НачалоФорумОбсъждане на жалбиМоля, помогнете, Vulkan Vegas не изплаща печалби

Моля, помогнете, Vulkan Vegas не изплаща печалби (страница 7)

преди 3 години от Adrian96
|
77 623 преглеждания 158 отговора |
|
1...6 7 8
преди 1 година

Говорим за VulkanVegas

Автоматичен превод:
преди 1 година

Спечелих титан, след което ме забраниха!! Поддръжката ще отключи акаунта ми, ако откажа да спечеля!! Това е измама

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,

Какво ви кара да мислите, че казиното „ще отключи акаунта ми, ако откажа да спечеля", моля?

Нормално е, когато играч спечели голяма печалба, акаунтът да се проверява, както и историята на игрите и други аспекти, поради разследването акаунтът може да бъде блокиран.

Получили ли сте някакво официално изявление от казиното, обясняващо ситуацията? Ако е така, би било полезно да го покажа, бих казал.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Направих акаунта си на https://4vulkanvegas9.com миналата седмица, получих бонус сума, депозирах, потвърдих акаунта и нищо от плащането ми не падна, въпреки състоянието на успех. Изглежда, че е хит!

Автоматичен превод:
marczes92
преди 1 година

Колко време отне влизането в акаунта?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Направих акаунта си на https://4vulkanvegas9.com миналата седмица, получих бонус сума, депозирах, потвърдих акаунта и нищо от плащането ми не падна, въпреки състоянието на успех. Изглежда, че е хит!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей!

Хубаво е, че намерихте форума, защото смятам, че бихте имали нужда от помощ.

Връзката, която публикувахте, изглежда е различна от връзката, която получавам на нашия уебсайт, въпреки че трябва да е причинена от съобщението, зададено като целева страница.

Все пак мога ли да знам коя опция за плащане избрахте? От кога е статусът успех? Бих попитал казиното дали плащането е изпратено - за да съм сигурен.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, казиното, което търси Вегас, ме измами. Имах печалба от $1900. Накараха ме да го депозирам. Минимум и след това го играх за двойно, след това ме помолиха да кача всякакви разписки и дори селфи с идентификационни данни в ръка и така имам 15 дни и той. Днес ми блокираха акаунта и се опитах да ги накарам да ми го обяснят и те твърдят, че имам дублиран акаунт, което е лъжа и не ми дават никаква причина защо или какво може да се направи???

Автоматичен превод:
mamerortiz82
преди 1 година

Здравей.

Е, изглежда акаунтът ви не е преминал проверката на акаунта, така че е изключително важно да разберете какво го е накарало да се случи.

Играли ли сте във "Vulkan Vegas Casino?" Само се стремя да бъда сигурен, тъй като написахте „казиното търси Вегас".

Както и да е, сигурни ли сте, че никой от вашето домакинство не е създавал акаунт в същото казино?

Обикновено това е най-лесното обяснение.

Ако смятате, че не сте направили нищо лошо, използвайте тази връзка и създайте жалба:

https://casino.guru/complaints


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Виждам, че са минали 2 години от началото на темата, но искрено се надявам вече да не очаквате да правите пари в казиното и да не броите всеки цент. Играта в казино може да бъде само забавление, но нищо повече. Да играеш е едно, но да играеш за последните пари е съвсем друго. Искрено се надявам да се справяте добре :)

Автоматичен превод:
преди 1 година

Вижте, изпращам документи за теглене от 2 седмици, вече има повече от 10 одобрени и продължавам да получавам имейли, в които липсват документи за богатство, трудов договор, ако съм безработен през май, какъв документ искате да изпратя ако вече знаете, че това е моята сметка с всичко? Одобрени и селфита с паспортна карта карта и телефонни акаунти и много по-добър акаунт Имам нужда, моля, проверете моя случай дали всичко е наред, но те чакат от 11 дни и продължават да пристигат имейли с липсващи документи, които са одобрени, благодаря ви, надявам се на подкана отговор на забавянето на казиното

Автоматичен превод:
manuelsolarvega
преди 1 година

Здравейте,

Съжалявам да видя, че имате проблеми с казиното, мога само да си представя колко изтощително може да бъде постоянното опитване и изпращане на документи до казиното. Въпреки това има голям шанс казиното да реши проблемите ви, тъй като от това, което виждам, Vulkan Vegas се занимава с техните оплаквания. За мен изглежда, че сте блокирали, така че бих ви предложил да подадете жалба точно тук: https://casino.guru/complaints/create

Ако решите да направите такъв, дръжте ни в течение.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Добро утро, опитвам се да направя теглене и не ми позволява вече 5 дни и никой не дава решение, колкото и да пиша в чата, след като прочетох толкова много коментари не искам да мисля лошо за казино Vulkan.

На вашия любезен отговор

Автоматичен превод:
jvirreyrac
преди 1 година

Бих искал да започна с въпрос - преминахте ли проверката на акаунта? Това е най-честият проблем, с който играчите се сблъскват, когато отговорят, че не им е позволено да теглят.

Ще чакам твоя отговор.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, вижте, опитвам се да получа плащане от казиното vulkan vegas от 1 месец и половина, бях готов да ми бъде платено и те отказаха плащането ми поради технически проблеми и върнаха парите на казиното, така че аз можех да го играя и да го загубя, което направих като дете и аз. Казаха ми, че трябва да потърся друг метод на плащане и трябваше да започна всичко отначало с въпроса с документацията и всичко и те разделят тегленето на 6 плащания. Те ми казват, че това е тяхна политика, на всеки 2 дни поставят едно от 6 тегления в процес, все още имам нужда от 3 тегления, които излизат непълни, така че те остават в процес, така че да ми плащат е твърде много и какво очаквах тези пари че те ми плащат и когато някой депозира в казиното, парите пристигат незабавно, моля, помогнете ми с този проблем с казиното и ми платете. Вече отхвърлиха картата ми mastercard и чаках парите си, операторите ми казаха по всяко време, че парите ви се освобождават, което никога не се е случвало след 10 работни дни, те го отхвърлят сега го направих с моята карта Visa, надявам се, че няма да свършат със същото, тъй като това е изтощително, надявам се на бързо решение и те ми плащат възможно най-скоро, благодаря

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Проверката на акаунта ми е готова за преди 3 седмици със снимки на моята шофьорска книжка, паспорт, лична карта и т.н. Направих тегленето си с електронен портфейл много по-добре, по-късно ми поискаха извлечение от сметката много по-добре и всички останали документи и когато ме одобриха, цялата проверка беше готова да направя моето теглене. Много по-доброто приложение за теглене беше изчезнало. Говорих с оператор и той ми каза, че някои приложения са само за депозит и аз му казах, че като че ли в началото тегленето ми беше много по-добро и оттам трябваше да направя тегленето си само в 5 приложения, които ми поставиха да тегля mastercard visa са тези, които имам и така с моята mastercard, която е актуална, те я отхвърлят, сега го направих отново с друга моя виза и изпратих всичко отново от тази една карта и дните минават, а те все още са в прогрес и те не ми плащат нищо все още ми е скучно уморен разочарован от vulkan vegas надявам се тази седмица да изплатя всичките си тегления благодаря

Автоматичен превод:
manuelsolarvega
преди 1 година

Здравейте.

Е, с цялата тази история е разказана лесно да разберете разочарованието си!

Забелязахте ли, че преди около месец Джаро ви посъветва да подадете жалба? Вижте го тук .

Със сигурност бих го направил.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, вижте, чаках тегленето си от 45 дни от това казино. Първото ми теглене вече беше потвърдено, за да ми плати на моята MasterCard и след 10 дни след моето теглене ми казаха, че поради технически проблеми са го отхвърлили, за да видя друг метод за теглене и да изпратя отново документи добре, направих го с другата си карта Visa и те потвърдиха всичко е наред и моите 5 работни дни изтекоха и ми казват да имам търпение по всяко време парите ми ще излязат в сметката до днес има 45 дни чакане Вече съм стресиран от операторите, които дават само извинения и не решение Имам нужда от тях да ми изплатят парите от моето теглене не по-късно от тази седмица, чакането вече е твърде много и операторите обвиняват външна компания за проблема и че те не носят отговорност, но тъй като ясно казвам, че казиното е отговорно за моите пари, надявам се да не направят същото с тази виза карта, която направих моето ново теглене, надявам се да ми помогнете, моля, тъй като имам нужда от парите, благодаря

Автоматичен превод:
manuelsolarvega
преди 1 година

Здрасти!

Изминаха няколко дни, откакто публикувахте този проблем тук. Междувременно ли е извършено плащането - случайно?

Ако все още се затруднявате да извлечете печалбите от казиното, бих искал да ви препоръчам нашия Център за разрешаване на жалби. Чували ли сте, че можете да подадете жалба срещу всяко казино тук в Casino Guru напълно безплатно?

Ти можеш и аз бих го направил.

Прочетете това ръководство за допълнителна информация:

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

За да изпратите жалбата директно, използвайте това:

https://casino.guru/complaints/create

Надявам се, че ви насърчих достатъчно да го направите, но ако все още се колебаете или бихте оценили допълнително обяснение, просто попитайте, става ли?


Автоматичен превод:
преди 2 години

Добър ден, разкажа ви за моя случай на пенсиониране.


Към днешна дата те са депозирали процент от тегленето ми, тъй като направих три тегления


Две тегления от 3000 солес и едно теглене от 400 солес


И това, което са ми депозирали, е теглене от 3000 и теглене от 400 и в този случай или е време да изчакаме другото теглене да пристигне по същия начин, който мога да уточня, тъй като казиното е надеждно, но им отнема време, за да заплащане

Автоматичен превод:
преди 1 година

Ами, нищо не са ми депозирали

Автоматичен превод:
chancla1
преди 1 година

Вие също се борите с казиното? 🤔

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, имам нужда от вашата помощ, регистриран съм във Vulkan Vegas от 3 години и никога не е имало проблеми с тегленето. Освен сега, направих теглене на 19 октомври 2023 г. на обща стойност 900 евро, които разделих на 3 направени тегления по 300 евро. На 23 октомври 2023 г. плащането е извършено. Все още нямам нищо в акаунта си. Постоянно казват, че е изплатено и е в банката, но банката няма да работи с парите 5 дни. Банката имам законово право да работя с парите за 1 ден. Моля за помощ, разчитам на нея. LG

Автоматичен превод:
1...6 7 8
Отидете на страницаот 8 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини