Колко време отне възстановяването на плащането ви? аз също оспорвам няколко плащания със Santeda BV, моето обаче не беше с кредитна карта, но имам много от същите доказателства (без лиценз, фалшиви фиктивни компании, търговци трети страни с подобни имена, свързани с техните казина, фалшиви уеб магазини, каквото и да е) препратихте във вашия спор въз основа на това съобщение, те използваха MCC 5816 за моите транзакции, което попада в цифрови стоки и игри (магазинът на xbox използва същия код за видео игри) вместо MCC 7995, транзакциите с моя спор също са извън моите лири и стотинки (това може да е конвертирането на валутата все пак), но всички са едновременно.
How long did it take for your chargeback? i'm also disputing a few payments with Santeda BV, mine wasn't with a credit card though but i do have a lot of the same evidence (no license, dodgy shell companies, third party merchants with similar names linked to their casinos, fake webstores, you name it) you've forwarded in your dispute based on this message, they used MCC 5816 for my transactions which comes under digital goods and gaming (the xbox store uses the same code for video games) instead of MCC 7995, the transactions with my dispute are off my pounds and pennies aswell (that may be the currency conversion though), but are all at the same time.
Здравей, човече, мога ли да попитам как успя да накараш elegro да ти върне парите, тъй като те се преструват, че не могат да ме идентифицират?
имам неразрешени плащания към nikotpf*marinebeauty
Hi man, may I ask how you got elegro to refund you as they are pretending to be unable to identify me?
i have unauthorised payments to nikotpf*marinebeauty
как? Чрез вашата банка? Какви търговци бяха те?
How? Through your bank? What merchants were they?
Надявам се, че по-долу ще помогне на някого
Transactworld обработва плащанията за посочените по-долу и получих възстановяването на средствата. Те също са свързани с Paymentz
Coresbyte
Wexslide
Dpa*Themewhir
Dpa*XPowerslide
I hope the below helps for anyone
Transactworld process payments for the below and I have had my refunds. They are also linked with Paymentz
Coresbyte
Wexslide
Dpa*Themewhir
Dpa*XPowerslide
Моят отне по-малко от седмица. Ето защо не мисля, че беше връщане на плащане. Моят търговски код беше 6051 нефинансова институция за директни парични преводи. Не знам дали това има някаква разлика.
Mine took less than a week. So this is why I don't think it was a chargeback. My merchant code was 6051 a direct money transfer non financial institution. I don't know if this made any difference.
Направих го вчера, но те не отговориха, изпратих друг имейл.
благодаря!!!
мисля, че transactworld също е sitexcraft
I did yesterday but they havent replied, i have sent another email across.
thank you!!!
think transactworld also is sitexcraft
Свързахте ли се директно с морската красота info@marinebeauty.co.uk
Попитайте защо плащате към тях какво сте закупили и др. доказателство за покупка адрес доказателство за пощенски разходи и др. номера на поръчки
https://marinebeauty.co.uk/
Той е в €, така че съм подозрителен, ако е сайт от Обединеното кралство
Did you contact marine beauty directly info@marinebeauty.co.uk
Ask why you have payments made to them what you have purchased ect proof of purchase address proof of postage ect order numbers
https://marinebeauty.co.uk/
It's in €so I am suspicious if it's a UK site
тази сутрин получих отказ за плащане на пари от талисмания шит. причината за това е, че моята банка отказа плащането. пазете се от измамници, проучих всичко, никой сайт за онлайн залагания не е безопасен, прочетете внимателно, преди да започнете да играете с тях, идиоти.
this morning I received a rejection for the payment of money from the talismania shit. the reason for this is that my bank refused the payment. beware of scammers, I've researched everything, no online betting site is safe, read carefully before you start playing with them, idiots.
Изпратих им имейл, все още няма отговор.
ще актуализирам, след като чуя нещо друго от тези партиди.
благодаря ви, че внимавате!!!
I have emailed them, no responses yet.
will update once i hear anything else from these lot.
thank you for looking out!!!
Изплатили ли са ви? В началото на май ми казаха, че ще получа възстановяване, но все още няма пари до ден днешен
Have they paidout to you? I was told in the beggining of may that i will recive refund, still no money to this day
те не изплатиха, брато, примамих ги с малко плащане, да, виждам, но те са измамници, оказа се, че са внимавайте, хора във всички сайтове за залагания в интернет, те правят това, прочетете това внимателно, преди да се регистрирате където и да е, не дайте си билетите паспорти и други неща и най-лошото той казва техническа грешка, много хора чакат плащане, затова няма това и това и в крайна сметка моята банка отхвърли плащането поради проблема. идиоти
they didn't pay out bro i lured them with a small payment yes i see d but they are scammers it turns out they are be careful people on all betting sites on the internet they do this read this carefully before signing up anywhere don't give your tickets passports and other things and what the worst he says technical error, a lot of people are waiting for payment, that's why there is no this and that, and in the end, my bank rejected the payment because of the problem. idiots
Все още никой няма късмет за Smpay* транзакциите или платината? Изпратих толкова много имейли и нямах нищо. Съмнявам се, че някога ще ги получим, освен ако не намерим платежния процесор!
Still noone got any luck for Smpay* transactions or the platinum? I've fired so many emails across and had nothing. I doubt we'll ever get these unless we find the payment processor!
Paymentz, Elegro and Co. не са глупави, те прехвърлят отговорността на банката.
В началото имаше доста успех, тъй като само няколко души се регистрираха. Въпреки това, ако няколко души се регистрират едновременно, те стават подозрителни и отказват да възстановят средства 😉
Paymentz, Elegro and Co. are not stupid, they shift the responsibility to the bank.
In the beginning there was quite a bit of success, as only a few people registered. However, if several people register at the same time, they become suspicious and refuse to issue refunds 😉
Paymentz, Elegro und Co. sind halt nicht doof, die schieben die Verantwortung auf die Bank.
Zur Anfangszeiten gab es durchaus erfolg, da sich nur wenige gemeldet haben. Wenn sich jedoch zeitgleich mehrere Melden werden sie stutzig, und weigern sich Erstattungen auszustellen 😉
Току-що погледнах тази морска красота в къщата на компанията, техният регистриран адрес е номер на пощенска кутия. Червено знаме,
Потърсих в гугъл какво означава.
Адресът на фирмената къща по подразбиране се използва, когато съществуващият регистриран адрес на фирмата се използва без надлежно разрешение. Ако Companies House установи, че адресът на регистриран офис на дадена компания е неупълномощен, те го променят на адреса по подразбиране.
Така че изглежда, че това е странно, трябва да провери отзивите на trustpilot.
Just looked at this marine beauty on company house their registered address is a P. O BOX number. Red flag,
I googled what it means.
Companies House default address is used when a company's existing registered office address is being used without proper authorisation. If Companies House determines that a company's registered office address is unauthorised, they change it to the default address.
So looks like this one's dodgy need to check out trustpilot reviews.
Определено сайт за измама, тъй като също няма лого за защитена виза в долната част на страницата
Definetly a scam site as no secure visa logo at bottom of page also
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.