ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 125)

преди 1 година от kirekin
|
545809 преглеждания 5588 отговора |
|
1...124 125 126...283
Anonymized668
преди 4 месеца

В коя банка сте? Barclays отвори връщане на плащане за мен срещу тази компания и те върнаха средствата обратно.

Автоматичен превод:
xxkjxx
преди 4 месеца

Не, за съжаление е на кредитна карта, така че съм блокиран, освен ако не мога да намеря компанията и да им изпратя имейл

Автоматичен превод:
xxkjxx
преди 4 месеца

О, значи им казахте, че е свързано с хазарта? Транзакциите, които направих, бяха извършени с RBS (Mastercard) чрез дебитна карта и те нямаше да сторнират никакви транзакции, тъй като беше посочено като иск за измама и те щяха да носят отговорност и заявиха, че Mastercard не позволява връщане на плащания за хазарт. Ако wintermdse не отговори, ще събера доказателства и ще се опитам да сторнирам последните 2 транзакции, които направих, под различен код за сторниране на плащане, който моята банка трябва да приеме, тъй като депозитите не са достигнали до хазартната компания. Надяваме се Wintermdse просто да кажат, че ще ми възстановят сумата тъй като има толкова много доказателства, свързващи връзки, които и двете страни отрекоха. Финансовият омбудсман преразглежда моя случай, но процесът ще бъде по-дълъг и има още повече, тъй като моята банка е направила други неща нередни. Дори и с тях те вероятно са лоялни към компании за милиони паунда. Дали биха искали да попречат на връзката си?

Автоматичен превод:
Elijahanth
преди 4 месеца

Да, направих, но използвах нормалната си дебитна карта, за да направя транзакциите. Сторнирането на плащания е по-трудно, когато използвате кредитна карта, някои съветват да кажете, че сте купили карти за подарък, които не сте получили. Аз също имах кредитна карта и залагах там и те върнаха плащанията като отмяна на измама.

Автоматичен превод:
xxkjxx
преди 4 месеца

О, разбирам, че ще трябва да опитам отново с моята банка след 2 седмици, ако wintermdse не се свърже с мен. Ако това не работи, до финансовия омбудсман.


Кой е и вашият доставчик на кредитна карта Barclays? Ако бях използвал кредитната си карта, щях да съм 100% защитен от гаранция за измама, но никога нямаше да използвам кредитна карта.

Автоматичен превод:
Elijahanth
преди 4 месеца

Използвах vanquis Mastercard

Автоматичен превод:
Anonymized668
преди 4 месеца

Не, това е малко вероятно, тъй като плащанията в казиното се третират много по-различно от всички други плащания.


Почти невъзможно е да получите връщане на плащане при транзакции в казино. Но тъй като повечето казина, базирани в Кюрасао, предпочитат да използват фалшиви уеб магазини за вашите депозити, можете просто да се свържете с такъв фалшив магазин и да поискате възстановяване на сумата. Някои ще отговорят или ще върнат сумата, а други ще ви игнорират, което е добре, тъй като сега имате доказателства, че сте се свързали с търговеца, което е задължително за повечето кредитни карти, преди да повдигнете своя случай.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Където има желание, има и начин и всеки, който има добър съветник в банката си, може да се надява на помощ.

По-скоро е зле обученият персонал в банките. В днешно време всичко се прави онлайн, никой не се познава лично, така че не можете да изградите добри бизнес отношения. Но като правило банките искат клиенти, които не създават проблеми и е по-вероятно да донесат пари. Според моята информация обработката на връщане на плащане е доста трудоемка, особено ако трябва да отчетете 10-15 транзакции. Ето защо повечето банки се въздържат от връщане на плащания, тъй като това отнема твърде много време. Не парите на банката са изчезнали 😉 Съответно сторниранията, при които резултатът е несигурен, се отхвърлят 😉



От предишен опит обаче мога да кажа, че има банки, които просто таксуват обратно такива транзакции като измама (случва се само веднъж). Освен това има банки, които изискват доклад до полицията, за да бъде извършено такова възстановяване. След това има банки, които издават сторнирания на плащане на основание, че плащането не е получено (тук казиното може просто да изпрати фалшиви разписки и сторнирането на плащането се губи).



Visa и Mastercard също ще трябва да носят отговорност, но поради големия брой фалшиви компании е невъзможно да се идентифицира една отговорна...



Редактиран от автора преди 4 месеца
Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте, прочетох цялата тема и намерих повечето компании, но някой има ли контакти за посочените по-долу? Благодаря предварително

Лукстел

cpwallet-cz

BP W ЗАРЕЖДАНЕ

helpersm*AP

Автоматичен превод:
Mizu
преди 4 месеца

Зареждането на BP W е bpwallet. Винаги получавах пари обратно от тях

Автоматичен превод:
Tiekefnntn
преди 4 месеца

Благодаря ти! Ще го пробвам 🙂


За други ownrwallet.com ми отговори в рамките на 2 часа, че ще ми възстановят сумата също, ако някой получи транзакции от тях!

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

А някой знае ли нещо за Стикери. Лондон?


те се обработват чрез Zinzipay

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Някой има ли имейл/уебсайт за продукцията на lovin? Виждайки, че притежават ewave, може би ще получите отговор от тях?

Автоматичен превод:
Anonymized668
преди 4 месеца

Заплаших ewave с френския еквивалент на FCA, а също и с европейския. Имат 48 работни часа да отговорят или ще отида и до защитата на потребителите. Вижте какво ще стане

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Получих отказ от Европейския потребителски център относно жалба до Revolut; те просто не реагират. Литовският омбудсман или службата за жалби също трябва да действа в интерес на Revolut. В сила е мотото: никога не хапете ръката, която ви храни!


Всички корумпирани копелета!

Редактиран от автора преди 4 месеца
Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте, ако някой играе в казино mystake или е депозирал пари в тях. Бих искал само да ви уведомя, че те работят без лиценз. Те твърдят, че са лицензирани от Curacao egaming и когато щракнах върху връзката, достъпна чрез тяхното лого на уебсайта им, това се появи (вижте снимката по-долу). От няколко месеца ги моля за възстановяване на добра воля, тъй като няколко пъти помолих техните агенти по поддръжката да затворят акаунта ми и те не направиха нищо по въпроса, дори след като разбраха, че съм проблемен комарджия, който е регистриран в Gamstop. Освен това ги разпитах за тяхното грешно кодиране на транзакция, за да заобиколят ограниченията, наложени в моята банка, и ни водят по градинска пътека на непроследими доставчици на плащания. След като ги уведомиха, че са нелицензирани, те незабавно го премахнаха от уебсайта си и персоналът им се държеше само предпазливо. Миг след това блокираха завинаги акаунта ми. Когато попитах един от агентите за поддръжка защо съм бил блокиран, техният отговор беше, че съм „нарушил" техните правила и условия и когато попитах как. Те казаха, че "не могат да споделят тази информация". Въпреки това техният мениджър по съответствието ми изпрати имейл и каза, че са затворили акаунта ми поради по-безопасни причини за хазарт, тъй като поисках закриване на акаунт и показах на екипа, че имам проблем с хазарта. Трябва да ви накара да се смеете, като се има предвид, че знаят това от месеци и един човек каза, че е защото съм нарушил условията им, а друг казва, че е за по-безопасни хазартни цели… така че кой е? Само за информация за всеки от вас, който е играл с тях. От проучване смятам, че това потвърждава, че работят незаконно, така че ще ги докладвам и ще поискам пълно възстановяване на сумата чрез curacao gaming. file

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Хората в Кюрасао се смеят уморено за това, независимо дали ще ги докладвате или не, нищо няма да се случи. Дори издателите на лицензи са корумпирани маймуни. Спестете си проблемите.

Автоматичен превод:
Katze1337
преди 4 месеца

Подадох сигнал за Goriwire на полските финансови власти. Ще видя какво ще кажат.


Току-що написах голямо писмо до моята банка по имейл и ще се обадя на екипа за спорове в понеделник и ще говоря директно с тях относно всичко в имейла, няма да отричам хазарта, но снощи получих искане за одобрение за транзакции, които не съм направи. Тези компании без съмнение са продали данните за банковата ми карта, това е адски страшно.

Автоматичен превод:
carsix79
преди 4 месеца

Не можах да ти кажа приятелю. Ако се намират в Страсбург, тогава е повече от вероятно!

Автоматичен превод:
Dt100
преди 4 месеца

Имах същото! Продадоха и данните на моята банкова карта 😕

Автоматичен превод:
1...124 125 126...283
Отидете на страницаот 283 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини