ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 111)

преди 9 месеца от kirekin
|
125466 преглеждания 2315 отговора |
|
1...110 111 112...116
Добавете пост
преди 5 дни

и те също отказаха моите сторнирания, което направих с банката, не знам как са успели да направят това, като се има предвид, че не работят законно

Автоматичен превод:
преди 5 дни

PRL*TheJansel

PRL*MGtech


Някой да е срещал някъде тези двамата?

Автоматичен превод:
xxkjxx
преди 5 дни

Имах подобно, но не и с Wintermads... моето мнение е... търговецът е направил сметка за вас, фалшифицирал е записи, съставил е последващи транзакции, които не сте разрешили, и е казал на банката, че сте разрешили първоначалното плащане (което вероятно сте направили, като мен!) Вашата банка е видяла, че сте разрешили първоначалното плащане и, за да улесни живота си, е приела техните измамни доказателства за чиста стойност.

Автоматичен превод:
xxkjxx
преди 5 дни


И на мен спряха да ми отговарят.


Редактиран от Jaro преди 4 дни
Причина: Неприемлив език
Автоматичен превод:
xxkjxx
преди 5 дни

Въпросът за милион долара е как ще докажете, че доказателствата им са неверни...отговори на пощенска картичка

Автоматичен превод:
DynamoHarry
преди 5 дни

Спри да играеш!!!


Автоматичен превод:
преди 5 дни

Не знам, след като прочетох темата, разбирам, че не получавам пари обратно от никъде, има няколко компании като enigma и tsinda, които върнаха средствата, но всички останали не върнаха съобщение или отказаха връщане на плащане хаха

Автоматичен превод:
преди 5 дни

Иска ми се никога да не попадам на някое от тези казина, всички те са измама, насочени са към уязвими хора. Банката не се интересува, компанията със сигурност не се интересува

Автоматичен превод:
преди 5 дни

Освен това някой имал ли е контакт с CEG gaming, свързах се с тях на 8 юни, те потвърдиха оплакването ми. След около 2 седмици изпратих отново съобщение като какво се случва и те казаха, че им трябва повече време. Не отговарят в темата. Трябваше да се свържа директно с тях. Някой успял ли е да получи средствата си от конкретно казино с помощта на CEG

Автоматичен превод:
xxkjxx
преди 5 дни

Какъв е контактът за Енигма?

Автоматичен превод:
xxkjxx
преди 5 дни

Коя банка е отхвърлила вашето сторниране и срещу кое казино и доставчик на плащания

Автоматичен превод:
преди 5 дни

Не съм сигурен за контакта на Enigma. Таксувах обратно с банката и те върнаха средствата. WINTERMDSE отказа връщането ми на плащане. Чакам да видя какви доказателства са изпратили, за да изложат причините си. Банкирам с Barclays

Автоматичен превод:
преди 5 дни

Още нещо. Онзи ден WINTERMDSE се опита да изтегли пари от моята банка. Банката го отхвърли

Автоматичен превод:
xxkjxx
преди 5 дни

Как получихте възстановяване от Enigma?

Автоматичен превод:
xxkjxx
преди 5 дни

Какво искаш да кажеш, че са се опитали да изтеглят пари от вашата банка??

Автоматичен превод:
carsix79
преди 5 дни

Чрез сторниране на плащане с банката повдигна оспорване

Автоматичен превод:
carsix79
преди 5 дни

Получих писмо от банката в моето APP, в което се казва, че са се опитали да получат плащане, а задната страна го е блокирала и се е свързала с тях.

Автоматичен превод:
преди 4 дни

Получихме вашата жалба за карта и след това проучихме дали имате право на обезщетение за тях

суми, които сте поискали от нас. В нашето разследване на вашия случай ние го събрахме

информация, която сте въвели в жалбата на вашата карта и след това сте я проверили за техническа

данни и условията, които се прилагат за вашата карта.

Вие сами сте извършили покупките, които претендирате, но сте заявили, че смятате, че банката трябва

са отказали да извършат транзакциите, тъй като транзакциите са свързани с хазартни транзакции.

Съгласно регламента за хазарта доставчиците на платежни услуги трябва да отхвърлят платежни нареждания там

се използва и когато е извършено упълномощаване чрез използването на MCC код 7995, всички по-долу

при условие, че транзакцията с картата се извършва с търговска компания, която трябва да има шведски лиценз за игри

но на кого му липсва. Тъй като MCC код 7995 не е използван в нито една от транзакциите

както твърдите, банката не е имала задължение да отхвърля въпросните транзакции.

Вие сами носите отговорност за това на кои страници предоставяте данните на вашата карта и за четенето им

правила и условия, които се прилагат за търговската компания, с която сключвате договор.

Банката е извършила коректно транзакциите в съответствие с платежните инструкции, които имате

наляво.

Няма основание да поискате от банката да възстанови сметката ви с рекламация

количество. Поради това банката реши да не уважи жалбата за вашата карта.

В прикачения информационен лист можете да прочетете къде можете да се обърнете във вашия случай, ако

счита, че решението на банката е неправилно.

Автоматичен превод:
преди 5 дни


И на мен спряха да ми отговарят.


Автоматичен превод:
преди 4 дни

Разбирам, че може би не е най-приятното нещо, ако някой спре да ви отговаря, но моля, дръжте се учтиво и запазете подобни думи за себе си.

Автоматичен превод:
DynamoHarry
преди 4 дни

Знам кои са тези, но няма да получите парите обратно. Дори се свързах с доставчика на плащания, който твърди, че се е свързал с тях от мое име.


mgtechstores.com

thejansel.com


и двата имейл адреса на уебсайтовете са фалшиви

Автоматичен превод:
1...110 111 112...116
Отидете на страницаот 116 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини