Имам помощници
ако плащането казва, че местоположението е Единбург, процесорът за плащане е такъв
www.paymentz.co.uk те отговарят в рамките на 3 работни дни
някой има ли ЗПДГ
I have helpersm
if the payment says the location is Edinburgh the payment processor is
www.paymentz.co.uk they respond within 3 working days
does anyone have ZPDG
И аз имам нужда от ZPDG.
Luminarpay отказва да възстанови сумата, както и Ecopay Africa
I need ZPDG too.
Luminarpay refuse to refund, so does Ecopay Africa
Получавали ли сте някакви възстановявания от тях?
Have you recieved any refunds from them ?
Какъв беше вашият опит с тях? Как отговориха?
What was your experience with them? How did they reply?
Май не си научил нищо от предишните съобщения, нали? Публикувате всяка стъпка относно тези доставчици на услуги и след това се изненадате, когато не възстановят никакви пари или спрат възстановяването в даден момент.
You don't seem to have learned anything from the previous messages, do you? You post every step about these service providers and then you're surprised when they don't refund any money or stop refunding at some point.
Aus den vorherigen Nachrichten scheint Ihr nicht gelernt zu haben oder? Ihr Postet hier jeden Schritt über diese DIenstleister, und wundert Euch wenn diese keine Gelder erstatten, bzw. die Erstattung irgendwann einstellen.
Не всичко е да ги накараш да ти възстановят сумата. Някои банки изискват да се свържете с търговеца, за да инициирате възстановяване на плащане; ако те не отговорят или не предоставят каквато и да е информация, е трудно да се извърши връщане на плащането.
It’s not all about getting them to refund you. Some banks require you contact the merchant to initiate a chargeback; if they don’t reply or provide any information it’s hard to progress the chargeback.
Забелязвате ли нещо? Току-що си казахте причината, поради която не сте получили възстановяване или отговор!
Do you notice something? You just told yourself the reason why you didn't get a refund or a response!
Merkst Du etwas? Du hast Dir eigentlich gerade den Grund selber genannt, warum Du keine Erstattung bzw. Antwort ehälst!
Няма нищо лошо да питате за опита на други хора. Вие сте повече от добре дошли в имейлите на gatekeep и вашия „процес", но ако не сте забелязали, тук всички сме в една лодка.
There’s no harm in asking about another persons experience. You’re more than welcome to gatekeep emails and your "process", but if you haven’t noticed, we’re all in the same boat here.
Няма нищо лошо да опитате да се свържете с търговеца на дребно. Трябва да добавя, че моята банка изисква доказателство за комуникация между мен и търговеца на дребно относно възстановяванията, за да инициира сторниране на плащане
There’s no harm in trying contacting the retailer. I must add, my bank requires proof of communication between myself and the retailer regarding refunds to initiate a chargeback
След това първо го изяснете с вашата банка или с доставчика, преди да представите отговора на доставчика на сребърен поднос. Отговорът на доставчика е да запази мълчание, ако 50 имейла с една и съща заявка достигнат до доставчика едновременно.
Ако банката няма друго решение/причина да инициира сторниране на плащане, тя ще отхвърли сторнирането поради липса на доказателства, в който случай изпратеното съобщение е без значение. Банката работи по правилата, определени от Mastercard. Проблемът с връщането на плащане е 3DS верификацията, която прехвърля отговорността към банката. Ако дадена транзакция не е потвърдена от 3DS, доставчикът носи отговорност. Това означава: 3DS проверка = лоша ръка. Методът на доставчика е толкова безопасен, колкото SEPA трансфер, след като сте платили, няма да получите парите обратно толкова бързо.
Можете също така да кажете, че ако искате да перете пари, просто трябва да работите с Mastercard или VISA. Имате впечатлението, че правилата за възстановяване на плащане имат предимство пред приложимото право.
Then first clarify it with your bank or the provider alone before you present the answer to the provider on a silver platter. The provider's response is to remain silent if 50 emails with the same request reach the provider at the same time.
If the bank has no other solution/reason to initiate the chargeback, it will reject the chargeback for lack of evidence, in which case a message sent is irrelevant. The bank works according to the rules specified by Mastercard. The problem with the chargeback is the 3DS verification, which shifts the liability to the bank. If a transaction is not 3DS verified, the provider is liable. This means: 3DS verification = a bad hand drawn. The provider's method is as safe as a SEPA transfer, once you have paid, you won't get the money back so quickly.
You could also say that if you want to launder money, you just have to work with Mastercard or VISA. You get the impression that the rules for a chargeback take precedence over the applicable law.
Dann kläre es erstmal mit Deiner Bank bzw. dem Anbieter alleine bevor Du hier dem Anbieter die Antwort auf dem Silbertablett präsentierst. Die Antwort des Anbieters lautet dann schweigen, wenn zeitgleich 50 E-Mails mit dem gleichen Anliegen den Anbieter erreichen.
Wenn die Bank keine andere Lösung / Grund parat hat die Rückbuchung einzuleiten, lehnt sie den Chargeback ab aus Mangel an beweisen, da ist eine verschickte Nachricht irrelevant. Die Bank arbeitet nach den vorgegebenen Regeln von Mastercard. Das Problem bei der Rückbuchung ist die 3DS-Verifizierung, dies legt die Haftung auf die Bank um. Ist eine Transaktion nicht 3DS verifiziert haftet der Anbieter. Bedeutet: 3DS Verifizierung = Arschkarte gezogen. Die Methode der Anbieter ist sowas von Safe wie eine SEPA-Überweisung, einmal bezahlt bekommst Du das Geld so schnell nicht wieder.
Man kann auch sagen, wenn man Geld waschen möchte, muss man nur mit Mastercard oder VISA zuammen arbeiten. Man hat den Eindruck, dass die Regeln für einen Chargeback über den geltenden Gesetz stehen.
Може ли някой да ми каже кой уебсайт стои зад DstrLTD, Лимасол Кипър?
Намерих следното, което също е креативно.
Музикална реверберация ( support@musicreverb.com )
Грижа за кожата Emarse ( info@emarseskin.com )
123-Шаблони ( support@123templates.net )
Рокля Direct Cloth ( hi@mydressdirect.com )
CSSKINSPRO ( info@paytechpro.com )
KyPay ( support@nun-tech.com )
Dolcepay Limited/Кения ( support@dpkenya.com )
Всички са свързани с казина, базирани в Кюрасао/Кипър, които работят незаконно в моята страна (докато поддръжката им първо твърди, че това не е вярно и са законни, докато не се изправите срещу тях и те кажат, че играчът е отговорен). За да получа успешно сторниране на плащане, винаги се обръщах към търговеца с молба за възстановяване на сумата, тъй като не получих никакви стоки, но те просто игнорират отговор, което прави много лесно за моята банка да оспори транзакцията, което търговците не правят да се бия. Имайте предвид, че тази процедура се изпълнява само когато не можете да разрешите проблема с казиното/те отказват вашето възстановяване и/или теглене по различни причини от тяхна страна!
Can anyone tell me which website is behind DstrLTD, Limassol Cyprus?
I have found the following which is also creative.
Music Reverb (support@musicreverb.com)
Emarse Skincare (info@emarseskin.com)
123-Templates (support@123templates.net)
Dress Direct Cloth (hi@mydressdirect.com)
CSSKINSPRO (info@paytechpro.com)
KyPay (support@nun-tech.com)
Dolcepay Limited/Kenya (support@dpkenya.com)
All are linked to Curacao/Cyprus based casinos that operate illegally in my country(while their support first claims thats not true and they are legal, until you confront them and they say that the player is responsible). In order to successfully get a chargeback processed I always reached out to the merchant asking for a refund as I did not receive any goods, but they simply ignore a reply which makes it quite easy for my bank to dispute the transaction which the merchants don't fight. Do note this procedure is only executed when you are unable to resolve the matter with the casino/they refuse your refund and/or withdrawal for various reasons from their side!
здрасти
Това за helpserm ли беше??
Вярвам, че това е и за helpserm visiola и т.н
Hi
Was this for helpserm ??
I beleive this is also for helpserm visiola etc
Вярвам, че DSTRLTD е Destream; те събират дарения или плащания за създателите на съдържание. Няма да получите отговор от тях
I believe DSTRLTD is Destream; they collect donations or payments for content creators. You will not get a reply from them
Helpersm беше paymentz.co.uk да. Насладете се на връщането на парите си, но бъдете бързи, преди да станат разумни
Helpersm was paymentz.co.uk yes. Enjoy your money back but be quick before they become wise to it
Здравей, и това визиола ли е? Понякога се показва като helpersem преди visiola
Hi is that visiola as well? Sometimes it shows as helpersem before visiola
Не? Защо да го казвам. Никога не споменавайте казина. Кажете, че нямате представа за какво е било и не сте получили никакви стоки или кореспонденция
No? Why would I say that. Never ever mention casinos. Say you have no idea what it was for and haven’t received any goods or correspondence
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.