Отговорих им, но оттогава нямам отговор. Какви бяха имената на вашите транзакции?
дано стигнеш някъде 🤞🏼
I responded to them but have not had a reply since. What were your transaction names?
hope you get somewhere 🤞🏼
TransferOp е Payop.
Успяхте ли да намерите нещо на ZPDG?
TransferOp is Payop.
Did you manage to find anything on ZPDG?
Някой знае ли сайт, където мога да инвестирам с кредитна карта без проблем? Може да има много сайтове, които могат да направят предложения, благодаря.
Does anyone know a site where I can invest with a credit card without any problems? There may be many sites that can make suggestions, thank you.
Balon Tech Lagos NG
АРК-ТЕХ ГЛОБАЛ СЕРВИЦИлупею Н.Г
Merchant Plus IntegratOnipanu NG
Axeem Technolo Lagos NG
Моля, някой да ми каже за горепосочените четирима търговци и всякакви имейл адреси и кой шлюз за плащане е пренаправил
Balon Tech Lagos NG
ARC-TECH GLOBAL SERVICIlupeju NG
Merchant Plus IntegratOnipanu NG
Axeem Technolo Lagos NG
Please anyone tell me about above four merchants and any email ids and what payment gateway that routed
здрасти
Свързахте ли се директно с тях за възстановяване на сумата и колко време отне
благодаря
Hi
did you contact them direct for your refund and how long did it take
thanks
Монцо отхвърли твърденията ми.
Чувствам се толкова депресиран.
Тези компании са незаконни, неетични, изпълняват всеки трик в книгата, за да ни измамят.
Аз съм физическо лице, базирано в Обединеното кралство. Регистрирах се в Gamstop преди 5 години и сега получавам реклами навсякъде в интернет „Не е Gamstop", „Не е в Gamstop", елате да залагате с нас!
Отново нерегламентирани, незаконни казина.
Чувствам се толкова нисък, Комисията по хазарта, Gamstop, Агенцията за рекламни стандарти, компаниите за кредитни карти никой не прави нищо по въпроса!
В Обединеното кралство беше обявено за незаконно разрешаването на използването на кредитни карти за залагане. Тези компании го заобикалят, като неправилно класифицират транзакциите. Но когато се отчитат сделките, никой не поема отговорност?!
Чувствам се толкова отпаднал в момента. 🙁
Monzo rejected my claims.
I'm feeling so depressed.
These companies are illegal, unethical, perfoming every trick in the book to scam us.
I'm a UK-based individual. Registered with Gamstop 5 years ago and am now receiving adverts everywhere I go on the internet 'Not Gamstop', 'Not on Gamstop', come gamble with us!
Again, unregulated, illegal casinos.
I feel so low, Gambling Commission, Gamstop, Advertising Standards Agency, credit card companies nobody is doing anything about this!
In the UK, it was made illegal to allow the use of credit cards to gamble. These companies are getting around it by miss-classifying the transactions. Yet when the transactions are reported nobody takes responsibility?!
I feel sooooooo low right now. 🙁
Ако нямате нищо против да попитам от кои компании се опитвате да си върнете парите
If you don't mind me asking which companies where you trying to get your money back from
Може би си струва да се опитате с омбудсман като последен шанс, аз самият в момента чакам решението им, също се свързах с MasterCard и те изглеждаха доста заинтересовани и започнаха собствено разследване.
Might be worth trying an ombudsman as a last chance thing, i'm currently waiting on their decision myself, also have contacted MasterCard and they seemed quite interested and have opened their own investigation.
Хей приятел. Как се сдобихте с Mastercard? Опитах няколко пъти и нямам отговор! Изглежда невъзможно 😬 поне бих могъл потенциално да получа онези, които не успях! Тъй като някои от тези, които не успях да си върна, бяха най-големите ми депозити (4 цифри)
Hey buddy. How did you get hold of Mastercard? I have tried multiple times and I have had no reply! It seems impossible 😬 at least I could potentially get the ones back then that I havent been able to! As some of the ones I've not been able to get back have been my biggest deposits (4 figures)
twitter, изпратих им Dm'd, те след това зададоха въпроса, аз обясних и те поискаха подробности за транзакциите, банков BIN и т.н., след което казаха, че го препращат на съответния екип и ще се свържат
twitter, i Dm'd them they then asked the issue, i explained and they asked for the details of the transactions, bank BIN etc then said they're forwarding it to the relevant team and will be in touch
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.