Има само номер на транзакция, номер на лице/организация, дата и час на транзакцията, сума, валута, град, държава, крипто сума на param, id адрес на param
It just has a transaction number, person/org number, transaction date and time, amount, currency, city, country, param crypto amount, param id address
Да, няма подробности за това, за което съм „платил", току-що се обадих на моята банка и сега съм притеснен, тъй като трябва да отида в клон за „чекове"
Yeah, zero details on what I've 'paid for' just called my bank, and now worried as I have to go into a branch for 'checks'
Съгласен съм, чувствам, че много от коментиращите потребители се нуждаят от по-добро място за комуникация по този въпрос и може би от някакъв вид споделена електронна таблица в Excel, която да следите:
Описания на банкови извлечения / Компания за залагания / Процесор на плащанията / Имейл адрес за контакт
По този начин можем да изградим незабавно достъпен актив, до който всеки да има достъп, допълнен с имейл шаблони.
Ето една електронна таблица, която направих, ако някой иска да помогне:
I'm in, feel like a lot of the users commenting need a better place to communicate on this and perhaps a shared excel spreadsheet of some kind to keep track of:
Bank statement descriptions / Betting Company / Payment Processor / Contact Email Address
That way we can build an instantly accessible asset for anyone to access, complete with email templates.
Here's a spreadsheet I've made if anyone wants to help:
колко време смятате, че трябва да бъдете, за да поискате възстановяване на сумата, например при сторниране на плащане е в рамките на 120 дни, има ли повече време, за което можете да поискате възстановяване на сума/или по-кратко, чудя се колко далеч мога да погледна назад.
how long do you think you have to be to ask for a refund, like with a chargeback its within 120 days, is there longer you can ask for a refund/or shorter, wondering how far I can look back.
Някой да е срещал това в банковото си извлечение?: Omnilink Solutions Lim Lusaka ZM
Ако е така, с кого се свързахте за възстановяване на сумата и успяхте ли?
Anyone come across this one on their bank statement?: Omnilink Solutions Lim Lusaka ZM
If so, who did you contact for a refund, and were you successful?
може ли това да помогне? Това е за Cashbulls / Ewave
IP адрес: 3.77.140.214
Хостинг доставчик: A100 ROW GmbH
Намира се в Германия, хаха, докато те заявяват, че са от Лондон.
Сега също се свързах с екипа за киберсигурност в Обединеното кралство, отново с Cashbulls и също се опитвам да намеря начин да се свържа с A100 Row GmbH.
Наистина не знам дали това ще помогне, но ще видим!
can this help? This is for Cashbulls / Ewave
IP Address: 3.77.140.214
Hosting Provider: A100 ROW GmbH
Its located in Germany lol, while they state that they are from London.
Ive contacted the Cyber Security UK Team now as well, again Cashbulls and also am trying to find a way to contact A100 Row GmbH.
I don’t really know if this helps but we’ll see!
Съгласен съм, чувствам, че много от коментиращите потребители се нуждаят от по-добро място за комуникация по този въпрос и може би от някакъв вид споделена електронна таблица в Excel, която да следите:
Описания на банкови извлечения / Компания за залагания / Процесор на плащанията / Имейл адрес за контакт
По този начин можем да изградим незабавно достъпен актив, до който всеки да има достъп, допълнен с имейл шаблони.
Ето една електронна таблица, която направих, ако някой иска да помогне:
I'm in, feel like a lot of the users commenting need a better place to communicate on this and perhaps a shared excel spreadsheet of some kind to keep track of:
Bank statement descriptions / Betting Company / Payment Processor / Contact Email Address
That way we can build an instantly accessible asset for anyone to access, complete with email templates.
Here's a spreadsheet I've made if anyone wants to help:
колко време смятате, че трябва да бъдете, за да поискате възстановяване на сумата, например при сторниране на плащане е в рамките на 120 дни, има ли повече време, за което можете да поискате възстановяване на сума/или по-кратко, чудя се колко далеч мога да погледна назад.
how long do you think you have to be to ask for a refund, like with a chargeback its within 120 days, is there longer you can ask for a refund/or shorter, wondering how far I can look back.
Какво се случва, ако играете на сайт, не сте имали време да се идентифицирате, губите, имате пари в него, не можете да направите теглене, защото не сте идентифицирани и защото сте в държава, държава забранява свързването към тяхната страница, не можете да влезете, как ще получите парите си
Благодаря
What happens if you play on a site, you haven't had time to identify yourself, you lose, you have some money in it, you can't make a withdrawal because you haven't been identified, and because you're in a state, a country prohibits connecting to their page, you can't enter, how do you get your money
Thanks
Τι γίνεται άμα παίζεις σε σάιτ δεν έχεις προλάβει να κάνεις ταυτοποίηση χάνεις έχεις κάποια λεφτά μέσα δεν μπορείς να κάνεις ανάληψη λόγου που δεν έγινε ταυτοποίηση και επειδή είσαι σε κράτος χώρα απαγορεύει σύνδεση σελίδα τους δεν μπορείς να μπεις πως παιρνειςΤα δικά σου λεφτά
Ευχαριστώ
Ще бъде следващата седмица, тъй като имам седмица почивка от работа. Човекът по телефона днес наистина не изглеждаше на моя страна. Той каза, че не се случва за първи път и трябва да сте бдителни, след това не разбра наистина за третите търговци и просто каза, че понякога това, което е в извлечението, е различно от това, което очаквате и те са компании-чадъри и т.н. в друга държава, обработваща транзакциите. Обяснявам им за заобикалянето на Gamstop и хазартните блокове и насочването към уязвимите и казах, че не съм купил нищо от тези компании, а той просто каза, че ако е в процес на възстановяване на плащане, компанията може просто да се върне и да каже, че съм ги използвал и т.н. и т.н. малко като бърз бит.
It’ll be the week after next as I have a week off work. The guy on the phone today didn’t really seem to be on my side. He was like, well it’s not the first time it’s happened and you need to be vigilant, then didn’t really understand about the third merchants and just said sometimes what’s on the statement is different to what you expect and they’re umbrella companies etc in a different country processing the transactions. I explain about them bypassing Gamstop and gambling blocks and targeting the vulnerable and said I didn’t purchase anything from these company’s and he just said if in process a chargeback the company can just come back and say I’ve used them etc etc, a bit like quickbit.
Но какво да кажем за тези възстановявания от търговци, същото ли е?
But what about these refunds from merchants, is that the same ?
Здравейте, има ли смисъл да пиша на моята банка и да поискам възстановяване на плащане след стандартния срок? Искам да кажа, че ако им дам достатъчно доказателства и доказателства, може да помислят да го направят.
Hello, does it make sense writing my bank and requesting a chargeback beyond standard timeframe? I mean, if I give them enough evidence and proof they might consider doing it.
Не помня кой го е публикувал, може някой да се сети! Определено беше публикувано неотдавна, не е ли онзи уебсайт, от който хората получиха шаблони за имейли и т.н
I can't remember who posted it, someone might remember! It was definitely posted not long ago, Is it not that website where people got the templates for emails etc
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.