НачалоФорумОбсъждане на жалбиМоля, помогнете, Vulkan Vegas не изплаща печалби

Моля, помогнете, Vulkan Vegas не изплаща печалби (страница 8)

 от Adrian96
|
84 759 преглеждания 160 отговора |
|
1...7 8 9
Mausebiene87

Честно казано, просто бих се повторил. Получаваме подобни съобщения от немски играчи почти всеки ден и това не е свързано само с Vulkan Vegas, но и с други казина.

Имам силното усещане, че откакто имате новия закон за хазарта в Германия, за някои казина е все по-трудно да доставят пари на своите играчи в Германия. Бих се доверил на казиното в този случай, че са изпратили парите. Разбираемо, основната ви грижа са парите, които все още нямате по банковата си сметка.

Първо, бих му дал малко повече време за обработка на плащането. Ако не го получите следващата седмица, тогава Vulkan трябва да започне да комуникира с вашата банка или евентуално доставчикът на плащания на Vulkan трябва да започне да говори с тях. Парите няма да бъдат загубени, но може да отнеме известно време, за да разрешите проблема 😕

Автоматичен превод:

Здравейте казино гуру, бих искал да ми помогнете да разреша проблема с казиното Vulkan Vegas, направих заявка за теглене за 2700, изминаха 5 работни дни и след 3 работни дни те казват същото и никога не ми плащат, моята документация беше одобрено, всичко е наред. Разочароващо е, когато спечелиш и не получиш

Автоматичен превод:
Tiunegue

Здравейте

Е, ще започна с лоши новини: Знаете ли, ние даваме на всяко казино 14 пълни дни, за да изпрати пари на играчите, докато ние не се намесим. Въпреки че разбирам какво трябва да е чувството, не мога да ви помогна веднага.

Но междувременно предлагам да прегледате това ръководство за оплаквания, за да научите основите .

Позволете ми обаче един въпрос: Какво ви казва казиното? Споменахте едно и също нещо отново и отново, така че предполагам, че няма да навреди да го споделите с нас тук.

Можете ли да ни кажете, моля? При късмет жалбата изобщо няма да е необходима. 🤞🤞


Автоматичен превод:

Здравейте, имам проблем с Vulkan Vegas.. проверката на данните ми не е пусната от месеци?! Опитвам се да платя, но нищо не се случва. Изискват се 1400 евро, но не става без пълна проверка.. какво мога да направя?

Автоматичен превод:
nikluk1

Какъв точно е проблемът с проверката, моля? Все още ли ви искат още документи? Отговарят ли, когато ги попитате за състоянието на вашата проверка?

Автоматичен превод:
Daniel

Просто пишеше „в процес на преглед" от седмици, но нищо не се случва..

Моето имейл запитване все още не е отговорено

Автоматичен превод:
nikluk1

Някакви документи приети ли са или още не? Що се отнася до отговора на казиното, той със сигурност не е правилен, ако не можете да получите подходящ отговор за проверка.

Въпреки това бих ви препоръчалда подадете жалба на тази връзка и нашият екип ще се опита да ви помогне. Мисля, че сте чакали достатъчно дълго без отговор. Пожелавам ти късмет и всичко да се нареди добре.

Автоматичен превод:

Здравейте, поисках теглене на 800 евро на 24 април и бях информиран малко преди полунощ, че плащането е било успешно. Обикновено печалбите се публикуват в акаунта ми 2 часа по-късно. Когато парите не бяха пристигнали вечерта, попитах и ми казаха, че може да отнеме 5 дни. След 5 дни пак нямаше пари и пак се оплаках. Явно случаят беше препратен към специализирания отдел и просто трябваше да изчакам. Днес е ден 13 и все още няма пари. Сега ми казаха, че плащането все пак е било успешно и ще получа разписката. Изпратих извлеченията си, от които се вижда, че пари не съм получавал. Но на никой не му пука. Трябва да изчакам, докато пристигне разписката за превода, и тогава мога да попитам моята банка. Но какво да питам, нищо не съм получил. Моля, помогнете ми да си взема парите. В трудна ситуация съм и ми трябва спешно.

Автоматичен превод:
gittaschimpf

Първо, бих искал да кажа и моля, имайте го предвид като приятелско предложение, че трябва да гледате на онлайн хазарта като на хоби, а не като на вид доход и да не е свързан със спечелените пари.

Надяваме се, че скоро ще имате парите си в сметката си и ако имате нужда от помощ от нашия екип за оплаквания, моля, уведомете ни със сигурност. Те ще направят всичко възможно, за да ви помогнат.

Автоматичен превод:
Romi

Благодаря за бакшиша. Сега получих съобщение от моята банка, че преводът не е пристигнал. Показах си декларациите, че не съм получавал пари. Но все още чувам, че трябва да изчакам. Вината не е моя и би било чудесно, ако можете да ми помогнете.

Автоматичен превод:
gittaschimpf

Със сигурност ще се опитаме да ви помогнем да разрешите този проблем. Моля, използвайте тази връзка, за да подадете жалба тук до нашия екип и те ще разгледат по-задълбочено нещата.

Дръжте ни в течение, ако има нещо ново относно вашето теглене.

Автоматичен превод:

Сега получих съобщение от моята банка, че са върнали парите незабавно, защото VulkanVegas не е в белия списък. Така че те разполагат с парите от 25 април и все още настояват, че са изплатени успешно. И всеки път, когато питам, казват, че трябва да чакам. 24 дни са достатъчни, нали?

Автоматичен превод:

Ако някой има нужда от помощ за възстановяване на сума от някое хазартно казино, не се колебайте да се свържете с мен на следния имейл: Aldrigspela@Outlook.com


Не се колебайте да поискате референции за успешни възстановявания на средства 🙂


Отговорни задачи при игра.

Автоматичен превод:

Сега получих съобщение от моята банка, че са върнали парите незабавно, защото VulkanVegas не е в белия списък. Така че те разполагат с парите от 25 април и все още настояват, че са изплатени успешно. И всеки път, когато питам, казват, че трябва да чакам. 24 дни са достатъчни, нали?

Автоматичен превод:

Съжалявам, но правилно ли разбирам, че проблемът всъщност е бил на сайта на вашия доставчик на плащания? Говорили ли сте с банката си за това, за да се опитате да разрешите този проблем?

Автоматичен превод:

Ако някой има нужда от помощ за възстановяване на сума от някое хазартно казино, не се колебайте да се свържете с мен на следния имейл: Aldrigspela@Outlook.com


Не се колебайте да поискате референции за успешни възстановявания на средства 🙂


Отговорни задачи при игра.

Автоматичен превод:

Мога ли да попитам какъв вид помощ предлагате, моля? Видях, че сте разпространили публикациите си из целия форум и не знам дали ми харесват. Прилича ми на реклама, честно казано.

Автоматичен превод:
Romi

Моята банка отхвърли парите, защото казиното не е в белия списък. Vulkanvegas също знае това, но все още не получавам парите си

Автоматичен превод:
gittaschimpf

Бих ви препоръчал да подадете жалба тук с нашия екип, така че те да могат да разгледат този проблем и да се надяваме да могат да ви помогнат с разрешаването му. Просто следвайте тази връзка, за да го направите, моля, и ни уведомете, ако имате нужда от помощ.

Автоматичен превод:

Vulkanvegas е голяма измама!!!

Автоматичен превод:
longtailrobert

Изглежда, че сте имали лошо преживяване там.

Искате ли да ни кажете повече? Има ли нещо, с което можем да ви помогнем?

Автоматичен превод:

Проблем с плащането от Vulkan Vegas Casino, направих всички проверки преди повече от 2 месеца и господата все още не искат да ми платят парите, но не е правилно да имат цялата ми информация, повече от 2 плащания и т.н., а сега ме дърпат за крака.

Автоматичен превод:
1...7 8 9
Отидете на страницаот 9 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини