преди 2 месеца
0
Нищо, съжалявам, нямах късмет директно с някой от моите, всички преследвани чрез банка.
Nothing sorry, I have not had any luck direct with any of mine all pursued via bank.
Някой успял ли е да определи процесора за обработка на плащанията, свързан с плащанията, показващи, че отиват към EDUNTAG? Мислех, че е Dropayment, но не съм 100% сигурен
Has anyone been able to determine the payment processor linked to payments showing as going to EDUNTAGE? I thought it was Dropayment but not 100% sure
Всички почти игнорираха всички изложени причини и казаха, че търговецът не е направил нищо нередно. Призна препратката към решението на FOS, но каза, че не може да коментира отделни случаи
All but ignored all of the reasons set out and said the merchant has not done anything wrong. Acknowledged the FOS decision reference but said can’t comment on individual cases
Как го аргументирахте като начало? Изглежда някои постигат успех, като казват, че не е упълномощен точно този търговец, а други постигат успех с неполучени стоки.
Мисля, че FOS ще реши във ваша полза.
How did you argue it to begin with? Seems some get success with saying not authorised this exact merchant and others getting success with goods not received.
I think the FOS will decide in your favour.
Все още не са разгледали жалбата ми, но всъщност изпратиха първоначално отхвърляне на връщане на плащане, като казаха, че е свързано с хазарт, а VISA не покрива това. Което всъщност не е правилно, но това е отделен аргумент за оплаквания.
They haven’t looked at my complaint yet but basically sent an initial rejection of chargeback saying gambling related, and VISA don’t cover that. Which is actually incorrect but that’s a separate argument for complaints.
Сега заведох Монцо на чистачка, затворих всичките си сметки при тях. Оплаках се с единственото намерение да отида до FOS.
Абсолютна шега е, че независимо колко строга от закона се представя тази страна, подобни въпроси просто се замитат под килима.
I’ve took Monzo to the cleaners now, I closed all my accounts with them. I’ve complained with the sole intention to go to the FOS.
it’s an absolute joke that despite how legally rigorous this country portrays to be, that issues like these are just swept under the carpet.
Това е несъответствието, разбирам, че ще има някои различни решения, но повечето от нас имат същия проблем и на някои изглежда се казва „да", на други „не" и поради множество причини.
Банките трябва да таксуват обратно, тъй като това са TOS на VISA и Mastercard, а не на банките.
It’s the inconsistency, I get that there will some different decisions, however most of us have the same problem and some seem to be getting told yes refund others no and for a multitude of reasons.
The banks should be charging back as it’s a VISA and Mastercard TOS not the banks own.
Нямам проблем с Visa, всъщност избирам да банкирам с тези, които предлагат дебитни карти Visa, защото усетих, че те са много по-добри, когато става въпрос за тези неща, Mastercard са безполезни
I’ve had zero issue with visa, I’m actually choosing to bank with those who offer visa debit cards because I’ve felt their much more on it when it comes to these things, Mastercard are fucking useless
Chase е Mastercard и да, те са били неудобни/невежи. Мисля, че моите бяха толкова ниски с тях, че просто го направиха, за да спрат оплакване.
Barclaycard са VISA, така че се надяваме, че екипът по жалбите вижда смисъл и я разрешава.
Chase is Mastercard and yes they have been awkward/clueless. I think mine were that low value with them they just did it to stop a complaint.
Barclaycard are VISA so hopefully the complaints team sees sense and authorise it.
Моите кредитни карти Visa и Mastercard бяха успешно върнати, но се задържам с дебитната си карта Mastercard.
My Visa and Mastercard Credit cards were successfully chargedback, however I'm getting stuck with my Mastercard debit.
Банките имат нужда от одит, тъй като по никакъв начин не защитават потребителя.
The banks need auditing as in no way do they protect the consumer.
Да, съгласен съм. Във всеки друг бизнес първата им мисъл е първо да защитят своите клиенти. Защо това е различно при банките?
Yeah, I agree. Any other business their first thoughts are to protect their customerss first. Why is this different with banks?
Consumer Duty ще удари силно, когато започнат да бъдат одитирани.
Надявам се с Barclaycard, че вече са имали оплакване, така че специалист ще го разгледа. Повдигнати са 7 оспорвания, едно е отхвърлено и няма актуализации за другите, въпреки че е направено в същия ден.
Consumer Duty is going to hit hard when they do start getting audited.
Im hopeful with Barclaycard that they have now had a complaint so a specialist will look at it. Raised 7 disputes, one rejected and no updates on the others despite it being done on the same day.
Надяваме се да получите отговор, някои наистина отговарят там.
Hopefully get a response, some do seem to respond on there.
Благодаря ви, че споделихте необходимите подробности.
Тази транзакция наистина беше обработена на нашия уебсайт с помощта на посочената карта. Все пак имайте предвид:
Транзакцията е извършена през 3DS терминал, което означава, че е потвърдена от картодържателя чрез SMS.
Доставихме услугата на потребителя, който е направил покупката с тази карта.
Възможно е да сте позволили на някой да използва вашата карта за тази транзакция и да сте го потвърдили. Въпреки че имате право да оспорите транзакцията с вашата банка-издател, моля, имайте предвид, че потвърждението през 3DS терминала силно подкрепя нашия случай.
Λανθασμενος έμporος μου απάντησε αυτό.
Τι να κάνω?
Thank you for sharing the necessary details.
This transaction was indeed processed on our website using the specified card. However, please note:
The transaction was completed through a 3DS terminal, meaning it was confirmed by the cardholder via SMS.
We delivered the service to the user who made the purchase using this card.
It is possible that you allowed someone to use your card for this transaction and confirmed it. While you have the right to dispute the transaction with your issuing bank, please be aware that the confirmation through the 3DS terminal strongly supports our case.
Λανθασμενος έμπορος μου απάντησε αυτό.
Τι να κάνω?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.