Спечелих титан, след което ме забраниха!! Поддръжката ще отключи акаунта ми, ако откажа да спечеля!! Това е измама
I won a grand then got banned !! Support will unlock my account if I refuse to win!! This is fraud
Я виграв гранд після чого був заблокований !! Підтримка каде що розблокує мі акаунт якшо я відмовлюсь від виграшу !! Це шахрайство
Здравейте,
Какво ви кара да мислите, че казиното „ще отключи акаунта ми, ако откажа да спечеля", моля?
Нормално е, когато играч спечели голяма печалба, акаунтът да се проверява, както и историята на игрите и други аспекти, поради разследването акаунтът може да бъде блокиран.
Получили ли сте някакво официално изявление от казиното, обясняващо ситуацията? Ако е така, би било полезно да го покажа, бих казал.
Hello,
What makes you think that the casino "will unlock my account if I refuse to win", please?
It's normal that when a player wins big, the account is checked, as well as the gaming history and other aspects, due to the investigation, the account may be blocked.
Have you received any official statement from the casino explaining the situation? If so, would be useful to show it, I'd say.
Направих акаунта си на https://4vulkanvegas9.com миналата седмица, получих бонус сума, депозирах, потвърдих акаунта и нищо от плащането ми не падна, въпреки състоянието на успех. Изглежда, че е хит!
I made my account at https://4vulkanvegas9.com last week, I got a bonus amount, I deposited, verified the account and nothing of my payment dropped, despite the success status. Looks like it's a hit!
Fiz minha conta no https://4vulkanvegas9.com semana passada, ganhei um valor com bônus, depositei, verifiquei a conta e nada do meu pagamento cair, apesar do status de sucesso. Parece que é golpe!
Колко време отне влизането в акаунта?
How long did it take to get into the account?
Quanto tempo demorou pra cair na conta?
Направих акаунта си на https://4vulkanvegas9.com миналата седмица, получих бонус сума, депозирах, потвърдих акаунта и нищо от плащането ми не падна, въпреки състоянието на успех. Изглежда, че е хит!
I made my account at https://4vulkanvegas9.com last week, I got a bonus amount, I deposited, verified the account and nothing of my payment dropped, despite the success status. Looks like it's a hit!
Fiz minha conta no https://4vulkanvegas9.com semana passada, ganhei um valor com bônus, depositei, verifiquei a conta e nada do meu pagamento cair, apesar do status de sucesso. Parece que é golpe!
Здравей!
Хубаво е, че намерихте форума, защото смятам, че бихте имали нужда от помощ.
Връзката, която публикувахте, изглежда е различна от връзката, която получавам на нашия уебсайт, въпреки че трябва да е причинена от съобщението, зададено като целева страница.
Все пак мога ли да знам коя опция за плащане избрахте? От кога е статусът успех? Бих попитал казиното дали плащането е изпратено - за да съм сигурен.
Hello there!
It's good you found the forum, because I feel you could use some help.
The link you posted seems to be different from the link I get on our website, though it should be caused by the announcement set as the landing page.
Anyway, may I know which payment option did you choose? Since when is the status of success? I would ask the casino whether the payment was sent - just to be sure.
Здравейте, казиното, което търси Вегас, ме измами. Имах печалба от $1900. Накараха ме да го депозирам. Минимум и след това го играх за двойно, след това ме помолиха да кача всякакви разписки и дори селфи с идентификационни данни в ръка и така имам 15 дни и той. Днес ми блокираха акаунта и се опитах да ги накарам да ми го обяснят и те твърдят, че имам дублиран акаунт, което е лъжа и не ми дават никаква причина защо или какво може да се направи???
Hello, the casino looking for Vegas scammed me. I had profits of $1900. They made me deposit it. Minimum and then I played it for double, then they asked me to upload all kinds of receipts and even selfie with credential in hand and so I have 15 days and he. Today they blocked my account and I tried to get them to explain it to me and they allege that I have a duplicate account which is a lie and they don't give me any reason why or what can be done???
Hola el casino buscan Vegas me estafó tuve ganancias de 1900 $ me isieron depositar el. Mínimo y después jugarlo por el doble lo ise, después me pidieron subir comprobantes de todo tipo y asta selfi con credencial en mano y así tengo 15 días y el. Día de hoy me blojesron la cuenta y trate de q me explicaran y alegan q tengo una cuenta duplicada cosa q es mentira y no me dan ni razón de porq o cual q se puede aser???
Здравей.
Е, изглежда акаунтът ви не е преминал проверката на акаунта, така че е изключително важно да разберете какво го е накарало да се случи.
Играли ли сте във "Vulkan Vegas Casino?" Само се стремя да бъда сигурен, тъй като написахте „казиното търси Вегас".
Както и да е, сигурни ли сте, че никой от вашето домакинство не е създавал акаунт в същото казино?
Обикновено това е най-лесното обяснение.
Ако смятате, че не сте направили нищо лошо, използвайте тази връзка и създайте жалба:
https://casino.guru/complaints
Hello there.
Well, it seems your account didn't pass the account verification, so it's crucial to find out what made it happen.
Did you play in "Vulkan Vegas Casino?" I only aim to be certain since you wrote "the casino looking for Vegas".
Anyway, are you sure no one from your household has ever created an account in the same casino?
This is usually the easiest explanation.
If you believe you made nothing wrong, use this link and create a complaint:
https://casino.guru/complaints
Виждам, че са минали 2 години от началото на темата, но искрено се надявам вече да не очаквате да правите пари в казиното и да не броите всеки цент. Играта в казино може да бъде само забавление, но нищо повече. Да играеш е едно, но да играеш за последните пари е съвсем друго. Искрено се надявам да се справяте добре :)
I see that 2 years have passed since the beginning of the topic, but I sincerely hope that you no longer expect to make money on the casino and do not count every cent. Playing in a casino can only be entertainment, but nothing more. Playing is one thing, but playing for the last money is quite another. I sincerely hope you are doing well :)
Вижте, изпращам документи за теглене от 2 седмици, вече има повече от 10 одобрени и продължавам да получавам имейли, в които липсват документи за богатство, трудов договор, ако съм безработен през май, какъв документ искате да изпратя ако вече знаете, че това е моята сметка с всичко? Одобрени и селфита с паспортна карта карта и телефонни акаунти и много по-добър акаунт Имам нужда, моля, проверете моя случай дали всичко е наред, но те чакат от 11 дни и продължават да пристигат имейли с липсващи документи, които са одобрени, благодаря ви, надявам се на подкана отговор на забавянето на казиното
Look, I have been sending documents to make a withdrawal for 2 weeks, there are already more than 10 approved and I keep getting emails that lack wealth documents, employment contract, if I am unemployed in May, what document do you want me to send if you already know that it is my account with everything? Approved and selfies with passport card card and telephone accounts and much better account I need please check my case that everything is in order but they have been waiting for 11 days and emails continue to arrive with missing documents that are approved thank you I hope a prompt response to the casino delay
Mire ya llevo 2 semanas de enviar documentos para hacer un retiro ya hay mas de 10 aprobados y me siguen llegando correos que faltan documentos de riquezas contrato de trabajo si estoy cesante de mayo que documento quieren que envie si ya saben que es mi cuenta con todo lo aprobado y selfies con pasaporte carnet tarjeta y cuentas de telefono y cuenta de much better necesito por favor revisen mi caso que esta todo en orden pero ya van11 dias esperando y siguen llegando correos con que faltan documentos que estan aprobados gracias espero una pronta respuesta a la demora del casino
Здравейте,
Съжалявам да видя, че имате проблеми с казиното, мога само да си представя колко изтощително може да бъде постоянното опитване и изпращане на документи до казиното. Въпреки това има голям шанс казиното да реши проблемите ви, тъй като от това, което виждам, Vulkan Vegas се занимава с техните оплаквания. За мен изглежда, че сте блокирали, така че бих ви предложил да подадете жалба точно тук: https://casino.guru/complaints/create
Ако решите да направите такъв, дръжте ни в течение.
Hello,
I'm sorry to see that you're having issues with the casino, I can only imagine how exhausting it can be to constantly try and send documents to the casino. However there is good chance that Casino will solve your issues as from what I can see Vulkan Vegas is dealing with their complaints. For me it seems like you are stuck so I would suggest making a complaint right here: https://casino.guru/complaints/create
If you decide to make one, keep us informed.
Добро утро, опитвам се да направя теглене и не ми позволява вече 5 дни и никой не дава решение, колкото и да пиша в чата, след като прочетох толкова много коментари не искам да мисля лошо за казино Vulkan.
На вашия любезен отговор
Good morning, I'm trying to make a withdrawal and it doesn't allow me for 5 days now and no one gives a solution no matter how much I write to the chat, after reading so many comments I don't want to think badly about the Vulkan casino.
To your kind reply
Buen día, estoy tratando de hacer retiro y no me permite llevo ya 5 días y nadie da solución por más que escribo al chat, al leer tanto comentario no deseo pensar mal del casino Vulkan.
A su cordial respuesta
Бих искал да започна с въпрос - преминахте ли проверката на акаунта? Това е най-честият проблем, с който играчите се сблъскват, когато отговорят, че не им е позволено да теглят.
Ще чакам твоя отговор.
I would like to start with a question - Have you passed the account verification? This is the most common problem players face when they respond that they are not allowed to withdraw.
I'll wait for your answer.
Здравейте, вижте, опитвам се да получа плащане от казиното vulkan vegas от 1 месец и половина, бях готов да ми бъде платено и те отказаха плащането ми поради технически проблеми и върнаха парите на казиното, така че аз можех да го играя и да го загубя, което направих като дете и аз. Казаха ми, че трябва да потърся друг метод на плащане и трябваше да започна всичко отначало с въпроса с документацията и всичко и те разделят тегленето на 6 плащания. Те ми казват, че това е тяхна политика, на всеки 2 дни поставят едно от 6 тегления в процес, все още имам нужда от 3 тегления, които излизат непълни, така че те остават в процес, така че да ми плащат е твърде много и какво очаквах тези пари че те ми плащат и когато някой депозира в казиното, парите пристигат незабавно, моля, помогнете ми с този проблем с казиното и ми платете. Вече отхвърлиха картата ми mastercard и чаках парите си, операторите ми казаха по всяко време, че парите ви се освобождават, което никога не се е случвало след 10 работни дни, те го отхвърлят сега го направих с моята карта Visa, надявам се, че няма да свършат със същото, тъй като това е изтощително, надявам се на бързо решение и те ми плащат възможно най-скоро, благодаря
Hello, look, I've been trying to get paid by the vulkan vegas casino for 1 month and a half, I was ready to be paid and they rejected my payment due to technical problems and they returned the money to the casino so that I could play it and lose it, which I did as a child and I They say that I should look at another payment method and I had to start all over again with the documentation issue and everything and they divide the withdrawal into 6 payments. They tell me that it is their policy every 2 days they put one of the 6 withdrawals in progress, I still need 3 withdrawals that come out incomplete so that they remain in progress so that they pay me is too much and what I expected this money that they pay me and when one deposits to the casino the money arrives immediately please help me with this casino problem and pay me They already rejected my mastercard card and I was waiting for my money the operators told me at any time your money is released which never happened after 10 business days they reject it now I did it with my visa card hopefully they don't end up with what same since this is exhausting I hope a prompt solution and they pay me as soon as possible thanks
Hola miren ya llevo 1 mes ymedio tratando de que me page el casino vulkan vegas estaba listo para que me pagaran y me rechazaron el pago por problemas tecnicos y me devolvieron el dinero al casino para que lo juege y lo pierda cosa que nio hize y me dicen que vea otro metodo de pago y tuve que empezar de nuevo todo el tema de documentacion y todo y me lo dividen en 6 pagos el retiro me dicen que es su politica cada 2 dias me ponen en progreso uno de los 6 retiros aun me faltan 3 retiros que salen incompletos para que queden en progreso para que me pagen es demasiado ya lo que e esperado este dinero que me pagen y cuando uno deposita al casino le llega el dinero de inmediato por favor me ayuden con este problema del casino y me pagen ya me rechazaron mi tarjeta mastercard y yo estaba esperando mi dinero los operadores me decian en cualquier momento se libera su dinero cosa que nunca paso despues de 10 dias habiles me lo rechazan ahora lo realize con mi tarjeta visa ojala no me salgan al final con lo mismo ya que esto es agotador espero una pronta solucion y me pagen lo antes posible gracias
Проверката на акаунта ми е готова за преди 3 седмици със снимки на моята шофьорска книжка, паспорт, лична карта и т.н. Направих тегленето си с електронен портфейл много по-добре, по-късно ми поискаха извлечение от сметката много по-добре и всички останали документи и когато ме одобриха, цялата проверка беше готова да направя моето теглене. Много по-доброто приложение за теглене беше изчезнало. Говорих с оператор и той ми каза, че някои приложения са само за депозит и аз му казах, че като че ли в началото тегленето ми беше много по-добро и оттам трябваше да направя тегленето си само в 5 приложения, които ми поставиха да тегля mastercard visa са тези, които имам и така с моята mastercard, която е актуална, те я отхвърлят, сега го направих отново с друга моя виза и изпратих всичко отново от тази една карта и дните минават, а те все още са в прогрес и те не ми плащат нищо все още ми е скучно уморен разочарован от vulkan vegas надявам се тази седмица да изплатя всичките си тегления благодаря
The verification of my account is ready for 3 weeks ago with photos of my driver's license, passport, identity card, etc. I made my withdrawal with an electronic wallet much better, later they asked me for an account statement much better and all the other documents and when they approved me All the verification was ready to make my withdrawal. The much better application to withdraw was gone. I talked to an operator and he told me that some applications are only for depositing and I told him as if at first I made my withdrawal in much better and from there I had to make my withdrawal in only 5 applications that they put me to withdraw mastercard visa are the ones I have and so with my mastercard that is up to date they reject it now I did it again with another card of mine visa and I sent everything again from this one card and the days go by and they are still in progress and they do not pay me anything I am still bored tired disappointed in vulkan vegas I hope that this week I will pay all my withdrawal thanks
La verificacion de mi cuenta esta lista desde hace 3 semanas atras con fotos delfis licencia de conducir pasaporte carnet de identidad etc yo realize mi retiro con una billetera electronica much better despues me pidieron estado de cuenta much better y tofo lo demas documentos y cuando me aprobaron toda la verificacion lista para hacer mi retiro ya no estaba la aplicacion much better para retirar hable con un operador y me dijo que algunas aplicaciones son solo para depositar y yo le dije como si al principio hize mi retiro en much better y de ahi tuve que hacer mi retiro en solo 5 aplicaciones que me pusieron ellos para retirar mastercard visa son las que tengo y asi con mi mastercard que esta al dia me la rechazan ahora lo volvi a hacer con otra tarjeta mia visa y volvi a enviar todo de nuevo de esta tarjeta y pasan los dias y aun estan en progreso y no me pagan nada aun estoy aburrido cansado desilusionado de vulkan vegas espero que ya esta semana me page todo mi retiro gracias
Здравейте.
Е, с цялата тази история е разказана лесно да разберете разочарованието си!
Забелязахте ли, че преди около месец Джаро ви посъветва да подадете жалба? Вижте го тук .
Със сигурност бих го направил.
Hello.
Well, with this whole story being told it's easy to understand your frustration!
Have you noticed Jaro advised you to submit a complaint a month or so ago? Check it out here.
I would certainly do that.
Здравейте, вижте, чаках тегленето си от 45 дни от това казино. Първото ми теглене вече беше потвърдено, за да ми плати на моята MasterCard и след 10 дни след моето теглене ми казаха, че поради технически проблеми са го отхвърлили, за да видя друг метод за теглене и да изпратя отново документи добре, направих го с другата си карта Visa и те потвърдиха всичко е наред и моите 5 работни дни изтекоха и ми казват да имам търпение по всяко време парите ми ще излязат в сметката до днес има 45 дни чакане Вече съм стресиран от операторите, които дават само извинения и не решение Имам нужда от тях да ми изплатят парите от моето теглене не по-късно от тази седмица, чакането вече е твърде много и операторите обвиняват външна компания за проблема и че те не носят отговорност, но тъй като ясно казвам, че казиното е отговорно за моите пари, надявам се да не направят същото с тази виза карта, която направих моето ново теглене, надявам се да ми помогнете, моля, тъй като имам нужда от парите, благодаря
Hi, look, I've been waiting for my withdrawal for 45 days from this casino. My first withdrawal was already verified to pay me on my MasterCard and after 10 days after my withdrawal they told me that due to technical problems they rejected it to see another withdrawal method and resend documents well I did it with my other visa card and they verified everything is in order and my 5 business days are over and they tell me to be patient at any time my money will come out in my account until today there are 45 days waiting I'm already stressed with the operators who give mere excuses and no solution I need them to pay me the money from my withdrawal no later than this week the wait is already too much and the operators blame an external company as the problem and that they are not responsible but as I clearly say that the casino is responsible for my money I hope they don't do the same with this visa card that I made my new withdrawal I hope you help me please since I need the money thanks
Hola mire ya llevo 45 dias esperando mi retiro este casino mi primer retiro ya estaba todo verificado para pagarme en mi tarjeta mastercard y depues de 10 dias que pasaron desde mi retiro me dijeron que por problemas tecnicos me la rechazaron que viera otro metodo de retiro y volver a enviar documentos bueno lo realize con mi otra tarjeta visa ya verificaron todo esta en orden y cumplo ya mis 5 dias habiles y me dicen que sea paciente en cualquier momento sale mi dineto en mi cuenta hasta hoy son 45 dias esperando ya estoy estresado con los operadores que dan puras excusas y ninguna solucion necesito que me pagen el dinero de mi retiro a mas tardar esta semana ya es demasiado la espera y los operadores le hechan la culpa a que una empresa externa es el problema y que ellos no se hacen responsables pero como yo digo claro que el casino es responsable de mi dinero ojala no hagan lo mismo con esta tarjeta visa que hize mi nuevo retiro espero que me ayuden por favor ya que necesito el dinero gracias
Здрасти!
Изминаха няколко дни, откакто публикувахте този проблем тук. Междувременно ли е извършено плащането - случайно?
Ако все още се затруднявате да извлечете печалбите от казиното, бих искал да ви препоръчам нашия Център за разрешаване на жалби. Чували ли сте, че можете да подадете жалба срещу всяко казино тук в Casino Guru напълно безплатно?
Ти можеш и аз бих го направил.
Прочетете това ръководство за допълнителна информация:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
За да изпратите жалбата директно, използвайте това:
https://casino.guru/complaints/create
Надявам се, че ви насърчих достатъчно да го направите, но ако все още се колебаете или бихте оценили допълнително обяснение, просто попитайте, става ли?
Hi there!
It has been a couple of days since you posted this issue here. Has the payment been made meanwhile - by chance?
If you still struggle to get the winnings out from the casino, I'd like to recommend you our Complaint Resolution Center. Have you heard you can submit a complaint against any casino here in Casino Guru completely for free?
You can, and I would do that.
Read this guide for further info:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
To submit the complaint directly, use this one:
https://casino.guru/complaints/create
I hope I encouraged you enough to do so, but if you still hesitate or would appreciate further explanation, just ask, ok?
Добър ден, разкажа ви за моя случай на пенсиониране.
Към днешна дата те са депозирали процент от тегленето ми, тъй като направих три тегления
Две тегления от 3000 солес и едно теглене от 400 солес
И това, което са ми депозирали, е теглене от 3000 и теглене от 400 и в този случай или е време да изчакаме другото теглене да пристигне по същия начин, който мога да уточня, тъй като казиното е надеждно, но им отнема време, за да заплащане
Good day, tell you about my retirement case.
As of today's date, they have deposited a percentage of my withdrawal since I made three withdrawals
Two withdrawals of 3000 soles and one withdrawal of 400 soles
And what they have deposited to me is a withdrawal of 3000 and a withdrawal of 400 and in this case or it is time to wait for the other withdrawal to arrive in the same way I can specify since the casino is reliable but they take time to pay
Buen día comentarle referente a mi caso del retiro
A la fecha del día de hoy me han depositado un porcentaje de mi retiro ya que yo realice tres retiros
Dos retiros de 3000 soles y un retiro de 400 soles
Y lo que me han depositado es un retiro de 3000 y un retiro de 400 y en este caso o toca esperar a que llegue el otro retiro de igual forma puedo concretar desde qué el casino es confiable pero demoran en pagar
Здравейте, имам нужда от вашата помощ, регистриран съм във Vulkan Vegas от 3 години и никога не е имало проблеми с тегленето. Освен сега, направих теглене на 19 октомври 2023 г. на обща стойност 900 евро, които разделих на 3 направени тегления по 300 евро. На 23 октомври 2023 г. плащането е извършено. Все още нямам нищо в акаунта си. Постоянно казват, че е изплатено и е в банката, но банката няма да работи с парите 5 дни. Банката имам законово право да работя с парите за 1 ден. Моля за помощ, разчитам на нея. LG
Hello, I need your help, I have been registered with Vulkan Vegas for a good 3 years and there have never been any problems with the withdrawal. Except now, I made a withdrawal on October 19th, 2023 totaling 900 euros, which I divided into 3 withdrawals of 300 euros each made. On October 23rd, 2023 the payment was made. I don't have anything in my account yet. They keep saying that it has been paid out and is in the bank but the bank won't work with the money for 5 days. The bank I am legally allowed to work with the money for 1 day. I ask for help, I depend on it. LG
Hallo ich bräuchte eure Hilfe,ich bin seit guten 3 Jahren bei Vulkan Vegas angemeldet und es gab noch nie Probleme mit der Auszahlung.Auser Jetzt,ich habe am 19.10.2023 eine Auszahlung getätigt von insgesamt 900 Euro die ich auf 3 Auszahlung je 300 Euro gemacht habe.Am 23.10.2023 Stande das die Auszahlung Erfolgt Ist .Ich habe bis jetzt noch nichts auf mein Konto.Sie sagen ständig das es Ausgezahlt wurde und an der Bank liegt aber die Bank arbeitet doch nicht 5 Tage mit den Geld.Die Bank darf gesetzlich 1 Tag mit den Geld arbeiten.Ich bitte um Hilfe ich bin darauf angewiesen.LG
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.