ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 114)

преди 9 месеца от kirekin
|
125275 преглеждания 2313 отговора |
|
1...113 114 115116
Добавете пост
Katze1337
преди 3 дни

Хм Коя банка имате, която е съобщила на полицията за съмнение за пране на пари?

Автоматичен превод:
Katze1337
преди 3 дни

Така че банката направи това криминално подозрение или доставчикът на платежни услуги, съжалявам, аз съм глупак.

и не е ли лесно да се докаже, че несъзнателно участваш в пране на пари?

Колко бързо получихте известие за подозрението за пране на пари и делото? Но не отнема ли време?

Автоматичен превод:
Make2002
преди 3 дни

Това беше банка от Германия и причината за сигнала беше доставчик, който беше споменат няколко пъти тук за целите на връщането на плащането. Банката подаде сигнал и след почти година получих писмо от полицията. Не съм давал никаква информация на полицията. Не мога да коментирам повече поради висящото производство.


Законите в Германия по отношение на прането на пари са повече на страната на банките. Банките казват, че не знаят нищо и се измъкват, уж съобщават за доставчици с фалшив MCC, но те все още обработват плащания след 3 години!

За мен виновен е платецът на картата, промяната става на заден план, никъде не пише. Забелязах този процес едва когато банката ме попита защо използвам телефонни услуги в Нигерия



Редактиран от автора преди 3 дни
Автоматичен превод:
Katze1337
преди 3 дни

Смешно е да те наказват за нещо, което не е по твоя вина. Знаете, че вината е тяхна, просто го доказват. Не си прал пари, просто им обясни какво се е случило. Също така спрях да залагам, но в Обединеното кралство ми е забранен Gamstop, което ме спира да се регистрирам в което и да е казино в Обединеното кралство. След това случайно един ден намерих тези без Gamstop, когато почувствах желание, след което се забърках в каша. Загубени купища пари, които не могат да бъдат върнати. Не трябва да има такива неща като тези офшорни казина. Насочване към уязвими хора

Автоматичен превод:
Katze1337
преди 2 дни

Името на доставчика, който ви е препоръчал?

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Някой има ли опит с Payop?

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Получих отговор от Spelinspektionen относно Wintermads.

Те твърдят, че Wintermads не може да работи като доставчик на плащания трета страна, използвайки кодове за търговци без хазарт.

Те ме поканиха да докладвам за това на шведския надзорен орган или потребителска агенция.

Някой правил ли го е вече?

Автоматичен превод:
преди 2 дни

omg, така че получих доказателство за връщане на плащане от WINTERMDSE, те казаха, че съм купил изкуство от тях. Да, точно така, те буквално казват, че съм купил много различни произведения на изкуството

Автоматичен превод:
carsix79
преди 2 дни

Как са стигнали до това заключение? Изглежда, че те са точно трета страна, която продава NFT от Швеция и следователно трябва да бъдат одитирани.


https://wintermads.com/

Редактиран от автора преди 2 дни
Автоматичен превод:
carsix79
преди 2 дни

Говорих с тях и те казаха същото. Писаха ми на шведски и аз го преведох и ми казаха да се свържа и с органа

Автоматичен превод:
Lucid_1337
преди 2 дни

Обясних им, че съм бил таксуван за транзакции на тяхно име, които след това са се озовали в незаконно казино и че това не е трябвало да се случи поради блокиране на кредитната ми карта, което отказва плащания, свързани с хазарт

Автоматичен превод:
xxkjxx
преди 2 дни

Съжалявам, можеш ли да се обясниш по-добре?

Върнаха ли ти парите?

Автоматичен превод:
carsix79
преди 2 дни

По този начин Wintermads е трета страна и трябва да бъде одитирана от Шведския орган по игрите.


Те преглеждат Quickbit, който е шведски и продава крипто и си сътрудничи с казина, така че Wintermads също трябва да отиде там правилно🙂


Вместо крипто те продават дигитално изкуство (NFT), но това е горе-долу същото.

Автоматичен превод:
carsix79
преди 2 дни

Имах същия проблем като теб. Те отказват да възстановят сумата, просто игнорират всички имейли.

Редактиран от автора преди 2 дни
Автоматичен превод:
Lucid_1337
преди 2 дни

Факт е, че въпреки че съм им казал, че ги докладвам на компетентните органи, те не си мръднаха пръста да върнат парите. В този момент просто трябва да направя както Spelinspektionen предложи

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Конструкцията на забранените онлайн казина е толкова трудна за разбиране, че ще отнеме цяла вечност, за да я разберем напълно.

Започва с учредяването и завършва с обработката на плащането; средствата минават през толкова много различни ръце, че накрая дори не знаете кой наистина притежава парите.


Ето защо на операторите на казина не им пука за законите

Редактиран от автора преди 2 дни
Автоматичен превод:
DynamoHarry
вчера

Уау, този работник всъщност е собственик на моята среща и Grotbooks, погледнете къщата на компанията, изглежда, че той също стои зад helpersm*AP, тъй като моята банка ми даде подробности за това откъде идва всяка транзакция от Grotbooks и моята среща с него, просто се опитвам да намеря помощник, регистриран в Единбург, също имам ewave и платина

Автоматичен превод:
Joddd
вчера

Джод, с кого банкираш? Кой човек притежава grotobook и моите дати също? Имате ли данни за контакт за ewave и platinum, приятелю?

Автоматичен превод:
Dt100
вчера

DUBROVS, Mihails, това е на фирмената къща под mydates, също е регистрирано като grotbook, той също е регистриран като cleverprix, но с различно първо име DO B, същото е регистрирано и на фирмената къща. ако въведете или в Google, или в duckduck, отидете. Банкирам със Santander. Имам проблеми с намирането на ewave и платинен ewave, който излиза от Стратсбург и платинения Лондон. Банката ми иска всякакъв вид документация с информация, взаимодействие с тези компании и т.н. и т.н. това е като да удряш глава в тухлена стена Изпратих им имейли, без отговор, изглежда, че водя загубена битка

Редактиран от автора вчера
Автоматичен превод:
Joddd
вчера

Да, чувам те. Аз съм същата. Някой е намерил ewave, но никога не е отговорил на данните за контакт. Platinum, може да имам имейла. Имате ли имейл адрес? Ако искате да го публикувате бързо, може би можем да поддържаме връзка и да се опитаме да решим нещата заедно

Автоматичен превод:
1...113 114 115116
Отидете на страницаот 116 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини