Банките искат рецепция от всички транзакции от търговци и доказателство за взаимодействия и т.н. Невъзможно е да се докаже, тъй като тези търговци игнорират имейлите ми. Въпросното казино, използващо фалшивите търговци, не отговаря. Просто не знам какво да правя 😔
The banks want recipt from all the transactions from merchants and proof of interactions ect. It's impossible to prove as these merchants are ignoring my emails. The casino in question using the fake merchants are not responding. I just don't know what to do 😔
Защо не изпратите имейл на казиното с молба да отвори отново акаунта ви, след което можете да получите транзакциите. Те ще ви позволят да отворите отново, ако не знаят, че се опитвате да върнете плащането
Why don’t you email the casino asking to reopen your account, then you can get the transactions. They’ll let you reopen if they don’t know you’re trying to chargeback
Някой оплаквал ли се е от Curacao gaming? Отне им почти месец, за да решат, че са на страната на казиното. Между другото, казиното дори не изпрати нито едно съобщение в нишката и казиното не спазваше своите T&C, за което показах доказателство, но казиното Ninewin изглежда е ценено от Кюрасао по някаква причина. Освен това Ninewin има толкова много фалшиви отзиви. Докладвах ги на trustpilot. Почти всяка рецензия с 5 звезди е измамна. Те са оставили само един преглед и той е за Ninewin, а понякога прегледът дори няма смисъл. Видях едно, което казваше, страхотна услуга ще дойде отново?
Has anyone complained to Curacao gaming? It took them nearly a month to come to a decision that they’re siding with the casino. The casino didn’t even send one message in the thread by the way & the casino didn’t abide by their T&C’s which I showed proof of, but Ninewin casino seems to be valued by Curacao for some reason. Also Ninewin has so many fake reviews. I’ve reported them to trustpilot. Nearly every 5 star review is dodgy. They’ve only ever left one review and it’s for Ninewin, and sometimes the review doesn’t even make sense. I saw one which said, great service will come again?
Защо не изпратите имейл на казиното с молба да отвори отново акаунта ви, след което можете да получите транзакциите. Те ще ви позволят да отворите отново, ако не знаят, че се опитвате да върнете плащането
Why don’t you email the casino asking to reopen your account, then you can get the transactions. They’ll let you reopen if they don’t know you’re trying to chargeback
След като акаунтът в казиното бъде закрит, той е сигурен като путка на монахиня, той ще остане затворен.
Once the casino account is closed, it is as secure as a nun's pussy, it will stay closed.
Wenn das Casino-Konto einmal zu ist, ist so gesichert wie die Muschi einer Nonne, es bleibt zu.
Получих отговор от Grotbooks. Smh имейла. Изпратих ясно, че се посочва измамна дейност по банковата ми сметка поради грешно кодиране на търговци и техните търговци и mydate плюс други се използват. Или са съучастници в това, че изглежда, че 1 човек е свързан с няколко от компаниите, или напълно забравят.??? Така или иначе защо Връзката към незаконен сайт за хазарт. По принцип те поискаха моя имейл за регистрация, когато се присъединих към SMH и казаха, че GDPR е личен, което е глупост, така че им напомних. Ако подам заявка за GDPR, вие трябва да посочите закона. Те знаят, че не съм купил нищо. Също така споменах в имейла, че знам, че 1 човек, регистриран зад тези компании, извършва тези транзакции, но е използвал леко променени собствени имена. DO B остава същият SMH
Току-що отговорих, така че да видим какво следва
I have had a response from grotbooks. Smh the email. I sent was clear stipulating fraudulent activity on my bank account due to miscoding of merchants and their merchants and mydate plus others are being used. Either they are complicit at it seems 1 person is linked to a couple of the companies or they are totally oblivious.??? Either way why The link to a illegal gambiling site. They have basically asked for my registration email when I joined up SMH and said the GDPR is private which is bull so I have reminded them. If I put in a request for a GDPR then you must provide its the law. They know I haven't bought anything. I also mentioned in the email that I know that it's 1 person registered behind these companies making these transactions but has used slightly changed first names. D. O. B remains the same SMH
I have just responded so let's see what's next
Късмет. Те спряха да отговарят, след като поисках предполагаемата информация за поръчката, след като потвърдиха моя документ за самоличност. В тяхната политика те имат политика за възстановяване на средства в рамките на 7 дни, стига книгите да не са прочетени повече от 10%. Изпратих имейл с молба за възстановяване на сумата в рамките на 7 дни и тъй като не получих никакви книги, очевидно не съм ги чел. Те също не са отговорили на това. Със сигурност след като потвърждават, че имат поръчка под моята карта, а имейлът ми с искане за възстановяване на средства е игнориран, това може да е основание за сторниране на плащане? Все още чакам от моята банка да ми се обади, за да видя какви ще бъдат следващите стъпки
Best of luck. They stopped replying once I asked for the supposed order information after they verified my ID. In their policy, they have a refund policy within 7 days as long as the books haven’t been read more than 10%. I emailed asking for a refund within the 7 days and as I haven’t gotten any books, I obviously haven’t read them. They haven’t replied to that either. Surely with them confirming they have an order under my card, and my email requesting a refund being ignored, this can be grounds for a chargeback? I’m still waiting for my bank to call me to see what the next steps will be
Ninewin не прави ли възстановяване на средства? Казаха ми, че ще ми върнат парите и Trustpilot казва същото
Do ninewin not do refunds? They told me they will refund me and Trustpilot says the same
Не ми върнаха сумата. Накараха ме да го занеса в CEG, който отхвърли жалбата ми. Виждал съм, че връщат парите на някои хора, ако вдигнете голяма врява, но те казват, че аз съм виновен, така че предполагам, че е просто кого избират..
They haven’t refunded me. They made me take it to CEG who rejected my complaint. I have seen they do refund some people, if you kick up a big fuss, but they’re saying I’m to blame, so I guess it’s just who they pick and choose..
Кога казаха, че ще ти върнат парите? Те просто игнорират всичките ми имейли от месец хаха
When did they say they will refund you? They just ignore all my emails have done for month lol
Как можете да извлечете пари, които казиното, лицензът и банката са отхвърлили
How are you able to retrieve money that the casino, licensing and bank has rejected
Намерих този уебсайт : Там можете да подадете сигнал за незаконните доставчици на кредитни карти, може би тогава ще спре в един момент.
I found this website : There you can report the illegal providers of credit cards, maybe then it will stop at some point.
Ich habe diese Webseite gefunden: Da könnt Ihr die illegalen Anbieter melden von der Kreditkarte, vielleicht hört es dann irgendwann mal auf.
Santander ми изпрати писмо с искане за доказателство за покупка, разписка, контакт с тези търговци и т.н. В момента поддържам връзка с grotobook и mydate, но другите са толкова трудни за намиране, че на практика няма информация относно тези търговци, все едно да търсиш игла в a haystack Theplatinum не отговаря. Как мога да предоставя тази информация, след като не съм получил или поръчал нищо 🤔😔
Santander have sent me a letter wanting proof of purchase, receipt, contact with these merchants ect I am currently in contact with grotobook and mydate but the others are so hard to find there is virtually no information regarding these merchant it's like looking for a needle in a haystack Theplatinum is not responding. How can I provide this information when I haven't recived or ordered anything 🤔😔
Той не може да ви помогне, просто се опитва да ви измами по друг начин.
Вероятно нещо подобно или да, мога да ви помогна, но трябва да похарча XXX евро за него, моля, изпратете ми го.
Нищо не може да направи. Така че просто го игнорирайте.
He can't help you, he is just trying to scam you in another way.
Probably something like, or yes, I can help you, but, I have to spend €XXX on it, please send it to me.
There is nothing he can do. So just ignore him.
Някой оплаквал ли се е от Curacao gaming? Отне им почти месец, за да решат, че са на страната на казиното. Между другото, казиното дори не изпрати нито едно съобщение в нишката и казиното не спазваше своите T&C, за което показах доказателство, но казиното Ninewin изглежда е ценено от Кюрасао по някаква причина. Освен това Ninewin има толкова много фалшиви отзиви. Докладвах ги на trustpilot. Почти всяка рецензия с 5 звезди е измамна. Те са оставили само един преглед и той е за Ninewin, а понякога прегледът дори няма смисъл. Видях едно, което казваше, страхотна услуга ще дойде отново?
Has anyone complained to Curacao gaming? It took them nearly a month to come to a decision that they’re siding with the casino. The casino didn’t even send one message in the thread by the way & the casino didn’t abide by their T&C’s which I showed proof of, but Ninewin casino seems to be valued by Curacao for some reason. Also Ninewin has so many fake reviews. I’ve reported them to trustpilot. Nearly every 5 star review is dodgy. They’ve only ever left one review and it’s for Ninewin, and sometimes the review doesn’t even make sense. I saw one which said, great service will come again?
Кюрасао, Естония, MGA или друг ненационален лиценз не е истински лиценз.
Те просто се управляват от корумпирани правителства. Има 0 защита или безопасност.
Губиш си времето.
Curacao, Estonia, MGA, or any other non national license is not a real license.
They are just run by corrupt governments. There is 0 protection or safety.
You're wasting your time.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.