В Австралия се опитвам да върна такса за общо ~$1,5k от 15x $100 транзакции от запалването, защото банковото ми извлечение показва:
Techvibes
Timeways Enterprise
Finsave
E-Sharzy Technolgie
Oraimomobile
Harvest Bridge
Дарете-NG
Адриан Магазини
Нава Атара
Повечето транзакции са в USD, някои са в AED (ОАЕ). От малко гугъл виждам, че са смесица от Дубай и Нигерия по местоположения.
Не съм сигурен каква е австралийската банкова регулация/закони по отношение на тези неща.
Сметката ми е недостъпна със средства в нея след голяма печалба. Не съм сигурен как мога да предоставя доказателства за това, тъй като вече не мога да вляза и поддръжката просто казва, че акаунтът ми не съществува.
Надяваме се, че това крещящо пране на транзакции ще помогне на моя случай, наред с вероятната реалност, че те използват неправилния код на търговеца -- Не че всъщност мога да видя какъв код използват. Един бизнес, който потърсих в Google, е продажба на смарт часовници.. не съвсем хазартните услуги, които очаквах да видя, хаха.
От многократните връщания на таксувания, които извърших, всички средства бяха кредитирани обратно в акаунта ми за 4 работни дни, 3 работни дни и 2 работни дни. Въпреки че в този момент това е само незабавен временен кредит, който според мен е стандартният за всички връщания на плащания, независимо какво. Вероятно ще отнеме 30-60 дни, докато се потвърди дали това обратно таксуване работи или не.
Изчаква се да се види дали търговецът ще оспори или дори дали може да оспори. Аз разреших плащането (очевидно) и това изглежда е най-голямата им грижа.
Ще изчакаме и ще видим какво ще стане..
In Australia I'm trying a charge back on a total of ~$1.5k from 15x $100 transactions from ignition because my bank statement shows:
Techvibes
Timeways Enterprise
Finsave
E-Sharzy Technolgie
Oraimomobile
Harvest Bridge
Donate-NG
Adrian Stores
Nava Atarah
Most transactions are in USD, some are in AED (UAE). From some googling I can see they are a mix of Dubai and Nigeria in locations.
Not sure what Australian banking regulation / laws are like regarding this stuff.
My account is inaccessible with funds in it after a big win. Not sure how I can provide evidence of this as I can't log in any more and support are just saying my account doesn't exist.
Hopefully this blatant transaction laundering helps my case, along side the likely reality that they're using the incorrect merchant code -- Not that I can actually see what code they are using. One business I googled is selling smart watches.. not quite the gambling services I was expecting to see, lol.
From the multiple charge backs I've done, all the funds were credited back to my account in 4 business days, 3 business days and 2 business days. Though at this point it is just an immediate temporary credit which I believe is the default for all charge backs no matter what. It will likely take 30-60 days until it's confirmed whether this charge back works or not.
Waiting to see if the merchant will dispute, or even if they can dispute. I did authorize the payment (obviously) and that appears to be their biggest concern.
Will wait and see what happens..
Автоматичен превод: