Здравейте,
ви е дадено точното обяснение в жалбата:
„За да подадете жалба до хазартния орган, казиното се регулира от - Gaming Curacao. Възможно е да подадете жалба чрез официалния уебсайт ( http://www.gaming-curacao.com/ ) и да използвате бутона „Контакт" или като изпратите оплакването си на info@gaming-curacao.com . Преди да подадете жалбата, уверете се, че сте предоставили цялата необходима информация: вашите лични данни, подробности за казиното, вашите данни за вход в казиното, описание на проблема и подкрепящи прикачени файлове, ако е необходимо. Имайте предвид обаче, че лицензът на казиното не подлежи на проверка, което означава, че казиното може да работи без валиден лиценз за игри и в този случай регулаторът няма да ви помогне с проблема."
Според екрана за печат, който предоставихте, доставчикът на лиценз за собственика Invite Systems BV е Gaming Curacao 1668/JAZ. Само дистанционно лицензиране се предоставя от Antillephone.
Ако мога да ви посъветвам, със сигурност бих започнал с Gaming Curacao, но ако трябва да се свържете и с Antillephone, ето ви:
complaints@gaminglicences.com
certria@gaminglicences.com
Пожелавам ви късмет в залозите 🤞🤞
Hello,
you were given the exact explanation in the complaint:
"To file a complaint with the gaming authority the casino is regulated by - Gaming Curacao. It is possible to file a complaint via the official website (http://www.gaming-curacao.com/) and use a "Contact" button or by sending your complaint to info@gaming-curacao.com. Before submitting the complaint, make sure you provide all the necessary information: your personal data, the casino details, your login details in the casino, the issue description, and supporting attachments if it is needed. However, please note the casino's license is unverifiable, which means that the casino may operate without any valid gaming license and in that case, the regulator will not help you with the issue."
According to the print screen that you provided the license provider for the owner Invite Systems B.V. is Gaming Curacao 1668/JAZ. Only remote licensing is provided by Antillephone.
If I may advise, I would certainly start with Gaming Curacao, but if you need to contact Antillephone as well, here you go:
complaints@gaminglicences.com
certria@gaminglicences.com
I wish you bets of luck 🤞🤞
Автоматичен превод: