ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 195)

преди 11 месеца от kirekin
|
332353 преглеждания 3770 отговора |
|
1...194 195 196...250
Добавете пост
Публикация на Materialgirl84 е изтрит
Materialgirl84
преди 1 месец

има ли бонус

Автоматичен превод:
Публикация на Anonymized668 е изтрит
преди 1 месец

Не разбирам защо някои съветват да се добави казино в cc.


Ако в крайна сметка подадете връщане на плащане след това и изпратите този конкретен имейл до казиното в cc, вероятно банката ще го отхвърли.


Просто тъй като казино транзакцията не може да бъде обработена за сторнирани плащания (независимо дали търговецът кодира грешно или не)



Дори когато имам повдигнати сторнирани плащания и казиното ми изпраща имейли след няколко дни с въпроси за проблема, аз ги игнорирам. Това е и причината, поради която спечелих всяко едно връщане на плащане, което някога трябваше да подавам срещу тях.

Автоматичен превод:
Anonymized668
преди 1 месец

Вижте моята тема за същия проблем.

https://casinoguru-int.com/en/forum/general-gambling-discussion/casinos-using-payment-processors-with-different-merchant-name-category-codes#post-123992 👈


Ще намерите името на търговеца и имейла за контакт.

Редактиран от Radka преди 1 месец
Причина: просто добави връзката
Автоматичен превод:
Публикация на Anonymized668 е изтрит
Публикация на Materialgirl84 е изтрит
преди 1 месец

ЕЛЕГРО Нико


казват, че не могат да помогнат без банката да се намеси, но банката не иска съвет, моля

Автоматичен превод:
C2D2
преди 1 месец

Когато се свързах с тях, те ми отговориха, че не възстановяват средства на частни лица и че вместо това трябва да отида през моята банка, за да направя сторниране на плащане

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
Lucid_1337
преди 1 месец

Добре. Може би казиното е възстановило сумата тогава, но всички транзакции само от faramp са били възстановени.


Ще се опитаме да разберем дали Mobilum или Leon Casino са направили възстановяването

Автоматичен превод:
C2D2
преди 1 месец

Да, и аз току-що изпратих имейл на mobilum днес

Автоматичен превод:
carsix79
преди 1 месец

използвах support@wintermads.zendesk.com

отговориха само два пъти за два дни, на третия ден не чух нищо.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

има ли бонус

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Определено грешната тема. 🙂

Какво ще кажете да опитате раздел, наречен "бонуси"? https://casinoguru-int.com/en/online-casino-bonuses 👈


Автоматичен превод:
преди 1 месец

Вижте моята тема за същия проблем.

https://casinoguru-int.com/en/forum/general-gambling-discussion/casinos-using-payment-processors-with-different-merchant-name-category-codes#post-123992 👈


Ще намерите името на търговеца и имейла за контакт.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Надявам се, че нямате нищо против малката ми намеса. Според мен директен линк ще е доста полезен.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Бях игнориран от други търговци, ако някой знае какво мога да напиша в имейл, за да го накарам да ми отговори

Автоматичен превод:
C2D2
преди 1 месец

Моля, дръжте ме в течение, така че получихте възстановяване на сумата за транзакциите, но след това Mobilumpay ги изтегли отново?

Автоматичен превод:
Публикация на Materialgirl84 е изтрит
Lucid_1337
преди 1 месец

Абсолютно! Не, не получих всичко обратно, просто не съм сигурен дали Mobilum или казиното, в което играх, възстанови сумата.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейтя някой правил ли е залози във getwin , и след това успява ли да си изтегли парите на картата .Депозита направих на counter13552 LONDON GB ?

Anonymized668
преди 1 месец

Това е Creapay. Това име се използва и от същата компания.

Автоматичен превод:
1...194 195 196...250
Отидете на страницаот 250 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още