registrator@spelinspektionen.se
Можете също да регистрирате Quickbit тук.
Ако zimpler може да се набие на носа, въпреки че не са се занимавали с кодове и глупости, значи и тези могат. РЕГИСТРИРАМ..
registrator@spelinspektionen.se
You can also register quickbit here.
If zimpler can get on the nose even though they haven't fiddled with codes and shit, then these can too. REGISTER..
registrator@spelinspektionen.se
Här kan ni också anmäla quickbit.
Om zimpler kan få på näsan trots att dom ändå inte fifflat med koder och skit så kan dessa också få. ANMÄL..
Има моменти, когато е по-добре да спрете да залагате. Всичко това ме накара да се науча. така че съм щастлив.
There are times when it is better to stop betting. All this has made me learn. so im happy.
Точно така, всичко това са глупости. Всички знаем, че това е нон-стоп, ако спечелиш, искаш повече, а ако загубиш, искаш да се възстановиш, това е порочен кръг. Най-доброто нещо? Не залагайте, поне оставате същите. Ако не, поне за мен цялата ми заплата отива в това.
That's right, this is all bullshit. We all know that this is a non-stop, if you win you want more and if you lose, you want to recover, it's a vicious circle. The best thing? Don't bet, at least you stay the same. If not, at least for me, all my salary goes in this.
Здравейте. Заложих малко в казино близнак, където транзакциите казват goriwire (quickbit). Какво трябва да кажа в моето възстановяване на плащане към банката?
Hello. I gambled away some at twin casino where the transactions say goriwire (quickbit). What should I say in my chargeback to the bank?
Hej. Jag spelade bort en del på twin casino där transaktionerna säger goriwire (quickbit). Vad bör jag säga i min chargeback till banken?
Здравейте всички,
Допреди около 2 месеца играех активно в нелицензирано казино с Кюрасао.
Тъй като хазартът чрез такива доставчици е нелегален, засега съм спрял да го правя.
Бих искал да се опитам да възстановя част от загубите си доброволно под заплаха от съдебно дело (знам, че за съжаление нямам шанс да постигна нещо там от Германия).
Това е около 10-15 хиляди евро
Трябва ли да се страхувам от съдебни действия (или заплахи и т.н.), ако просто напиша, че изисквам депозитите си минус тегления обратно поради незаконен хазарт и в противен случай ще предприема правни действия срещу това?
Разбира се, осъзнавам, че шансът да постигнеш нещо е 1%, но защо да не опиташ?
Благодаря ви предварително.
Hello everyone,
Until about 2 months ago I was actively playing in an unlicensed casino with Curacao.
Since gambling through such providers is not legal, I have stopped doing that for now.
I would like to try to reclaim part of my losses on a voluntary basis under threat of legal action (I know that I unfortunately have no chance of achieving anything there from Germany).
It is about 10-15k€
Do I have to fear any legal action (or threats, etc.) if I simply write that I am demanding my deposits minus withdrawals back due to illegal gambling and will otherwise take legal action against it?
Of course I realize that the chances of achieving something are 1%, but why not try?
Thank you in advance.
Hallo zusammen,
ich habe bis vor ca. 2 Monaten aktiv in einem nicht lizensierten Casino mit Curacao gespielt.
Da Glückspiel über solche Anbieter nicht legal ist, habe ich das jetzt auch sein gelassen.
Ich möchte gerne auf freiwilliger Basis versuchen, einen Teil meiner Verluste zurückzufordern unter Androhung rechtlicher Schritte (ich weiß, dass ich an sich leider keine Chance habe aus DE iwas dort zu erreichen).
Es handelt sich ca. um 10-15k€
Muss ich da rechtlich was befürchten (bzw. Drohung etc.), wenn ich einfach schreibe, dass ich meine Einzahlungen abzüglich Auszahlungen aufgrund des illegalen Glückspieles zurückfordere und ansonsten rechtlich dagegen vorgehen werde?
Natürlich ist mir bewusst, dass die Chancen etwas zu erreichen bei 1% stehen, aber warum nicht probieren?
Danke euch vorab.
Здравейте всички,
Допреди около 2 месеца играех активно в нелицензирано казино с Кюрасао.
Тъй като хазартът чрез такива доставчици е нелегален, засега съм спрял да го правя.
Бих искал да се опитам да възстановя част от загубите си доброволно под заплаха от съдебно дело (знам, че за съжаление нямам шанс да постигна нещо там от Германия).
Това е около 10-15 хиляди евро
Трябва ли да се страхувам от съдебни действия (или заплахи и т.н.), ако просто напиша, че изисквам депозитите си минус тегления обратно поради незаконен хазарт и в противен случай ще предприема правни действия срещу това?
Разбира се, осъзнавам, че шансът да постигнеш нещо е 1%, но защо да не опиташ?
Благодаря ви предварително.
Hello everyone,
Until about 2 months ago I was actively playing in an unlicensed casino with Curacao.
Since gambling through such providers is not legal, I have stopped doing that for now.
I would like to try to reclaim part of my losses on a voluntary basis under threat of legal action (I know that I unfortunately have no chance of achieving anything there from Germany).
It is about 10-15k€
Do I have to fear any legal action (or threats, etc.) if I simply write that I am demanding my deposits minus withdrawals back due to illegal gambling and will otherwise take legal action against it?
Of course I realize that the chances of achieving something are 1%, but why not try?
Thank you in advance.
Hallo zusammen,
ich habe bis vor ca. 2 Monaten aktiv in einem nicht lizensierten Casino mit Curacao gespielt.
Da Glückspiel über solche Anbieter nicht legal ist, habe ich das jetzt auch sein gelassen.
Ich möchte gerne auf freiwilliger Basis versuchen, einen Teil meiner Verluste zurückzufordern unter Androhung rechtlicher Schritte (ich weiß, dass ich an sich leider keine Chance habe aus DE iwas dort zu erreichen).
Es handelt sich ca. um 10-15k€
Muss ich da rechtlich was befürchten (bzw. Drohung etc.), wenn ich einfach schreibe, dass ich meine Einzahlungen abzüglich Auszahlungen aufgrund des illegalen Glückspieles zurückfordere und ansonsten rechtlich dagegen vorgehen werde?
Natürlich ist mir bewusst, dass die Chancen etwas zu erreichen bei 1% stehen, aber warum nicht probieren?
Danke euch vorab.
Нямате ли адвокат в застраховката на дома си в Германия?
Мисля, че обикновено имате силна защита, дори ако бизнесът не е в Германия.
Може би, ако е възможно, консултирайте се с вашата застрахователна компания или друга подобна, за да видите дали имате адвокат, с когото да обсъдите.
Don't you have like an lawyer in your home insurance in Germany?
I think you normally have strong protection even if the business is not in Germany.
Maybe if possible, check with your home insurance company or similar to see if you have any lawyer to discuss with.
Те обаче няма да вземат това под внимание и да го поставят на уеб страницата си повече от тази тема.
Те казват, че не искат да навлизат в правни въпроси, решавайки кое е правилно или грешно, но това е просто начин за тях да не се налага да правят нищо, тъй като ще трябва да поставят предупреждението на всяко казино в Естония, Кюрасао и MGA като всички те правят това. И това би навредило на бизнеса им.
They won't take this into consideration and put it on their webpage more than this thread though.
They say they don't want to get into legal issues deciding what is right or wrong, but it's just a way for them not to have to do anything, as they would have to put the warning on every Estonian, Curacao and MGA casino as all of them are doing this. And that would hurt their business.
Свързах се с Canapay и веднага получих обратна връзка, когато бях помолен да изпратя KYC, направих го и сега отново получих обратна връзка, че те ще проверят документите. Ще получа ли обратна връзка след това? Беше ли тихо за няколко от тяхна страна след получаване на KYC? Надеждата е последното нещо, което те напуска
I contacted Canapay and received feedback immediately where I was asked to submit KYC, did so and now received feedback again that they will verify the documents. Will I get no feedback after this? Has it been quiet for several from their side after receiving KYC? Hope is the last thing that leaves you
Jag hörde av mig till Canapay och fick återkoppling direkt där jag ombads skicka in KYC, gjorde det och fick återkoppling nu igen att dom ska verifiera dokumenten. Kommer jag inte få någon återkoppling efter detta? Har det varit tyst för flera från deras håll efter mottagande av KYC? Hoppet är ju det sista som lämnar en
Свързах се с Canapay и веднага получих обратна връзка, когато бях помолен да изпратя KYC, направих го и сега отново получих обратна връзка, че те ще проверят документите. Ще получа ли обратна връзка след това? Беше ли тихо за няколко от тяхна страна след получаване на KYC? Надеждата е последното нещо, което те напуска
I contacted Canapay and received feedback immediately where I was asked to submit KYC, did so and now received feedback again that they will verify the documents. Will I get no feedback after this? Has it been quiet for several from their side after receiving KYC? Hope is the last thing that leaves you
Jag hörde av mig till Canapay och fick återkoppling direkt där jag ombads skicka in KYC, gjorde det och fick återkoppling nu igen att dom ska verifiera dokumenten. Kommer jag inte få någon återkoppling efter detta? Har det varit tyst för flera från deras håll efter mottagande av KYC? Hoppet är ju det sista som lämnar en
Толкова е шибано странно, че първо са платили на всички, а след това нищо повече от изискване на KYC от всеки, който е изпратил имейл. С това, че се отплатиха на всички в началото, те вече си признаха, че са сгрешили...
It's so fucking strange that they first paid out to everyone, and then now nothing more than requesting KYC from everyone who emailed. In that they paid everyone back in the beginning, they have already admitted that they made a mistake...
Det är så jävla konstigt att dom först betalade ut till alla, och sen nu ingenting mer än att de begär KYC från alla som mejlat. I och med att de betalade tillbaka till alla i början har de ju redan erkänt att de gjort fel…
Някой знае ли приблизително кога може да е направено последното плащане на някого?
Какво можете да напишете, ако не получите обратна връзка, някакви идеи?
Does anyone know approximately when the last payment may have been made to someone?
What can you write if you don't get feedback, any ideas?
Vet någon ungefär när den sista utbetalningen kan ha gjorts till någon?
Vad kan man skriva om man inte får återkoppling, någon idé?
Да, сега тотално се прецакват. Днес поне получих отговор от банката
Yes, they totally screw up now. At least I got a response from the bank today
Ja dom skiter totalt i vilket nu. Jag har fått svar från banken idag iallfall
Някой знае ли приблизително кога може да е направено последното плащане на някого?
Какво можете да напишете, ако не получите обратна връзка, някакви идеи?
Does anyone know approximately when the last payment may have been made to someone?
What can you write if you don't get feedback, any ideas?
Vet någon ungefär när den sista utbetalningen kan ha gjorts till någon?
Vad kan man skriva om man inte får återkoppling, någon idé?
По принцип каквото искате. Те просто спират да отговарят. Това направиха с всички останали. Въпреки това се надявам заради вас да плащат
Basically whatever you want. They simply stop responding. That's what they did to everyone else. However, I hope for your sake that they pay
I princip vad du vill. Dom slutar bara att svara helt enkelt. Så har dom gjort på alla andra. Hoppas dock för din skull att dom betalar
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.