Каква фирма може да е това? Споделете тяхното съобщение тук. Защото честно казано не разбирам какво сме сгрешили ние потребителите? Изпратихме съобщение, че
а. Плащането отиде в казиното
b. При плащането беше използван грешен код на търговец и той заобиколи ограничението за хазарт, зададено на моята карта, поради което плащането беше успешно.
° С. Плащанията са отишли към компания, от която никога не съм получавал услуга.
така че какъв е проблемът/престъпността тук сега? 😅
Не ме е страх, бих се радвал да видя тези бандити в съда. Готов съм.
What company could this be? Share their message here. Because I honestly don't understand what we consumers have done wrong? We have sent a message that
a. The payment went to the casino
b. The wrong merchant code was used in the payment and it bypassed the gambling restriction set on my card, which is why the payment was successful.
c. The payments have gone to a company from which I never received service.
so what is the problem/crime here now? 😅
I'm not scared, I'd love to see these thugs in court. I'm ready.
Mikä yritys tämä mahtaa olla? Jaa heidän viestinsä tänne. Koska rehellisesti en ymmärrä mitä me kuluttajat olemme tehneet väärin? Olemme lähettäneet viestiä että
a. Maksu meni kasinolle
b. Maksussa käytettiin väärää kauppiaskoodia ja se ohitti kortilleni asetetun uhkapelieston minkä takia maksu onnistui.
c. Maksut ovat menneet yritykselle jolta en koskaan kuitenkaan saanut palvelua.
joten mikä tässä on nyt ongelma/ rikos? 😅
minua ei pelota, mielellään tapaisin nämä roistot oikeudessa. Olen valmis.
Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод: