Разбира се, банката ще го игнорира. Ако подадете иск за неразрешено плащане, но сте направили 3DS потвърждение при депозиране в (нелегалното) казино, губите правото да предявите иск на базата на измама, тъй като единственият, който би могъл да одобри плащането, сте вие.
Единствената възможност за успешно връщане на плащане е да се свържете с търговеца, който се вижда на транзакцията ви, и да го помолите за възстановяване на сумата, тъй като не сте получили поръчката си и/или искате пълно анулиране. Тъй като повечето от тези търговци са фиктивни уеб магазини, обработвани от процесори за обработка на плащания като cash bull, zinzipay и т.н., търговецът няма да отговори, така че можете да подадете сторниране на плащане с имейла, който сте изпратили за вашето анулиране, или да ги помолите за актуализация относно пратката на вашите стоки.
И тъй като 90% от търговците няма да се борят с вашето връщане на плащане, вероятно ще успеете и ще получите възстановяването на сумата. Тъй като те не желаят да привлекат вниманието на MasterCard като фалшив уеб магазин, който обработва плащания за (незаконни) казина и дори може да се разглежда като пране на пари в някои случаи.
Разбира се, трябва да заявя, че не трябва да се възползвате от тази работа и да го правите само когато сте се свързали с казиното на вашето теглене, което е било отхвърлено или казиното работи незаконно и трябва да сте наясно с това (както повечето са, но не ми пука😉).
Of course the bank will ignore it. If you make a claim for a unauthorized payment but did do a 3DS confirmation when depositing to the (illegal) casino you lose the right to claim on fraud base since the only one who could have approved the payment would be you.
The only option to get successful chargeback is to contact the merchant that is visible on your transaction and ask them for a refund as you did not receive your order and/or want a full cancellation. Since most of those merchants are dummy webshop being processed by payment processors as cash bull, zinzipay etc. the merchant wont respond so you can file a chargeback with the e-mail you sent for your cancellation or asking them for an update on the shipment of your goods.
And as 90% of the merchants will not fight your chargeback it is likely that you will succeed and get your refund. Because they do not wish to get the attention of MasterCard for being a fake webshop that process payments for (illegal) casinos and could even be seen as money laundering in some cases.
Of course I have to state that you should not exploit this work around and only do so when you have reached out to the casino of your withdrawal that has been rejected or the casino is illegal operating and should be aware of this (as most are but do not care😉).
Редактиран от автора преди 4 месеца
Автоматичен превод: