ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 123)

преди 1 година от kirekin
|
469321 преглеждания 4892 отговора |
|
1...122 123 124...247
Добавете пост
Materialgirl84
преди 3 месеца

Те представляват групата казина, за които бих поискал правилния контакт, тъй като казах, че беше през февруари

Автоматичен превод:
Sutton
преди 3 месеца

IGA отговори ли своевременно? Имам Velobet в ъгъла, защото ми позволиха да депозирам, когато ги помолих да не го правят и т.н. след повторно отваряне на акаунта. Те обаче няма да ми предоставят преписи, които доказват, че съм прав! Те са ужасно обслужване на клиенти и т.н. Не мога да ги понасям

Автоматичен превод:
tompathepro
преди 3 месеца

Получихте ли някаква информация за ewave?

Автоматичен превод:
Lucid_1337
преди 3 месеца

Имахте ли късмет с Ewave? 🙂

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Можете да опитате, но в Германия е почти невъзможно да се направи връщане на плащане за казина във връзка с променените транзакции.


Повечето банки ги блокират, тъй като ръководството за възстановяване на плащания на Mastercard посочва, че транзакциите, свързани с хазарт, не отговарят на условията за възстановяване на плащане, така че няма значение дали MCC е бил променен.

Ако изпратите сторниране на плащане, защото не сте получили услугата, банките ще поискат разписки, които не можете да изпратите, защото няма разписки.


Дори загубих в един случай на връщане на плащане, защото търговецът представи фалшиви фактури, така че бъдете готови за всичко!

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Все още не съм чул от paymentz и чакането е болезнено

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Отговорът може да бъде и болезнен.


Можете също така да развихрите креативността си, когато става въпрос за предоставяне на доказателства за възстановяване на плащане.

Автоматичен превод:
Sutton
преди 3 месеца

Не, съжалявам, не знам кой е обработил плащането. Току-що се свързах с Visiola и те ми върнаха сумата директно. Мисля, че просто съм имал голям късмет по онова време.

Автоматичен превод:
Lottie48
преди 3 месеца

Моля, все още ли имате имейл адреса или уеб сайта, който сте използвали?

Автоматичен превод:
Katze1337
преди 3 месеца

Забелязах поведението ви и трябва да се справя с него. Важно е да запазите спокойствие. Всички бъдещи неподходящи публикации ще бъдат скрити. Ако продължите да тормозите другите, както правите досега, може да бъдете забранени за постоянно от този форум. Моля, опитайте се да бъдете учтиви, дори ако не сте съгласни с някого.

Въпреки че се радвам да видя, че вероятно е бил временен епизод, все още съм убеден, че можеше да се избегне.

Нека го поддържаме приличен през всичките дни на месеца 😉

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
Anonymized668
преди 3 месеца
Автоматичен превод:
Sutton
преди 3 месеца

Нямате ли имейл адреса на Сантеда, ако са ви изпратили чрез приложеното споразумение и т.н.?

Автоматичен превод:
Lottie48
преди 3 месеца

здрасти


поддръжка на velobet, изпратена чрез споразумението.

Автоматичен превод:
Lottie48
преди 3 месеца

Как изглеждат тези транзакции? HelpersSm?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Pay op отказват да признаят отворени банкови преводи, така че нямате шанс да получите възстановяване, ако сте платили чрез банков превод.



Благодаря, че се свързахте с нас.


Моля, имайте предвид, че Payop не предоставя услугите директно, а само обработва плащанията за нашите търговци (уебсайтове).


Предлагаме ви да се свържете директно с търговеца относно възстановяването на сумата.

Благодаря за разбирането.

С Най-Добри Пожелания,

Подкрепящ отбор

Автоматичен превод:
Sutton
преди 3 месеца

Helpers m и лесни курсове

Автоматичен превод:
Lottie48
преди 3 месеца

Съжалявам последното. Къде бързо отговарят и връщат сумата?

Автоматичен превод:
Anonymized668
преди 3 месеца

Моята банка - Starling - не показва местоположение, но получих възстановяването на средствата, като се свързах с нигерийския уебсайт. Това отново са няколко месеца и както казах, мисля, че просто имах късмет и те вече игнорират заявките

Автоматичен превод:
Anonymized668
преди 3 месеца

Трябва да им изпращам имейли всяка седмица през последните 2 месеца и никога не съм получавал отговор.

Автоматичен превод:
Sheung
преди 3 месеца

Бихте ли споделили URL адреса, откъдето сте закупили?

Автоматичен превод:
1...122 123 124...247
Отидете на страницаот 247 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини