ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 110)

преди 1 година от kirekin
|
469164 преглеждания 4891 отговора |
|
1...109 110 111...247
Добавете пост
DynamoHarry
преди 4 месеца

това ли ти е казано или го казваш на някого

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

някой имал ли е работа с Gladys Technologies

Автоматичен превод:
Jasmo079
преди 4 месеца

Да бъда честен

тези звучат странно

не намерих нищо в гугъл свързано с тях

възстановяване на плащане с вашата банка

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Банките обикновено не знаят нищо за схемите на доставчиците на платежни услуги.

Това е просто стандартен отговор от банката, самоупълномощен, собствена вина. Банката носи отговорност, ако таксува обратно 3DS транзакциите.

Банката обаче ще трябва да изпълни задължението си за грижа и съответно да докладва транзакциите на Mastercard, така че търговците да бъдат блокирани. Това е почти идеалният начин за пране на пари. Няма възможност за връщане на плащане, защото липсват разписки и т.н.


Автоматичен превод:
xxkjxx
преди 4 месеца

Какво съобщихте на банката, когато успешно извършихте сторнирания на плащания? Колко време ви отне да таксувате обратно? Закъсал съм с Revolut. Благодаря ти

Автоматичен превод:
Glamors12
преди 4 месеца

Казах им, че повдигам търговски спор поради това, че компанията закрива акаунта ми и не връща средствата ми. Също така им казах, че в моята страна (Обединеното кралство) е незаконно да ви позволяват да използвате тяхната платформа

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Сторниранията ми отнеха няколко седмици. По-малко от месец. Нямах средства в сметката, но имах кешбек там

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Обжалвах решението на Swedbank (по-горе) пред техния клиентски омбудсман.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Имам около £4700 транзакции със Santeda чрез отворено банкиране. Свързах се с моята банка днес и се опитах да повдигна спор, но те нямаха нищо от това, тъй като бях получил обратно транзакция от Santeda в някакъв момент. Опитах се да кажа, че току-що са направи това, за да ме държи ангажиран и да депозирам средства, но това не беше чуто, някакъв съвет или звучи като загубена кауза? Също така се свързах с финансовия омбудсман днес и обясних ситуацията, за да видя дали могат да направят нещо по въпроса

Автоматичен превод:
grantyoung6
преди 4 месеца

Tbh Опитах се да получа парична банка от отворено банкиране и буквално няма начин, тъй като не можете да повдигнете възстановяване на плащане. Опитах се да се свържа с доставчика на плащания, който беше WINTERMDSE за около 1800 и те просто ме игнорират сега, така че никога няма да върнат и парите. Единственият начин да си го върнете е, ако Сантеда ви върне парите, не съм сигурен за финансовия омбудсман, тъй като не съм минал по този път. Имам чувството, че сега имате отказ от банката, можете предизвикателно да се свържете с тях, за да видите дали могат да помогнат. Можете да опитате да им кажете, че имате хазартен блок на вашата карта, вие сте уязвим човек и компанията е използвала грешен код на търговец, за да заобиколи хазартния блок на вашата карта, ID напишете напълно подготвено изявление

Автоматичен превод:
xxkjxx
преди 4 месеца

Когато говорих с банката по същия въпрос, те казаха, мммм, добре, че не е измама, тъй като сте направили плащанията, ние разбираме вашата ситуация, но не можем да помогнем.

Автоматичен превод:
Materialgirl84
преди 4 месеца

Съмнявам се, че някоя от тези сенчести компании ще възстанови сумата. Те искат да ограбят играчи, така че ще вземат всичко, което получат. Тяхната класическа жертва са играчи от Обединеното кралство, които са на Gamstop, тъй като знаят, че хората със зависимости ще похарчат много пари

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Иска ми се да имаше някакъв начин Сантеда да бъде унищожен в Обединеното кралство по същия начин, по който бяха предупредени и глобени във Франция и Австралия 😡

Автоматичен превод:
Lottie48
преди 4 месеца

Случайно да знаете как да се свържете със Сантеда? Писах на отдела за обслужване на клиенти на Mystake и Velobet, но те продължават да отказват възстановяване на средства.

Автоматичен превод:
Renegade99
преди 4 месеца

Да, всичките им казина отказват възстановяване на суми - твърде развълнувани от извършването на убийства чрез измама на уязвими хора чрез незаконни методи на плащане

Автоматичен превод:
Lottie48
преди 4 месеца

Имате ли имейла за Enygma?

Автоматичен превод:
Keiji
преди 4 месеца

Имате ли имейл за връзка с Enygma

Автоматичен превод:
jimbrooke86
преди 4 месеца

Опитахте ли да оспорите транзакцията с вашата банка?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

хаха, затова се оплаках на ceg и те застанаха на страната на казиното. Каква шега, те буквално ми откраднаха парите. Това е, което са написали, дори няма смисъл за мен, просто звучи като куп глупости.

Операторът, по мнение на CEG, е действал в съответствие с публичната информация на своя уебсайт, на която се е позовал Операторът, както и е предоставил подкрепящи изявления.

Играчът е основал своя иск на (твърдяно) нарушение на норма (незаконно действие). Дори това да е така, което КЕГ не успя да установи, относителният аспект на незаконосъобразността означава, че нарушената от дееца норма трябва да е кодифицирана, за да защити увредения интерес. Нормата, върху която играчът е основал твърдението си, в този конкретен случай обаче не преминава теста за относителност. Каквото и да е от предполагаемото нарушение на норма, в резултат на неиздържане на теста за относителност, се счита, че Операторът е действал в съответствие с правилата и разпоредбите, отнасящи се до проблемите, свързани с играча.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Сега получих отговор от банката след почти 60 дни. Те не започват оплакване. Според тях сам съм одобрил плащанията. Така че нищо не можем да направим. Банките са загърбили тези свине. Така че сега затворих сметката ви в тази банка. Могат да теглят

Автоматичен превод:
1...109 110 111...247
Отидете на страницаот 247 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини