ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 205)

преди 11 месеца от kirekin
|
331170 преглеждания 3770 отговора |
|
1...204 205 206...250
Добавете пост
Sutton
преди 1 месец

Хей, Сътън, получихте ли някакви възстановявания от gumball, ако е така или не, познавате ли търговци, които биха минали през тях?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Има ли актуализации на quickbit?

Автоматичен превод:
Glamors12
преди 1 месец

Гъмбол, съжалявам 🙂

Автоматичен превод:
Glamors12
преди 1 месец
Quickbit всъщност ме свали веднага, дори месец преди да ги помоля да блокират картата ми от тях и всичките им търговци. Те казаха, че аз съм виновен - въпреки че техните условия и условия казват да се свържете с тях, за да бъда блокиран от транзакции и т.н.
Автоматичен превод:
Dt100
преди 1 месец

Получих имейл от тях, където те искат информация за плащане, която поставям под въпрос и след това те започват да разследват. В действителност не съм сигурен кои от всички плащания са минали през тях, така че просто изпратих няколко директно до тях. Сега още чакам техния отговор. В петък им отговорих и сега тишина.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Получих имейл от тях, където те искат информация за плащане, която поставям под въпрос и след това те започват да разследват. В действителност не съм сигурен кои от всички плащания са минали през тях, така че просто изпратих няколко директно до тях. Сега още чакам техния отговор. В петък им отговорих и сега тишина.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Отне им известно време, за да ми отговорят, почти съм сигурен, че някой е казал, че mydates е чрез тях?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Получих имейл от тях, където те искат информация за плащане, която поставям под въпрос и след това те започват да разследват. В действителност не съм сигурен кои от всички плащания са минали през тях, така че просто изпратих няколко директно до тях. Сега още чакам техния отговор. В петък им отговорих и сега тишина.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Сигурен съм, че беше споменато, че Гъмбол е обработил много от африканските плащания! Имам много от тях, но би било идеално да знам всички плащания, които приемат

Автоматичен превод:
Dt100
преди 1 месец

Meabix Tech Ltd беше основният. Казиното беше Jazz casino/ Betti casino и всички транзакции в сметката на казиното показаха gumball pay, но съответната транзакция в моето банково извлечение каза различни търговци. Намерих ги, изпратих им доказателството и те възстановиха сумата в рамките на 5 дни. Това беше преди около 3 месеца и изглежда по-трудно да ги вземете сега.

Автоматичен превод:
Sutton
преди 1 месец

Не разпознавам нито един от тях 🤨 Ще опитам късмета си с няколко чуждестранни търговци и ще видя как ще вървим! Това е трудна работа

Автоматичен превод:
Sutton
преди 1 месец

Благодаря приятел!

Автоматичен превод:
Dt100
преди 1 месец

Трудна работа е, но не се отказвайте, това е желанието, което те искат.

Автоматичен превод:
Публикация на Anonymized668 е изтрит
Anonymized668
преди 1 месец

https://www.ewave.live/en

Това е формуляр, попълвам го всеки ден...все още няма отговор! Вярвам, че са един и същ търговец... Сигурен съм, че някой друг е публикувал това

Автоматичен превод:
преди 1 месец

file са им изпратили всички транзакции, много, и сега те изпращат това

Може ли да има възможност за възстановяване на сумата?

Автоматичен превод:
Sutton
преди 1 месец

Спомняте ли си изобщо какво са показали всички различни търговци в извлечението от сметката ви?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

След две седмици Paymentz най-накрая отговори на имейла ми. Вижте какво следва

Автоматичен превод:
Dt100
преди 1 месец

Говорите ли за гъмбол? Не са ми отговорили от първия ми имейл преди седмица

Автоматичен превод:
ginana1
преди 1 месец

Ще ми е интересно да чуя как се справяте, тъй като имам много транзакции с тях. Не искам да ви спукам балона, но според моя опит те ще ви накарат да изчакате една седмица и ще изпратят стандартен отговор, обвиняващ търговеца. Надявам се да имате повече късмет от мен!

Автоматичен превод:
Mrtasty93
преди 1 месец

Да, приятел, вече не знам какви транзакции търся!

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Събудих се с възстановяване на средства от Helpersm*ap днес, пуснах имейл до шотландския, мисля, че е .com и беше в акаунта ми. Не знам кой е върнал парите!

Автоматичен превод:
1...204 205 206...250
Отидете на страницаот 250 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още