преди 3 месеца
Разбрах, че easy transac обработва техните плащания
I have found out that easy transac process their payments
0
Разбрах, че easy transac обработва техните плащания
I have found out that easy transac process their payments
Някой знае ли нещо за:
CPWallet
CLX Аргонов агрегат
СТИКЕРИ Лондон
РБКГМ
AIRWALLET
Благодаря!
Does anyone know anything about:
CPWallet
CLX Argon Unit
STICKERS London
RBKGM
AIRWALLET
Thanks!
Weiß jemand etwas über:
CP Wallet
CLX Argon Unit
STICKERS London
RBKGM
AIRWALLET
Danke!
Наистина ли? Свързахте ли се с тях? Спомням си, че видях това име сега, като се сетих за него! Благодаря за това🙂
Oh really? Have you contacted them? I do remember seeing that name now come to think of it! Thanks for that🙂
Да, и техният отдел за оплаквания беше в годишен отпуск и ще провери моя случай, когато се върнат
Yes And their Complaint departement was on annual leave and Will check my case when they are back
Хей
Някой знае ли нещо за:
CLX Argon Unit, СТИКЕРИ Лондон, RBKGM, CP Wallet
Благодаря ти
hey
Does anyone know anything about:
CLX Argon Unit, STICKERS London, RBKGM, CP Wallet
Thank you
hey
Weiß jemand etwas über:
CLX Argon Unit, STICKERS London, RBKGM, CP Wallet
Vielen Dank
Винаги можете да се противопоставите на плащането с Revolut, като подадете сторниране на плащане.
Вероятно търговецът не е дебитирал резервацията и е оставил тя да се провали, поради което сте видели, че плащането е възстановено или отменено. След това търговецът прави корекция и дебитира сумата „отново", но вече успешно, което се показва като офлайн.
You can always fight the payment with Revolut by filing a chargeback.
It is likely that the merchant did not debit the reservation and let it fail which is why you saw the payment being refunded or cancelled. Then, afterwards the merchant make a correction and debit the amount 'again' but now successfully which is being shown as offline.
На 2.7 направих плащане, което отиде успешно при търговеца helpersm.
19.7 Изпратих заявка за възстановяване на сумата до доставчика на платежни услуги.
На 21.07 плащането ми беше върнато по сметката.
На 24.7 плащането беше дебитирано от акаунта ми като офлайн плащане.
Наистина не разбирам как.
On 2.7 I made a payment that went to the helpersm merchant successfully.
19.7 I sent a refund request to the payment service provider.
On 21.7, the payment was returned to my account.
On 24.7, the payment was debited from my account as an offline payment.
I don't really understand how.
2.7 tein maksun joka meni helpersm kauppiaalle onnistuneesti.
19.7 Lähetin maksunpalvelutarjoajalle takaisinperintäpyynnön.
21.7 maksu palautui tililleni.
24.7 maksu veloitettiin tililtäni offline maksuna.
en oikein ymmärrä miten.
Изпратихте ли заявката за възстановяване директно на търговеца или се свързахте с Revolut, за да подадете иск за връщане на плащане?
Възможно е да са възстановили сумата и след това да са я дебитирали отново, за да избегнат връщане на плащане, тъй като първоначалното плащане е получило възстановяване.
За второто плащане можете да подадете връщане на плащане поради измама, тъй като не сте ги упълномощили.
Did you send the refund request directly to the merchant or did you contact Revolut to file a chargeback claim?
It could be that they refunded the amount and then debited again to avoid a chargeback as the initial payment did get a refund.
For the second payment you can file a fraud chargeback as you did not authorize them.
Те ви таксуваха 300 евро за връщанията тогава? отвратително! Мразя тези хора. Само ако можехме да ги затворим всички. Не ми пука повече за парите, искам повече невинни хора като нас да спрат да стават мишена. Никой не иска да защитава комарджия!
They charged you 300 euro for the chargebacks then? Disgusting! I hate these people. If only we could get them all closed down. I don't give a shit about the money no more I want more innocent people like ourselves to stop being targeted. Noone wants to safeguard a gambler!
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.