ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 110)

преди 9 месеца от kirekin
|
118601 преглеждания 2266 отговора |
|
1...109 110 111...114
Добавете пост
преди 4 дни

Някой знае ли какъв е имейл адресът за контакти по-долу


Regeenize предприятия

Officehut

VB TRS

MusicReverb

Enygma SAS

Wintermsde


Автоматичен превод:
CryptoG82
преди 4 дни

Имате ли имейл моля

Автоматичен превод:
jimbrooke86
преди 4 дни
Автоматичен превод:
Loohis
преди 4 дни

Благодаря.


Имате ли за


Regeenize предприятия

Officehut

VB TRS

MusicReverb

Enygma SAS


Автоматичен превод:
jimbrooke86
преди 4 дни

За съжаление не - нямам нито една от тези транзакции освен Enygma SAS. В крайна сметка таксувах обратно Enygma с моята банка

Автоматичен превод:
преди 4 дни

Enygma SAS същото ли е като зимния mde?

Автоматичен превод:
jimbrooke86
преди 4 дни

Не / те са различни 🙂 Wintermde току-що се свърза с мен по имейл с искане за информация (банкови извлечения, данни за карта).

Виждал съм успех с Wintermde

Автоматичен превод:
преди 4 дни

Значи Винтермсде е Никоптоф?


Какъв е имейлът на Enygma SAS, моля?

Автоматичен превод:
преди 4 дни

Защо не?

Автоматичен превод:
преди 4 дни

Здравейте, навремето сме обсъждали тези казина и смятам, че в този случай не е нужно да ги крием. Казината така или иначе не ни отговориха два пъти, така че мисля, че ако искаха да говорят с нас, щяха да го направят.

Това бяха казината - Spinwise и BetItAll

Автоматичен превод:
Katze1337
преди 4 дни

Добре. Това не очаквах от Revolut.

но трябва да има нещо, което можете да направите, ако едно казино лъже, че има лиценз?

Автоматичен превод:
Loohis
преди 4 дни

Wintermads свърза ли се с вас??

Те ме игнорират два месеца, след като предоставих всички искани документи.

Автоматичен превод:
преди 4 дни

Надявам се да разбирате текстовете ми. те са написани с преводач.

Мисля, че Revoulut се управлява от източноевропеец, мисля, че руснак. Ако се задълбочите малко, бързо ще разберете, че почти всички казина са собственост на източноевропейци, не всички, но много.


Проблемът със сторнирането е следният:

Ако плащането е потвърдено чрез 3D Secure, банката носи отговорност в случай на възстановяване на плащане. Ако дадена транзакция не е потвърдена, търговецът носи отговорност. Вие също се нуждаете от доказателство за покупка или фактура за процеса на връщане на плащане, тъй като те не съществуват при транзакциите за хазарт, нямате късмет 😉

Банките не ви кредитират парите, защото биха останали със загубата, ако сторнирането на плащането беше загубено. Така че определено можете да кажете: Revolut държи ръката си над доставчиците на игрални услуги.

Кой може да вземе мерки срещу забранените оператори

Вашите органи в съответната държава, но това е трудно ....


Лицензът обикновено е лиценз за Антилфон или Кюрасао, операторите обикновено имат само компания за пощенски кутии в Кюрасао или компанията няма реално седалище, което може да бъде достигнато и пощата да бъде доставена там... Същото важи и за компаниите, които се появява в извлечението на кредитната карта, където кодът е променен.

Редактиран от автора преди 4 дни
Автоматичен превод:
Katze1337
преди 4 дни

Добре. Благодаря за отговора.

имаше директен банков превод от Revolut към казиното, но парите отидоха в банка в Холандия.

Автоматичен превод:
преди 4 дни

Това е просто мръсна работа 😉

Автоматичен превод:
carsix79
преди 4 дни

Те се свързаха с мен само днес с искане за документация, но имейл нишката е страхотна, защото можете да върнете плащането, ако сте поискали възстановяване на сумата, но нямате кореспонденция

Автоматичен превод:
CryptoG82
преди 4 дни

Имате ли имейл за връзка с MusicReverb?

Автоматичен превод:
Keiji
преди 4 дни

Имате ли имейл на Enygma SAS

Автоматичен превод:
jimbrooke86
преди 4 дни

Те не отговарят, ако можете, просто направете сторниране на плащане с вашата банка 🙂


Enygma Sas = Movidone https://movidone.com/

Редактиран от автора преди 4 дни
Автоматичен превод:
Loohis
преди 4 дни

Те също ме помолиха за снимка на моята кредитна карта и банково извлечение по имейл, но след това изчезнаха във въздуха за месеци..

Автоматичен превод:
преди 3 дни

здравей

Някой има ли имейл адрес за следните търговци:

Империя

Видеоигра Shaven

0EF2

КПДГ



Автоматичен превод:
1...109 110 111...114
Отидете на страницаот 114 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини