ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 143)

преди 11 месеца от kirekin
|
337202 преглеждания 3805 отговора |
|
1...142 143 144...251
Добавете пост
преди 3 месеца

Twin е най-големият сайт за измама. Никога не играйте там

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

@dt100 Мисля, че каза, че си оспорил и транзакциите с Natwest, връщали ли са те някога при теб? Какво казаха?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

registrator@spelinspektionen.se


Можете също да регистрирате Quickbit тук.


Ако zimpler може да се набие на носа, въпреки че не са се занимавали с кодове и глупости, значи и тези могат. РЕГИСТРИРАМ..

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Casinoguru трябва да знае кои сайтове за залагания препоръчва на своя уебсайт, за да защити играчите.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Има моменти, когато е по-добре да спрете да залагате. Всичко това ме накара да се науча. така че съм щастлив.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Точно така, всичко това са глупости. Всички знаем, че това е нон-стоп, ако спечелиш, искаш повече, а ако загубиш, искаш да се възстановиш, това е порочен кръг. Най-доброто нещо? Не залагайте, поне оставате същите. Ако не, поне за мен цялата ми заплата отива в това.

Автоматичен превод:
efsfasfasfsfs
преди 3 месеца

И аз мисля така

Автоматичен превод:
Anonymized641
преди 3 месеца

Здравейте. Заложих малко в казино близнак, където транзакциите казват goriwire (quickbit). Какво трябва да кажа в моето възстановяване на плащане към банката?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте всички,


Допреди около 2 месеца играех активно в нелицензирано казино с Кюрасао.

Тъй като хазартът чрез такива доставчици е нелегален, засега съм спрял да го правя.


Бих искал да се опитам да възстановя част от загубите си доброволно под заплаха от съдебно дело (знам, че за съжаление нямам шанс да постигна нещо там от Германия).

Това е около 10-15 хиляди евро


Трябва ли да се страхувам от съдебни действия (или заплахи и т.н.), ако просто напиша, че изисквам депозитите си минус тегления обратно поради незаконен хазарт и в противен случай ще предприема правни действия срещу това?


Разбира се, осъзнавам, че шансът да постигнеш нещо е 1%, но защо да не опиташ?


Благодаря ви предварително.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте всички,


Допреди около 2 месеца играех активно в нелицензирано казино с Кюрасао.

Тъй като хазартът чрез такива доставчици е нелегален, засега съм спрял да го правя.


Бих искал да се опитам да възстановя част от загубите си доброволно под заплаха от съдебно дело (знам, че за съжаление нямам шанс да постигна нещо там от Германия).

Това е около 10-15 хиляди евро


Трябва ли да се страхувам от съдебни действия (или заплахи и т.н.), ако просто напиша, че изисквам депозитите си минус тегления обратно поради незаконен хазарт и в противен случай ще предприема правни действия срещу това?


Разбира се, осъзнавам, че шансът да постигнеш нещо е 1%, но защо да не опиташ?


Благодаря ви предварително.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Нямате ли адвокат в застраховката на дома си в Германия?

Мисля, че обикновено имате силна защита, дори ако бизнесът не е в Германия.

Може би, ако е възможно, консултирайте се с вашата застрахователна компания или друга подобна, за да видите дали имате адвокат, с когото да обсъдите.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Casinoguru трябва да знае кои сайтове за залагания препоръчва на своя уебсайт, за да защити играчите.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Те обаче няма да вземат това под внимание и да го поставят на уеб страницата си повече от тази тема.

Те казват, че не искат да навлизат в правни въпроси, решавайки кое е правилно или грешно, но това е просто начин за тях да не се налага да правят нищо, тъй като ще трябва да поставят предупреждението на всяко казино в Естония, Кюрасао и MGA като всички те правят това. И това би навредило на бизнеса им.



Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Има моменти, когато е по-добре да спрете да залагате. Всичко това ме накара да се науча. така че съм щастлив.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Да, тук е същото и всичко е по-добре, след като спрях да залагам.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

npgon, който получи отговор от банката

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Свързах се с Canapay и веднага получих обратна връзка, когато бях помолен да изпратя KYC, направих го и сега отново получих обратна връзка, че те ще проверят документите. Ще получа ли обратна връзка след това? Беше ли тихо за няколко от тяхна страна след получаване на KYC? Надеждата е последното нещо, което те напуска

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Свързах се с Canapay и веднага получих обратна връзка, когато бях помолен да изпратя KYC, направих го и сега отново получих обратна връзка, че те ще проверят документите. Ще получа ли обратна връзка след това? Беше ли тихо за няколко от тяхна страна след получаване на KYC? Надеждата е последното нещо, което те напуска

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Те ви поставят в техния така наречен "списък с измами", нищо повече след това

Автоматичен превод:
Anonymized641
преди 3 месеца

излез…

Автоматичен превод:
Anonymized641
преди 3 месеца

Толкова е шибано странно, че първо са платили на всички, а след това нищо повече от изискване на KYC от всеки, който е изпратил имейл. С това, че се отплатиха на всички в началото, те вече си признаха, че са сгрешили...

Автоматичен превод:
Bibble58
преди 3 месеца

Някой знае ли приблизително кога може да е направено последното плащане на някого?


Какво можете да напишете, ако не получите обратна връзка, някакви идеи?

Автоматичен превод:
Bibble58
преди 3 месеца

Да, сега тотално се прецакват. Днес поне получих отговор от банката

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Някой знае ли приблизително кога може да е направено последното плащане на някого?


Какво можете да напишете, ако не получите обратна връзка, някакви идеи?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

По принцип каквото искате. Те просто спират да отговарят. Това направиха с всички останали. Въпреки това се надявам заради вас да плащат

Автоматичен превод:
1...142 143 144...251
Отидете на страницаот 251 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини