Разбирам, добре, ако търговецът е Ewave, трябва да изпратите имейл до Ewave (може би можете да намерите данните за контакт тук) и да ги помолите за актуализация на състоянието на вашата поръчка, тъй като не сте получили нищо.
Те са прави, че банката ще застане на тяхна страна, ако подадете молба за връщане на плащане поради измама, тъй като сами сте разрешили плащането. Но ако подадете сторниране на плащане за липса на доставка на стоки или за анулирани поръчки, имате повече шансове за успешно възстановяване, тъй като търговецът трябва да докаже, че е изпратил стоките, но не може.
I see, well if the merchant is Ewave you should send a mail to Ewave (maybe you can find the contact details here) and ask them for an update on your order status as your received nothing.
They are right that the bank will side with them if you file for a fraud chargeback since you did authorize the payment yourself. But if you file a chargeback for no delivery of goods or for cancelled orders you have more chance for a successful refund as the merchant needs to proof they send the goods which they can't.
Автоматичен превод: