ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 181)

преди 11 месеца от kirekin
|
331335 преглеждания 3770 отговора |
|
1...180 181 182...250
Добавете пост
Публикация на Glamors12 е изтрит
Tiekefnntn
преди 1 месец

Здравейте, относно bp-wallet беше това support@bp-wallet.com ти използва? Все още не получавам отговор от тях в продължение на 4 дни.

Автоматичен превод:
Wozniak
преди 1 месец

какъв шегаджия 😂😂

Автоматичен превод:
Mizu
преди 1 месец

Контакт hello@kasha.io blair@kasha.io

Автоматичен превод:
Tiekefnntn
преди 1 месец

Благодаря, ще опитам. Как точно са свързани?

Автоматичен превод:
Публикация на Anonymized668 е изтрит
Публикация на Anonymized668 е изтрит
Anonymized668
преди 1 месец

Вижте спам Отидох да спам отговора им. Също така им напомнете по имейл да отговорят на вашата заявка.

Автоматичен превод:
Публикация на Anonymized668 е изтрит
преди 1 месец

Gumball Payments също ще обработи много от вашите транзакции.

ако имате нужда от повече информация, просто отговорете на това съобщение.

Някаква представа кой е STICKERS LONDON и DOTASCANNER?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Моята банка откри плащанията ми със стикери към тази компания:

https://www.sticker.nl/


Нямах късмет с тях, те не отговарят.

Някой успял ли е да намери брокер на платежни услуги за плащания:

STOCKIMAGEMART

BLISSFULCARDS ИСТАНБУЛ

някой успял ли е да получи обратно плащане на reutla, не ми отговаря със седмици.

Редактиран от Romi преди 1 месец
Причина: Просто направих връзката пасивна.
Автоматичен превод:
Glamors12
преди 1 месец

С upport@stockimagemart.com


Използвах този имейл, не получих отговор, но в рамките на две седмици получих пълно възстановяване



Автоматичен превод:
Публикация на Glamors12 е изтрит
Glamors12
преди 1 месец

Беше февруари тази година

Автоматичен превод:
Sutton
преди 1 месец

Само една актуализация. Също така получих възстановяване на сумата за лесни курсове на visiola и helpersm visiola днес.

Автоматичен превод:
Sutton
преди 1 месец

Как? От плащанеz?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Някой има ли подробности за


Smpf*gamingstar

и

Smpf* toolshaven


Моля те

Автоматичен превод:
Mrtasty93
преди 1 месец

Да ПЛАЩАНЕZ

Първият им имейл изискваше всички подробности за плащането. След това ми изпратиха имейл, че не могат да ги намерят. Изпратих имейл отново с молба да преразгледат, тъй като моята банка ги е изключила като процесор за плащане. В рамките на 24 часа няма отговор, но средствата са върнати тази сутрин

Автоматичен превод:
Sutton
преди 1 месец

Благодаря, казаха ми същото и вече спряха да ми отговарят.. Ще опитам това 🙂

Автоматичен превод:
Mrtasty93
преди 1 месец

здравей

Кои транзакции са обработени плащанията? Как можете да ги разпознаете?


Благодаря ви много 🙂

Автоматичен превод:
1...180 181 182...250
Отидете на страницаот 250 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още