ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 75)

преди 1 година от kirekin
|
468981 преглеждания 4889 отговора |
|
1...74 75 76...247
Добавете пост
преди 5 месеца

Просто разглеждам стари изявления.. да не предполагам, че някой знае за някое от тези?


MISTOPAY3

BT Estonia Est

stoneplayweb DNIPRO UKR

игри-стъкло DNIPRO UKR

gemplaystore DNIPRO UKR

сайт за игри DNIPRO UKR

THEAPIDEVELO* ПРИОРИТЕТ Oceanside CA

ИК-ДЗДБФУ БАКУ АЗЕ

TIRZCL-PU BAKU AZE

flwdroidru БАКУ AZE

cldstellarru БАКУ АЗЕ


Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте всички,

На първо място, благодаря на @OP за инициирането на тази тема, тя е наистина златна по много причини.

Получих над 20 възстановявания за период от ~7 дни и бих искал да споделя моите „добри практики" с всички тук.

Изглежда, че съм установил доста стабилен и прост процес за получаване на възстановяванията. Споделете го по-долу, заедно с точната формулировка за имейлите, което работи много добре.

---------------------

Процес:

1a) Когато е възможно, първо се свържете директно с търговеца (превъртете надолу за моя пример за формулировка).

1b) Ако нямате имейл адреса на търговеца - не се притеснявайте, вашите опции са да се свържете с казиното и/или да инициирате възстановяване на плащане чрез вашата банка.

2) Направете така, че да звучи така, сякаш вече сте го докладвали на банката, като по този начин изглежда, че търговецът има само две възможности: 1) инициира възстановяване на сумата; или 2) се сблъскате със връщане на плащане и по този начин привлечете много нежелано внимание.

Запомнете - това са предимно фиктивни компании, това е техният стимул да останат под радара.

3) Дайте им краен срок от ~7 дни за отговор, като посочите, че в противен случай ще бъдат изправени пред връщане на плащане.

4) Изпращайте напомняния всеки ден. Бъдете болка в задника. Вашите напомняния потенциално ще бъдат използвани за укрепване на вашия случай по-късно, ако това завърши като връщане на плащане.

5) Ако не отговорят до 7 дни - не се колебайте да се свържете с казиното, да поискате възстановяване на средства или веднага да подадете връщане на плащане (не съм имал възможност да се свържа с казината - тук не мога да кажа много).

6) Revolut bank няма проблем, ако признаете, че сте залагали - няма нужда да лъжете, когато подавате връщане на плащане.

----------------------------------------------

Текст на имейл (търговец):

Тема: Заявка за възстановяване на средства: Изпиране на транзакция подлежи на връщане на плащане

Уважаеми екип,

Моята банка ми препоръча да се свържа с вас във връзка с възстановяване на средства за подозрителни транзакции по банковата ми сметка. С настоящото изисквам незабавно възстановяване на сумата за транзакция, направена чрез вашата платежна система, която след това е отишла в незаконно действащ сайт за хазарт.

Това противоречи на правилата на Mastercard/VISA и подлежи на връщане на плащане, тъй като прескочи блокиране на картата ми и до ден днешен не съм получил никаква услуга или стоки от вас.

Това са въпросните транзакции:

*дата* *валута* *сума*

*дата* *валута* *сума*

Номер на картата: xxxx xx** **** xxxx

Моето банково извлечение, включително тези транзакции, е приложено (*прикачете банковото си извлечение*).

Ако има нещо друго, от което се нуждаете от мен, моля, уведомете ме.

В противен случай вярвам, че можем да разрешим този въпрос по приятелски начин без намесата на банката.

Поздрави,

Твоето име

------------------------

Това работи много добре за мен.

Ако имате много транзакции, за които искате да получите възстановяване, препоръчвам да създадете електронна таблица в Excel за проследяването им.

Ето как изглежда моята:

file

---------------------------

Когато имам време утре, бих искал да създам споделена електронна таблица за всички нас, където можем да поставим данни за контакт на търговци, които сме открили.

С това казано, мога да кажа, че успях да се свържа със следните търговци:

Elegro (известен още като WynActive; Omicron; NikoTPF)

wintermads

instantgamesncards.com

smartwallets.tech (Da Vincis)

Цинда

Games Artifact (Талин)

yourphotographer.ai

prompthives.com

Complianceworld.ai

Xboxtime (Ларнака)

Mobilumpay

Докато не създам споделената електронна таблица, не се колебайте да ми пишете за данни за контакт на тези търговци.

Също така имам силно подозрение, че Advertising Services Brussels е: Контакт - azerion (още не съм го пробвал обаче).

Благодаря!

Редактиран от автора преди 5 месеца
Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте всички,

На първо място, благодаря на @OP за инициирането на тази тема, тя е наистина златна по много причини.

Получих над 20 възстановявания за период от ~7 дни и бих искал да споделя моите „добри практики" с всички тук.

Изглежда, че съм установил доста стабилен и прост процес за получаване на възстановяванията. Споделете го по-долу, заедно с точната формулировка за имейлите, което работи много добре.

---------------------

Процес:

1a) Когато е възможно, първо се свържете директно с търговеца (превъртете надолу за моя пример за формулировка).

1b) Ако нямате имейл адреса на търговеца - не се притеснявайте, вашите опции са да се свържете с казиното и/или да инициирате възстановяване на плащане чрез вашата банка.

2) Направете така, че да звучи така, сякаш вече сте го докладвали на банката, като по този начин изглежда, че търговецът има само две възможности: 1) инициира възстановяване на сумата; или 2) се сблъскате със връщане на плащане и по този начин привлечете много нежелано внимание.

Запомнете - това са предимно фиктивни компании, това е техният стимул да останат под радара.

3) Дайте им краен срок от ~7 дни за отговор, като посочите, че в противен случай ще бъдат изправени пред връщане на плащане.

4) Изпращайте напомняния всеки ден. Бъдете болка в задника. Вашите напомняния потенциално ще бъдат използвани за укрепване на вашия случай по-късно, ако това завърши като връщане на плащане.

5) Ако не отговорят до 7 дни - не се колебайте да се свържете с казиното, да поискате възстановяване на средства или веднага да подадете връщане на плащане (не съм имал възможност да се свържа с казината - тук не мога да кажа много).

6) Revolut bank няма проблем, ако признаете, че сте залагали - няма нужда да лъжете, когато подавате връщане на плащане.

----------------------------------------------

Текст на имейл (търговец):

Тема: Заявка за възстановяване на средства: Изпиране на транзакция подлежи на връщане на плащане

Уважаеми екип,

Моята банка ми препоръча да се свържа с вас във връзка с възстановяване на средства за подозрителни транзакции по банковата ми сметка. С настоящото изисквам незабавно възстановяване на сумата за транзакция, направена чрез вашата платежна система, която след това е отишла в незаконно действащ сайт за хазарт.

Това противоречи на правилата на Mastercard/VISA и подлежи на връщане на плащане, тъй като прескочи блокиране на картата ми и до ден днешен не съм получил никаква услуга или стоки от вас.

Това са въпросните транзакции:

*дата* *валута* *сума*

*дата* *валута* *сума*

Номер на картата: xxxx xx** **** xxxx

Моето банково извлечение, включително тези транзакции, е приложено (*прикачете банковото си извлечение*).

Ако има нещо друго, от което се нуждаете от мен, моля, уведомете ме.

В противен случай вярвам, че можем да разрешим този въпрос по приятелски начин без намесата на банката.

Поздрави,

Твоето име

------------------------

Това работи много добре за мен.

Ако имате много транзакции, за които искате да получите възстановяване, препоръчвам да създадете електронна таблица в Excel за проследяването им.

Ето как изглежда моята:

file

---------------------------

Когато имам време утре, бих искал да създам споделена електронна таблица за всички нас, където можем да поставим данни за контакт на търговци, които сме открили.

С това казано, мога да кажа, че успях да се свържа със следните търговци:

Elegro (известен още като WynActive; Omicron; NikoTPF)

wintermads

instantgamesncards.com

smartwallets.tech (Da Vincis)

Цинда

Games Artifact (Талин)

yourphotographer.ai

prompthives.com

Complianceworld.ai

Xboxtime (Ларнака)

Mobilumpay

Докато не създам споделената електронна таблица, не се колебайте да ми пишете за данни за контакт на тези търговци.

Също така имам силно подозрение, че Advertising Services Brussels е: Контакт - azerion (още не съм го пробвал обаче).

Благодаря!

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

здрасти Бих искал да получа данни за контакт на Tsinda, всичко, което намирам, е „Tsindagamers", изпратих имейл преди седмица и няма никакъв отговор, благодаря!

Автоматичен превод:
Lucid_1337
преди 5 месеца

info@tsindagamers.com

Автоматичен превод:
Renegade99
преди 5 месеца

Без притеснения, приятелю, всички сме в това лайно заедно, така че може също така да използваме работата в екип и споделянето на знания.

Автоматичен превод:
UserJ0193
преди 5 месеца

Моля, изпратете ми съобщение или ми изпратете имейл на: nakedisfine@gmail.com


Не мога да споделям връзки тук, защото съм нов във форума.

Мисля, че намерих три от тях - моля, пишете ми.

С двама от тях ще трябва да се надявате на най-доброто, като се свържете с тях чрез формата за контакт на уебсайтовете им.


Препоръчвам тази формулировка, ако се свързвате чрез формата за контакт:

Уважаеми екип,

Моята банка ми препоръча да се свържа с вас относно възстановяване на сумата за подозрителна транзакция по моята сметка. С настоящото изисквам незабавно възстановяване на сумата за транзакция, направена чрез вашата платежна система, която след това е отишла в незаконно действащ сайт за хазарт.


Това е против правилата на Mastercard и подлежи на връщане на плащане, тъй като заобиколи блокиране на картата ми и до ден днешен не съм получил никаква услуга или стоки от вас.


Това е въпросната транзакция:

дата/валута/сума

Номер на картата: 1234 56** **** 1111


Не мога да прикача банковото си извлечение поради технически ограничения на формата за контакт.


Моля, свържете се с мен възможно най-скоро на този имейл адрес, за да мога да прикача банковото извлечение за вашата проверка, което ще ви позволи да инициирате възстановяването.


Ако не се свържат с мен в рамките на 7 дни, ще инициирам възстановяване на плащане чрез моята банка.

Редактиран от автора преди 5 месеца
Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Някой имал ли е транзакции от Fatamp Warszawa през Mobilum Pay?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

LOL!!


Майната ми.


Току-що получих 10 000 възстановяване и от Enigma!!!


Така че общо 16 000, от които 10 000 са от ENigma и 6 000 са от Gametid.com

Автоматичен превод:
Rugbyguy82
преди 5 месеца

да Свързах се с Mobilum преди три дни тук: office@mobilum.com .

Засега обаче няма отговор.

Автоматичен превод:
harryhoudini
преди 5 месеца

Не знам дали това помага, но също така имам няколко плащания към Advertising Services Brussels, свързах плащанията към 7bets io casino. Регистрирах се отново в казино 7bets, за да проверя брокера на платежни услуги, който беше Betilus (няма отговор от тях, фалшив сайт?) Опитах се да направя плащане от 25e, за да проверя към кой търговец отива и търговецът беше Goldlining Limited.

Автоматичен превод:
DynamoHarry
преди 5 месеца

Хаха майната ти ❤ Прекрасна новина, приятелю! Радвам се за теб!

Ще бъдете ли така любезен да споделите имейл адреса на Enigma?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца
Публикация на Anonymized609 е изтрит
преди 5 месеца

Изпратих имейла и на двата адреса (първия намерих на уебсайт, но изглежда като правописна грешка):

info@smartwallet.tech

info@smartwallets.tech


Засега нямам успех с отговора, но са минали само няколко дни. Продължавайте да изпращате напомняния със силна формулировка, продължавайте да повтаряте, че не сте се занимавали с тях по никакъв начин и не сте получили услуга/стока. Може да послужи като основание за връщане на плащане по-късно.

Редактиран от автора преди 5 месеца
Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Абсолютно.


Досега съм получавал възстановяване на средства от Gametid.com & Enigma.

Имейл адресът за тях е:


info@enigmafinance.hu

support@gametid.com


Сега чакам възстановяване на сумата от

Невероятни

IWC

Моите дати

Гротокнига

KeyGo London (данни за контакт за тези?)

Автоматичен превод:
преди 5 месеца
Публикация на emil_erikzon е изтрит
преди 5 месеца

Радвам се да помогна!

Свързах се с smartwallet (известен още като Da Vincis) на тези адреси само преди ~2 дни:

info@smartwallet.tech

info@smartwallets.tech

Не получих автоматично недоставено съобщение, така че да приемем, че е преминало.

Досега не съм получил отговор от тях. Същата ситуация за mobilumpay ( office@mobilum.com ).

Продължавайте да изпращате напомняния със силна формулировка, продължавайте да повтаряте, че не сте се занимавали с тях по никакъв начин и не сте получили услуга/стока. Може да послужи като основание за връщане на плащане по-късно.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Взех това между другото от банката:


Покупките, които рекламирате, се извършват през интернет и се извършват с вашия мобилен банков идентификатор.

При покупка номерът на вашата карта и cvc кодът са използвани и транзакциите са

потвърдени с вашия Mobile BankID, след като сте получили информация за компанията продавач и сумата.

Тъй като транзакциите се потвърждават с вашия Mobile BankID, банката прави тази оценка

че те са разрешени и че вие носите отговорност за плащането на рекламираната сума

Автоматичен превод:
преди 5 месеца
Публикация на Dt100 е изтрит
преди 5 месеца

Току-що го намерих за по-малко от 30 секунди и ето как:

  1. Потърсих в Google „Mydates london" (знам ги от банковите си извлечения)
  2. Намерих това: mydates.com
  3. Превъртете надолу до края на тази страница, за да видите това: „Boranu Online BV, Frans Erensstraat 14A, 5921VG Venlo, Холандия"
  4. Googled "Boranu Online BV"
  5. Проверих всяка хипервръзка на техния сайт - намерих това под бутона „Импринт": support@boranuonline.com

Изглежда ми обещаващо, успех!

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Взех това между другото от банката:


Покупките, които рекламирате, се извършват през интернет и се извършват с вашия мобилен банков идентификатор.

При покупка номерът на вашата карта и cvc кодът са използвани и транзакциите са

потвърдени с вашия Mobile BankID, след като сте получили информация за компанията продавач и сумата.

Тъй като транзакциите се потвърждават с вашия Mobile BankID, банката прави тази оценка

че те са разрешени и че вие носите отговорност за плащането на рекламираната сума

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Бих казал, че това беше очаквано - изглежда, че твърдяхте, че дадена транзакция е измамна, но ако разрешите тези транзакции в банковото си приложение, това доказва обратното.

Не спорете, че сделката е била измамна. Аргументирайте, че не сте получили нищо от търговеца, на когото сте платили.

Препоръчвам пълна прозрачност с вашата банка, което и правя, и успях да ги накарам да подадат сторнирания на плащания за множество транзакции (все още предстои разрешаване на тези сторнирания на плащания, но мога да потвърдя, че банката е решила да ги изпрати):

Пиша, за да поискам официално възстановяване на плащане за скорошни транзакции, обработени в моя акаунт. Подробностите по сделката са както следва.

Дата на транзакцията: [Дата на транзакцията]

Сума: [Сума на транзакцията]

Име на търговеца: [Име на търговеца]

Като човек, който се бори с пристрастяването към хазарта, бях поставил хазартен блок в сметката си преди няколко години, за да предотвратя всякакви транзакции, свързани с хазарта. За съжаление наскоро получих рецидив и използвах средствата си, за да играя в онлайн казино. Въпреки въведеното блокиране на хазарта, казиното е използвало търговец измамник, за да прикрие истинското естество на транзакцията, като по този начин е заобиколил блокирането, като е използвал неправилен код на търговска категория (MCC).

Тази практика, известна като „изпиране на транзакция", е в пряко нарушение на разпоредбите на Mastercard и квалифицира транзакцията за възстановяване на плащане. Умишленото използване от страна на казиното на търговец измамник за заобикаляне на хазартния блок е явно нарушение на правилата на Mastercard. Ако MCC беше зададен правилно, транзакцията нямаше да бъде разрешена.

Предприех проактивна стъпка за създаване на ограничителни мерки за избягване на хазарта, но целенасочената и незаконна практика на пране на транзакции използва уязвимост в системата, улеснявайки тази транзакция въпреки блокирането.

Въпреки че разреших транзакцията, не получих стоки или услуги от този търговец. Средствата бяха насочени към онлайн казиното, което използва този търговец, за да заобиколи ограниченията за хазарт в моя акаунт. Очакваната дата на доставка за всички стоки или услуги, ако е приложимо, ще бъде същата като датата на транзакцията. Въпреки това, тъй като не са предоставени стоки или услуги от търговеца, искам обратно плащане.

В светлината на тези обстоятелства, любезно ви моля да обработите възстановяване на плащане за пълната сума на транзакцията. Оценявам вашето разбиране и незабавното внимание към този въпрос.

Благодаря за съдействието.



*Банкирам с Revolut

Редактиран от автора преди 5 месеца
Автоматичен превод:
harryhoudini
преди 5 месеца

Как да получите банково извлечение от Revolut?


Опитах се да направя връщане на плащане за моите транзакции преди и им казах точно как е с казиното, те просто отхвърлят транзакции след транзакции и изобщо не изглеждаха полезни в моя случай, Благодаря.


Опитах се да се свържа с всички тези, но без резултат:


Pixtab.com

Trinityskins.com

Getmygamekey.com

Ttsindagamers.com

Incredibleskins.com


и т.н

Редактиран от автора преди 5 месеца
Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Взех това между другото от банката:


Покупките, които рекламирате, се извършват през интернет и се извършват с вашия мобилен банков идентификатор.

При покупка номерът на вашата карта и cvc кодът са използвани и транзакциите са

потвърдени с вашия Mobile BankID, след като сте получили информация за компанията продавач и сумата.

Тъй като транзакциите се потвърждават с вашия Mobile BankID, банката прави тази оценка

че те са разрешени и че вие носите отговорност за плащането на рекламираната сума

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Това означава ли, че закриват случая. Не сте отрекли, че носите отговорност за плащането

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Току-що създадох сайт (неиндексиран от Google), за да рационализирам нашето сътрудничество. Какво включва:

  • Моите препоръки за искане на възстановяване на средства
  • Шаблон за заявка за сторниране на банкови плащания (потвърдено, че работи с Revolut - те инициираха сторнирания на плащания въз основа на това!)
  • Шаблон за заявка за възстановяване на средства от търговец
  • Имейл адреси на известни търговци

Чувствайте се свободни да погледнете:

https://t.ly/al4s2 (връзката е безопасна)

Ще се радвам да продължа да актуализирам таблицата, ако ми изпратите потвърдени данни за търговци на този имейл: nakedisfine@gmail.com .

Всякакви предложения за подобрения са добре дошли!

Редактиран от автора преди 5 месеца
Автоматичен превод:
1...74 75 76...247
Отидете на страницаот 247 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини