
They are.. I've got the refund now. Just need to press grotobook/mydates and ets*ewave or I'll go through the bank. 👌
сега helpersm започна да реагира, изпратих им имейл преди 5 минути и вече получих отговор, където те искат моя имейл адрес, с който съм се регистрирал в сайта им, аз отговорих, че никога не съм се регистрирал. Да видим какво ще отговорят след това.
now helpersm has started to react, I sent them an email 5 minutes ago and I already got a reply where they ask for my email address with which I registered on their site, I replied that I never registered. Let's see what they answer next.
nyt on alkanut helpersm reagoimaan, lähetin heille sähköpostin 5min sitten ja sain jo vastauksen, missä he pyytävät sähköpostiosoitettani millä rekisteröidyin heidän sivuilleen, vastasin en koskaan rekisteröitynyt. Katsotaan mitä he vastaavat seuraavaksi.
сега helpersm започна да реагира, изпратих им имейл преди 5 минути и вече получих отговор, където те искат моя имейл адрес, с който съм се регистрирал в сайта им, аз отговорих, че никога не съм се регистрирал. Да видим какво ще отговорят след това.
now helpersm has started to react, I sent them an email 5 minutes ago and I already got a reply where they ask for my email address with which I registered on their site, I replied that I never registered. Let's see what they answer next.
nyt on alkanut helpersm reagoimaan, lähetin heille sähköpostin 5min sitten ja sain jo vastauksen, missä he pyytävät sähköpostiosoitettani millä rekisteröidyin heidän sivuilleen, vastasin en koskaan rekisteröitynyt. Katsotaan mitä he vastaavat seuraavaksi.
Видях имейла, руският текст е абсолютно същият като това, което получавате от Grotobook. 100% същата фирма. Нуждаем се само от доставчика на плащанията!! Cashbull.io ли е, както беше посочено по-горе?
I have seen the email, the Russian writing is exactly the same as what you receive from grotobook. 100% the same company. We just need the payment provider!! Is it cashbull.io as stated before?
Когато те поискаха регистриран имейл, какво направихте всички? Ако дам имейла си, сигурен съм, че ще кажат, че няма поръчка с този имейл.
When they asked for the email registered, what did y’all do? If I give my email I’m sure they’ll say there’s no order with that email.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.