ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 206)

преди 1 година от kirekin
|
499195 преглеждания 5221 отговора |
|
1...205 206 207...264
Добавете пост
n4t7wsrz2w
преди 1 месец

Твърда позиция? Какво казаха?

Автоматичен превод:
LizzieCG
преди 1 месец

Нищо, съжалявам, нямах късмет директно с някой от моите, всички преследвани чрез банка.

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
преди 1 месец

Някой успял ли е да определи процесора за обработка на плащанията, свързан с плащанията, показващи, че отиват към EDUNTAG? Мислех, че е Dropayment, но не съм 100% сигурен

Автоматичен превод:
Howdydowdy
преди 1 месец

Всички почти игнорираха всички изложени причини и казаха, че търговецът не е направил нищо нередно. Призна препратката към решението на FOS, но каза, че не може да коментира отделни случаи

Автоматичен превод:
n4t7wsrz2w
преди 1 месец

Как го аргументирахте като начало? Изглежда някои постигат успех, като казват, че не е упълномощен точно този търговец, а други постигат успех с неполучени стоки.

Мисля, че FOS ще реши във ваша полза.

Автоматичен превод:
jbias18
преди 1 месец

Все още не са разгледали жалбата ми, но всъщност изпратиха първоначално отхвърляне на връщане на плащане, като казаха, че е свързано с хазарт, а VISA не покрива това. Което всъщност не е правилно, но това е отделен аргумент за оплаквания.

Автоматичен превод:
jbias18
преди 1 месец

Сега заведох Монцо на чистачка, затворих всичките си сметки при тях. Оплаках се с единственото намерение да отида до FOS.

Абсолютна шега е, че независимо колко строга от закона се представя тази страна, подобни въпроси просто се замитат под килима.

Автоматичен превод:
mrkrm
преди 1 месец

Това е несъответствието, разбирам, че ще има някои различни решения, но повечето от нас имат същия проблем и на някои изглежда се казва „да", на други „не" и поради множество причини.

Банките трябва да таксуват обратно, тъй като това са TOS на VISA и Mastercard, а не на банките.


Автоматичен превод:
jbias18
преди 1 месец

Нямам проблем с Visa, всъщност избирам да банкирам с тези, които предлагат дебитни карти Visa, защото усетих, че те са много по-добри, когато става въпрос за тези неща, Mastercard са безполезни

Автоматичен превод:
mrkrm
преди 1 месец

Chase е Mastercard и да, те са били неудобни/невежи. Мисля, че моите бяха толкова ниски с тях, че просто го направиха, за да спрат оплакване.

Barclaycard са VISA, така че се надяваме, че екипът по жалбите вижда смисъл и я разрешава.

Автоматичен превод:
jbias18
преди 1 месец

Моите кредитни карти Visa и Mastercard бяха успешно върнати, но се задържам с дебитната си карта Mastercard.

Автоматичен превод:
nathanphillips9
преди 1 месец

Банките имат нужда от одит, тъй като по никакъв начин не защитават потребителя.

Автоматичен превод:
jbias18
преди 1 месец

Да, съгласен съм. Във всеки друг бизнес първата им мисъл е първо да защитят своите клиенти. Защо това е различно при банките?

Автоматичен превод:
nathanphillips9
преди 1 месец

Consumer Duty ще удари силно, когато започнат да бъдат одитирани.

Надявам се с Barclaycard, че вече са имали оплакване, така че специалист ще го разгледа. Повдигнати са 7 оспорвания, едно е отхвърлено и няма актуализации за другите, въпреки че е направено в същия ден.

Автоматичен превод:
jbias18
преди 1 месец

Със сигурност на FOS също ще им писне от всички оплаквания

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Сега напълно изплакнах Jokabet на trustpilot, така че се надявам да ми изплатят парите

Автоматичен превод:
mrkrm
преди 1 месец

Надяваме се да получите отговор, някои наистина отговарят там.

Автоматичен превод:
mrkrm
преди 1 месец

успех колега

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Благодаря ви, че споделихте необходимите подробности.


Тази транзакция наистина беше обработена на нашия уебсайт с помощта на посочената карта. Все пак имайте предвид:


Транзакцията е извършена през 3DS терминал, което означава, че е потвърдена от картодържателя чрез SMS.

Доставихме услугата на потребителя, който е направил покупката с тази карта.


Възможно е да сте позволили на някой да използва вашата карта за тази транзакция и да сте го потвърдили. Въпреки че имате право да оспорите транзакцията с вашата банка-издател, моля, имайте предвид, че потвърждението през 3DS терминала силно подкрепя нашия случай.

Λανθασμενος έμporος μου απάντησε αυτό.

Τι να κάνω?


Автоматичен превод:
makelios6
преди 1 месец

От кой търговец беше това?

Автоматичен превод:
1...205 206 207...264
Отидете на страницаот 264 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини