IGA отговори ли своевременно? Имам Velobet в ъгъла, защото ми позволиха да депозирам, когато ги помолих да не го правят и т.н. след повторно отваряне на акаунта. Те обаче няма да ми предоставят преписи, които доказват, че съм прав! Те са ужасно обслужване на клиенти и т.н. Не мога да ги понасям
Did the IGA respond in due course? I have Velobet in a corner because they allowed me to deposit when I asked them not too etc after reopening account. They however won't provide me with transcripts that prove me right! They are horrible customer service etc I can't stand them
Можете да опитате, но в Германия е почти невъзможно да се направи връщане на плащане за казина във връзка с променените транзакции.
Повечето банки ги блокират, тъй като ръководството за възстановяване на плащания на Mastercard посочва, че транзакциите, свързани с хазарт, не отговарят на условията за възстановяване на плащане, така че няма значение дали MCC е бил променен.
Ако изпратите сторниране на плащане, защото не сте получили услугата, банките ще поискат разписки, които не можете да изпратите, защото няма разписки.
Дори загубих в един случай на връщане на плащане, защото търговецът представи фалшиви фактури, така че бъдете готови за всичко!
You can try, but in Germany it is almost impossible to make a chargeback for casinos with reference to the changed transactions.
Most banks block them because Mastercard's chargeback guide states that transactions related to gambling are not eligible for chargeback, so it doesn't matter whether the MCC has been modified.
If you submit a chargeback because you did not receive the service, the banks will ask for receipts, which you cannot submit because there are no receipts.
I even lost in one chargeback case because the merchant presented fake invoices, so be prepared for anything!
Man kann es versuchen, in Deutschland ist es nahezu unmöglich eine Rückbuchung für Kasinos durchzuführen mit Bezug zu den veränderten Transaktionen.
Die meisten Banken blocken ab weil, der Chargeback-Guide von Mastercard besagt, dass Transaktionen mit Bezug zum Glücksspiel nicht rückbuchungswürdig sind, da interessiert es nicht ob da der MCC modifiziert wurden ist.
Wenn Du ein Chargeback einreichst wegen nicht erhaltener Leistung, dann fordern die Banken belege, die kannst Du nicht einreichen, weil es keine Belege gibt.
In einem Chargebackfall habe ich sogar verloren, weil der Händler gefakte Rechnungen präsentiert hat, also stellt euch auf alles ein!
Отговорът може да бъде и болезнен.
Можете също така да развихрите креативността си, когато става въпрос за предоставяне на доказателства за възстановяване на плащане.
The answer may also be painful.
You can also let your creativity run wild when it comes to providing evidence for a chargeback.
Die Antwort wird eventuell auch Schmerzhaft sein.
Man kann in Sachen Belege für ein Chargeback auch gerne selber seiner kreativen Ader freien lauf lassen.
Не, съжалявам, не знам кой е обработил плащането. Току-що се свързах с Visiola и те ми върнаха сумата директно. Мисля, че просто съм имал голям късмет по онова време.
No sorry I don’t know who processed the payment. I just contacted Visiola and they refunded me direct. I think I must have just been very lucky at the time.
Моля, все още ли имате имейл адреса или уеб сайта, който сте използвали?
Do you still have the email address or website you used at all please?
Забелязах поведението ви и трябва да се справя с него. Важно е да запазите спокойствие. Всички бъдещи неподходящи публикации ще бъдат скрити. Ако продължите да тормозите другите, както правите досега, може да бъдете забранени за постоянно от този форум. Моля, опитайте се да бъдете учтиви, дори ако не сте съгласни с някого.
Въпреки че се радвам да видя, че вероятно е бил временен епизод, все още съм убеден, че можеше да се избегне.
Нека го поддържаме приличен през всичките дни на месеца 😉
I've noticed your behavior, and I need to address it. It's important that you remain calm. Any future inappropriate posts will be hidden. If you continue to harass others as you have been doing, you may be permanently banned from this forum. Please try to be polite, even if you disagree with somebody.
Though I'm glad to see it was probably a temporary episode, I'm still convinced it was avoidable.
Let's keep it decent all days in a month 😉
Нямате ли имейл адреса на Сантеда, ако са ви изпратили чрез приложеното споразумение и т.н.?
Do you not have the email address for Santeda itself if they sent you through the attached agreement etc?
здрасти
поддръжка на velobet, изпратена чрез споразумението.
Hi
velobet support sent through the agreement.
Как изглеждат тези транзакции? HelpersSm?
What did these transactions appear as? HelpersSm?
Pay op отказват да признаят отворени банкови преводи, така че нямате шанс да получите възстановяване, ако сте платили чрез банков превод.
Благодаря, че се свързахте с нас.
Моля, имайте предвид, че Payop не предоставя услугите директно, а само обработва плащанията за нашите търговци (уебсайтове).
Предлагаме ви да се свържете директно с търговеца относно възстановяването на сумата.
Благодаря за разбирането.
С Най-Добри Пожелания,
Подкрепящ отбор
Pay op refuse to acknowledge open banking transfers so you have no chance in getting a refund if you’ve paid through bank transfer.
Thank you for contacting us.
Please be informed that Payop does not provide the services directly but only processes the payments for our merchants (websites).
We suggest you contact the merchant directly regarding the refund.
Thank you for your understanding.
Best Regards,
Support Team
Съжалявам последното. Къде бързо отговарят и връщат сумата?
Sorry last one. Where they quick in replying and refunding?
Моята банка - Starling - не показва местоположение, но получих възстановяването на средствата, като се свързах с нигерийския уебсайт. Това отново са няколко месеца и както казах, мисля, че просто имах късмет и те вече игнорират заявките
My bank - Starling - does not show location but I got the refunds from contacting the Nigerian website. This is some months again and like I said I think I was just lucky and they are now ignoring requests
Трябва да им изпращам имейли всяка седмица през последните 2 месеца и никога не съм получавал отговор.
I must of emailed them every week for the last 2 months and have never had a reply.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.