Брилянтно!!
Току-що се свързах с тях лично и започвам да въртя топката. Омбудсманът се съгласи, че този, който харчи £1300 за електронни книги на седмица, трябва да бъде взет. Особено като се свързах с банката няколко пъти.
Пази се сега, Пол, бягай, докато можеш!
Brilliant!!
I have just contacted them myself and am getting the ball rolling. The ombudsman agreed that who spends £1300 on ebooks in a week, it should have been picked up on. Especially as I have contacted the bank multiple times.
You take care now Paul, run while you can!
Смешно е дори да се стигне до този етап! Надявам се, че ще получите сумата скоро
It's ridiculous that it has to even get to that stage! I hope you get it refunded soon
Те ще предоставят фалшиви разписки, да, тъй като вашата карта ще бъде използвана в блокчейна, за да депозирате в казиното. След това те манипулират това, за да изглежда така, сякаш сте закупили цифрово изкуство.
They will provide fake receipts yes as your card will have been used on the blockchain, to deposit into the casino. They then manipulate this into looking like you have purchased digital art.
Наистина. Те правят да изглежда така, сякаш сте я закупили, защото вашата карта е била използвана в блокчейна. Нямате касови бележки обаче. Нещо, което може да се постави под въпрос
Indeed. They make it look like you have purchased it because your card has been used on the blockchain. You have no receipts though. Something that can be questioned
Да, знам, че работата е там, че се чувствам облекчена, но и уплашена с много пари сега, но се поучих от грешките си, имах толкова много отпускания, да, 100% банките са в това и не защитават или действат в интерес на клиента Сигурен съм, че ще получите възстановяване сега!
Yes I know the thing is I do feel relieved but scared as well with a lot of money now but I have learned from my mistakes ive had so many let offs yes 100% the banks are at it and not protecting or acting in the customer interests Im sure you will get a refund now !
Казах на омбудсмана, че е така. Но имам комуникация с всеки търговец. Имам комуникация с банката, която също се моли, че съм проблемен комарджия.
Върнаха ми много пари. Но тези, които имаха най-много пари от мен и така или иначе не ми сътрудничиха, нямах късмет. Така че защо не минете през омбудсмана и поне да опитате.
I told the ombudsman it was. But I have communication with each merchant. I have communication with the bank also pleading that I'm a problem gambler.
I've had a lot of money back. But the ones that had the most money off of me, and haven't been cooperative anyway I've had no luck. So why not go through the ombudsman and at least try.
Знам, че следващия път с Нейтън свърших! работата е там, че никога няма да спечелим неговите фалшиви игри и сайтове и те не изплащат, ако постигнете голяма печалба, когато разбрах, че сърцето ми се сви, че бях вложил толкова много в това, за да се случи това, осъзнах, че съм бил измамен !😳
I know Nathan next time im done for ! the thing is we would never win its fake games and sites and they do not pay out if you hit a big win when I realised that my heart sunk that I had ploughed so much in to it for that to happen I realised I had been scammed !😳
добре благодаря Получих отговор от тях, че имам нужда от окончателен отговор от тях. Трябва ли просто да им изпратя отказа на Revolut, който те не приемат, за да започна възстановяване на плащане. @paulmcewan05 тези транзакции на Revolut ли са ви възстановени?
Alright thank you. I got a response from them that i need a final response from them. Should i just send them the Revolut decline that they dont accept to start a chargeback. @paulmcewan05 were These transactions on Revolut u got refunded?
Здравей, приятелю, не Revolut, мисля, че затрудняват отглеждането им, доколкото си спомням
Hi mate not Revolut I think they make it hard to raise them as far as I recall
Ужасно, моята банка също блокира крипто транзакции, така че се надявам, че това работи в моя полза
Awful, my bank blocks crypto transactions too, so I'm hoping that works in my favour
Да, знам, че работата е там, че се чувствам облекчена, но и уплашена с много пари сега, но се поучих от грешките си, имах толкова много отпускания, да, 100% банките са в това и не защитават или действат в интерес на клиента Сигурен съм, че ще получите възстановяване сега!
Yes I know the thing is I do feel relieved but scared as well with a lot of money now but I have learned from my mistakes ive had so many let offs yes 100% the banks are at it and not protecting or acting in the customer interests Im sure you will get a refund now !
Надявам се приятелю. Бих се радвал на голяма сума обратно, тя е доста над £5000 за доставчиците, които оспорвам, и с радост бих се задоволил с процент. Честно казано, не знам колко дълъг е периодът на възстановяване на плащането.
I hope so mate. I'd be happy with a big chunk back it's well over £5000 for the vendors I am disputing and I'd happily settle for a percentage. I don't know how long the chargeback period is to be honest.
Имам около 150 хиляди депозити на csgoroll.com чрез Revolut. Трябва ли да опитам да се свържа и с омбудсмана за това? Те са в Киперн
I got like 150k of deposits on csgoroll.com through Revolut. Should i also try contact the Ombudsman for that ? They are in Cypern
Не съм 100% мой приятел. Не познавам правилата и наредбите, затова сам говорих с тях🙂
I'm not 100% my friend. I don't know the rules and regulations that's why I spoke to them myself🙂
Бих се свързал с компанията, вашата банка и омбудсмана и просто ще задействам всичко
I would contact the company, your bank and the ombudsman and just get it all going
вече се опитах да се свържа с компанията-> няма отговор
вече се опита да повдигне връщане на плащане, хвърли Revolut-> те не приемат връщане на плащане, както в другите сайтове за хазарт и т.н.
трябва ли да се свържа с омбудсмана в моята страна или с омбудсмана в GB, защото Revolut е в GB.
последният ми шанс е да се свържа с омбудсмана. Най-много загубих на csgoroll
already tried to contact the Company-> no answer
already tried to raise chargeback throw Revolut-> they dont accept the chargeback as on the other gambling sites etc.
should i contact the Ombudsman in my Country or the Ombudsman in GB, cause Revolut is in GB.
my last Chance would be to contact the Ombudsman. I lost the most on csgoroll
Мисля, че трябва да се свържете с финансовия орган във вашата страна
I think you have to contact the financial authority in your country
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.