ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 132)

преди 1 година от kirekin
|
468478 преглеждания 4889 отговора |
|
1...131 132 133...247
Добавете пост
Dt100
преди 3 месеца

Разбрах, че easy transac обработва техните плащания

Автоматичен превод:
Dt100
преди 3 месеца

И тук е така

Автоматичен превод:
Dt100
преди 3 месеца

И тук е така

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Някой знае ли нещо за:


CPWallet

CLX Аргонов агрегат

СТИКЕРИ Лондон

РБКГМ

AIRWALLET


Благодаря!

Автоматичен превод:
Glamors12
преди 3 месеца

Какво каза вашата банка?

Автоматичен превод:
Anonymized668
преди 3 месеца

Да, имам същото. Те са безполезни. Отказът да ми предостави GDPR обаче, така че това е в моя полза

Автоматичен превод:
Mrtasty93
преди 3 месеца

Наистина ли? Свързахте ли се с тях? Спомням си, че видях това име сега, като се сетих за него! Благодаря за това🙂

Автоматичен превод:
Anonymized668
преди 3 месеца

Бихте ли ми го изпратили, ако ви дам своя Pvt. Изпратете имейл, приятел?

Автоматичен превод:
Dt100
преди 3 месеца

Да, и техният отдел за оплаквания беше в годишен отпуск и ще провери моя случай, когато се върнат

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Хей

Някой знае ли нещо за:


CLX Argon Unit, СТИКЕРИ Лондон, RBKGM, CP Wallet

Благодаря ти

Автоматичен превод:
Mrtasty93
преди 3 месеца

Ще бъде 2 години празник 😀

Автоматичен превод:
Anonymized668
преди 3 месеца

Наздраве приятелю!!

Автоматичен превод:
Glamors12
преди 3 месеца

Винаги можете да се противопоставите на плащането с Revolut, като подадете сторниране на плащане.


Вероятно търговецът не е дебитирал резервацията и е оставил тя да се провали, поради което сте видели, че плащането е възстановено или отменено. След това търговецът прави корекция и дебитира сумата „отново", но вече успешно, което се показва като офлайн.

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
Youssf
преди 3 месеца

На 2.7 направих плащане, което отиде успешно при търговеца helpersm.

19.7 Изпратих заявка за възстановяване на сумата до доставчика на платежни услуги.

На 21.07 плащането ми беше върнато по сметката.

На 24.7 плащането беше дебитирано от акаунта ми като офлайн плащане.

Наистина не разбирам как.

Автоматичен превод:
carsix79
преди 3 месеца

Кои търговци са под това? Благодаря ти

Автоматичен превод:
Glamors12
преди 3 месеца

Изпратихте ли заявката за възстановяване директно на търговеца или се свързахте с Revolut, за да подадете иск за връщане на плащане?


Възможно е да са възстановили сумата и след това да са я дебитирали отново, за да избегнат връщане на плащане, тъй като първоначалното плащане е получило възстановяване.


За второто плащане можете да подадете връщане на плащане поради измама, тъй като не сте ги упълномощили.

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
Glamors12
преди 3 месеца

Те ви таксуваха 300 евро за връщанията тогава? отвратително! Мразя тези хора. Само ако можехме да ги затворим всички. Не ми пука повече за парите, искам повече невинни хора като нас да спрат да стават мишена. Никой не иска да защитава комарджия!

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Много хора се опитват да получат Stickers London тук.

Някой знае ли нещо за теб?

Автоматичен превод:
Glamors12
преди 3 месеца

Изпратил ли си им имейл, за да ги попиташ какво, по дяволите, става?

Автоматичен превод:
Anonymized668
преди 3 месеца

Кои дескриптори използват?

Автоматичен превод:
1...131 132 133...247
Отидете на страницаот 247 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини