ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 208)

преди 11 месеца от kirekin
|
330936 преглеждания 3770 отговора |
|
1...207 208 209...250
Добавете пост
Joddd
преди 1 месец

Просто пише bitcoin!

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Има само номер на транзакция, номер на лице/организация, дата и час на транзакцията, сума, валута, град, държава, крипто сума на param, id адрес на param

Автоматичен превод:
Dt100
преди 1 месец

Да, няма подробности за това, за което съм „платил", току-що се обадих на моята банка и сега съм притеснен, тъй като трябва да отида в клон за „чекове"

Автоматичен превод:
Dt100
преди 1 месец

Съгласен съм, чувствам, че много от коментиращите потребители се нуждаят от по-добро място за комуникация по този въпрос и може би от някакъв вид споделена електронна таблица в Excel, която да следите:

Описания на банкови извлечения / Компания за залагания / Процесор на плащанията / Имейл адрес за контакт


По този начин можем да изградим незабавно достъпен актив, до който всеки да има достъп, допълнен с имейл шаблони.


Ето една електронна таблица, която направих, ако някой иска да помогне:


Book.xlsx

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
преди 1 месец

колко време смятате, че трябва да бъдете, за да поискате възстановяване на сумата, например при сторниране на плащане е в рамките на 120 дни, има ли повече време, за което можете да поискате възстановяване на сума/или по-кратко, чудя се колко далеч мога да погледна назад.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Някой успя ли да си върне smartwallets.tech?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Някой да е срещал това в банковото си извлечение?: Omnilink Solutions Lim Lusaka ZM


Ако е така, с кого се свързахте за възстановяване на сумата и успяхте ли?

Автоматичен превод:
Публикация на Anonymized668 е изтрит
преди 1 месец

може ли това да помогне? Това е за Cashbulls / Ewave

IP адрес: 3.77.140.214

Хостинг доставчик: A100 ROW GmbH

Намира се в Германия, хаха, докато те заявяват, че са от Лондон.

Сега също се свързах с екипа за киберсигурност в Обединеното кралство, отново с Cashbulls и също се опитвам да намеря начин да се свържа с A100 Row GmbH.


Наистина не знам дали това ще помогне, но ще видим!


Автоматичен превод:
Публикация на Anonymized668 е изтрит
преди 1 месец

Да, няма подробности за това, за което съм „платил", току-що се обадих на моята банка и сега съм притеснен, тъй като трябва да отида в клон за „чекове"

Автоматичен превод:
преди 1 месец

кога е това Може да извлечете нещо от него! 🙂 много по-лесно е да се обясни лично x

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Съгласен съм, чувствам, че много от коментиращите потребители се нуждаят от по-добро място за комуникация по този въпрос и може би от някакъв вид споделена електронна таблица в Excel, която да следите:

Описания на банкови извлечения / Компания за залагания / Процесор на плащанията / Имейл адрес за контакт


По този начин можем да изградим незабавно достъпен актив, до който всеки да има достъп, допълнен с имейл шаблони.


Ето една електронна таблица, която направих, ако някой иска да помогне:


Book.xlsx

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Някой е направил уебсайт, където можете да намерите още няколко търговци и т.н. 🙂

Автоматичен превод:
Materialgirl84
преди 1 месец

file

Автоматичен превод:
преди 1 месец

колко време смятате, че трябва да бъдете, за да поискате възстановяване на сумата, например при сторниране на плащане е в рамките на 120 дни, има ли повече време, за което можете да поискате възстановяване на сума/или по-кратко, чудя се колко далеч мога да погледна назад.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Определено бих казал 3 месеца! х

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Какво се случва, ако играете на сайт, не сте имали време да се идентифицирате, губите, имате пари в него, не можете да направите теглене, защото не сте идентифицирани и защото сте в държава, държава забранява свързването към тяхната страница, не можете да влезете, как ще получите парите си

Благодаря

Автоматичен превод:
Dt100
преди 1 месец

Ще бъде следващата седмица, тъй като имам седмица почивка от работа. Човекът по телефона днес наистина не изглеждаше на моя страна. Той каза, че не се случва за първи път и трябва да сте бдителни, след това не разбра наистина за третите търговци и просто каза, че понякога това, което е в извлечението, е различно от това, което очаквате и те са компании-чадъри и т.н. в друга държава, обработваща транзакциите. Обяснявам им за заобикалянето на Gamstop и хазартните блокове и насочването към уязвимите и казах, че не съм купил нищо от тези компании, а той просто каза, че ако е в процес на възстановяване на плащане, компанията може просто да се върне и да каже, че съм ги използвал и т.н. и т.н. малко като бърз бит.

Автоматичен превод:
Sutton
преди 1 месец

Но какво да кажем за тези възстановявания от търговци, същото ли е?

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, има ли смисъл да пиша на моята банка и да поискам възстановяване на плащане след стандартния срок? Искам да кажа, че ако им дам достатъчно доказателства и доказателства, може да помислят да го направят.

Автоматичен превод:
Dt100
преди 1 месец

Къде мога да намеря този уебсайт?

Автоматичен превод:
Materialgirl84
преди 1 месец

Не помня кой го е публикувал, може някой да се сети! Определено беше публикувано неотдавна, не е ли онзи уебсайт, от който хората получиха шаблони за имейли и т.н

Автоматичен превод:
1...207 208 209...250
Отидете на страницаот 250 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още