Не, за съжаление е на кредитна карта, така че съм блокиран, освен ако не мога да намеря компанията и да им изпратя имейл
No sadly it's on a credit card so I am stuck unless I can find the company and email them
О, значи им казахте, че е свързано с хазарта? Транзакциите, които направих, бяха извършени с RBS (Mastercard) чрез дебитна карта и те нямаше да сторнират никакви транзакции, тъй като беше посочено като иск за измама и те щяха да носят отговорност и заявиха, че Mastercard не позволява връщане на плащания за хазарт. Ако wintermdse не отговори, ще събера доказателства и ще се опитам да сторнирам последните 2 транзакции, които направих, под различен код за сторниране на плащане, който моята банка трябва да приеме, тъй като депозитите не са достигнали до хазартната компания. Надяваме се Wintermdse просто да кажат, че ще ми възстановят сумата тъй като има толкова много доказателства, свързващи връзки, които и двете страни отрекоха. Финансовият омбудсман преразглежда моя случай, но процесът ще бъде по-дълъг и има още повече, тъй като моята банка е направила други неща нередни. Дори и с тях те вероятно са лоялни към компании за милиони паунда. Дали биха искали да попречат на връзката си?
Oh so you did tell them it was gambling related? The transactions I made were made with RBS (Mastercard) via debit card and they wouldn’t chargeback any transactions as it was put down as a scam claim and they would be the ones liable and stated Mastercard don’t allow gambling chargebacks. If wintermdse don’t respond I will gather the evidence and attempt to chargeback the last 2 transactions I made under a different chargeback code which my bank should accept as the deposits didn’t reach the gambling company.Hopefully Wintermdse just say they will refund me given there is so much evidence connecting ties which both parties have denied. The financial ombudsman are reviewing my case but the process will be longer and there is more too it as my bank have done other things wrong.Even with them they probably have loyalties to the million pound companies. Would they want to hamper their relationship?
Да, направих, но използвах нормалната си дебитна карта, за да направя транзакциите. Сторнирането на плащания е по-трудно, когато използвате кредитна карта, някои съветват да кажете, че сте купили карти за подарък, които не сте получили. Аз също имах кредитна карта и залагах там и те върнаха плащанията като отмяна на измама.
Yeah I did, but i used my normal debit card to make the transactions. Chargebacks are more hard when you use a credit card, some have advised to say you’ve bought gift cards which you haven’t received. I had a credit card too and I gambled on there and they reversed the payments as fraud reversal.
О, разбирам, че ще трябва да опитам отново с моята банка след 2 седмици, ако wintermdse не се свърже с мен. Ако това не работи, до финансовия омбудсман.
Кой е и вашият доставчик на кредитна карта Barclays? Ако бях използвал кредитната си карта, щях да съм 100% защитен от гаранция за измама, но никога нямаше да използвам кредитна карта.
Oh I see I will have to try with my bank again in 2 weeks if wintermdse don’t get back to me.If that don’t work down to the financial ombudsman.
whos your credit card provider Barclays too? If I had used my credit card I would have 100% been protected by fraud guarantee but would never have used a credit card.
Не, това е малко вероятно, тъй като плащанията в казиното се третират много по-различно от всички други плащания.
Почти невъзможно е да получите връщане на плащане при транзакции в казино. Но тъй като повечето казина, базирани в Кюрасао, предпочитат да използват фалшиви уеб магазини за вашите депозити, можете просто да се свържете с такъв фалшив магазин и да поискате възстановяване на сумата. Някои ще отговорят или ще върнат сумата, а други ще ви игнорират, което е добре, тъй като сега имате доказателства, че сте се свързали с търговеца, което е задължително за повечето кредитни карти, преди да повдигнете своя случай.
No, that is not likely as casino payments are treated very differently then all other payments.
It almost impossible to get a chargeback on casino transactions. But since most Curacao based casinos prefer to use fake webshops for your deposits you can simply contact such a fake store and ask for a refund. Some will reply or issue a refund and others will ignore you which is fine as you do have now evidence that you reached out to the merchant which is with most creditcards mandatory before raising your case.
Където има желание, има и начин и всеки, който има добър съветник в банката си, може да се надява на помощ.
По-скоро е зле обученият персонал в банките. В днешно време всичко се прави онлайн, никой не се познава лично, така че не можете да изградите добри бизнес отношения. Но като правило банките искат клиенти, които не създават проблеми и е по-вероятно да донесат пари. Според моята информация обработката на връщане на плащане е доста трудоемка, особено ако трябва да отчетете 10-15 транзакции. Ето защо повечето банки се въздържат от връщане на плащания, тъй като това отнема твърде много време. Не парите на банката са изчезнали 😉 Съответно сторниранията, при които резултатът е несигурен, се отхвърлят 😉
От предишен опит обаче мога да кажа, че има банки, които просто таксуват обратно такива транзакции като измама (случва се само веднъж). Освен това има банки, които изискват доклад до полицията, за да бъде извършено такова възстановяване. След това има банки, които издават сторнирания на плащане на основание, че плащането не е получено (тук казиното може просто да изпрати фалшиви разписки и сторнирането на плащането се губи).
Visa и Mastercard също ще трябва да носят отговорност, но поради големия брой фалшиви компании е невъзможно да се идентифицира една отговорна...
Where there's a will, there's a way, and anyone who has a good advisor at their bank can hope for help.
It's more the poorly trained staff at the banks. Nowadays, everything is done online, no one really knows each other personally, so you can't build a good business relationship. But as a rule, banks want customers who don't cause trouble and are more likely to bring in money. According to my information, processing a chargeback is quite time-consuming, especially if you have to report 10-15 transactions. That's why most banks refrain from making chargebacks because it's too time-consuming. It's not the bank's money that's gone 😉 Accordingly, chargebacks where the outcome is uncertain are rejected 😉
However, from previous experience I can say that there are banks that simply charge back such transactions as fraud (only happens once). Then there are banks that require a report to the police in order for such a chargeback to be carried out. Then there are banks that issue chargebacks on the grounds that the payment was not received (here the casino can simply submit fake receipts and the chargeback is lost).
Visa and Mastercard would also have to be held responsible, but due to the large number of bogus companies it is impossible to identify one responsible...
Wo ein Wille ist, da ist auch ein Weg, und wer einen guten Berater bei seiner Bank hat, kann auf Hilfe hoffen.
Es ist eher das schlecht geschulte Personal bei den Banken. Heutzutage geht alles nur noch Online, keiner kennt sich so wirklich persönlich, da kann man keine gute Geschäftsbeziehung aufbauen. Aber in der Regel möchten die Banken Kunden haben, die keinen Ärger machen und eher Geld einbringen. Die Bearbeitung eines Chargebacks ist nach meinen Informationen recht aufwändig, gerade wenn man 10-15 Transaktionen einmelden muss. Daher nehmen die meisten Banken abstand von einer Rückbuchung, da es zu Zeitaufwendig ist. Es ist ja nicht das Geld der Bank was weg ist 😉 Dementsprechend wird eine Rückbuchung wo der Ausgang ungewiss ist abgelent 😉
Aus früherer Erfahrung kann ich jedoch sagen, dass es Banken gibt, die solche Transaktionen einfach als Betrug zurück buchen (geht nur 1x). Dann gibt es Banken die verlangen eine Anzeige bei der Polizei damit solch eine Rückbuchung durchgeführt wird. Dann gibt es Banken die reichen Rückbuchungen ein, mit der Begründung leistung nicht erhalten (Hier kann das Casino einfach Fakebelege einreichen dann ist der Chargeback verloren)
Visa und Mastercard müsste man auch mit in die Verantwortung nehmen, aufgrund der Zahlreichen Scheinfirmen jedoch unmöglich eine verantwortlich auszumachen...
Здравейте, прочетох цялата тема и намерих повечето компании, но някой има ли контакти за посочените по-долу? Благодаря предварително
Лукстел
cpwallet-cz
BP W ЗАРЕЖДАНЕ
helpersm*AP
Hello, ive read through the whole thread and found most of the companies, but do anyone have contacts for the below? Thanks in advance
Luxtel
cpwallet-cz
BP W LOADING
helpersm*AP
Зареждането на BP W е bpwallet. Винаги получавах пари обратно от тях
BP W loading is bpwallet. Always got money back from them
Благодаря ти! Ще го пробвам 🙂
За други ownrwallet.com ми отговори в рамките на 2 часа, че ще ми възстановят сумата също, ако някой получи транзакции от тях!
Thank you! I will give it a try 🙂
For others ownrwallet.com answered me within 2 hours that they would refund me also if anyone got transactions from them!
Заплаших ewave с френския еквивалент на FCA, а също и с европейския. Имат 48 работни часа да отговорят или ще отида и до защитата на потребителите. Вижте какво ще стане
I have threatened ewave with the French equivalent of the FCA and also the European. They have 48 working hours to respond or I'll be going to the consumer protection also. See what happens
Получих отказ от Европейския потребителски център относно жалба до Revolut; те просто не реагират. Литовският омбудсман или службата за жалби също трябва да действа в интерес на Revolut. В сила е мотото: никога не хапете ръката, която ви храни!
Всички корумпирани копелета!
I received a rejection from the European Consumer Centre regarding a complaint to Revolut; they simply don't respond. The Lithuanian ombudsman or complaints office is also supposed to act in Revolut's interest. The motto applies: never bite the hand that feeds you!
All corrupt bastards!
Vom europäischen Verbraucherzentrum habe ich eine Ablehnung bekommen Bezüglich einer Beschwerde bei Revolut, die antworten denen einfach nicht. Der litauische Ombudsmann bzw. die Beschwerdestelle soll wohl auch eher im Interesse von Revolut handeln. Da gilt das Motto: Beiße nie die hand die dich füttert!
Alles koruppte bastarde!
Здравейте, ако някой играе в казино mystake или е депозирал пари в тях. Бих искал само да ви уведомя, че те работят без лиценз. Те твърдят, че са лицензирани от Curacao egaming и когато щракнах върху връзката, достъпна чрез тяхното лого на уебсайта им, това се появи (вижте снимката по-долу). От няколко месеца ги моля за възстановяване на добра воля, тъй като няколко пъти помолих техните агенти по поддръжката да затворят акаунта ми и те не направиха нищо по въпроса, дори след като разбраха, че съм проблемен комарджия, който е регистриран в Gamstop. Освен това ги разпитах за тяхното грешно кодиране на транзакция, за да заобиколят ограниченията, наложени в моята банка, и ни водят по градинска пътека на непроследими доставчици на плащания. След като ги уведомиха, че са нелицензирани, те незабавно го премахнаха от уебсайта си и персоналът им се държеше само предпазливо. Миг след това блокираха завинаги акаунта ми. Когато попитах един от агентите за поддръжка защо съм бил блокиран, техният отговор беше, че съм „нарушил" техните правила и условия и когато попитах как. Те казаха, че "не могат да споделят тази информация". Въпреки това техният мениджър по съответствието ми изпрати имейл и каза, че са затворили акаунта ми поради по-безопасни причини за хазарт, тъй като поисках закриване на акаунт и показах на екипа, че имам проблем с хазарта. Трябва да ви накара да се смеете, като се има предвид, че знаят това от месеци и един човек каза, че е защото съм нарушил условията им, а друг казва, че е за по-безопасни хазартни цели… така че кой е? Само за информация за всеки от вас, който е играл с тях. От проучване смятам, че това потвърждава, че работят незаконно, така че ще ги докладвам и ще поискам пълно възстановяване на сумата чрез curacao gaming.
Hi, if anyone plays at mystake casino or has deposited money to them. I would just like to make you all aware they have been operating without a license. They claim to been licensed by Curacao egaming and when I clicked on the link available through their logo on their website this is what appeared (see picture below). I have been asking them for a good will refund for a matter of months now as I had asked their support agents to close my account several times and they did nothing about it even after being aware that I am a problem gambler whom is signed up to Gamstop. I also questioned them with their miscoding of transaction to bypass restrictions in place on my bank and leading us down a garden path of untraceable payment providers. After making them aware they were unlicensed they immediately took it off their website and their staff were acting nothing but shifty. Moments after this they permanently blocked my account. When I asked one of the support agents why I had been blocked their response was that I had "violated" their terms and conditions and when I asked how. They said that they could "not share this information". However, their compliance manager has emailed me and said they closed my account on safer gambling grounds as I asked for an account closure and made it apparent to the team that I had a gambling problem. It’s got to make you laugh considering they’ve known this for months now and one person has said it’s because I’ve violated their terms and another says it’s for safer gambling purposes… so which one is it? Just an FYI for any of you whom have been playing with them. From research I believe this confirms that they are operating illegally so I will be reporting them and requesting a full refund through curacao egaming.
Хората в Кюрасао се смеят уморено за това, независимо дали ще ги докладвате или не, нищо няма да се случи. Дори издателите на лицензи са корумпирани маймуни. Спестете си проблемите.
The people in Curacao laugh wearily about it, whether you report them or not, nothing will happen. Even the license issuers are corrupt monkeys. Save yourself the trouble.
Die Leute in Curacao lachen da müde drüber, ob Du sie meldest oder nicht, es wird nichts passieren. Selbst die Lizenzaussteller sind Korrupte affen. Spar dir die mühe.
Подадох сигнал за Goriwire на полските финансови власти. Ще видя какво ще кажат.
Току-що написах голямо писмо до моята банка по имейл и ще се обадя на екипа за спорове в понеделник и ще говоря директно с тях относно всичко в имейла, няма да отричам хазарта, но снощи получих искане за одобрение за транзакции, които не съм направи. Тези компании без съмнение са продали данните за банковата ми карта, това е адски страшно.
I have reported Goriwire to the Polish financial authorities. I will see what they have to say.
I have just written a big letter to my bank via email and I will phone the disputes team on Monday and speak to them directly regarding everything in the email, I will not deny gambling but last night I had approval request for transactions that I did not make. These companies have no doubt sold my bank card details it's fucking scary.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.