ФорумОбсъждане на жалбиМоля, помогнете, Vulkan Vegas не изплаща печалби

Моля, помогнете, Vulkan Vegas не изплаща печалби (страница 8)

преди 3 години от Adrian96
|
56846 преглеждания 146 отговора |
|
1...7 8
Добавете пост
Mausebiene87
преди 6 месеца

Честно казано, просто бих се повторил. Получаваме подобни съобщения от немски играчи почти всеки ден и това не е свързано само с Vulkan Vegas, но и с други казина.

Имам силното усещане, че откакто имате новия закон за хазарта в Германия, за някои казина е все по-трудно да доставят пари на своите играчи в Германия. Бих се доверил на казиното в този случай, че са изпратили парите. Разбираемо, основната ви грижа са парите, които все още нямате по банковата си сметка.

Първо, бих му дал малко повече време за обработка на плащането. Ако не го получите следващата седмица, тогава Vulkan трябва да започне да комуникира с вашата банка или евентуално доставчикът на плащания на Vulkan трябва да започне да говори с тях. Парите няма да бъдат загубени, но може да отнеме известно време, за да разрешите проблема 😕

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте казино гуру, бих искал да ми помогнете да разреша проблема с казиното Vulkan Vegas, направих заявка за теглене за 2700, изминаха 5 работни дни и след 3 работни дни те казват същото и никога не ми плащат, моята документация беше одобрено, всичко е наред. Разочароващо е, когато спечелиш и не получиш

Автоматичен превод:
Tiunegue
преди 5 месеца

Здравейте

Е, ще започна с лоши новини: Знаете ли, ние даваме на всяко казино 14 пълни дни, за да изпрати пари на играчите, докато ние не се намесим. Въпреки че разбирам какво трябва да е чувството, не мога да ви помогна веднага.

Но междувременно предлагам да прегледате това ръководство за оплаквания, за да научите основите .

Позволете ми обаче един въпрос: Какво ви казва казиното? Споменахте едно и също нещо отново и отново, така че предполагам, че няма да навреди да го споделите с нас тук.

Можете ли да ни кажете, моля? При късмет жалбата изобщо няма да е необходима. 🤞🤞


Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте, имам проблем с Vulkan Vegas.. проверката на данните ми не е пусната от месеци?! Опитвам се да платя, но нищо не се случва. Изискват се 1400 евро, но не става без пълна проверка.. какво мога да направя?

Автоматичен превод:
nikluk1
преди 4 месеца

Какъв точно е проблемът с проверката, моля? Все още ли ви искат още документи? Отговарят ли, когато ги попитате за състоянието на вашата проверка?

Автоматичен превод:
Daniel
преди 4 месеца

Просто пишеше „в процес на преглед" от седмици, но нищо не се случва..

Моето имейл запитване все още не е отговорено

Автоматичен превод:
nikluk1
преди 4 месеца

Някакви документи приети ли са или още не? Що се отнася до отговора на казиното, той със сигурност не е правилен, ако не можете да получите подходящ отговор за проверка.

Въпреки това бих ви препоръчалда подадете жалба на тази връзка и нашият екип ще се опита да ви помогне. Мисля, че сте чакали достатъчно дълго без отговор. Пожелавам ти късмет и всичко да се нареди добре.

Автоматичен превод:
1...7 8
Отидете на страницаот 8 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини