ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 170)

преди 11 месеца от kirekin
|
333136 преглеждания 3771 отговора |
|
1...169 170 171...250
Добавете пост
преди 2 месеца

Някой има LINGOM*RED, това е единственият, за който не мога да намеря нищо.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Актуализация на моя опит


Всички търговци спряха да отговарят на имейлите ми и няма повече комуникация.

След като ескалираха споровете ми с моята банка, те ме информираха, че не могат да продължат със спора поради липса на доказателства. Въпреки това те ми предложиха да ми възстановят 25% от средствата, за да запазя връзката си с банката. Някой сблъсквал ли се е с това? Те казват, че трябва да спазват схемите на Mastercard, за да инициират сторниране на плащане, достатъчно ли е фалшифицирането на търговски кодове, за да започне сторниране на плащане? Трябва ли да им върна имейл с правилата на Mastercard и да договоря сумата?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Можете сами да решите дали приемате 25% или не. Можете да споменете, че правилата за възстановяване на плащане нямат предимство пред местните закони. И за колко пари става въпрос?

Можете също така да споменете, че промяната на кода се случва във фонов режим и не сте го забелязали.


Правилата също гласят, че дилърът трябва да използва 7995. Най-добре е да влезете отново в акаунта в казиното и да направите снимка на плащанията, за да могат да се сравняват времената. Също така генерирайте друго плащане в сметката на казиното, за да видите кой дилър се появява. Тогава трябва да имате доказателство, че дилърът мами.

Автоматичен превод:
Missdaisy
преди 2 месеца

здравей

Депозитите бяха взети от компаниите ми, дори не се появиха в Google.

Empire - платен референтен CD 4045 KE25.57

Videogameshaven - CD 4045 EU25.43

0EFE2

КПДГ

Всички депозити трябваше да бъдат в евро, но депозитът на Empire се позоваваше на KE.

Освен това моята банка не ми начисли такса, както обикновено, ако плащането е в чуждестранна валута.

Изпратих им имейл няколко пъти и те не отстъпват.


Току-що се свързах с моята банка.

Въпреки че моите депозити бяха направени в евро на сайта, плащанията бяха взети в GBP, поради което не получих никакви допълнителни такси.


Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
Tiekefnntn
преди 2 месеца

Paymentz.co.uk отговори ли ви с нещо? Мисля, че прочетох, че са отговорили след 3 работни дни, нали?

Автоматичен превод:
Anonymized668
преди 2 месеца

Да, те отговориха и казаха, че ще получа възстановяване след 2-3 дни. Случи се

Автоматичен превод:
Tiekefnntn
преди 2 месеца

Значи не са задавали никакви въпроси или нещо подобно? Изпратих им имейл и не чух нищо, но към момента са само 2 работни дни

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Някой има ли представа какво представляват тези 2:


PRL*MgTech

PRL*TheJansel

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Какво показва paymentz.co.uk в банковото ви извлечение като или е отворено банкиране

Автоматичен превод:
xxkjxx
преди 2 месеца

Вярвам, че беше помощник или нещо подобно

Автоматичен превод:
Anonymized668
преди 2 месеца

Аз също им изпратих имейл и чакам отговор. Ще публикува всяка актуализация тук

Автоматичен превод:
xxkjxx
преди 2 месеца

Вярвам, че неговите помощнициsm*ap, но имам подла интуиция, те също са SMPAYPF*THE и SPAYMPF*SKINSONLY

Автоматичен превод:
Публикация на huddy е изтрит
huddy
преди 2 месеца

Ninewin е просто измама като цяло те ми дължат пари, които никога не са ми ги върнали

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Някой виждал ли е транзакции като енигма сас в Страсбург? Ако е така, можете ли да помогнете на когото да се свържа

Автоматичен превод:
Anonymized668
преди 2 месеца

Не работи за HELPERSM.VISIOLA. Те не могат да намерят никакви плащания

Автоматичен превод:
Katze1337
преди 2 месеца

Някой знае ли кой е тогава?


Откриха ли някое от вашите плащания?

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
Katze1337
преди 2 месеца

Получихте ли отговор от Paymentz днес?

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
fiore84
преди 2 месеца

Нямам и изпратих имейл в петък сутринта, приятелю

Автоматичен превод:
Anonymized668
преди 2 месеца

Защо задаваш този глупав въпрос?

Написах, че не са намерени плащания.

Съответно нищо не може да бъде свързано с този доставчик.


@ fiore84


Днес написах второ съобщение и поисках информация. И дали оригиналното ми съобщение е получено. 2 часа по-късно получих описания по-горе отговор.


Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
1...169 170 171...250
Отидете на страницаот 250 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още