ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 194)

преди 1 година от kirekin
|
485034 преглеждания 5149 отговора |
|
1...193 194 195...260
Добавете пост
paulmcewan05
преди 1 месец

Брилянтен. Животът се променя и се радвам да видя някой да има успех. Извадете парите и ги дръжте на сигурно място, ако не са във вашата банка, не можете да залагате онлайн 🙂


Ще трябва да се заема със случая и да започна да пиша имейл. Толкова е трудно да се опише с думи, тъй като е толкова трудна тема. Ще уведомя банката, че вече говорих с омбудсмана и т.н., и че бих искал да обработя жалба относно транзакции и транзакциите, които те отказаха да върнат, след което ме заплашиха с измама.

Автоматичен превод:
Dt100
преди 1 месец

Страхотно продължавайте да се борите! Бях на път да се откажа и продължих, толкова се радвам, че го направих сега!

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 1 месец

това е толкова изтощителен процес, не разбирам защо първите им мисли не са да защитят клиентите си

Автоматичен превод:
nathanphillips9
преди 1 месец

Знам, че се променя, но те просто го карат да не покрива първоначалния хазарт, което е глупост, това е измама!

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 1 месец

да точно така!

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Банката ми отказа сторниране на плащане🙁

Автоматичен превод:
nathanphillips9
преди 1 месец

Следващата стъпка трябва да подадете жалба и ако я отхвърлят, продължете да обжалвате

Автоматичен превод:
преди 1 месец

направих. Чувствайте се малко унили сега. Мислех, че ще ме подкрепят.

Автоматичен превод:
nathanphillips9
преди 1 месец

Добре, знам, че това е тежка работа, почти се отказах, но гневът ме поддържаше!

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 1 месец

Изглежда, че те изобщо не са в моите интереси. Как защитават компания, която оперира незаконно със собствения си клиент

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 1 месец

Харесах 3-4 пъти, след като отказаха връщането на плащането. Получавам винаги един и същ отговор, но не по тяхна вина, защото се приема чрез 3e Secure. Или другият отговор не е в насоките за сторниране на плащане на Mastercard/visa, те не могат да обработят сторнирането на плащане, дори и да искат

Автоматичен превод:
kw7zsvjbnh
преди 1 месец

така ми казаха и на мен

Автоматичен превод:
Публикация на Attrouder е изтрит
Attrouder
преди 1 месец

Да, малко съм заседнал.


Моята банка просто вижда хазартна транзакция и казва „не", преди дори да направи каквото и да е разследване

Автоматичен превод:
Публикация на Attrouder е изтрит
Attrouder
преди 1 месец

И аз това си мислех. Ще отида до FOS, но това е толкова дълъг процес и тъй като съм идиот, имам нужда от парите си обратно сега.

Автоматичен превод:
Публикация на Attrouder е изтрит
Attrouder
преди 1 месец

Да вярно. С банка ли спорите? и транзакции с кредитна или дебитна карта ли са? Аз правя и двете. Имах повече късмет с моята компания за кредитни карти, нямах късмет с дебитната си карта.

Автоматичен превод:
Публикация на Attrouder е изтрит
Attrouder
преди 1 месец

С кредитната ви карта мисля, че трябва да сте добре, тъй като те имат автоматично вградени блокове за хазарт и неправилният MCC ги е заобиколил, така че те също са някак виновни.

Не съм имал този търговец преди.

Автоматичен превод:
1...193 194 195...260
Отидете на страницаот 260 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини