ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 193)

преди 1 година от kirekin
|
498928 преглеждания 5221 отговора |
|
1...192 193 194...264
Добавете пост
преди 1 месец

Само банкови възстановявания, омбудсманът започна да участва, след което всички бяха събрани

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Брилянтно!!


Току-що се свързах с тях лично и започвам да въртя топката. Омбудсманът се съгласи, че този, който харчи £1300 за електронни книги на седмица, трябва да бъде взет. Особено като се свързах с банката няколко пъти.


Пази се сега, Пол, бягай, докато можеш!

Автоматичен превод:
Dt100
преди 1 месец

Смешно е дори да се стигне до този етап! Надявам се, че ще получите сумата скоро

Автоматичен превод:
преди 1 месец

о какво? предоставиха фалшиви разписки и банките повярваха? отвратително

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Те ще предоставят фалшиви разписки, да, тъй като вашата карта ще бъде използвана в блокчейна, за да депозирате в казиното. След това те манипулират това, за да изглежда така, сякаш сте закупили цифрово изкуство.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

о какво? предоставиха фалшиви разписки и банките повярваха? отвратително

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Наистина. Те правят да изглежда така, сякаш сте я закупили, защото вашата карта е била използвана в блокчейна. Нямате касови бележки обаче. Нещо, което може да се постави под въпрос

Автоматичен превод:
Dt100
преди 1 месец

Значи не им казахте, че е за хазарт?

Автоматичен превод:
Dt100
преди 1 месец

Да, знам, че работата е там, че се чувствам облекчена, но и уплашена с много пари сега, но се поучих от грешките си, имах толкова много отпускания, да, 100% банките са в това и не защитават или действат в интерес на клиента Сигурен съм, че ще получите възстановяване сега!

Автоматичен превод:
kw7zsvjbnh
преди 1 месец

Казах на омбудсмана, че е така. Но имам комуникация с всеки търговец. Имам комуникация с банката, която също се моли, че съм проблемен комарджия.

Върнаха ми много пари. Но тези, които имаха най-много пари от мен и така или иначе не ми сътрудничиха, нямах късмет. Така че защо не минете през омбудсмана и поне да опитате.



Автоматичен превод:
nathanphillips9
преди 1 месец

Знам, че следващия път с Нейтън свърших! работата е там, че никога няма да спечелим неговите фалшиви игри и сайтове и те не изплащат, ако постигнете голяма печалба, когато разбрах, че сърцето ми се сви, че бях вложил толкова много в това, за да се случи това, осъзнах, че съм бил измамен !😳

Автоматичен превод:
Dt100
преди 1 месец

добре благодаря Получих отговор от тях, че имам нужда от окончателен отговор от тях. Трябва ли просто да им изпратя отказа на Revolut, който те не приемат, за да започна възстановяване на плащане. @paulmcewan05 тези транзакции на Revolut ли са ви възстановени?

Автоматичен превод:
kw7zsvjbnh
преди 1 месец

Здравей, приятелю, не Revolut, мисля, че затрудняват отглеждането им, доколкото си спомням

Автоматичен превод:
Dt100
преди 1 месец

Ужасно, моята банка също блокира крипто транзакции, така че се надявам, че това работи в моя полза

Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 1 месец

Да, толкова нагласено.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Успехът със Сантандер оспорва ли някой?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Да, знам, че работата е там, че се чувствам облекчена, но и уплашена с много пари сега, но се поучих от грешките си, имах толкова много отпускания, да, 100% банките са в това и не защитават или действат в интерес на клиента Сигурен съм, че ще получите възстановяване сега!

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Надявам се приятелю. Бих се радвал на голяма сума обратно, тя е доста над £5000 за доставчиците, които оспорвам, и с радост бих се задоволил с процент. Честно казано, не знам колко дълъг е периодът на възстановяване на плащането.

Автоматичен превод:
Dt100
преди 1 месец

Имам около 150 хиляди депозити на csgoroll.com чрез Revolut. Трябва ли да опитам да се свържа и с омбудсмана за това? Те са в Киперн

Автоматичен превод:
kw7zsvjbnh
преди 1 месец

Не съм 100% мой приятел. Не познавам правилата и наредбите, затова сам говорих с тях🙂

Автоматичен превод:
kw7zsvjbnh
преди 1 месец

Бих се свързал с компанията, вашата банка и омбудсмана и просто ще задействам всичко

Автоматичен превод:
nathanphillips9
преди 1 месец

вече се опитах да се свържа с компанията-> няма отговор

вече се опита да повдигне връщане на плащане, хвърли Revolut-> те не приемат връщане на плащане, както в другите сайтове за хазарт и т.н.

трябва ли да се свържа с омбудсмана в моята страна или с омбудсмана в GB, защото Revolut е в GB.

последният ми шанс е да се свържа с омбудсмана. Най-много загубих на csgoroll

Автоматичен превод:
kw7zsvjbnh
преди 1 месец

Мисля, че трябва да се свържете с финансовия орган във вашата страна

Автоматичен превод:
Dt100
преди 1 месец

За 180 дни получих още малко, което съм сигурен, въпреки че имам £32 000 обратно и £2000 чакащи, така че наистина променяща живота сума

Автоматичен превод:
1...192 193 194...264
Отидете на страницаот 264 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини