ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 133)

преди 1 година от kirekin
|
468577 преглеждания 4889 отговора |
|
1...132 133 134...247
Добавете пост
ritzsergio2
преди 3 месеца

Получих това


Пишем, за да ви информираме, че нашата компания е доставчик на софтуерни услуги. Ние предоставяме нашия софтуер, а именно „софтуер за шлюз за плащане", на търговци и финансови институции. Ние не участваме в никакви финансови транзакции от името на трета страна, нито извършваме дейности, които изискват финансов лиценз. Ние обаче спазваме текущите изисквания на PCI DSS и разпоредбите на GDPR. Следователно можем да препратим горното писмо от вас до страните, участващи в транзакциите, които посочихте, само ако ни дадете съгласието си за това.

Очаквам вашия отговор

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Опитват се да не връщат пари.


Автоматичен превод:
ritzsergio2
преди 3 месеца

Какво ти отговориха?

mjoo93@outlook.com можете да ми кажете повече, ако искате 🙂

Автоматичен превод:
ritzsergio2
преди 3 месеца

Хей,


Само един бърз въпрос, Cashbulls отговориха ли ви или парите просто бяха върнати? Благодаря 🙂

Автоматичен превод:
ritzsergio2
преди 3 месеца

Здравей, приятел,

аз file това е отговорът, който получихте в началото?




Автоматичен превод:
ritzsergio2
преди 3 месеца

И така, как получи парите от cashbulls?

Автоматичен превод:
Westernbrother
преди 3 месеца

Стигна ли донякъде с payop в крайна сметка

Автоматичен превод:
Anonymized668
преди 3 месеца

Все още не съм го направил! Когато имам възможност да създам добър имейл, ще го направя🙂

Автоматичен превод:
Dt100
преди 3 месеца

Получих същия отговор тук. Изглежда, че cashbulls или няма връзка с Mydates, или се опитва да избегне възстановяване на средства.


Надяваме се тези, които са успели, да отговорят тук как са го направили.

Автоматичен превод:
Anonymized668
преди 3 месеца

да

Автоматичен превод:
Youssf
преди 3 месеца

Надяваме се, че Ritzsergio ни насочва как да го направим. Чувствам, че ще бъдат и grotobook, защото са една и съща компания!

Автоматичен превод:
Dt100
преди 3 месеца

Получих това съобщение и от Cashbulls, сега ще им изпратя подходящ имейл.

Автоматичен превод:
keejan
преди 3 месеца

какво ще кажеш

Автоматичен превод:
keejan
преди 3 месеца

Имаме нужда от заобиколното решение от ritzsergio за възстановяване на сумата от тях. В противен случай единствената опция би била връщане на плащане.



Автоматичен превод:
Dt100
преди 3 месеца

изпратих им това:

Уважаема Олга,

Благодаря ви за отговора.

Трябва да изразя загрижеността си относно неоторизираните транзакции, обработени през вашия платежен портал към незаконни уебсайтове за хазарт. Въпреки че Cash Bulls е доставчик на софтуерни услуги, използването на вашата платформа за подобни дейности е тревожно.

Настоявам да се свържете с участващите незаконни търговци и да принудите отмяната на тези транзакции. Според вашите правила и условия подобни транзакции не трябва да бъдат разрешени. Разочароващо е, че досега не са предприети действия за справяне с този проблем.

Ако не бъдат предприети незабавни действия, няма да имам друг избор, освен да ескалирам този въпрос още повече.

С Най-Добри Пожелания,

[Твоето име]

Ще ви кажа какво отговарят, бих изчакал ritzsergio, youssf е прав

Автоматичен превод:
Dt100
преди 3 месеца

Grotobook ми отговори и ми каза, че по принцип банката ще застане на тяхна страна, защото аз разреших транзакциите, въпреки че не съм купил нищо от тях. Освен това ме помолиха да предоставя документ за самоличност със снимка и копие на банковата си карта, очевидно не съм го предоставил. Моята банка основно казва, че поради уникалния ми ip адрес искът ми е неуспешен. Обжалвам, тъй като няма нищо общо с моя ip адрес и не само, че моят ip адрес дори не е регистриран на домашния ми адрес, той е регистриран в център за данни на 300 мили на сървъра за бизнес данни на сина ми. Докладвах grotobook mydate и Helpersm и cleverprix за измама с действие, тъй като е същата компания/лице, което е регистрирано, време е да спрем тези престъпници.

Автоматичен превод:
Joddd
преди 3 месеца

Ще направя същото! Ще ги докладвам всички. Имате ли копие от това, което казахте, за да мога основно да подкрепя вашите точки и т.н.?

Автоматичен превод:
Dt100
преди 3 месеца

По същество това е въпрос и отговор, не запазих копие от доклада, просто обяснете колкото можете, като дадете възможно най-много подробности. Не добавих всички отделни, тъй като всички те са свързани, така че когато стигнете до част от бизнеса, уверете се, че целият бизнес е свързан mydate grotobook (duckduckgo) за информация и просто добавете всичко заедно.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

здравейте момчета, много ме мотивирахте да се отърва от тези ужасни сайтове, наскоро пуснах имейл до wintermdse, някой знае ли как мога да се свържа с pixelum.io cork?

Автоматичен превод:
Joddd
преди 3 месеца

Разбира се, банката ще го игнорира. Ако подадете иск за неразрешено плащане, но сте направили 3DS потвърждение при депозиране в (нелегалното) казино, губите правото да предявите иск на базата на измама, тъй като единственият, който би могъл да одобри плащането, сте вие.


Единствената възможност за успешно връщане на плащане е да се свържете с търговеца, който се вижда на транзакцията ви, и да го помолите за възстановяване на сумата, тъй като не сте получили поръчката си и/или искате пълно анулиране. Тъй като повечето от тези търговци са фиктивни уеб магазини, обработвани от процесори за обработка на плащания като cash bull, zinzipay и т.н., търговецът няма да отговори, така че можете да подадете сторниране на плащане с имейла, който сте изпратили за вашето анулиране, или да ги помолите за актуализация относно пратката на вашите стоки.


И тъй като 90% от търговците няма да се борят с вашето връщане на плащане, вероятно ще успеете и ще получите възстановяването на сумата. Тъй като те не желаят да привлекат вниманието на MasterCard като фалшив уеб магазин, който обработва плащания за (незаконни) казина и дори може да се разглежда като пране на пари в някои случаи.


Разбира се, трябва да заявя, че не трябва да се възползвате от тази работа и да го правите само когато сте се свързали с казиното на вашето теглене, което е било отхвърлено или казиното работи незаконно и трябва да сте наясно с това (както повечето са, но не ми пука😉).

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
1...132 133 134...247
Отидете на страницаот 247 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини