преди 4 дни
0
Опитахте ли да оспорите транзакцията с вашата банка?
Have you tried disputing the transaction with your bank?
хаха, затова се оплаках на ceg и те застанаха на страната на казиното. Каква шега, те буквално ми откраднаха парите. Това е, което са написали, дори няма смисъл за мен, просто звучи като куп глупости.
Операторът, по мнение на CEG, е действал в съответствие с публичната информация на своя уебсайт, на която се е позовал Операторът, както и е предоставил подкрепящи изявления.
Играчът е основал своя иск на (твърдяно) нарушение на норма (незаконно действие). Дори това да е така, което КЕГ не успя да установи, относителният аспект на незаконосъобразността означава, че нарушената от дееца норма трябва да е кодифицирана, за да защити увредения интерес. Нормата, върху която играчът е основал твърдението си, в този конкретен случай обаче не преминава теста за относителност. Каквото и да е от предполагаемото нарушение на норма, в резултат на неиздържане на теста за относителност, се счита, че Операторът е действал в съответствие с правилата и разпоредбите, отнасящи се до проблемите, свързани с играча.
lol so I complained to ceg and they sided with the casino. What a joke, they literally stole my money. This is what they wrote, it doesn’t even make sense to me just sounds like a load of jibberish.
The Operator, in the view of CEG, has acted in accordance with the public information on its website, to which the Operator has referred to, as well as provided supporting statements.
The Player has based his/her claim on an (alleged) violation of a norm (unlawful action). Even if this would be the case, which CEG was not able to establish, the relative aspect of the unlawfulness means that the norm infringed by the perpetrator must have been codified in order to protect the interest that has been harmed. The norm on which the player has based his claim does in this particular case, however, not pass the relativity test. Whatever may be of the alleged breach of a norm, as a consequence of not passing the relativity test, it is ruled that the Operator has acted in accordance with rules and regulations pertaining to the issues relating to the player.
Сега получих отговор от банката след почти 60 дни. Те не започват оплакване. Според тях сам съм одобрил плащанията. Така че нищо не можем да направим. Банките са загърбили тези свине. Така че сега затворих сметката ви в тази банка. Могат да теглят
I got a reply from the bank now after almost 60 days. They don't start a complaint. According to them, I have approved the payments myself. So there is nothing we can do. The banks have their backs on these pigs. So I closed your account at that bank now. They can pull
Jag fick svar av banken nu efter nästan 60 dagar. Dom startar ingen reklamation. Jag har enligt dom själv godkänt betalningarna. Så där finns inget vi kan göra. Bankerna håller ryggen på dessa svinen. Så jag stängde nitt konto på den banken nu. Dom kan dra
Наистина ли измамват? Разбирам, че е грешно да се кодира грешно и много казина правят това и отказват тегления и т.н., но santeda са проверени и изплащат тегления в същия ден.
играхте там, загубихте и сега искате парите обратно. Знаехте за риска при депозиране. Това не изглежда правилно. Ако спечелите, няма да се оплаквате от грешно кодиране
Are they scamming though really? I understand it’s wrong to miscode and many casinos do this and refuse withdrawals etc but santeda are verified and pay withdrawals out same day.
you played there, lost and now want the money back. You knew of the risk when depositing. Doesn’t seem right this. If you won you wouldn’t be complaining about miscoding
Точно същият отговор получих и аз.
Exactly the same answer I got.
Exakt samma svar som jag fick alltså.
Здравейте,
В някои страни е криминално престъпление да се фалшифицира истинската причина за транзакцията чрез позоваване на фалшиво кодиране.
Играчът обикновено не забелязва нищо, защото се случва във фонов режим. Банката ми е блокирала картата три пъти и е искала обяснение заради транзакции със съмнителни компании из целия континент. Играчът е въвлечен в блатото за пране на пари, въпреки че е искал да харчи пари само за онлайн хазарт. Освен това тази обработка на плащания отваря вратата за пране на пари и могат да бъдат изпрани незаконни средства.
Hello,
It is a criminal offense in some countries to falsify the true reason for the transaction by referring to false coding.
The player usually doesn't notice anything because it happens in the background. My bank has blocked the card three times and demanded an explanation because of transactions with dubious companies across the continent. The player is drawn into the money laundering quagmire, even though he only wanted to spend money on online gambling. Furthermore, this payment processing opens the door to money laundering and illegal funds can be laundered.
Hallo,
es ist in einigen Ländern eine Straftat den wahren Grund der Transaktion zu verfälschen, mit Bezug zu falschen Codierung.
Der Spieler bekommt in der Regel davon nichts mit, weil es im Hintergrund passiert. Meine Bank hat 3x die Karte gesperrt und eine Erklärung verlangt wegen Transaktion zu dubiosen Firmen auf dem ganzen Kontinent. Der Spieler wird da in den Geldwäschesumpf mit reingezogen, obwohl er nur Gelder für Onlineglücksspiele ausgeben wollte. Ferner ist aufgrund dieser Zahlungsabwicklung der Geldwäsche alle Tore geöffnet und man kann illegale Gelder reinwaschen.
Честен коментар.
Въпреки това, ако те действат безскрупулно (вероятно незаконно) по отношение на грешно кодиране, използване на процесори на трети страни и заобикаляне на Gamstop и т.н., как можете да повярвате, че ще получите справедлив удар, когато става въпрос за техните игри? Къде спира тяхното нарушаване на правилата?
Що се отнася до изплащанията, в повечето случаи изплащанията да, въпреки че ще ви оставят достатъчно време, за да отмените тегленето, и изведнъж се нуждаете от проверка на карта, която сте използвали веднъж. Всичко това, за да забави процеса, за да даде на несъмнено компулсивните комарджии време да помислят, че могат да спечелят повече и да провалят партидата. Същия ден? Глупости.
Все пак всеки има право на мнение...
Fair comment.
However, if they act unscrupulously (possibly illegally) in regard of miscoding, using 3rd party processors and circumventing Gamstop etc. how can you possibly believe that you'll get a fair crack at the whip when it comes to their games? Where does their bending of the rules stop?
As for payouts, most of the time payouts yes, although they'll leave you enough time to cancel the withdrawal, and all of a sudden need verification of a card you've used once. All to slow the process down to allow the no doubt compulsive gamblers time to think they can win more and blow the lot. Same day? Nonsense.
Anyway everyone's entitled to their opinion...
Ако все пак възнамерявате да направите връщане на плащане, ЕДИНСТВЕНИЯТ шанс да получите пари е да ЛЪЖЕТЕ банката. Ако си честен, няма да получиш пари. Въпреки това не ви съветвам да лъжете, но и не губете време да бъдете честни и да се опитвате да получите пари по този начин. Банката е напълно гадна. Mastercard и Visa също не ги интересува. Така че само тези казина могат да продължат да приемат пари. Но запомнете едно нещо, шведските банки започнаха да отказват пари, които идват от тези казина. Така че играете само на загуба.. можете само да изпращате пари, но не и да получавате
If you're going to do a chargeback anyway, the ONLY chance you'll get money is to LIE to the bank. If you are honest, you won't get any money. However, I do not advise you to lie, but also do not waste time being honest and trying to get money that way. The bank sucks completely. Mastercard and Visa don't care either. So it is only for these casinos to continue accepting money. But remember one thing, the Swedish banks have started denying money that comes from these casinos. So you only play at a loss.. you can only send money but not receive
Om ni ändå ska göra en chargeback så är DEN ENDA chansen att ni får pengar att LJUGA för banken. Är ni ärliga så får ni inga pengar. Jag råder er dock inte till att ljuga men slösa inte heller tid på att va ärliga och försöka få pengar genom den vägen. Banken skiter fullständigt i vilket. Mastercard och Visa bryr sig inte heller. Så det är bara för dessa casino att fortsätta ta emot pengar. Men kom ihåg en sak dom svenska banker a har börjat neka pengar som kommer ifrån dessa casino. Så du spelar bara på förlust.. du får bara skicka pengar men inte ta emot
Виждам го на 100% и от двете страни. Самият аз съм бил измамен от много имена в тази тема, но нито едно казино santeda (rolletto, goldenbet и т.н.) те винаги плащаха тегленията ми и в рамките на 24 часа.
I can 100% see it from both sides. I have been scammed myself by many names on this thread but none from any santeda casino (rolletto, goldenbet etc) they always paid my withdrawals and within 24 hours.
Проблемът ми е, че имам пари в сметката си и те ме спряха и никога не ми върнаха никакви пари обратно. Дори след като се свързах с CEG, те застанаха на страната на казиното, просто искам парите си обратно или поне депозитите си
My problem is I have money in my account & they suspended me and they never sent me any of my money back. Even after contacting CEG they sided with the casino, I just want my money back or at least my deposits
Честно казано, дори не знам дали някое от тези казина е честна игра. Като се замисля, никога не съм виждал огромни печалби. Те ви позволяват да теглите само определена сума на ден/седмица
To be honest I don’t even know if any of these casinos are fair play. Coming to think about it, I’ve never really seen massive wins. They only allow you to draw out a certain amount per day/week too
О, тогава е съвсем различно. Кои са търговците?
Oh that’s completely different then. Who are the merchants?
Това ми казаха от банката, въпреки че имах блокове за хазарт на картата си и блокове за международни плащания на картата, но реалността е, че ако сайтът за игри използва грешни кодове и фалшиви търговци, за да замени банките, банките също са отговорни за допълнителна сигурност на място за противодействие на тези измамни тактики, това просто означава, че никой не е в безопасност
That's what the bank said to me even though I had gambiling blocks on my card and international payment blocks on card, but the reality is if the gaming site is using misscodes and fake merchants to override the banks it's also the banks responsiblility to have extra security in place to counter act these fraudulent tactics it just means no one is safe
WINTERMDSE, другите успях да ги върна.
WINTERMDSE, the other ones I’ve managed to chargeback.
Същото, след като изпратих данните за банковата си карта и извлечения, те просто спряха да отговарят. Някой в темата получи възстановяване от тях, така че бях оптимист, че нещо добро ще излезе от това, но нищо. Сега съм на загуба
Same, once I sent off my bank card details and statements, they just stopped replying. Someone in the thread got a refund from them so I was optimistic something good would come out of it, but nothing. Now I’m at a loss
Открих, че Mydates е dota2store.online
Те обаче не си правят труда да отговорят
I found Mydates is dota2store.online
They don’t bother replying though
Относно политиката за плащане на казината, мога да кажа:
Спечелих €20 000 в казино в Кюрасао, посочено тук, и ми беше изплатено в рамките на 3 часа.
Спечели 2300 евро в друго казино в Кюрасао и не получи нито цент поради предполагаемо нарушение на T&C.
Имал съм подобен опит в казина с MGA лицензи. Като цяло можете да кажете, че има черни овце навсякъде, поради което е важно да докладвате черните овце тук.
Приключих с хазарта, загубих банкови сметки благодарение на методите на плащане на операторите и съм на път да отида на съд за пране на пари...
Те са престъпници, те нарушават законите по целия свят и играчът е този, който се прецаква.
Не забравяйте да запомните следното изречение:
Печелите повече в крайна сметка, ако не играете!
Regarding the casinos’ payment policy, I can say:
I won €20,000 in a Curacao casino listed here and got paid out within 3 hours.
Won 2300 euros in another Curacao casino and didn't receive a cent because of alleged T&C violation.
I've had similar experiences in casinos with MGA licenses. In general, you can say there are black sheep everywhere, which is why it's important to report the black sheep here.
I'm done with gambling, I've lost bank accounts thanks to the operators' payment methods and I'm about to go to court for money laundering...
They are criminals, they break laws all over the world and the player is the one who gets screwed.
Be sure to remember the following sentence:
You win more in the end if you don't play!
Mit Bezug zur Zahlungspolitik der Casinos kann ich Sagen:
Ich habe in einem Curacao Casino welches hier gelistet ist 20000€ gewonnen und ausbezahlt bekommen, innerhalb von 3 Stunden.
In einem anderen Curacao Casino 2300 Euro gewonnen und keinen Cent erhalten wegen angeblich AGB Verstoß.
In Casinos mit MGA Lizenz ähnliches erlebt, pauschal kann man sagen gibt überall schwarze Schafe, deswegen ist es wichtig die schwarzen Schafe hier zu melden.
Ich bin mit dem Glücksspiel durch, habe dank der Zahlungsmethoden der Betreiber Bankkonten verloren und muss demnächst vor Gericht wegen Geldwäsche...
Es sind Verbrecher, sie verletzen Gesetze in aller Welt und der Spieler ist der gefickte.
Bringt euch folgenden Satz unbedingt ins Gedächtnis:
Du gewinnst am Ende mehr wenn Du nicht spielst!
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.