ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 102)

преди 8 месеца от kirekin
|
115231 преглеждания 2221 отговора |
|
1...101 102 103...112
Добавете пост
carsix79
преди 2 седмици

Нямам опит с naudapay, но имам с trustly. Помолих доверително да блокирам и получих потвърждение, но имейлът за потвърждение за блокиране съдържаше информацията, която доверително предлага тази услуга доброволно и като жест на добра воля. Е, разбира се, това блокиране не ми помогна и попитах доверчиво какво става, те казаха, че тази "услуга" е жест на добра воля и не носят отговорност за щети. Блокирането проработи за повечето сайтове, но все пак успях да стигна до някъде и смятам, че това вероятно се дължи на факта, че казиното е отчело неправилно дейността си?



Naudapay отговори ли на жалбата ви?

В миналото, когато им се оплаках, получих много груб отговор от тях, където те ми казаха, че ако направите възстановяване, е престъпление да твърдите неща, които не са верни и те са готови да работят с властите .

Редактиран от автора преди 2 седмици
Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Получих този имейл, когато разпитах goldenbet. това лъжи ли са


file

Автоматичен превод:
2scottjason
преди 2 седмици

Не са лъжи. Платежният процесор на трета страна е този, който трябва да се вземе на работа. Казиното няма да ви възстанови сумата. Трябва да видите какви са сумите във вашите извлечения и да намерите „търговеца", ако съществува, след което можете да създадете случай с вашата банка.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Намерих търговеца в къщата на компанията, която е компания за фотокопиране, базирана в Лондон?


Нико*ЧЕСТО ЗАДАВАНИ РЕШЕНИЯ

Редактиран от автора преди 2 седмици
Автоматичен превод:
2scottjason
преди 2 седмици

Опитай да се свържеш с тях, приятелю. Почти мога да гарантирам, че няма да имат представа, но тогава можете да използвате това като доказателство.

Автоматичен превод:
CryptoG82
преди 2 седмици

За съжаление разгледах и фирмата съществува на хартия, но няма данни за контакт. Повдигнах сторниране на плащане с моята банка с надежда, компанията, до която ще ви отведе в къщата на компанията, е фотокопие на компанията b6 описание, но без подробности за контакт

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

За съжаление разгледах и фирмата съществува на хартия, но няма данни за контакт. Повдигнах сторниране на плащане с моята банка с надежда, компанията, до която ще ви отведе в къщата на компанията, е фотокопие на компанията b6 описание, но без подробности за контакт

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Успех колега, дано работи. Те ще видят, че очевидно не е кодирано като хазарт.

Автоматичен превод:
CryptoG82
преди 2 седмици

Благодаря много, да, изпратих доказателствата, които имам за транзакциите със снимки на номера на фирмата и т.н. за мен изглежда, че фалшива компания е създадена за тази конкретна цел, но не съм сигурен дали не прекалявам, хаха

Автоматичен превод:
Glamors12
преди 2 седмици

Naudapay не ми отговори, но със сигурност съобщиха за инцидента на казиното, което блокира акаунта ми, пишейки, че са получили известие от Naudapay.


Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Нямам опит с naudapay, но имам с trustly. Помолих доверително да блокирам и получих потвърждение, но имейлът за потвърждение за блокиране съдържаше информацията, която доверително предлага тази услуга доброволно и като жест на добра воля. Е, разбира се, това блокиране не ми помогна и попитах доверчиво какво става, те казаха, че тази "услуга" е жест на добра воля и не носят отговорност за щети. Блокирането проработи за повечето сайтове, но все пак успях да стигна до някъде и смятам, че това вероятно се дължи на факта, че казиното е отчело неправилно дейността си?



Naudapay отговори ли на жалбата ви?

В миналото, когато им се оплаках, получих много груб отговор от тях, където те ми казаха, че ако направите възстановяване, е престъпление да твърдите неща, които не са верни и те са готови да работят с властите .

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Подобно на картите, отворените банкови транзакции като Trustly се нуждаят и трябва да се обработват със специфичен код, мисля, че за отвореното банкиране беше PCC 26 или нещо подобно.

Но, както при картите, разбира се има начини да се заобиколи това, както правят много казина.



Автоматичен превод:
veritas1979
преди 2 седмици

Да, подозирам, че манипулациите на кода доведоха до преминаването на плащанията, защото не можах да прекарам плащанията до повечето казина. обаче дори не съм се опитвал да се бия с trustly.

Автоматичен превод:
carsix79
преди 2 седмици

Попитайте naudapay за получателя на плащането и разписката. Забелязах, например, че всичките ми разписки за плащане за отворено банкиране Skrill имат като получател казино компанията, с изключение на една, която гласи TRANSICT като получател, не съм сигурен как става това в отвореното банкиране, но вярвам, че компаниите също могат да ги манипулират, като например обявяват дейността си за нещо различно от хазарт?

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Последните, които открих, са PayOp и PayDo... използвани от Santeda Group за всякакви депозити от карти до ваучери за neosurf! Ще се свържа с двата доставчика на плащания и ще видим какво ще се случи.

Автоматичен превод:
CryptoG82
преди 2 седмици

С PayOp само губите време..

Автоматичен превод:
carsix79
преди 2 седмици

Имате ли опит с payop или защо е загуба на време? 😊

Автоматичен превод:
carsix79
преди 2 седмици

В момента съм на тях и бяха получени няколко странни имейла за анулиране на плащания, така че ще изчакам и ще видя окончателните им отговори.

Автоматичен превод:
CryptoG82
преди 2 седмици

Днес направих същото с тях, получих отговор, че разглеждат въпроса. Какво имаш предвид, че получаваш странни имейли за „анулиране на плащане" от тях?

какво им написа?😊

Автоматичен превод:
Glamors12
преди 2 седмици

Само че е имало потенциална измама с плащания и те казаха, че ще разследват. Сега има няколко автоматизирани имейла... но трябва да изчакате и да видите

Автоматичен превод:
Glamors12
преди 2 седмици

Да, и преди съм се занимавал с тях. Пишат ви, че се свързват с получателя на преводите (казиното) само за да се уверят, че депозитите са направени правилно.

Посочих, че в техните правила и условия е записано, че не позволяват транзакции, включващи незаконен хазарт, поради което искат възстановяване на сумата, но след това те вече не отговарят.

Автоматичен превод:
CryptoG82
преди 2 седмици

Добре, същото и за мен. Но все още не разбрах дали сте получили неясни имейли за анулиране на плащания или току-що сте получили автоматични имейли, че вашият имейл е получен успешно. Благодаря ти

Автоматичен превод:
1...101 102 103...112
Отидете на страницаот 112 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини