ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 125)

преди 11 месеца от kirekin
|
332219 преглеждания 3770 отговора |
|
1...124 125 126...250
Добавете пост
Публикация на DynamoHarry е изтрит от Romi
Причина: Реклама
преди 3 месеца

Намерих Grottobook/Mydates

Автоматичен превод:
Публикация на Dt100 е изтрит
Публикация на Colin09 е изтрит
преди 3 месеца

Явно администраторът трябва да одобри поста ми

Автоматичен превод:
DynamoHarry
преди 3 месеца

Няма проблем, сега ще го направя. Това е мярка за сигурност, за да се попречи на не-играчи да публикуват подозрителни оферти във форума без първоначална проверка. Моля, не го приемайте лично. Изключително се колебаем да дадем на някого достъп до този форум, за да могат да предлагат или рекламират подобни услуги. Нямате представа колко сенчести лица се опитват да развиват бизнеса си тук почти ежедневно.

Моля, считайте това за предпазна мярка от наша страна.

Публикуването на новинарски статии или друг вид обща информация е разрешено.

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
Публикация на Anonymized609 е изтрит
преди 3 месеца

Хей!


се опита да получи възстановяване, но имаше различен опит. банковата ми сметка беше замразена и казиното ми каза, че е изпратило спор до моята банка за разследване.


сумата беше голяма (около 5 хиляди), така че те се опитаха да откажат. говорих с банката и те казаха, че поддържат връзка с доставчика на плащания и ме попитаха дали услугата е предоставена?


малко съм притеснен, че банковата ми сметка ще бъде блокирана.


Какво трябва да направя?

Автоматичен превод:
Anonymized609
преди 3 месеца

Зависи, от моята банка може да отнеме до 90 дни преди възстановяване на плащането и така. Така че имате късмет, ако са казали, че може да отнеме до 20 дни

Автоматичен превод:
RuneAn
преди 3 месеца

Писах няколко пъти тук и информирах хората, че е измама, ако подадете жалба за карта до банката и излъжете къде е отишло плащането (т.е. не казвате, че е отишло в казиното/игрите).


Или продължавате да лъжете, че не получавате услугата, или сте честни. Независимо от това, може да има последствия, ако сега банката открие, че сте били нечестни, когато сте направили иск по картата си (опит за измама).

Автоматичен превод:
BettyBetty
преди 3 месеца

не е нужно да лъжеш. Просто се прострелваш в крака. Искам да кажа, че парите вече са изчезнали и трябва да приемете това. Трябва да сте честни и да поддържате банката с един, така че е просто бонус, ако получите преценка на tbx

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Намерих Grottobook/Mydates

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Mydates е гадно в което. Просто спри да отговаряш

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Fi.se

Автоматичен превод:
Публикация на efsfasfasfsfs Скрит от Radka
Причина: по заявка на играча
преди 3 месеца

Сега вече имаме уникална възможност да направим истинска разлика. Знаем, че има шведски компании, замесени в организираната престъпност, и извършените престъпления са ясни и сериозни. Много от нас са били засегнати от тези казина по един или друг начин. Разбира се, можете да кажете, че ние самите носим отговорност, но тези, които наистина разбират проблема, знаят, че става дума за нещо повече.


Сега сме изправени пред шанса да си отмъстим. Връщането на парите е бонус, но най-важното е да поставим тези компании на място. Трябва да сме благодарни, че живеем в държава със закони, които ни предпазват от дейности като тази. Ако не докладваме тези компании и не се възползваме от този шанс, ние сме просто глупави. Определено ще го направя, защото ако не за себе си, то за да спася някой друг.


Призовавам всички да докладвате. Заедно сме по-силни. Не забравяйте, че тези компании са допуснали грешки. Те умишлено са заобиколили всички форми на защита на потребителите, като блокиране на търговски кодове. Ние сме длъжни да действаме и да защитаваме себе си и другите. Нека бъдем единни и покажем, че не толерираме тези издевателства.

защо позволяваме на тези мошеници да ни пикаят в лицата и да ни се смеят...

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Моля, опитайте се да не рекламирате нищо в този форум. Благодаря ви за разбирането.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Блокирайте го! Виждате, че е измамник. Неговите съвети и съвети не са добре дошли от никого тук. И тези измамници удрят някоя жертва, която могат да измамят рано или късно

Автоматичен превод:
RuneAn
преди 3 месеца

Коя банка и дали сте били честни за всичко

Автоматичен превод:
Публикация на efsfasfasfsfs Скрит от Radka
Причина: по заявка на играча
преди 3 месеца
Публикация на efsfasfasfsfs Скрит от Radka
Причина: по заявка на играча
преди 3 месеца

Компания, която се занимава с казино и тегли парите от сметката ви, но ги прикрива с факта, че сте купили цветя в Кения, не е регулирана. Е, те няма да са проблем 🙂

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Банката не върна нищо. Също така получих някакво глупаво заплашително писмо от казиното с това -->


Обратното плащане е начин за възстановяване на средства, които са били незаконно получени от търговец, а не начин за анулиране на договора.


Съгласно закона за потребителите „Закон за алтернативно разрешаване на спорове по потребителски въпроси", параграф 7, раздел 32: Единна точка за контакт за помирение на потребителите и задължения за уведомяване на компетентните органи и надзорните органи, този тип дейност се тълкува като измама.



случайно, предполагам....

Автоматичен превод:
1...124 125 126...250
Отидете на страницаот 250 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още