НачалоФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 124)

преди 1 година от kirekin
|
747 265 преглеждания 6 576 отговора |
|
1...123 124 125...337
Anonymized668
преди 5 месеца

Лондон

Автоматичен превод:
Sutton
преди 5 месеца

Видяхте ли чата вчера за https://helpersm.pro/about/


Когато погледнете отдолу, се вижда Лондон

Автоматичен превод:
Anonymized668
преди 5 месеца

Те са Единбург за мен помощници*sm

Автоматичен превод:
Dt100
преди 5 месеца

Имате ли обратна връзка от paymentz

Автоматичен превод:
Anonymized668
преди 5 месеца

Те са едни и същи хора с един и същ регистриран адрес в Лондон. и трите са свързани и имат един и същ директор

Автоматичен превод:
carsix79
преди 5 месеца

Ако потърсите името му в Гугъл, той също изглежда стои зад няколко от естонските компании.

Автоматичен превод:
Anonymized668
преди 5 месеца

Да, казват, че трябва да се свържа с търговеца

Автоматичен превод:
fiore84
преди 5 месеца

Зад какви компании стои?

Автоматичен превод:
carsix79
преди 5 месеца

WINTERMDSE

ако се свържете с тях по имейл, те ще потвърдят жалбата ви, ще я ескалират и след това никога повече няма да ви отговорят хаха


по отношение на сторнирането на плащане, те отказаха всяко сторниране на плащане, което направих, с изключение на 2, които бяха по £50 всяко. Останалите бяха като £70+. Те писаха до моята банка и твърдяха, че съм купил цифрово изкуство от тях с референтни номера. Обжалвах го в моята банка и обясних ситуацията, но се съмнявам, че ще направят нещо.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Как разбрахме, че Payments е този, който иска помощ?

Автоматичен превод:
Tiekefnntn
преди 5 месеца

Как разбра, че са плащания, тъй като изглежда, че всички останали нямат късмет?

Автоматичен превод:
Anonymized668
преди 5 месеца

Направих фиктивен депозит и те се появиха, когато се обработваше

Автоматичен превод:
Tiekefnntn
преди 5 месеца

Те се върнаха и казаха, че не могат да намерят нито един от моите, но аз не им вярвам

Автоматичен превод:
Anonymized668
преди 5 месеца

Същото и за мен

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Някои от транзакциите ми ясно посочват същото като Tiekefnntn, така че защо не могат да намерят моята с цялата информация, която съм им дал

Автоматичен превод:
Tiekefnntn
преди 5 месеца

Helpers*Sm в Единбург правилно ли е? Ще хвърля книгата по тях

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Някой имал ли е успех с keylissimo?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Преглеждах стари банкови извлечения от февруари. Използвах MyStake, така че чрез Santeda имам няколко компании в извлечението си Cleverprix* dota и frezhh limiteddigitech, банката казва, че вече е твърде късно да ги таксувам обратно. Някой знае ли с кого да се свържа с тези фирми?

Автоматичен превод:
xxkjxx
преди 5 месеца

Здравейте, следя този форум от известно време. По отношение на транзакциите ви в Wintermdse как успяхте да накарате банката ви да обработи отново връщане на плащане. Те определиха моята като измама и я отхвърлиха. Колко транзакции направихте с wintermdse и какви бяха сумите, защото моята е общо £4000, но аз направих общо само 5 транзакции. Очаквам отговор от разследващия екип, но разполагам с доказателства, че хазартната компания отрича всякаква връзка с тях и потвърди, че няма връзка с Wintermdse. Но получих историята на депозитите си, която е в съответствие с времето, когато са направени транзакции към хазартна компания през wintermdse. Проблемът ми с хазартната компания възникна, когато се опитах да направя теглене, което беше отказано многократно без причина и не получавах отговор как да реша проблема. Моята банка също беше ужасна по отношение на тази ситуация и са отчасти по вина, но и по моя вина също трябва да държа отговорност. И така, мислите ли, че Wintermdse ще се опита да каже, че съм купил и изкуство, като се има предвид, че всичките ми депозити бяха минимум £500, ако не отговорят в рамките на следващите 2 седмици, просто ще се върна в банките си и ще настоявам за възстановяване на плащане отново. Вече ескалира до финансовият омбудсман за грешките, които моята банка е допуснала в тази ситуация, щеше да загуби само £500 вместо £4000. Най-болезненото е, че си отивам след 3 седмици, щеше да е мечта, която трябва да разреша, преди да се кача на самолета.

Автоматичен превод:
Elijahanth
преди 5 месеца

Обясних какво се е случило с моята банка (Barclays) и те отвориха сторниранията. Имаше общо 18, но по някаква причина моята банка отвори само 8 връщания срещу тях. Беше около £1800. Свързах се и с финансовия омбудсман, защото в моето писмо за сторниране на плащане пише, че имате 10 дни да го обжалвате, което направих и банката така и не ми отговори. Така че се надявам финансовият омбудсман да ми помогне. Както казах по някаква причина WINTERMDSE върна 2 плащания от 8-те и двете бяха най-ниските плащания, които бяха £50, така че със сигурност в банката знаят, че компанията се опитва да задържи по-големите ми депозити. Съвсем сигурен съм, че получават такса за сторнирания, затова отказват по-големите и просто е по-лесно да изпратят средствата обратно за £50. Какво ви каза финансовият омбудсман дали заведоха дело

Автоматичен превод:
1...123 124 125...337
Отидете на страницаот 337 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини