преди 3 месеца
Все още не е позволено да ви позволяват да залагате, тъй като те не се регулират от комисията по хазарта на страната ни.
Still not allowed to allow you to gamble as they are not regulated by the gambling commission of our country.
1
Все още не е позволено да ви позволяват да залагате, тъй като те не се регулират от комисията по хазарта на страната ни.
Still not allowed to allow you to gamble as they are not regulated by the gambling commission of our country.
Никога не съм имал късмет с тях, приятелю. Толкова широко име за търсене. Наистина мисля, че го намерих, компания за грижа за кожата в Лондон, но така и не чух никакъв отговор и ги преследвах. Без отговор ме накара да мисля, че са те
Never had any luck with them myself mate. Such a broad name to be searching. I genuinely think I found it, a skin care company in London but never heard any response and I hounded them. The no reply made me think it was them
Намерих и тях, както и процесорите за плащане. Smartpayments и cardaq, но никаква радост от никого
I found them as well and the payment processors. Smartpayments and cardaq but no joy from anyone
здравей
някой има ли късмет с намирането на зареждане на Silo W?
Hi,
anyone have any luck with finding Silo W loading?
Актуализация за всички - Chase се възстановява след оплакване.
Жалбата продължава с Barclaycard, надявайки се да възстановят сумата.
Update for all - Chase refunded after a complaint.
Complaint ongoing with Barclaycard, hoping they refund.
Страхотни новини за вас.
можете ли да актуализирате колко време, откакто сте се оплакали за преследване, отне ли им възстановяването на сумата и също, ако нямате нищо против да попитам колко и на какво основание сте се оплакали?
Brilliant news for you.
could you update on how long since you complained to chase did it take them to refund and also if you don’t mind me asking how much and on what basis did you complain?
Брилянтни новини, колега, колко беше общото, както казах, моето е с преследване през donbet и т.н., същото като теб и общо около 8k.
Те го обработват като случай на измама, но аз основно следвах тази тема и използвах thw шаблони. Моят аргумент е, че pixeleum и finnart.io са крипто базирани и е трябвало да бъдат блокирани.
Дали Chase са ви възстановили сами или сторнирали плащането на търговеца.
Brilliant news mate how much was it total as like I said mine is with chase through donbet etc same as you and totald around 8k.
They are processing it as a scam case but I basically followed this thread and used thw templates. My argument is that pixeleum and finnart.io are crypto based and should have been blocked.
Did chase refund you themselves or chargeback the merchant.
Бих искал да кажа, че това не е най-добрият избор за публикуване на промоции. Ако имате въпроси, започнете своя собствена тема и ни попитайте там, моля. В крайна сметка ще стигнем до вас.
I would like to say this is not the best choice for posting promotions. If you have questions, start your own thread and ask us there, please. We'll get to you eventually.
Изглежда, че съм прецакан поне с около 5 хиляди. Jokabet премахнаха Обединеното кралство от техния списък с ограничени държави, което означава, че нямам опора по отношение на техните условия, които не позволяват на хора от Обединеното кралство да играят. Сигурен съм, че това не беше така, когато се присъединих.
Наистина не знам какво да правя….
Looks like I’m screwed of around 5k at least. Jokabet have removed the UK out of their restricted countries list meaning I have no leg to stand on regarding their terms not allowing people from the uk to play. I’m sure this wasn’t the case when I joined.
I dont really know what to do….
здравей
Мисля, че понякога използваме уебсайт, за да разберем кога казиното е направило промени в правилата със задна дата. Ще говоря с моите колеги от екипа за данни, за да ви предоставя повече информация, ако се интересувате да научите повече. Моля, уведомете ме; Ще се върна утре следобед.
Hello,
I think we occasionally use a website to figure out when the casino made retroactive rule changes. I will speak with my Data Team colleagues to provide you with more information if you are interested in learning more. Please let me know; I will be back tomorrow afternoon.
Само £40, основните ми £1000 са Barclaycard.
Продължих в чата на живо да искам актуализация всеки ден, след което просто казах, че това отнема твърде много време, искам да се оплача. Вероятно 4 часа по-късно те казаха какво бихте искали да уредите жалбата, аз казах иницииране на връщане на плащане и след това беше завършено.
Бих си представил, че това е много малка сума и те просто връщат такса, за да разрешат жалбата.
Завършено чрез сторниране на плащане, така че възстановяване на сумата от търговеца.
Ще ви държи в течение на Barclaycard.
Може би си струва да се оплачете, за да упражните натиск върху тях?
Only £40, my main ones £1000 are Barclaycard.
I kept on the live chat asking for an update daily, I then just said this is taking too long I want to complain. Probably 4 hours later they said what would you like to settle the complaint, I said initiate chargeback and it was then completed.
Would imagine as it was a very small amount and they just chargeback to get the complaint resolved.
Completed via chargeback so a refund from merchant.
Will keep you all updated on Barclaycard.
Maybe worth you complaining to apply pressure on them?
Казаха ли защо са го таксували обратно?
Както признаха, че pixeleum и finnart.io са свързани с крипто и трябваше да бъдат блокирани.
Просто след толкова амуниции, колкото мога в момента.
Did they say why they charged it back?
Like did they admit pixeleum and finnart.io are crypto related and should have been blocked.
Just after as much ammo as I can at the minute.
Две отделни грижи:
Моят pixeleum беше известно време, трябваше да им се обадя, тъй като искаха да говорят с мен, мисля, че докато им казах на този, че никога не съм плащал pixeleum, така че може да са го класифицирали като измама/измама. След като говорих с тях, парите бяха на следващия ден.
Току-що полученото беше за Talio Constructions, която е музикална компания, отне им известно време, за да сторнират 7 дни, вчера се оплаках и казах, вижте връщане на плащането според предишното ми писмо/шаблон, не съм получил стоките.
Потенциално бих повдигнал жалба и когато те попитат какъв резултат ще затвори жалбата, кажете връщане на плащане.
Two separate concerns:
My pixeleum one was a while a go, I had to call them as they wanted to speak to me, I think as I told them on that one that I had never paid pixeleum so they may have classed as scam/fraud. After speaking to them the money was in the next day.
The one just received was for Talio Constructions which is a music company, it took a while for them to chargeback 7 days, yesterday complained and said look chargeback as per my previous letter/template I haven’t received the goods.
I would potentially raise a complaint and when they ask what outcome would close the complaint say chargeback.
Проблемът, който мисля, че всички ние имаме, е, че в една минута банките казват, че не можем да сме свързани с хазарта/криптовалутата, а когато кажем, че е трябвало да бъде блокирано според условията и т.н., те отменят и връщат плащането.
Както обясних на Barclays вчера, не можете да кажете едно нещо, което трябва да бъде блокирано, а не да го блокирате и да очаквате от мен да приема това. Жалбите всъщност са съгласувани, но се оценяват, бих продължил в която и да е от тези банки, ще се позова на две решения на FOS и ще се оплача на банката, надявам се, че тогава всички ще го разрешим.
The issue I think we all have is one minute the banks say we can’t as gambling/crypto related then when we say well that should have been blocked as per terms etc they then backtrack and chargeback.
As I explained to Barclays yesterday you can’t say one thing that should be blocked, not block it and expect me to accept this. Complaints actually agreed but are assessing it, I would keep on at any of these banks, refer to them two FOS decisions and complain to the bank, hopefully we all get it sorted then.
Barclaycard зае много твърда позиция с мен дори след оплакване. Има толкова много непоследователност в начина, по който те се справят с това
Barclaycard took a very firm stance with me even after complaint. There is so much inconsistency in how they are dealing with this
Може ли някой да помогне с данните за контакт за посочените по-долу?
Няма отговор на имейли и др
Albedosend.com
парнора
нилторо
ПЛАЩАНЕ ЕСТОНИЯ
HSHTRX ЧЕШКА РЕП
ZPDG ШВЕЙЦАРИЯ
АЛФАСТРАЙК
Techlily Innova НИГЕРИЯ
Blossomnet Solu НИГЕРИЯ
ДИРЕКТЕН МАРКЕТИНГ-C БЕЛГИЯ
894GLOBALPLATFORMSL LEKKI ФАЗА 1
Монрампа
GYIAMTIM ENTERPRIS
Fennsltd
MoxGoTech
XAM Technologies
Технология Musacamo
РЕКЛАМНИ УСЛУГИ БЕЛГИЯ
Топком
CERANO
DOxyra Technical S NIGERIA
BIL*Balon Tech Лагос
BlaxTech
DRIZ TECH NIGERIA
NFTPAY.XYZ
Fourtk
SpaceEdge.IO
ИГРА ПО ПОРЪЧКА УЗБЕКИСТАН
ДЕПОЗИТ ОТ CRYPTO WARSAW DUB
lunu Вилнюс
MYDELIVERYY Нортхемптън 1
DCCUBASERVICESLTD АТИНА
DESSILLAGE*MICRO Лондон 1
fatamp
Can anyone help with contact details for the below?
No response to emails etc
Albedosend.com
parnora
niltoro
PAYMENT ESTONIA
HSHTRX CZECH REP
ZPDG SWITZERLAND
ALPHASTRIKE
Techlily Innova NIGERIA
Blossomnet Solu NIGERIA
DIRECT MARKETING-C BELGIUM
894GLOBALPLATFORMSL LEKKI PHASE 1
Monramp
GYIAMTIM ENTERPRIS
Fennsltd
MoxGoTech
XAM Technologies
Musacamo Technology
ADVERTISING SERVIC BELGIUM
Topcom
CERANO
DOxyra Technical S NIGERIA
BIL*Balon Tech Lagos
BlaxTech
DRIZ TECH NIGERIA
NFTPAY.XYZ
Fourtk
SpaceEdge.IO
CUSTOMPLAYING UZBEKISTAN
DEPOSIT BY CRYPTO WARSAW DUB
lunu Vilnius
MYDELIVERYY Northampton 1
DCCUBASERVICESLTD ATHENS
DESSILLAGE*MICRO London 1
fatamp
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.