преди 4 месеца
това ли ти е казано или го казваш на някого
is this what has been said to you or are you telling somebody
0
това ли ти е казано или го казваш на някого
is this what has been said to you or are you telling somebody
Да бъда честен
тези звучат странно
не намерих нищо в гугъл свързано с тях
възстановяване на плащане с вашата банка
To be honest
these sound dodgy
i haven’t found anything on google relating to them
chargeback with your bank
Банките обикновено не знаят нищо за схемите на доставчиците на платежни услуги.
Това е просто стандартен отговор от банката, самоупълномощен, собствена вина. Банката носи отговорност, ако таксува обратно 3DS транзакциите.
Банката обаче ще трябва да изпълни задължението си за грижа и съответно да докладва транзакциите на Mastercard, така че търговците да бъдат блокирани. Това е почти идеалният начин за пране на пари. Няма възможност за връщане на плащане, защото липсват разписки и т.н.
The banks usually know nothing about the payment service providers' schemes.
It's just a standard response from the bank, self-authorised, own fault. The bank is liable if they charge back the 3DS transactions.
However, the bank would have to fulfil its duty of care and report the transactions to Mastercard accordingly so that the merchants are blocked. It's almost the perfect way to launder money. No possibility of chargebacks because receipts are missing etc.
Какво съобщихте на банката, когато успешно извършихте сторнирания на плащания? Колко време ви отне да таксувате обратно? Закъсал съм с Revolut. Благодаря ти
What did you report to the bank when you successfully made chargebacks? How long did it take for you to charge back? I'm stuck with Revolut. thank you
Mitä ilmoitit pankille kun teit onnistuneesti takaisinveloitukset? Kauanko sinulla kesti takaisinveloituksissa? Olen jumissa Revolutin kanssa. Kiitos
Казах им, че повдигам търговски спор поради това, че компанията закрива акаунта ми и не връща средствата ми. Също така им казах, че в моята страна (Обединеното кралство) е незаконно да ви позволяват да използвате тяхната платформа
I said to them that I’m raising a merchant dispute due to the company closing my account down and not returning my funds. I also told them that in my country(United Kingdom) it’s illegal for them to let you use their platform
Обжалвах решението на Swedbank (по-горе) пред техния клиентски омбудсман.
I appealed Swedbank's decision (above) to their customer ombudsman.
Jag överklagade Swedbanks beslut (ovan) till deras kundombudsman.
Имам около £4700 транзакции със Santeda чрез отворено банкиране. Свързах се с моята банка днес и се опитах да повдигна спор, но те нямаха нищо от това, тъй като бях получил обратно транзакция от Santeda в някакъв момент. Опитах се да кажа, че току-що са направи това, за да ме държи ангажиран и да депозирам средства, но това не беше чуто, някакъв съвет или звучи като загубена кауза? Също така се свързах с финансовия омбудсман днес и обясних ситуацията, за да видя дали могат да направят нещо по въпроса
I have around £4700 of transactions with Santeda through open banking I contacted my bank today and tried to raise a dispute but they were having none of it as I had received a transaction back from Santeda at some point I tried to say that they have just done this to keep me engaged and depositing funds but this fell on deaf ear’s, any advice or does it sound like a lost cause ? I’ve also been in touch with the financial ombudsman today explained the situation to see if they can do anything about this
Tbh Опитах се да получа парична банка от отворено банкиране и буквално няма начин, тъй като не можете да повдигнете възстановяване на плащане. Опитах се да се свържа с доставчика на плащания, който беше WINTERMDSE за около 1800 и те просто ме игнорират сега, така че никога няма да върнат и парите. Единственият начин да си го върнете е, ако Сантеда ви върне парите, не съм сигурен за финансовия омбудсман, тъй като не съм минал по този път. Имам чувството, че сега имате отказ от банката, можете предизвикателно да се свържете с тях, за да видите дали могат да помогнат. Можете да опитате да им кажете, че имате хазартен блок на вашата карта, вие сте уязвим човек и компанията е използвала грешен код на търговец, за да заобиколи хазартния блок на вашата карта, ID напишете напълно подготвено изявление
Tbh I’ve tried getting money bank from open banking and there’s literally no way as you can’t raise a chargeback. I tried contacting the payment provider who was WINTERMDSE for around 1800 and they just ignore me now so they’re never going to return the money either. The only way you can get it back is if Santeda refunds you, I’m not sure about financial ombudsman as I haven’t gone down that route. I feel like now you have your rejection from the bank, you can defiantly contact them to see if they can help. You can try say to them you have a gambling block on your card, you’re a vulnerable person and the company used a wrong merchant code to bypass the gambling block on your card, id write a fully prepared statement
Когато говорих с банката по същия въпрос, те казаха, мммм, добре, че не е измама, тъй като сте направили плащанията, ние разбираме вашата ситуация, но не можем да помогнем.
When I spoke to the bank on the same matter they say mmmm well it’s not fraud as you made the payments, we understand your situation but we can’t help.
Съмнявам се, че някоя от тези сенчести компании ще възстанови сумата. Те искат да ограбят играчи, така че ще вземат всичко, което получат. Тяхната класическа жертва са играчи от Обединеното кралство, които са на Gamstop, тъй като знаят, че хората със зависимости ще похарчат много пари
Tbh I doubt any of these shady companies will refund. They’re out to rob players, so they’ll take anything they will get. Their classic victim is UK players that are on Gamstop, as they know people with addictions will spend a shit load of money
Иска ми се да имаше някакъв начин Сантеда да бъде унищожен в Обединеното кралство по същия начин, по който бяха предупредени и глобени във Франция и Австралия 😡
I wish there was some way of bringing Santeda down in the UK in the same way they have been warned and fined in France and Australia 😡
Случайно да знаете как да се свържете със Сантеда? Писах на отдела за обслужване на клиенти на Mystake и Velobet, но те продължават да отказват възстановяване на средства.
Do you by any chance know how to contact Santeda? I wrote to Mystake and Velobet customer service, but they continue to deny refunds.
Sai per caso come poter contattare Santeda? Ho scritto al servizio clienti di Mystake e Velobet, ma continuano a negare i rimborsi.
Да, всичките им казина отказват възстановяване на суми - твърде развълнувани от извършването на убийства чрез измама на уязвими хора чрез незаконни методи на плащане
Yes all of their casinos deny refunds - way too excited about making a killing by scamming vulnerable people via illegal payment methods
Опитахте ли да оспорите транзакцията с вашата банка?
Have you tried disputing the transaction with your bank?
хаха, затова се оплаках на ceg и те застанаха на страната на казиното. Каква шега, те буквално ми откраднаха парите. Това е, което са написали, дори няма смисъл за мен, просто звучи като куп глупости.
Операторът, по мнение на CEG, е действал в съответствие с публичната информация на своя уебсайт, на която се е позовал Операторът, както и е предоставил подкрепящи изявления.
Играчът е основал своя иск на (твърдяно) нарушение на норма (незаконно действие). Дори това да е така, което КЕГ не успя да установи, относителният аспект на незаконосъобразността означава, че нарушената от дееца норма трябва да е кодифицирана, за да защити увредения интерес. Нормата, върху която играчът е основал твърдението си, в този конкретен случай обаче не преминава теста за относителност. Каквото и да е от предполагаемото нарушение на норма, в резултат на неиздържане на теста за относителност, се счита, че Операторът е действал в съответствие с правилата и разпоредбите, отнасящи се до проблемите, свързани с играча.
lol so I complained to ceg and they sided with the casino. What a joke, they literally stole my money. This is what they wrote, it doesn’t even make sense to me just sounds like a load of jibberish.
The Operator, in the view of CEG, has acted in accordance with the public information on its website, to which the Operator has referred to, as well as provided supporting statements.
The Player has based his/her claim on an (alleged) violation of a norm (unlawful action). Even if this would be the case, which CEG was not able to establish, the relative aspect of the unlawfulness means that the norm infringed by the perpetrator must have been codified in order to protect the interest that has been harmed. The norm on which the player has based his claim does in this particular case, however, not pass the relativity test. Whatever may be of the alleged breach of a norm, as a consequence of not passing the relativity test, it is ruled that the Operator has acted in accordance with rules and regulations pertaining to the issues relating to the player.
Сега получих отговор от банката след почти 60 дни. Те не започват оплакване. Според тях сам съм одобрил плащанията. Така че нищо не можем да направим. Банките са загърбили тези свине. Така че сега затворих сметката ви в тази банка. Могат да теглят
I got a reply from the bank now after almost 60 days. They don't start a complaint. According to them, I have approved the payments myself. So there is nothing we can do. The banks have their backs on these pigs. So I closed your account at that bank now. They can pull
Jag fick svar av banken nu efter nästan 60 dagar. Dom startar ingen reklamation. Jag har enligt dom själv godkänt betalningarna. Så där finns inget vi kan göra. Bankerna håller ryggen på dessa svinen. Så jag stängde nitt konto på den banken nu. Dom kan dra
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.