ФорумОбсъждане на жалбиКомуникация с Antilephone nv 8048 / jaz

Комуникация с Antilephone nv 8048 / jaz (страница 6)

преди 3 години от Rubbe666
|
56237 преглеждания 156 отговора |
|
1...5 6 78
Tamera
преди 1 година

Вече се оплаках и прегледах тук и чакам някой да се свърже с гуру. Мислите ли, че трябва да уведомя казиното, че съм направил доклад до техния лицензиращ орган?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Вече се оплаках и прегледах тук и чакам някой да се свърже с гуру. Мислите ли, че трябва да уведомя казиното, че съм направил доклад до техния лицензиращ орган?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Можете да опитате, всичко може да бъде полезно

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, момчета. Аз съм нов измамен от букмейкър от Кюрасао с лиценз на Antillephone NV

Букмейкърът е betadrian.lv и те затварят акаунта ми, без да платят моите 2300 €, които имах в него. Причината беше, че те спряха да предлагат услугите си на моята страна и конфискуваха моите фондове

Затова ще прикача информацията за техните лицензи и ако някой може да ми каже къде и как мога да направя отчет, ще бъда много благодарен

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,

ви е дадено точното обяснение в жалбата:

„За да подадете жалба до хазартния орган, казиното се регулира от - Gaming Curacao. Възможно е да подадете жалба чрез официалния уебсайт ( http://www.gaming-curacao.com/ ) и да използвате бутона „Контакт" или като изпратите оплакването си на info@gaming-curacao.com . Преди да подадете жалбата, уверете се, че сте предоставили цялата необходима информация: вашите лични данни, подробности за казиното, вашите данни за вход в казиното, описание на проблема и подкрепящи прикачени файлове, ако е необходимо. Имайте предвид обаче, че лицензът на казиното не подлежи на проверка, което означава, че казиното може да работи без валиден лиценз за игри и в този случай регулаторът няма да ви помогне с проблема."

Според екрана за печат, който предоставихте, доставчикът на лиценз за собственика Invite Systems BV е Gaming Curacao 1668/JAZ. Само дистанционно лицензиране се предоставя от Antillephone.

Ако мога да ви посъветвам, със сигурност бих започнал с Gaming Curacao, но ако трябва да се свържете и с Antillephone, ето ви:

complaints@gaminglicences.com

certria@gaminglicences.com

Пожелавам ви късмет в залозите 🤞🤞



Автоматичен превод:
преди 1 година

Вече се оплаках и прегледах тук и чакам някой да се свърже с гуру. Мислите ли, че трябва да уведомя казиното, че съм направил доклад до техния лицензиращ орган?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Съгласен съм, можете да се възползвате само от това в момента. Това казино се отнесе несправедливо към вас, така че бих използвал всеки ливъридж, който имате. 🤞


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Благодаря ви много за вашите съвети. Наистина го оценявам. Вече направих това и сега чакам

Автоматичен превод:
aofsampali
преди 1 година

Кажете ми как се справяте, моля 🤞🤞🤞

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Казино гуру не може да прави толкова много неща. Изпратих моята история на всички имейл адреси, които посъветвах и намерих своя. Сега чакам отговори, но съм голям оптимист. Сигурен съм, че никой не може да направи нищо. Аз съм измамен

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
aofsampali
преди 1 година

Вчера видях жалба, подадена до Antillephone, където лицензиращият орган реши в полза на играча. Да, отнема време и отговорите от регулатора обикновено са много кратки, но винаги има шанс. Също така знам, че екипът, който се занимаваше с жалби в Antillephone, в момента е по-малък, което причинява още повече забавяния в отговорите им.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравейте, току-що получих отговор от

http://www.gaming-curacao.com/

С които нямат нищо общо

Betadrian.lv file

Автоматичен превод:
Daniel
преди 1 година

Току що получих това file

Автоматичен превод:
преди 1 година

Току що получих това file

Автоматичен превод:
преди 1 година

Тъй като неговият антилефон предоставя лиценза, можете да се свържете с тях само на имейла: Certria, който ви дадох

Автоматичен превод:
преди 1 година

Вчера видях жалба, подадена до Antillephone, където лицензиращият орган реши в полза на играча. Да, отнема време и отговорите от регулатора обикновено са много кратки, но винаги има шанс. Също така знам, че екипът, който се занимаваше с жалби в Antillephone, в момента е по-малък, което причинява още повече забавяния в отговорите им.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Можете ли да ми кажете какъв вид оплакване беше?

Автоматичен превод:
Tamera
преди 1 година

Изпратих и на Centria. Сега чакам отговора им

Автоматичен превод:
преди 1 година

Току що получих това file

Автоматичен превод:
преди 1 година

Тогава въпросът е: имат ли изобщо лиценз? Тъй като, когато разглеждам информацията, която имаме за казиното, не успяхме да я проверим.

Автоматичен превод:
Tamera
преди 1 година

Вярвам, че това беше този случай . Когато превъртите надолу, казиното казва:

„Според последната информация от регулатора сме информирани, че играчите имат право на печалби, генерирани с помощта на бонус за депозит в Черния петък."

Играчът вече е платен.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 1 година

Това остава под въпрос... техният сайт представя тези подробности за техните лицензи file

Автоматичен превод:
преди 1 година

Това остава под въпрос... техният сайт представя тези подробности за техните лицензи file

Автоматичен превод:
преди 1 година

Това предполага само факта, че лицензът им е фалшив.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 1 година

В този случай можем ли да направим нещо?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Това остава под въпрос... техният сайт представя тези подробности за техните лицензи file

Автоматичен превод:
преди 1 година

Трябва да имате лого на лиценза, където можете да щракнете върху него

Автоматичен превод:
преди 1 година

file

Официално те нямат лиценз... Мисля, че трябва да добавите това към прегледа на казино guru. Някакви предложения, ако мога да направя нещо?

Автоматичен превод:
1...5 6 78
Отидете на страницаот 8 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини