Актуализация на моя опит
Всички търговци спряха да отговарят на имейлите ми и няма повече комуникация.
След като ескалираха споровете ми с моята банка, те ме информираха, че не могат да продължат със спора поради липса на доказателства. Въпреки това те ми предложиха да ми възстановят 25% от средствата, за да запазя връзката си с банката. Някой сблъсквал ли се е с това? Те казват, че трябва да спазват схемите на Mastercard, за да инициират сторниране на плащане, достатъчно ли е фалшифицирането на търговски кодове, за да започне сторниране на плащане? Трябва ли да им върна имейл с правилата на Mastercard и да договоря сумата?
Update on my experience
All the merchants have stopped replying to my emails and there is no further communication.
After escalating my disputes with my bank, they have informed me they cannot continue with the dispute for a lack of evidence. However, they’ve offered to refund me 25% of the funds to keep the relationship with the bank. Has anyone encountered this? They say they need to abide by Mastercard schemes to initiate a chargeback, is falsifying merchant codes enough to start a chargeback? Should I email them back with the Mastercard policy and negotiate the amount?
Можете сами да решите дали приемате 25% или не. Можете да споменете, че правилата за възстановяване на плащане нямат предимство пред местните закони. И за колко пари става въпрос?
Можете също така да споменете, че промяната на кода се случва във фонов режим и не сте го забелязали.
Правилата също гласят, че дилърът трябва да използва 7995. Най-добре е да влезете отново в акаунта в казиното и да направите снимка на плащанията, за да могат да се сравняват времената. Също така генерирайте друго плащане в сметката на казиното, за да видите кой дилър се появява. Тогава трябва да имате доказателство, че дилърът мами.
You can decide for yourself whether you accept the 25% or not. You can mention that the chargeback rules do not take precedence over local laws. And how much money is involved?
You can also mention that the code change is happening in the background and you didn't notice it.
The rules also state that the dealer must use 7995. It is best to log into the casino account again and take a photo of the payments so that the times can be compared. Also generate another payment in the casino account to see which dealer appears. Then you should have proof that the dealer is cheating.
Du kannst es für dich entscheiden ob Du die 25% annimmst oder nicht. Du kannst erwähnen, dass die Chargebackregeln nicht über den lokalen Gesetze stehen. Un wie viel Geld geht es?
Du kannst auch noch erwähnen, dass die Veränderung des Codes im Hintergrund stattfindet, und Du davon nichts mitbekommen hast.
Ferner die Rules erwähnen wo steht, dass der Händler 7995 verwenden muss. Am besten noch Mal im Casino-Konto anmelden und ein Foto der Zahlungen machen damit die Zeiten abgeglichen werden können. Ferner nochmals eine Zahlung im Casino Konto generieren um zu sehen welcher Händler erscheint. Dann müsstest du einen Nachweis haben, dass der Händler trickst.
здравей
Депозитите бяха взети от компаниите ми, дори не се появиха в Google.
Empire - платен референтен CD 4045 KE25.57
Videogameshaven - CD 4045 EU25.43
0EFE2
КПДГ
Всички депозити трябваше да бъдат в евро, но депозитът на Empire се позоваваше на KE.
Освен това моята банка не ми начисли такса, както обикновено, ако плащането е в чуждестранна валута.
Изпратих им имейл няколко пъти и те не отстъпват.
Току-що се свързах с моята банка.
Въпреки че моите депозити бяха направени в евро на сайта, плащанията бяха взети в GBP, поради което не получих никакви допълнителни такси.
Hiya
Deposits were taken my companies not even coming up on Google.
Empire - paye reference CD 4045 KE25.57
Videogameshaven - CD 4045 EU25.43
0EFE2
KPDG
All deposits were meant to be in Euro but the Empire deposit referenced KE.
Also, I wasn't charged a fee by my bank like I normally am if its a foreign currency payment.
I have emailed them several times and they are not backing down.
I have just contacted my bank.
Even though my deposits were made by Euros on the site, payments were taken in GBP hence why I didn't receive any extra charges.
Paymentz.co.uk отговори ли ви с нещо? Мисля, че прочетох, че са отговорили след 3 работни дни, нали?
Did paymentz.co.uk reply to you saying anything? I think I read they replied in 3 working days right?
Да, те отговориха и казаха, че ще получа възстановяване след 2-3 дни. Случи се
Yes they replied and said I would get a refund in 2-3 days. It happened
Значи не са задавали никакви въпроси или нещо подобно? Изпратих им имейл и не чух нищо, но към момента са само 2 работни дни
So they didn't ask any questions or anything? I have emailed them and not heard anything but it is only 2 working days as of now
Вярвам, че беше помощник или нещо подобно
I believe it was helpersm or something like that
Аз също им изпратих имейл и чакам отговор. Ще публикува всяка актуализация тук
I also emailed them and waiting a response. Will post any update here
Вярвам, че неговите помощнициsm*ap, но имам подла интуиция, те също са SMPAYPF*THE и SPAYMPF*SKINSONLY
I believe its helperssm*ap, but I have a sneaky intuition they are also SMPAYPF*THE and SPAYMPF*SKINSONLY
Ninewin е просто измама като цяло те ми дължат пари, които никога не са ми ги върнали
Ninewin is just a scam in general they owe me money they never gave it back to me
Не работи за HELPERSM.VISIOLA. Те не могат да намерят никакви плащания
It dosent work for HELPERSM.VISIOLA . They cant locate any payments
Някой знае ли кой е тогава?
Откриха ли някое от вашите плащания?
Does anyone know who that is then?
Did they find any of your payments?
Нямам и изпратих имейл в петък сутринта, приятелю
I havent and I emailed Friday morning buddy
Защо задаваш този глупав въпрос?
Написах, че не са намерени плащания.
Съответно нищо не може да бъде свързано с този доставчик.
@ fiore84
Днес написах второ съобщение и поисках информация. И дали оригиналното ми съобщение е получено. 2 часа по-късно получих описания по-горе отговор.
Why are you asking this stupid question?
I wrote that no payments were located.
Accordingly, nothing can be associated with this provider.
I wrote a second message today and asked for information. And whether my original message has been received. 2 hours later, I received the reply described above.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.