ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 134)

преди 1 година от kirekin
|
468993 преглеждания 4889 отговора |
|
1...133 134 135...247
Добавете пост
преди 3 месеца

Също така wintermdsm поиска моите банкови извлечения за доказателство за транзакции и първите шест цифри от номера на карти, това нормално ли е? Да ги пратя ли?

Автоматичен превод:
Anonymized668
преди 3 месеца

Наистина банката играе на глупави просяци. Имах международни блокове и блокове за хазарт в сметката си, когато тези транзакции бяха извършени, те изтеглиха плащанията в €, когато попитах банката защо са разрешили транзакцията да излезе, те казаха, че търговците всъщност са приели плащанията в £ поради ГРЕШНО КОДИРАНЕ за отмяна системата. Но банката ги е пуснала като плащания в евро, ако са знаели, че се случва, тогава защо не са го спрели, така че са признали измамни транзакции. Smh, те не искат да признаят грешката си. След това ми казват за моя ip адрес, което е без значение, като казват, че използвам онлайн банкирането си и какво от това. Както казах, IP адресът ми е регистриран на бизнес сървъра на синовете ми в център за данни на 300 мили разстояние, всичко, което те могат да видят, е когато влизам и излизам от онлайн банкирането.

Автоматичен превод:
Dustyd
преди 3 месеца

Pixeleum няма да ви помогне. Те ще кажат, че транзакциите са в блокчейна и че сте закупили изкуство!! Те са крадци

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Някой съобщавал ли е за грешно кодиране на полицията и има ли обратна връзка?

Автоматичен превод:
Dustyd
преди 3 месеца

Анулирана ли е картата ви, ако изпращате банкови извлечения, бих покрил всяка чувствителна информация като номер на сметка адрес и др. Ако картата ви е анулирана, те не могат да направят нищо с нея. Не мисля, че могат да направят нещо с първите 6 цифри на картата, но проверете отново, обадете се на банката си относно това, ако имате отворен случай и получете съвет

Автоматичен превод:
Dustyd
преди 3 месеца

Да, изпратете им го

Автоматичен превод:
Youssf
преди 3 месеца

Да, казиното определено е незаконно, аз също ги помолих да затворят акаунта ми, тъй като започнах да играя хазарт поради справяне с диагнозата C.long история накратко, те не ми позволиха да депозирам 1400,00 и да играя 24 часа солидно се опитаха да изтеглят средства не ми позволи да искам лична карта. Продължиха да се опитват да качат ID и да изпратят по имейл и те не го изпуснаха. Един ден не можах да вляза. Говорих със съветник, който каза платформа. Работеше, опитайте друго устройство. Така че все още не направи нищо. Поразрових се малко и ukgc блокира сайта в Google за играчи от Обединеното кралство. Изпращам им имейли относно моите средства повече от месец и нищо

Автоматичен превод:
Pepo25
преди 3 месеца

Само за измама с действия. Днес получих писмо с въпрос дали имам нужда от подкрепа

Автоматичен превод:
Joddd
преди 3 месеца

Ето защо трябва да се свържете с търговеца. Името на компанията във вашето извлечение и ги помолете да ви върнат сумата. Ясно е, че казиното е лайно и просто не им пука, тъй като са получили парите си. Това е типично поведение на някои измамни казина.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Разбирам, че pixelum ще ми каже да го направя, но някой получил ли е изобщо имейла си?

Автоматичен превод:
Youssf
преди 3 месеца

Имам всички транзакции с изключение на 1 компания, ewave изглежда са свързани една с друга. Най-накрая имам адреса за ewave. Но всички останали основно идват от уеб портал на улица Портланд в Лондон. Свързах се с grotobook, който ми отговори и ме помоли за лична карта, снимка, на която я държа и снимка на банковата ми карта. Казаха, че съм им изпратил данните за анулираната карта, първите 4 и последните 4 числа. Те се върнаха и казаха. Имаха много транзакции за тази карта. Когато поисках подробности за поръчката на закупените артикули, номер на сметката, адрес, където артикулите бяха изпратени до ect ect, те отказаха да ми изпратят тази информация. Казах им, че ако не предоставят това, ще предам цялата кореспонденция на банката, те казаха, че банката ще застане на тяхна страна, тъй като направих плащанията през защитен сървър

Автоматичен превод:
Joddd
преди 3 месеца

Къде е адресът на ewave - страсбург ли е?


Всичко това е доказателство за вас, дръжте го. Знам за Portland St и имам приятел в полицията, който ще разследва 🔎, така че това ще бъде следващата седмица! Може би тогава ще получим данни за престъпността и ще ни възстановят парите

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Някой да е имал късмет с lunu vintilus?

Автоматичен превод:
Dustyd
преди 3 месеца

Получих отговор от тях, след като го направих. В отговор те застанаха твърдо на лъжите, че са просто компания за изкуство и закупих изкуство от тях. Те използваха линията. Всички въпросни транзакции бяха обработени правилно с пълна 3D Secure (3DS) проверка и заявка, че получих изкуство, сега ще се свърже с моята банка, за да повдигне възстановяване на плащане, тъй като не съм получил изкуство, те най-вероятно ще улеснят фалшивите транзакции, за да подкрепят извлечението.

Автоматичен превод:
Elijahanth
преди 3 месеца

Заплашиха ме да ме преследват за измама, защото продължавах да ги преследвам!! Трябва наистина да се обадя в банката и да оправя всичко това

Автоматичен превод:
Dt100
преди 3 месеца

Кой те заплаши?

Автоматичен превод:
Anonymized668
преди 3 месеца

Pixeleum.io Не ме интересува, все още им изпращам имейли всеки ден. Негодници хаха!!

Автоматичен превод:
Dt100
преди 3 месеца

Получих и същите заплахи, защото вярвам, че те всъщност са компания за изкуство, но правят сенчест бизнес. Свързването с вашата банка и повдигането на възстановяване на плащане сега може да е единствената опция. Visa и Mastercard честно трябва да сложат край на всичко това.

Автоматичен превод:
Joddd
преди 3 месеца

Разбирам, добре, ако търговецът е Ewave, трябва да изпратите имейл до Ewave (може би можете да намерите данните за контакт тук) и да ги помолите за актуализация на състоянието на вашата поръчка, тъй като не сте получили нищо.


Те са прави, че банката ще застане на тяхна страна, ако подадете молба за връщане на плащане поради измама, тъй като сами сте разрешили плащането. Но ако подадете сторниране на плащане за липса на доставка на стоки или за анулирани поръчки, имате повече шансове за успешно възстановяване, тъй като търговецът трябва да докаже, че е изпратил стоките, но не може.

Автоматичен превод:
Dt100
преди 3 месеца

Имате ли имейл, имам физическия им адрес, това е всичко?

Автоматичен превод:
1...133 134 135...247
Отидете на страницаот 247 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини