ФорумОбсъждане на жалбиВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 102)

преди 1 година от kirekin
|
545989 преглеждания 5588 отговора |
|
1...101 102 103...283
CryptoG82
преди 5 месеца

Добре, същото и за мен. Но все още не разбрах дали сте получили неясни имейли за анулиране на плащания или току-що сте получили автоматични имейли, че вашият имейл е получен успешно. Благодаря ти

Автоматичен превод:
carsix79
преди 5 месеца

Това дълго време ли идва? Опитахте ли отново да им изпратите съобщение? Аз лично получих бърз отговор от тях. Също така ги информирах за незаконните плащания на хазарта. Не съм много обнадежден от тях, но все пак бих искал парите си обратно, които изчезнаха във вятъра и дори не стигнаха до казиното.

Автоматичен превод:
Glamors12
преди 5 месеца

Не, получавам автоматични имейли с надпис „Плащането е отменено". Нямах пари, така че ще видя какво означава всичко това, когато представителят им отговори.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

file

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Някой да знае кой случайно е доставчикът на плащания за goldenbet

Автоматичен превод:
2scottjason
преди 5 месеца

Paydo или PayOp беше така или иначе.

Автоматичен превод:
CryptoG82
преди 5 месеца

Благодаря отново за помощта, свързах се и с двамата

Автоматичен превод:
CryptoG82
преди 5 месеца

интересно В кой ден подадохте оплакване за payop и кога получихте този имейл?

Автоматичен превод:
Glamors12
преди 5 месеца

Вчера, имейл получен днес.

Автоматичен превод:
Glamors12
преди 5 месеца

Ооо, показва се като NikoTPF*FAQSOLUTIONS

Автоматичен превод:
Glamors12
преди 5 месеца

Да, все още се опитвам да получа информация за контакт за ZP Telephono003....ако някой намери нещо, моля да ме уведоми.

Автоматичен превод:
Glamors12
преди 5 месеца

Благодаря, изпратих им имейл сега, предполагам, че ще имам късмет, ако ми върнат сумата от вашето съобщение тогава?

Автоматичен превод:
carsix79
преди 5 месеца

Няма да бъде сметката в казиното, тъй като е затворена повече от година! Ще изчакам и ще видя какъв е официалният отговор.

Автоматичен превод:
2scottjason
преди 5 месеца

Мисля, че си късметлия. Тъй като се качих на влака твърде късно и получих отговора, моля, свържете се с вашата банка.

Автоматичен превод:
CryptoG82
преди 5 месеца

Може ли да е началото на така нареченото „възстановяване" / оспорване на плащането и payop ще задържи плащането, докато случаят не бъде разрешен по единия/другия начин.

Автоматичен превод:
Glamors12
преди 5 месеца

Все още не съм получил възстановяване от никого, всичко, което направих, е да изпратих имейли до банката, компанията и няколко доставчици на плащания. Мисля, че също се качих на влака твърде късно

Автоматичен превод:
2scottjason
преди 5 месеца

Все пак бих казал, опитайте. Аз също влязох твърде късно и все пак успях да получа едно възстановяване.

Автоматичен превод:
Glamors12
преди 5 месеца

Благодаря ви и ще го направя

Автоматичен превод:
carsix79
преди 5 месеца

Няма да публикувам написаното от мен, докато не изпратят окончателен отговор... без да се обиждаш! Ако се получи ще се радвам да споделя.

Редактиран от автора преди 5 месеца
Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Имах транзакция, платена на Motiv8 Techn. Базиран в Нигерия. Банката ми каза, че не могат да подадат връщане на плащане, защото бях използвал 2FA, но той отиде при екипа за измами и получих възстановяването обратно в акаунта си вчера.

Автоматичен превод:
1...101 102 103...283
Отидете на страницаот 283 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини