ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 149)

преди 1 година от kirekin
|
468789 преглеждания 4889 отговора |
|
1...148 149 150...247
Добавете пост
Sutton
преди 3 месеца

Те са.. Сега имам възстановяването. Просто трябва да натиснете grotobook/mydates и ets*ewave или ще мина през банката. 👌

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

сега helpersm започна да реагира, изпратих им имейл преди 5 минути и вече получих отговор, където те искат моя имейл адрес, с който съм се регистрирал в сайта им, аз отговорих, че никога не съм се регистрирал. Да видим какво ще отговорят след това.

Автоматичен превод:
Glamors12
преди 3 месеца

Да, смешно получих същия отговор

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

сега helpersm започна да реагира, изпратих им имейл преди 5 минути и вече получих отговор, където те искат моя имейл адрес, с който съм се регистрирал в сайта им, аз отговорих, че никога не съм се регистрирал. Да видим какво ще отговорят след това.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Видях имейла, руският текст е абсолютно същият като това, което получавате от Grotobook. 100% същата фирма. Нуждаем се само от доставчика на плащанията!! Cashbull.io ли е, както беше посочено по-горе?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца
Публикация на Anonymized668 е изтрит
преди 3 месеца

Накрая получихте възстановяване от тях? Не сте го взели обратно, нали?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Когато те поискаха регистриран имейл, какво направихте всички? Ако дам имейла си, сигурен съм, че ще кажат, че няма поръчка с този имейл.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Някой успял ли е да върне сумата от mobilium?

Автоматичен превод:
BigDavo
преди 3 месеца

Кажете, че няма имейл или акаунт, тъй като не сте купили нищо

Автоматичен превод:
Frewcrew24
преди 3 месеца

Имах възстановяване от ewave, не знам кой го е обработил, тъй като не бях изпратил формулярите обратно в банката, но те дойдоха от Страсбург, дължат ми много повече от 2, но им изпратих имейл, без да отговорят. Сега прилагам такса обратно

Автоматичен превод:
Gojira7346
преди 3 месеца

Имах същия проблем с goldenbet, не задържайте дъха си, те знаят какво правят. Те обвиняват играча. Въпреки че е тяхна отговорност да поставят ограничения, за да спрат хората от ограничени държави да се присъединят. Казват, че играчите са виновни. Посочих, че техният лиценз, когато имаха 1, ясно посочи, че нямат право да търгуват в Обединеното кралство и са в нарушение на посочените лицензи. Те не се интересуват, дори комисията по хазарта в Кюрасао не се интересува, тъй като се обърнах към тях. Сайтът отказва да поеме отговорност и Infact се смеят. Те затвориха акаунта ми, когато се сблъскаха с над 0 изплащания на бонус рундове на игри, които играя на много платформи и никога не съм имал и съм играл тези игри много и играя само те отказват да ми дадат моята история на играта и всички данни, които съм поискал от тях и отвориха отново моя акаунт, за да получат тази информация, въпреки че знаят, че не е била достъпна за мен. Ще продължа въпроса, тъй като в момента нямат лиценз или не показват лиценз за игри, които се тестват. Забъркаха се с грешния човек.

Автоматичен превод:
Joddd
преди 3 месеца

Как получихте ewave? Направихте ли формуляр с transac във Франция? Сигурно сте изпратили имейл на някого за възстановяване на сумата и е било правилно?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Току-що проверих моя спам, helpersm също ми изпрати имейл, но възстанови сумата. Прегледах имейла си, за да проверя grotobook и съобщението е абсолютно същото. Така че, ако Paymentz е обработил помощници, те са направили същото за Grotobook.

Автоматичен превод:
Dt100
преди 3 месеца

Получихте ли възстановяване на сумата към helpersm и grottobooks?


Какво каза последният имейл от помощниците, преди да възстановят сумата?

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте, опитвам се да инициирам връщане на плащане чрез Chase, не е лесен процес.

Търговците, които се показват в акаунта ми са:

Spaympf skinsonly

Спайпф платината

Csskinspro

Някой има ли някакви идеи за тези, как да се свържа с тях за възстановяване на сумата, тъй като изглежда, че Chase са твърдо упорити да не правят нищо, въпреки че показах, че Jokabet действат незаконно и т.н.

Благодаря предварително

Автоматичен превод:
BigDavo
преди 3 месеца

Не само helpersm - но имейлът, изпратен до мен, беше точно същият като този, който получих от grotobook преди известно време, включително руския текст.


Последният ми имейл беше точно същият, който хората получиха тук, но получих средствата, така че няма да отговоря на имейла.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Cashbulls.io вече не отговаря. Намерих телефонен номер.

и тук отиваме в Londiny, магазин за обувки в Хонконг.

нямам идея какво да правя...

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Cashbulls.io вече не отговаря. Намерих телефонен номер.

и тук отиваме в Londiny, магазин за обувки в Хонконг.

нямам идея какво да правя...

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Много крадци! Аз също ще ги преследвам, искам да получавам възстановявания само от grotobook/mydates и ще се радвам, тъй като общо надхвърля £2000. Ако мога да получа EWAVE, това е бонус🙂


Определено cashbulls обработват grotobook/mydates, нали?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте, опитвам се да инициирам връщане на плащане чрез Chase, не е лесен процес.

Търговците, които се показват в акаунта ми са:

Spaympf skinsonly

Спайпф платината

Csskinspro

Някой има ли някакви идеи за тези, как да се свържа с тях за възстановяване на сумата, тъй като изглежда, че Chase са твърдо упорити да не правят нищо, въпреки че показах, че Jokabet действат незаконно и т.н.

Благодаря предварително

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

здравей

аз имам

Smpaypf*skinsonly

Smpaypf*платината

Проблемът е, че няма начин да разберем, че те са били мистерия.

Все още не съм го направил, но ако се обадите на банката си (chase) и поискате името на компанията и уебсайт, те трябва да могат да ви насочат в правилната посока.


Автоматичен превод:
Dt100
преди 3 месеца

Първоначално минах през банката като измамни транзакции и искът беше отхвърлен, но 2 плащания от ewave бяха възстановени. Банката приложи информация откъде са дошли тези плащания от адреса и картата и е базирана в Стратсбург. Сега банката каза, че останалите се добавят към връщане на таксата, но не задържа дъх. Аз също изпращам имейли през техния уебсайт и др., но нямам отговор, дори потърсих адреса за някакви улики, но просто изглежда като бизнес център с много бизнеси. Ако са регистрирани под различно фирмено име като компания-чадър, тогава ще бъде трудно да се намери. Все едно Mydate,grotobook са една и съща фирма

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Интересно е, че някои хора получават възстановявания, а други са напълно игнорирани. Почти сякаш отново залагаме, оставяйки го на шансовете, хаха


Destream беше най-големият ми, което е жалко, тъй като изглежда като пълна задънена улица. Последната надежда е, че казиното ми възстановява парите, тъй като те бяха забранени в Австралия и трябваше да ограничават австралийските потребители, но вижте

Автоматичен превод:
1...148 149 150...247
Отидете на страницаот 247 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини