ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 169)

преди 11 месеца от kirekin
|
332342 преглеждания 3770 отговора |
|
1...168 169 170...250
Добавете пост
Loohis
преди 2 месеца

Поискаха личната ми карта и така сега. Ще видим какво ще стане там.


Къде се намира фирмата?

Автоматичен превод:
Missdaisy
преди 2 месеца

Изпратих им имейл отново, но те казаха, че е моя отговорност да проверя правилата и условията, преди да се регистрирам.

Не мога да намеря уебсайт за нито един от търговците, където са отишли депозитите.


Автоматичен превод:
Публикация на Materialgirl84 е изтрит
Materialgirl84
преди 2 месеца

Свързахте ли се с тази банка? Bilderlings ли е?

Автоматичен превод:
Публикация на Materialgirl84 е изтрит
Materialgirl84
преди 2 месеца

И аз имах оперативни плащания, не знаех, че приемат плащания от Обединеното кралство, с кого да се свържа

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Доколкото знам, Payop е базиран в Канада и те са по петите на Payop заради плащания за хазарт. Беше няколко страници назад в този пост.

Въпреки това, от предишен опит с доставчика, мога да ви кажа, че те първоначално съобщават, че искат да разследват случая и т.н. След това измислят извинението, че предоставят само платформата. Няма пари и тогава комуникацията спира.


И ако се оплачете на орган за финансов надзор извън еврото, обикновено не ви вземат на сериозно, препращат ви към органа за финансов надзор във вашата страна, но това не е отговорно, тъй като платежната услуга не е регистрирана във вашата страна и обработва плащанията незаконно. Никой не носи отговорност 😉

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
Jasmo079
преди 2 месеца

Какво показва плащането като в банковото ви извлечение пише ли, че отива към сайт за игри или нещо подобно? Моят отиде на услуга за запознанства и ескорт безкрайност. Проверете отново, тъй като това е ГРЕШНО КОДИРАНЕ. След това им пишете обратно с копие от собствените им правила и условия, които ясно посочват, че не могат да изключат играчи от Обединеното кралство.

Казах им, че е тяхна отговорност, когато играчи от ограничени държави въвеждат данните си, те трябва по закон да блокират тези играчи да се присъединят към техния сайт, както е посочено в техните собствени правила и условия

Освен това те работят без никакъв валиден лиценз, тъй като не се вижда навсякъде на уебсайта им, ако средствата ви не бъдат върнати, ще ги докладвате на FSCS и Ukgc също кибер пране на пари за използване на търговци трети страни за получаване на средства, тъй като това е силно незаконно. Опитаха ли многобройни опити да изтеглят различни суми от сметката ви, използвайки и различни търговци, тъй като това направиха с мен след първия първоначален депозит, за щастие моята банка ги маркира. Трябваше да анулирам картата си, просто проверете банковата си сметка за подозрителни плащания

Автоматичен превод:
Публикация на Materialgirl84 е изтрит
преди 2 месеца

Мога да ви кажа от опит, че банките не връщат пари без предварителното одобрение на получателя; те трябва да действат по този начин. Представете си, ако просто попитам вашата банка дали ще ми върнат парите, които съм превел. Това е банковото право и те действат по съответния начин. Дават нещо само по нареждане на властите или по съдебно решение.

Автоматичен превод:
Публикация на Materialgirl84 е изтрит
Публикация на Materialgirl84 е изтрит
преди 2 месеца

Payop върна три пъти по-голяма сума и букет цветя. Отговорът е над въпроса ви.

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
Публикация на Materialgirl84 е изтрит
Katze1337
преди 2 месеца

Мисля, че трябва да напуснете тази тема, нямате съчувствие към другите. Разбирам, че се опитваш да дадеш фактическа информация, но забравяш защо изобщо си в тази тема. Бъди любезен

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Аз съм мил, понякога просто малко саркастичен 😉


Преди да напиша първия си принос тук, прочетох 72 страници, винаги едни и същи въпроси, ако четете само това, което искате да прочетете, тогава не трябва да се изненадвате от отговори като тези, някои неща вече са купувани осем пъти.


Сторниране на кредитна карта = С добрата воля на банката няма основно решение


Трансфер SPEA Отворено банкиране = Почти невъзможно, с добрата воля на платежната услуга и казиното.


Нито едно плащане няма да бъде освободено от банка просто така поради известния проблем. Ако банката иска, те ще попитат получателя дали могат да го направят, в противен случай, лош късмет.


В някои случаи знам, че банката и подателят на парите сключват поверително споразумение, така че тези, които са подписали такова споразумение, трябва да внимават да го публикуват тук, ако са подписали такова споразумение. Същото важи и за споразумение с казино!


Трябва също да разберете следното:


Врагът чете заедно!

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
xxkjxx
преди 2 месеца

Имах нужда да чуя това, благодаря

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Някой намирал ли е контакт за Zinzipay?

Автоматичен превод:
Lottie48
преди 2 месеца

Zinzipay е просто уебсайт, който свързва „фалшиви" търговци с вашия казино депозит, за да избегнете правилния код на търговеца.


Съмнявам се, че ще намерите справка за транзакция със ZinziPay.

Автоматичен превод:
Lottie48
преди 2 месеца

Те са свързани с Bazpay, но просто ви игнорират и отказват да отговорят

Автоматичен превод:
1...168 169 170...250
Отидете на страницаот 250 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още