НачалоФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 118)

преди 1 година от kirekin
|
728 667 преглеждания 6 452 отговора |
|
1...117 118 119...331
преди 5 месеца

Някой има ли информация за GLADYS TECHNOLOGIES

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Или ПО-БЛИЗО СИТИ АГРО

Автоматичен превод:
BigDavo
преди 5 месеца

Имам помощници


ако плащането казва, че местоположението е Единбург, процесорът за плащане е такъв


www.paymentz.co.uk те отговарят в рамките на 3 работни дни


някой има ли ЗПДГ

Автоматичен превод:
Tiekefnntn
преди 5 месеца

И аз имам нужда от ZPDG.


Luminarpay отказва да възстанови сумата, както и Ecopay Africa

Автоматичен превод:
Tiekefnntn
преди 5 месеца

Получавали ли сте някакви възстановявания от тях?

Автоматичен превод:
Tiekefnntn
преди 5 месеца

Какъв беше вашият опит с тях? Как отговориха?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Май не си научил нищо от предишните съобщения, нали? Публикувате всяка стъпка относно тези доставчици на услуги и след това се изненадате, когато не възстановят никакви пари или спрат възстановяването в даден момент.

Автоматичен превод:
Katze1337
преди 5 месеца

Не всичко е да ги накараш да ти възстановят сумата. Някои банки изискват да се свържете с търговеца, за да инициирате възстановяване на плащане; ако те не отговорят или не предоставят каквато и да е информация, е трудно да се извърши връщане на плащането.

Автоматичен превод:
BigDavo
преди 5 месеца

Забелязвате ли нещо? Току-що си казахте причината, поради която не сте получили възстановяване или отговор!

Автоматичен превод:
Katze1337
преди 5 месеца

Няма нищо лошо да питате за опита на други хора. Вие сте повече от добре дошли в имейлите на gatekeep и вашия „процес", но ако не сте забелязали, тук всички сме в една лодка.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Няма нищо лошо да опитате да се свържете с търговеца на дребно. Трябва да добавя, че моята банка изисква доказателство за комуникация между мен и търговеца на дребно относно възстановяванията, за да инициира сторниране на плащане

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

След това първо го изяснете с вашата банка или с доставчика, преди да представите отговора на доставчика на сребърен поднос. Отговорът на доставчика е да запази мълчание, ако 50 имейла с една и съща заявка достигнат до доставчика едновременно.

Ако банката няма друго решение/причина да инициира сторниране на плащане, тя ще отхвърли сторнирането поради липса на доказателства, в който случай изпратеното съобщение е без значение. Банката работи по правилата, определени от Mastercard. Проблемът с връщането на плащане е 3DS верификацията, която прехвърля отговорността към банката. Ако дадена транзакция не е потвърдена от 3DS, доставчикът носи отговорност. Това означава: 3DS проверка = лоша ръка. Методът на доставчика е толкова безопасен, колкото SEPA трансфер, след като сте платили, няма да получите парите обратно толкова бързо.


Можете също така да кажете, че ако искате да перете пари, просто трябва да работите с Mastercard или VISA. Имате впечатлението, че правилата за възстановяване на плащане имат предимство пред приложимото право.

Редактиран от автора преди 5 месеца
Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Paymentz ми възстанови сумата след 2 работни дни от първия им отговор. 👌

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Може ли някой да ми каже кой уебсайт стои зад DstrLTD, Лимасол Кипър?


Намерих следното, което също е креативно.


Музикална реверберация ( support@musicreverb.com )

Грижа за кожата Emarse ( info@emarseskin.com )

123-Шаблони ( support@123templates.net )

Рокля Direct Cloth ( hi@mydressdirect.com )

CSSKINSPRO ( info@paytechpro.com )

KyPay ( support@nun-tech.com )

Dolcepay Limited/Кения ( support@dpkenya.com )


Всички са свързани с казина, базирани в Кюрасао/Кипър, които работят незаконно в моята страна (докато поддръжката им първо твърди, че това не е вярно и са законни, докато не се изправите срещу тях и те кажат, че играчът е отговорен). За да получа успешно сторниране на плащане, винаги се обръщах към търговеца с молба за възстановяване на сумата, тъй като не получих никакви стоки, но те просто игнорират отговор, което прави много лесно за моята банка да оспори транзакцията, което търговците не правят да се бия. Имайте предвид, че тази процедура се изпълнява само когато не можете да разрешите проблема с казиното/те отказват вашето възстановяване и/или теглене по различни причини от тяхна страна!

Редактиран от автора преди 5 месеца
Автоматичен превод:
Tiekefnntn
преди 5 месеца

здрасти


Това за helpserm ли беше??

Вярвам, че това е и за helpserm visiola и т.н


Автоматичен превод:
Youssf
преди 5 месеца

Вярвам, че DSTRLTD е Destream; те събират дарения или плащания за създателите на съдържание. Няма да получите отговор от тях

Автоматичен превод:
Sutton
преди 5 месеца

Helpersm беше paymentz.co.uk да. Насладете се на връщането на парите си, но бъдете бързи, преди да станат разумни

Автоматичен превод:
Tiekefnntn
преди 5 месеца

Здравей, и това визиола ли е? Понякога се показва като helpersem преди visiola


Редактиран от автора преди 5 месеца
Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Helpersm беше paymentz.co.uk да. Насладете се на връщането на парите си, но бъдете бързи, преди да станат разумни

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Казахте ли, че е от незаконно казино?

Автоматичен превод:
Anonymized668
преди 5 месеца

Не? Защо да го казвам. Никога не споменавайте казина. Кажете, че нямате представа за какво е било и не сте получили никакви стоки или кореспонденция

Автоматичен превод:
1...117 118 119...331
Отидете на страницаот 331 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини