преди 2 седмици
Объркан съм. Можеш ли да се обясниш по-добре?
I'm confused. Can you explain yourself better?
Non ho capito bene. Puoi spiegarti meglio?
0
Объркан съм. Можеш ли да се обясниш по-добре?
I'm confused. Can you explain yourself better?
Non ho capito bene. Puoi spiegarti meglio?
Това дълго време ли идва? Опитахте ли отново да им изпратите съобщение? Аз лично получих бърз отговор от тях. Също така ги информирах за незаконните плащания на хазарта. Не съм много обнадежден от тях, но все пак бих искал парите си обратно, които изчезнаха във вятъра и дори не стигнаха до казиното.
Is this a long time coming? Have you tried messaging them again? I personally got a quick response from them. I also informed them about the illegal gambling payments. I'm not very hopeful about them, but I would still like my money back, which disappeared into the wind and never even reached the casino.
Onko tästä pitkä aika? Oletko yrittänyt laittaa heille uudestaan viestiä? Itse sain heiltä kyllä nopeasti vaatauksen. Ilmoitin heille myös uhkapelin laittomista maksuista. En ole kovin toiveikas heidän suhteen, mutta haluaisin kuitenkin takaisin rahani joka katosi tuhka tuuleen eikä koskaan tavoittanut edes kasinoa.
Не, получавам автоматични имейли с надпис „Плащането е отменено". Нямах пари, така че ще видя какво означава всичко това, когато представителят им отговори.
No I got automated emails saying "Payment Cancelled". Not had any money so will see what this all means when their rep responds.
Да, опитах се да ги преследвам, но безуспешно..
Yes I tried to chase them but to no avail..
Sì ho provato a inseguirli ma inutilmente..
Благодаря отново за помощта, свързах се и с двамата
Thanks for your help again, I've contacted both
интересно В кой ден подадохте оплакване за payop и кога получихте този имейл?
Interesting. What day did you file a payop complaint and when did you receive that email?
Mielenkiintoista. Mikä päivä teit payop valituksen ja koska sait kyseisen sähköpostin?
Да, все още се опитвам да получа информация за контакт за ZP Telephono003....ако някой намери нещо, моля да ме уведоми.
Yes, still trying to get contact info for ZP Telephono003....if anyone finds anything then please let me know.
Получих тези известия и от PayOp
Това означава, че транзакцията не е била успешна.
Това не е възстановяване. Или тези пари са влезли в игралната сметка на казиното?
I also received these notifications from PayOp
It means that the transaction was not successful.
It is not a refund. Or did that money go into the casino gaming account?
Ho ricevuto anch'io queste notifiche da PayOp
Significa che la transazione non è andata a buon fine.
Non è un rimborso. O quei soldi sono entrati nel conto gioco del casinò?
Благодаря, изпратих им имейл сега, предполагам, че ще имам късмет, ако ми върнат сумата от вашето съобщение тогава?
Thanks, I've emailed them now, I'm guessing I'll be lucky if I get refunded by them from your message then?
Няма да бъде сметката в казиното, тъй като е затворена повече от година! Ще изчакам и ще видя какъв е официалният отговор.
Won't be the casino account as its been closed for over a year! I'll wait and see what the official response is.
Мисля, че си късметлия. Тъй като се качих на влака твърде късно и получих отговора, моля, свържете се с вашата банка.
I think you're lucky. Because I got on the train too late and got the answer please contact your bank.
Luulen kyllä että olet onnekas. Koska minä astuin junaan liian myöhää ja sain vastaukseksi ota yhteyttä pankkiisi.
Може ли да е началото на така нареченото „възстановяване" / оспорване на плащането и payop ще задържи плащането, докато случаят не бъде разрешен по единия/другия начин.
Could it be the start of a so-called "recovery" / disputing the payment and payop will withhold the payment until the case is resolved one way/the other.
Voisko se olla niin sanotun " takaisinperinnän" / maksun riitauttamisen aloitus ja payop pidättää maksun kunnes tapaus on ratkaistuna puoleen/toiseen.
Все още не съм получил възстановяване от никого, всичко, което направих, е да изпратих имейли до банката, компанията и няколко доставчици на плащания. Мисля, че също се качих на влака твърде късно
I haven't received a refund from anyone yet, all I have done is sent emails to the bank the company and a few payment providers. Think I got on the train too late also
Все пак бих казал, опитайте. Аз също влязох твърде късно и все пак успях да получа едно възстановяване.
However, I would say give it a try. I also entered too late and still managed to get one refund.
Sanoisin kuitenkin että yritä. Astuin myös liian myöhään ja olen kuitenkin onnistunut saamaan yhden hyvityksen.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.