ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 170)

преди 1 година от kirekin
|
498511 преглеждания 5220 отговора |
|
1...169 170 171...264
Добавете пост
преди 2 месеца

Мисля, че transactworld започва да възстановява някои плащания обратно


пише обратна поща и дава идентификатор на поръчка и т.н., но досега възстановяването не е дошло до моята банка - но поне изглежда, че ще ми възстановят сумата?

Автоматичен превод:
sagemage
преди 2 месеца

Какви транзакции са през transactworld, моля?

Автоматичен превод:
Dt100
преди 2 месеца

Мисля, че всички Reutla OÜ са сигурни залози, които са transactworld.

за мен това най-вероятно беше coresbyte и sitexcraft.

не познавам други, но потърсете Reutla OÜ в техния уебсайт като доставчик на плащания. Отне им много време, за да започнат най-накрая този процес на възстановяване, но се радвам, че мисля, че ще възстановят всяка транзакция една по една

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Някой случайно да има имейл за връзка с ziznipay? Търсих във форума, но не намерих имейл! Мисля, че имам някои от тях от юни!

Автоматичен превод:
sagemage
преди 2 месеца

Какво е reutla ou?


Знаете ли дали digitalimageworld са те? Мъча се да намеря платежния процесор за тях! Те са естонци!

Автоматичен превод:
Dt100
преди 2 месеца

Просто Telegram Chatbit @zinzipay

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Някой знае ли еквивалента на mastercard на visa 12.7 неправилни данни

Автоматичен превод:
LizzieCG
преди 2 месеца

Хей, Лизи, мога ли да попитам колко време отне процесът на възстановяване от transactworld? Получих много отделни имейли с транзакции по тях, които казват, че възстановяването е успешно и т.н., но все още нищо в банката. Чудите се колко дълъг беше целият процес за вас и дали сте получили всички като отделни имейли?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Някой получавал ли е възстановяване от AlphaStrike?

Автоматичен превод:
sagemage
преди 2 месеца

На кой имейл го изпращате?

Автоматичен превод:
Dt100
преди 2 месеца

направете фиктивна поръчка, докато стигнете до страницата за плащане и тя ще ви каже.

Автоматичен превод:
sagemage
преди 2 месеца

Няколко дни

Автоматичен превод:
C2D2
преди 2 месеца

Не. Изпращах имейл без отговор. Има ли късмет?

Автоматичен превод:
LizzieCG
преди 2 месеца

Направих това със света на цифровите изображения, така че направих алтернативен имейл за фалшив акаунт и т.н. Опитах да платя с банковата си карта (след като им изпратих имейли много пъти относно възстановяване на средства) те само блокираха картата ми на уебсайта си, но са не отговаря на имейли. Странно, че ей! хахаха

Автоматичен превод:
sagemage
преди 2 месеца

Така че намерих Digital Galaxy OU там! Но очевидно е изтрил компанията през 2022 г. Тогава защо те все още приемат плащания?? Много много странно. Така че повече от вероятно, ако се свържа с transactworld, ще намеря много от моите естонски плащания там?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Отне ми известно време да сортирам много от транзакциите си, нямам твърде много африкански, но имам Petal Pulse, Gazelle Glam и HPD CLTS, всички от Найроби, Кения. Не мога да намеря нищо онлайн, кои търговци смятате, че са ги обработили повече от вероятно?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Всеки един търговец е пренебрегнал имейла ми цяла седмица без дори потвърждение

Автоматичен превод:
LizzieCG
преди 2 месеца

Същото и за мен.. Не знам какво да правя по-нататък.

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
Dt100
преди 2 месеца

Изглежда, че не използват процесор за обработка на плащания на трета страна, това се прави чрез сайта им 😕

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

В Австралия се опитвам да върна такса за общо ~$1,5k от 15x $100 транзакции от запалването, защото банковото ми извлечение показва:


Techvibes

Timeways Enterprise

Finsave

E-Sharzy Technolgie

Oraimomobile

Harvest Bridge

Дарете-NG

Адриан Магазини

Нава Атара


Повечето транзакции са в USD, някои са в AED (ОАЕ). От малко гугъл виждам, че са смесица от Дубай и Нигерия по местоположения.


Не съм сигурен каква е австралийската банкова регулация/закони по отношение на тези неща.

Сметката ми е недостъпна със средства в нея след голяма печалба. Не съм сигурен как мога да предоставя доказателства за това, тъй като вече не мога да вляза и поддръжката просто казва, че акаунтът ми не съществува.


Надяваме се, че това крещящо пране на транзакции ще помогне на моя случай, наред с вероятната реалност, че те използват неправилния код на търговеца -- Не че всъщност мога да видя какъв код използват. Един бизнес, който потърсих в Google, е продажба на смарт часовници.. не съвсем хазартните услуги, които очаквах да видя, хаха.


От многократните връщания на таксувания, които извърших, всички средства бяха кредитирани обратно в акаунта ми за 4 работни дни, 3 работни дни и 2 работни дни. Въпреки че в този момент това е само незабавен временен кредит, който според мен е стандартният за всички връщания на плащания, независимо какво. Вероятно ще отнеме 30-60 дни, докато се потвърди дали това обратно таксуване работи или не.

Изчаква се да се види дали търговецът ще оспори или дори дали може да оспори. Аз разреших плащането (очевидно) и това изглежда е най-голямата им грижа.


Ще изчакаме и ще видим какво ще стане..

Автоматичен превод:
1...169 170 171...264
Отидете на страницаот 264 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини