Те са едни и същи хора с един и същ регистриран адрес в Лондон. и трите са свързани и имат един и същ директор
They are the same people with the same registered address in London. all 3 are linked and have the same director
Ако потърсите името му в Гугъл, той също изглежда стои зад няколко от естонските компании.
If you google his name, he also seems to be behind several of the Estonian companies as well.
Googlar man hans namn verkar han även ligga bakom flera av dom estländska bolagen också.
Да, казват, че трябва да се свържа с търговеца
Yes they say I have to contact the merchant
WINTERMDSE
ако се свържете с тях по имейл, те ще потвърдят жалбата ви, ще я ескалират и след това никога повече няма да ви отговорят хаха
по отношение на сторнирането на плащане, те отказаха всяко сторниране на плащане, което направих, с изключение на 2, които бяха по £50 всяко. Останалите бяха като £70+. Те писаха до моята банка и твърдяха, че съм купил цифрово изкуство от тях с референтни номера. Обжалвах го в моята банка и обясних ситуацията, но се съмнявам, че ще направят нещо.
WINTERMDSE
if you contact them by email, they will acknowledge your complaint, escalate it and then never reply to you again lol
in regards to chargeback, they declined every chargeback I did apart from 2 which were of £50 each. The rest were like £70+. They wrote to my bank and claimed I bought digital art from them with reference numbers. I’ve appealed it with my bank and explained the situation, but I doubt they’ll do anything.
Как разбра, че са плащания, тъй като изглежда, че всички останали нямат късмет?
How did you find out it was payments as it seems everyone else is having no luck?
Направих фиктивен депозит и те се появиха, когато се обработваше
I did a dummy deposit and they came up when it was processing
Те се върнаха и казаха, че не могат да намерят нито един от моите, но аз не им вярвам
They have come back and said they couldn't find any of mine but I dont believe them
Някои от транзакциите ми ясно посочват същото като Tiekefnntn, така че защо не могат да намерят моята с цялата информация, която съм им дал
Some of my transactions clearly state the same as Tiekefnntn so how come they can't find mine with all the information I have given them
Helpers*Sm в Единбург правилно ли е? Ще хвърля книгата по тях
Helpers*Sm in Edinburgh is that correct? I am going to throw the book at them
Преглеждах стари банкови извлечения от февруари. Използвах MyStake, така че чрез Santeda имам няколко компании в извлечението си Cleverprix* dota и frezhh limiteddigitech, банката казва, че вече е твърде късно да ги таксувам обратно. Някой знае ли с кого да се свържа с тези фирми?
I have been going through old bank statements from February I was using MyStake so through Santeda I have a couple of company’s on my statement Cleverprix* dota and frezhh limiteddigitech, the bank say it’s now too late to charge these back does anyone know who to contact with these companies ?
Здравейте, следя този форум от известно време. По отношение на транзакциите ви в Wintermdse как успяхте да накарате банката ви да обработи отново връщане на плащане. Те определиха моята като измама и я отхвърлиха. Колко транзакции направихте с wintermdse и какви бяха сумите, защото моята е общо £4000, но аз направих общо само 5 транзакции. Очаквам отговор от разследващия екип, но разполагам с доказателства, че хазартната компания отрича всякаква връзка с тях и потвърди, че няма връзка с Wintermdse. Но получих историята на депозитите си, която е в съответствие с времето, когато са направени транзакции към хазартна компания през wintermdse. Проблемът ми с хазартната компания възникна, когато се опитах да направя теглене, което беше отказано многократно без причина и не получавах отговор как да реша проблема. Моята банка също беше ужасна по отношение на тази ситуация и са отчасти по вина, но и по моя вина също трябва да държа отговорност. И така, мислите ли, че Wintermdse ще се опита да каже, че съм купил и изкуство, като се има предвид, че всичките ми депозити бяха минимум £500, ако не отговорят в рамките на следващите 2 седмици, просто ще се върна в банките си и ще настоявам за възстановяване на плащане отново. Вече ескалира до финансовият омбудсман за грешките, които моята банка е допуснала в тази ситуация, щеше да загуби само £500 вместо £4000. Най-болезненото е, че си отивам след 3 седмици, щеше да е мечта, която трябва да разреша, преди да се кача на самолета.
Hi been keeping tabs on this forum for a little while now. In regards to your Wintermdse transactions how did you get your bank to process a chargeback again.They put mine down as a scam and rejected it. How many transactions did you make with wintermdse and what were the amounts because mine total £4000 but I only made 5 transactions in total. I am waiting for a response from there investigation team but have the evidence of the gambling company denying any relationship to them and confirmed they have no connection to Wintermdse.But I obtained my deposit history which is in line with the times transactions were made to the gambling company through wintermdse. My problem with gambling company stemmed when I tried to make a withdrawal which was declined multiple times for no reason and I wasn’t receiving an answer on how to fix the issue.My bank has just been terrible in regards to this situation too and are partly to blame but also my fault too have to hold accountability. So do you think Wintermdse will try to say I bought art too considering all my deposits were minimum £500 if they don’t respond within next 2 weeks I will just go back to my banks and push for a chargeback again.Have already escalated to the financial ombudsman for the mistakes my bank have made in this situation would have only lost £500 instead of the £4000.Most painful thing is I go away in 3 weeks would be a dream to have resolved before I get on the plane.
Обясних какво се е случило с моята банка (Barclays) и те отвориха сторниранията. Имаше общо 18, но по някаква причина моята банка отвори само 8 връщания срещу тях. Беше около £1800. Свързах се и с финансовия омбудсман, защото в моето писмо за сторниране на плащане пише, че имате 10 дни да го обжалвате, което направих и банката така и не ми отговори. Така че се надявам финансовият омбудсман да ми помогне. Както казах по някаква причина WINTERMDSE върна 2 плащания от 8-те и двете бяха най-ниските плащания, които бяха £50, така че със сигурност в банката знаят, че компанията се опитва да задържи по-големите ми депозити. Съвсем сигурен съм, че получават такса за сторнирания, затова отказват по-големите и просто е по-лесно да изпратят средствата обратно за £50. Какво ви каза финансовият омбудсман дали заведоха дело
I explained what happened to my bank(Barclays) and they opened the chargebacks. There were 18 in total, but for some reason my bank only opened 8 chargeback against them. It was for around £1800. I’ve contacted financial ombudsman too because on my declined chargeback letter it says you have 10 days to appeal it, which I did and the bank never got back to me. So I’m hoping financial ombudsman will help me. Like I said for some reason WINTERMDSE sent back 2 payments out of the 8, and they were both the lowest payments which were £50, so surely to the bank they know the company is trying to hold my bigger deposits. Pretty sure they get charged for chargebacks that’s why they decline the bigger ones and it’s just easier to send the funds back for £50. What did financial ombudsman say to you did they open a case
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.