ФорумОбсъждане на жалбиМоля, помогнете, Vulkan Vegas не изплаща печалби

Моля, помогнете, Vulkan Vegas не изплаща печалби (страница 6)

преди 3 години от Adrian96
|
74607 преглеждания 156 отговора |
|
1...5 6 78
Fran-87
преди 2 години

Колко време ти отне?

Автоматичен превод:
celulardetrabajo16
преди 2 години

Така че проверката е завършена, но в момента чакате печалбите си, нали?

В какво състояние са вашите тегления, моля?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Така че проверката е завършена, но в момента чакате печалбите си, нали?

В какво състояние са вашите тегления, моля?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Да, разбира се, проверката вече е направена и в момента тегленето все още е НЕПЪЛНО


Щеше да е 3 дни със същия статус!

Както междубанковия превод, така и тегленето в skrill портфейла!


Автоматичен превод:
преди 2 години

Е, в момента ИЗОБЩО НЕ ПОЛУЧАВАМ ИМЕЙЛ И ТЕГЛЕНИЯТА, КОИТО БЯХ ОТМЕНЕНИ, НЕ МИ ДАВАТ ЗАЩО, само за да опитам отново

Сега тегля само със skrill, който е проверен и всичко останало

Да видим какво ще кажат и дали пак ще го отхвърлят без причина

file Оставям ви кратко от разговора, където не ми дават причина и че общувам по-късно

Автоматичен превод:
celulardetrabajo16
преди 2 години

Здравейте,

благодаря ти за обяснението. Е, бих изчакал това теглене от Skrill и ако не продължи отново или няма да бъде дадено подходящо обяснение, трябва да обмислите подаването на жалба.

Моля да ме уведомите как продължава.

Автоматичен превод:
Adrian96
преди 2 години

Здравейте!

Имал съм това в няколко казина. И наистина играя в много, така че определено повече от 20-30 различни. Където имах проблеми, веднага се обръщах към https://www.advofin.at/projekte/online-casinos-de/ или https://gluecksspielhero.at/ . Повечето от казината ме приеха и най-малкото поискаха залога ми обратно, който вече получих от 2 казина. По принцип го използвам само когато казината са малко глупави. Може би това е нещо и за вас... във всеки случай, всичко най-добро и успех с вашето "изнервящо" набиране на средства. Знам как е... lg

Автоматичен превод:
преди 2 години

Добър ден, разкажа ви за моя случай на пенсиониране.


Към днешна дата те са депозирали процент от тегленето ми, тъй като направих три тегления


Две тегления от 3000 солес и едно теглене от 400 солес


И това, което са ми депозирали, е теглене от 3000 и теглене от 400 и в този случай или е време да изчакаме другото теглене да пристигне по същия начин, който мога да уточня, тъй като казиното е надеждно, но им отнема време, за да заплащане

Автоматичен превод:
celulardetrabajo16
преди 2 години

Здравейте,

Ако разбирам правилно, досега сте получили само част, 3000 солес, останали в баланса ви в казиното, нали?

Бих попитал казиното. Може да има някакъв лимит за теглене, който сте превишили, така че да са ви изпратили само тези два.

Попитайте казиното и ме уведомете, моля.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте всички,


Направих изплащане от 130 евро на 23.09.22 г. и изплащане от 100 евро на 26.09.22 г. във Vulkan Vegas. Оттогава и двете са настроени на "обработка".


С толкова малки суми парите всъщност винаги бяха в банковата ми сметка в рамките на следващите 48 часа.

Засега все още чакам и обслужването на клиенти продължава да казва, че трябва да изчакам, изплащането се обработва от доставчик на платежни услуги.


Може би просто съм твърде нетърпелив, но прочетох някъде тук, че вулканичният Вегас имал фалшив лиценз и бил затворен.

Сега съм напълно раздразнен и се чудя дали изобщо ще си получа парите.

Автоматичен превод:
Zockahontas
преди 2 години

Здравейте,

Много е важно да се прави разлика между оригиналния Vulkan Vegas и фалшивия клон Vulcan Vegas , този клонинг е затворен.

И така, къде играете, моля? Ако е Vulkan, бих изчакал малко, предполагам, че тегленето ще бъде проверено скоро, все пак това е реномирано казино.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Добре, не бях наясно с нещата с клонинга. Играя оригинала. Благодаря!

Автоматичен превод:
Zockahontas
преди 2 години

Това е страхотно, притесних се известно време.

Моля, дайте на казиното още няколко дни, за да обработи платежната мрежа. Уведомете ме веднага щом имате новини, моля.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Получих наградата си преди 6 дни. Просто забравих да кажа. Благодаря ви от сърце

Автоматичен превод:
Zockahontas
преди 2 години

Здравей! Това е страхотно 🙂 Имате ли някакви специални желания, които бихте искали да изпълните сега?


Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, искам да подам жалба, аз съм от Аржентина и когато исках да депозирам 2000, казиното ми взе 4000 и исках да ги изтегля, но не беше достатъчно, затова депозирах отново, общо откраднах 8000 песо и играх нещо до 11 360 песо, преди повече от 2 месеца се опитвах да тегля и те ме отхвърлят и когато общувам с тях ми казват същия отговор, че трябва да комуникирам по-късно, за да имам отговор, не играйте , не плащат, те задържат парите

Автоматичен превод:
ORIANA01
преди 2 години

Здравей,

Прегледах накратко жалбата ви, но в началото изглежда доста сложна.

Доколкото виждам, акаунтът е верифициран, картата също и не сте играли с бонус. Е, предполагам, че този проблем се нуждае от известно обяснение от казиното.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Питах ги хиляди пъти и винаги казват, че ще пристигне и не се притеснявайте, откакто подадох жалбата, историята ми на опити за теглене е чиста

Автоматичен превод:
ORIANA01
преди 2 години

Само едно любезно напомняне: моля, използвайте бутона „отговор", в противен случай лицето, на което сте писали, няма да бъде уведомено. Благодаря ви 🙂

Проблемът с историята ви на теглене звучи доста подозрително. Бих искал да ви помоля да актуализирате темата си за оплакване, можете да го направите тук .

Автоматичен превод:
преди 1 година

Измамниците в казино Vulkan не губят време и пари !!!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Спечелих титан, след което ме забраниха!! Поддръжката ще отключи акаунта ми, ако откажа да спечеля!! Това е измама

Автоматичен превод:
1...5 6 78
Отидете на страницаот 8 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини