ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 130)

преди 11 месеца от kirekin
|
332733 преглеждания 3770 отговора |
|
1...129 130 131...250
Добавете пост
Anderssson
преди 3 месеца

Проблемът с всичко това е, че транзакциите никога няма да бъдат приети от банката, ако казината използват правилния MCC.


Сигурен съм, че повечето от хората в тази тема имат проблеми с хазарта и правят каквото могат, за да се защитят. Поне не поисках връщане на плащане, защото загубих парите, правя го, защото ако спазваха правилата, нямаше да мога да играя там като начало.

Автоматичен превод:
Bollee
преди 3 месеца

Просто! Тогава се съгласявам, че сте играли и сте получили печалбите си, но все още сте върнали плащането! След това е мръсно докрай.

Автоматичен превод:
RuneAn
преди 3 месеца

Да, но какво казахте на банката? Казахте ли, че сте играли или сте купили неща

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Noda (Naudapay) обаче не са измамници. Те са реномирана компания, която се регулира от органа за финансово поведение в Обединеното кралство

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

А, добре. Разбирам, но повечето от „търговците", които обсъждаме тук, са измамници

Автоматичен превод:
Публикация на Tooty44 е изтрит
преди 3 месеца

Digikey, Будапеща. (digikeyboard.com) възстановиха сумата и ми изпратиха имейл с това обяснение: изглежда не разбират какво точно се случва.


file


Също така feastingmen.com / amegagame.com възстанови днес.


Така че не се оставяйте да бъдете заплашвани. очевидно е, че казината се възползват от някои компании тук и те са тези, които правят грешното нещо.

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
Публикация на Anonymized603 е изтрит
RuneAn
преди 3 месеца

Бяхте ли честни с банката, когато подадохте оплакванията си?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Бих се описал и като пристрастен към хазарта. Под някаква форма. Но успях да спечеля и успях да се оттегля и да се насладя на печалбите си. Също така успях лесно да закрия акаунта си, когато играх в казината на Кюрасао. Също! Потърсих помощ в моята общност и специалисти по пристрастяване към хазарта. И аз силно препоръчвам да направите същото за всички в този форум, а не просто да се опитвате да поискате пари обратно, защото не сте спечелили.


Само аз реших да депозирам и да играя.

Автоматичен превод:
Lucid_1337
преди 3 месеца

Всички компании, които не са част от тази измама! Дали всички компании, които плащат обратно и са били измамени от казиното, също са те. Тези, които не плащат, са тези, които са част от схемата. Ако нямаше грешки, НИКОЙ нямаше да върне парите

Автоматичен превод:
Anderssson
преди 3 месеца

Ти тъп ли си или не можеш да четеш? Хората не връщат плащания, защото не са спечелили.

Автоматичен превод:
Публикация на Tooty44 е изтрит
преди 3 месеца

Бяхте ли честни с банката, когато подадохте оплакванията си?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Той не отговаря на подобни съобщения. Той просто повтаря едно и също. И добавя "само защото слушах този форум" той е толкова мил, който ясно ни предупреждава, че не трябва да слушате и не трябва да правите.. че банката замразява сметка не е целият свят, те имат законови изисквания да го направят . Но ако сте били честни, няма от какво да се притеснявате. Например, подавал съм оплаквания и съм бил напълно честен. За какво да се притеснявам? Написах, че ако защо смятам, че покупките не трябва да са валидни... банката вярва в противен случай, животът просто продължава.


Ако, от друга страна, бях казал, че съм купил неща, които не съм получил, а след това се окаже, че съм заложил парите, тогава е нещо съвсем различно

Автоматичен превод:
Публикация на Anonymized641 Скрит от Radka
Причина: Неприемлив език
Публикация на efsfasfasfsfs Скрит от Radka
Причина: по заявка на играча
Bollee
преди 3 месеца

Няма нужда да ме наричате... хаха


Ако спечелите, както съм правил няколко пъти, няма да поискате възстановяване на суми, няма нужда да лъжете себе си и другите.


Повярвай ми, аз също съм губил. Но вие просто намирате някои пропуски, които, като четете този форум, изглежда така или иначе могат да имат обратен ефект.


И аз напускам този форум. Чао. Малко до токсичен.

Автоматичен превод:
Anonymized603
преди 3 месеца

Каква фирма може да е това? Споделете тяхното съобщение тук. Защото честно казано не разбирам какво сме сгрешили ние потребителите? Изпратихме съобщение, че

а. Плащането отиде в казиното

b. При плащането беше използван грешен код на търговец и той заобиколи ограничението за хазарт, зададено на моята карта, поради което плащането беше успешно.

° С. Плащанията са отишли към компания, от която никога не съм получавал услуга.


така че какъв е проблемът/престъпността тук сега? 😅

Не ме е страх, бих се радвал да видя тези бандити в съда. Готов съм.

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Да, по дяволите, какви хора се сринаха, след като Fr(N)audapay направи твърдения за невярна информация за трансфер.

Със сигурност това са тези, които използват неоторизирани средства и фиктивни компании, за да могат да правят тези депозити в казината?

Автоматичен превод:
Anonymized609
преди 3 месеца

Това е просто тактика на плашене. Напротив, дълг като гражданин във всяка демократична държава е да докладва такива неща. Истината е, че това е форма на пране на пари. Тези компании записват транзакциите като „покупки". Те са тези, които мамят банката, Mastercard, националните закони и данъчните власти.

Автоматичен превод:
Публикация на Anonymized609 е изтрит
1...129 130 131...250
Отидете на страницаот 250 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още