Явно администраторът трябва да одобри поста ми
Apparently admin has to approve my post
Admin måste tydligen godkänna mitt inlägg
Няма проблем, сега ще го направя. Това е мярка за сигурност, за да се попречи на не-играчи да публикуват подозрителни оферти във форума без първоначална проверка. Моля, не го приемайте лично. Изключително се колебаем да дадем на някого достъп до този форум, за да могат да предлагат или рекламират подобни услуги. Нямате представа колко сенчести лица се опитват да развиват бизнеса си тук почти ежедневно.
Моля, считайте това за предпазна мярка от наша страна.
Публикуването на новинарски статии или друг вид обща информация е разрешено.
No problem, I'll do that now. It's a security measure to prevent non-players from posting suspicious offers on the forum without an initial check. Please don't take that personally. We are extremely hesitant to give anyone access to this forum so they can offer or advertise such services. You have no idea how many shady individuals attempt to raise their businesses here on a nearly daily basis.
Please consider that a precaution from our side.
Posting news articles or other types of general information is allowed.
Хей!
се опита да получи възстановяване, но имаше различен опит. банковата ми сметка беше замразена и казиното ми каза, че е изпратило спор до моята банка за разследване.
сумата беше голяма (около 5 хиляди), така че те се опитаха да откажат. говорих с банката и те казаха, че поддържат връзка с доставчика на плащания и ме попитаха дали услугата е предоставена?
малко съм притеснен, че банковата ми сметка ще бъде блокирана.
Какво трябва да направя?
hey!
tried to get a refund, but had different experience. my bank account got frozen and casino told me that they sent a dispute to my bank for investigation.
amount was big (around 5k) so they triying to decline. talked with bank and they said that they are in contact with payment provider and asked me if the service was provided?
a bit nervous that my bank account will be blocked.
what should i do?
Зависи, от моята банка може да отнеме до 90 дни преди възстановяване на плащането и така. Така че имате късмет, ако са казали, че може да отнеме до 20 дни
It depends, on my bank it can take up to 90 days before chargeback and so. So you are lucky if they said it can take up to 20 days
Писах няколко пъти тук и информирах хората, че е измама, ако подадете жалба за карта до банката и излъжете къде е отишло плащането (т.е. не казвате, че е отишло в казиното/игрите).
Или продължавате да лъжете, че не получавате услугата, или сте честни. Независимо от това, може да има последствия, ако сега банката открие, че сте били нечестни, когато сте направили иск по картата си (опит за измама).
I have written several times here and informed people that it is a fraud if you make a card complaint to the bank and lie about where the payment went (i.e. not saying it went to the casino/games).
Either you keep lying about not getting the service, or you are being honest. Regardless, there may be consequences if the bank now discovers that you were dishonest when you made your card claim (attempted fraud).
Jag har skrivit flera gånger här och upplyst folk om att det är ett bedrägeri man begår ifall man gör en kortreklamation till banken och ljuger om var betalningen gått (dvs inte säger att den har gått till casino/spel).
Antingen fortsätter du ljuga om att du inte fått servicen, eller så är du är du ärlig. Oavsett kan det få konsekvenser om nu banken upptäcker att du varit oärlig när du gjorde din kortreklamation (försök till bedrägeri).
не е нужно да лъжеш. Просто се прострелваш в крака. Искам да кажа, че парите вече са изчезнали и трябва да приемете това. Трябва да сте честни и да поддържате банката с един, така че е просто бонус, ако получите преценка на tbx
you don't have to lie. It's just shooting yourself in the foot. I mean money a is already gone and you have to assume that. You have to be honest and keep the bank with one, so it's just a bonus if you get tbx judgment
man behöver inte ljuga. Det är bara till och skjuta sig själv i foten. Jag menar pengar a är redan borta och man får utgå ifrån det. Man ska vara ärlig och håller banken med en så är det bara bonus om man får tbx dom
Сега вече имаме уникална възможност да направим истинска разлика. Знаем, че има шведски компании, замесени в организираната престъпност, и извършените престъпления са ясни и сериозни. Много от нас са били засегнати от тези казина по един или друг начин. Разбира се, можете да кажете, че ние самите носим отговорност, но тези, които наистина разбират проблема, знаят, че става дума за нещо повече.
Сега сме изправени пред шанса да си отмъстим. Връщането на парите е бонус, но най-важното е да поставим тези компании на място. Трябва да сме благодарни, че живеем в държава със закони, които ни предпазват от дейности като тази. Ако не докладваме тези компании и не се възползваме от този шанс, ние сме просто глупави. Определено ще го направя, защото ако не за себе си, то за да спася някой друг.
Призовавам всички да докладвате. Заедно сме по-силни. Не забравяйте, че тези компании са допуснали грешки. Те умишлено са заобиколили всички форми на защита на потребителите, като блокиране на търговски кодове. Ние сме длъжни да действаме и да защитаваме себе си и другите. Нека бъдем единни и покажем, че не толерираме тези издевателства.
защо позволяваме на тези мошеници да ни пикаят в лицата и да ни се смеят...
Now we now have a unique opportunity to make a real difference. We know that there are Swedish companies involved in organized crime, and the crimes committed are clear and serious. Many of us have been affected by these casinos in one way or another. Sure, you can say that we ourselves have a responsibility, but those who really understand the problem know that it is about more than that.
We now face the chance to get revenge. The money back is a bonus, but the most important thing is to put these companies in place. We should be thankful that we live in a country with laws that protect us from activities like this. If we don't report these companies and take advantage of this chance, we are just stupid. I'm definitely going to do it, because if not for myself, then to save someone else.
I urge you all to report. Together we are stronger. Remember that it is these companies that have made mistakes. They have deliberately bypassed all forms of consumer protection, such as blocking merchant codes. We have a duty to act and protect ourselves and others. Let us stand united and show that we do not tolerate these abuses.
why let these knaves piss in our faces and laugh at us…
Nu har vi nu en unik möjlighet att göra en verklig skillnad. Vi vet att det finns svenska bolag som är involverade i organiserad brottslighet, och de brott som begås är tydliga och allvarliga. Många av oss har på ett eller annat sätt drabbats av dessa casinon. Visst, man kan säga att vi själva har ett ansvar, men de som verkligen förstår problemet vet att det handlar om mer än så.
Vi står nu inför chansen att få revansch. Pengarna tillbaka är en bonus, men det viktigaste är att sätta dessa bolag på plats. Vi bör vara tacksamma för att vi bor i ett land med lagar som skyddar oss från sådana här aktiviteter. Om vi inte anmäler dessa bolag och utnyttjar denna chans, är vi bara dumma. Jag tänker definitivt göra det, för om inte för min egen skull, så för att rädda någon annan.
Jag uppmanar er alla att anmäla. Tillsammans är vi starkare. Kom ihåg att det är dessa bolag som har gjort fel. De har medvetet kringgått alla former av konsumentskydd, som till exempel blockerade merchantkoder. Vi har en plikt att agera och skydda oss själva och andra. Låt oss stå enade och visa att vi inte tolererar dessa övertramp.
varför låta dessa klåpare pissa oss i ansiktet och skratta åt oss…
Блокирайте го! Виждате, че е измамник. Неговите съвети и съвети не са добре дошли от никого тук. И тези измамници удрят някоя жертва, която могат да измамят рано или късно
Block him! You see he is a scammer. His tips and advice are not welcome from anyone in here. And these scammers hit on some victim they can trick sooner or later
Blockera han! Ni ser ju att han är en scammer. Hans tips och råd är inte välkommna ifrån någon här inne. Och dessa scammer träffar på något offer dom kan lura förr eller senare
Коя банка и дали сте били честни за всичко
Which bank and have you been honest about everything
Vilken bank och har du varit ärlig om allting
Компания, която се занимава с казино и тегли парите от сметката ви, но ги прикрива с факта, че сте купили цветя в Кения, не е регулирана. Е, те няма да са проблем 🙂
A company that deals with casino and withdraws your money from your account but masks it with the fact that you bought flowers in Kenya is not regulated. Well, they won't be a problem 🙂
Ett företag som sysslar med casino och drar dina pengar ifrån ditt konto men maskerar det med att du köpt blommor i Kenya är inte regulated. Nä de blir inga trubbel 🙂
Банката не върна нищо. Също така получих някакво глупаво заплашително писмо от казиното с това -->
Обратното плащане е начин за възстановяване на средства, които са били незаконно получени от търговец, а не начин за анулиране на договора.
Съгласно закона за потребителите „Закон за алтернативно разрешаване на спорове по потребителски въпроси", параграф 7, раздел 32: Единна точка за контакт за помирение на потребителите и задължения за уведомяване на компетентните органи и надзорните органи, този тип дейност се тълкува като измама.
случайно, предполагам....
The bank didn't refund anything. Also received some stupid threat letter from the casino with this -->
Chargeback is a way to recover funds that have been illegally obtained by a trader, not a way to cancel the contract.
Under Consumer law "Act of Alternative Dispute Resolution in Consumer Matters" Paragraph 7 Section 32: Single Point of Contact for Consumer Conciliation and notification obligations of the competent authorities and supervisory authorities, this type of activity is interpreted as fraudulent.
random, I guess....
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.