ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 103)

преди 9 месеца от kirekin
|
118498 преглеждания 2266 отговора |
|
1...102 103 104...114
Добавете пост
CryptoG82
преди 2 седмици

Объркан съм. Можеш ли да се обясниш по-добре?

Автоматичен превод:
carsix79
преди 2 седмици

Това дълго време ли идва? Опитахте ли отново да им изпратите съобщение? Аз лично получих бърз отговор от тях. Също така ги информирах за незаконните плащания на хазарта. Не съм много обнадежден от тях, но все пак бих искал парите си обратно, които изчезнаха във вятъра и дори не стигнаха до казиното.

Автоматичен превод:
Glamors12
преди 2 седмици

Не, получавам автоматични имейли с надпис „Плащането е отменено". Нямах пари, така че ще видя какво означава всичко това, когато представителят им отговори.

Автоматичен превод:
Glamors12
преди 2 седмици

Да, опитах се да ги преследвам, но безуспешно..

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

file

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Някой да знае кой случайно е доставчикът на плащания за goldenbet

Автоматичен превод:
2scottjason
преди 2 седмици

Paydo или PayOp беше така или иначе.

Автоматичен превод:
CryptoG82
преди 2 седмици

Благодаря отново за помощта, свързах се и с двамата

Автоматичен превод:
CryptoG82
преди 2 седмици

интересно В кой ден подадохте оплакване за payop и кога получихте този имейл?

Автоматичен превод:
Glamors12
преди 2 седмици

Вчера, имейл получен днес.

Автоматичен превод:
Glamors12
преди 2 седмици

Ооо, показва се като NikoTPF*FAQSOLUTIONS

Автоматичен превод:
Glamors12
преди 2 седмици

Да, все още се опитвам да получа информация за контакт за ZP Telephono003....ако някой намери нещо, моля да ме уведоми.

Автоматичен превод:
CryptoG82
преди 2 седмици

Получих тези известия и от PayOp

Това означава, че транзакцията не е била успешна.

Това не е възстановяване. Или тези пари са влезли в игралната сметка на казиното?

Автоматичен превод:
Glamors12
преди 2 седмици

Благодаря, изпратих им имейл сега, предполагам, че ще имам късмет, ако ми върнат сумата от вашето съобщение тогава?

Автоматичен превод:
carsix79
преди 2 седмици

Няма да бъде сметката в казиното, тъй като е затворена повече от година! Ще изчакам и ще видя какъв е официалният отговор.

Автоматичен превод:
2scottjason
преди 2 седмици

Мисля, че си късметлия. Тъй като се качих на влака твърде късно и получих отговора, моля, свържете се с вашата банка.

Автоматичен превод:
CryptoG82
преди 2 седмици

Може ли да е началото на така нареченото „възстановяване" / оспорване на плащането и payop ще задържи плащането, докато случаят не бъде разрешен по единия/другия начин.

Автоматичен превод:
Glamors12
преди 2 седмици

Все още не съм получил възстановяване от никого, всичко, което направих, е да изпратих имейли до банката, компанията и няколко доставчици на плащания. Мисля, че също се качих на влака твърде късно

Автоматичен превод:
2scottjason
преди 2 седмици

Все пак бих казал, опитайте. Аз също влязох твърде късно и все пак успях да получа едно възстановяване.

Автоматичен превод:
Glamors12
преди 2 седмици

Благодаря ви и ще го направя

Автоматичен превод:
1...102 103 104...114
Отидете на страницаот 114 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини